КТП "Я досліджую світ" ІІ сем. 1 клас за підручником Т.Гільберг, С.Тарнавської, 2018 р.
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ ІІ сем.
№ |
Тема |
Дата |
49 |
Різноманітність рослин. Їх будова (с. 3-5) |
|
50 |
Дерева, кущі, трав’янисті рослини. Дослідження насінні соняшника. (с.6-7) |
|
51 |
Дикорослі та культурні рослини. Пр.робота «Як отримати олію з насіння соняшника» (с.9-12) |
|
52 |
Різноманітність тварин. Дикі і свійські тварини. (с13-16) |
|
53 |
Комахи та риби (с.17-19) |
|
54 |
Птахи та звірі (с.20-23) |
|
55 |
Охорона природи (с.24- 26) |
|
56 |
Узагальнюючий урок за розділом « Світ, який мене оточує» Перевір себе. |
|
57 |
Тіло людини (с. 27-29) |
|
58 |
Тіло людини. Дослідження відбитків пальців рук (с.30) |
|
59 |
Життєрадісність і здоров’я (с.32 – 33) |
|
60 |
Фізичні вправи і здоров’я. Загартовування (с.34-36) |
|
61 |
Виготовлення шаблонів для тренування очей за зразком чи власним задумом (с.37) |
|
62 |
Який буває відпочинок (с. 38 – 39) |
|
63 |
Харчування і здоров’я (с.41-43) |
|
64 |
Сервірування столу. Правила поведінки за столом (с.43 -44) |
|
65 |
Створення лепбука «Правила поведінки за столом»(с.44) |
|
66 |
Корисна їжа. Яка вона? (с.46-47) |
|
67 |
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моє здоров’я» Перевір себе. |
|
68 |
Сім’я – найближче моє оточення (с. 49-53) |
|
69 |
Обов’язки в сім’ї. (с.54 – 55) |
|
70 |
Домашні улюбленці (с. 56 – 57) |
|
71 |
Які матеріали людина використовує у повсякденному житті (с. 59-63) |
|
72 |
Винаходи людства (с. 64 – 67) |
|
73 |
Винаходи людства. Проєктна колективна робота. |
|
74 |
Родинне дерево (с.68 – 69) |
|
75 |
Створення дерева свого роду за зразком чи власним задумом (с. 69) |
|
76 |
Родинні традиції і свята (с. 70 – 71) |
|
77 |
Створення лепбука «День родини» (с. 71) |
|
78 |
Узагальнюючий урок за розділом «Моє близьке оточення» |
|
79 |
Мій рідний край (.72 – 75) |
|
80 |
Природа рідного краю. Водойми. (с. 76 – 77) |
|
81 |
Урок-екскурсія. Водойми рідного краю (с.78) |
|
82 |
Рослини рідного краю. (с. 79 – 82) |
|
83 |
Тварини рідного краю (с. 83 – 84) |
|
84 |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї (с. 86 – 88) |
|
85 |
Яких свійських тварин вирощують у рідному краї |
|
86 |
Чому потрібно оберігати рослини і тварин (с. 89 – 92) |
|
87 |
Чому потрібно оберігати рослини і тварин |
|
88 |
Створення замальовок з Червоної книги рідного краю (колективна робота) (с.92) |
|
89 |
Поведінка у громадських місцях (с.93-94) |
|
90 |
Поведінка у громадських місцях |
|
91 |
Як поводитися із підозрілими предметами. Поведінка з незнайомцями (с. 95-96) |
|
92 |
До кого звертатися в разі виникнення небезпечних ситуацій (с.97 – 98) |
|
93 |
Узагальнюючий урок за розділом «Я і моя громада» |
|
94 |
Символи моєї країни.(с.99 – 101) |
|
95 |
Символи моєї країни |
|
96 |
Київ – столиця України (с.103-104) |
|
97 |
Культура та звичаї українців (с.105-107) |
|
98 |
Кожен народ має свої народні символи (с.108-109) |
|
99 |
Україна – європейська держава (с.110) |
|
100 |
Робота над проектом «Україна на карті Європи» |
|
101 |
Узагальнюючий урок за розділом «Україна моя Батьківщина» Перевір себе. |
|
102 |
Діагностувальна робота |
|
103 |
Урок-екскурсія до музею рідного краю |
|
105 |
Підсумок за рік. |
|