Конспект інтегрованого уроку для 1 класу

Про матеріал
Конспект інтегрованого уроку (природознавство, математика, читання, навчання грамоти, мистецтво) Тема: Властивості води. Значимість води в природі Мета: ознайомити учнів з властивостями води в процесі практичної діяльності (дослідів), показати значимість води для життєдіяльності живих організмів; удосконалювати знання учнів про кількісну лічбу, вправляти у порівнянні чисел, у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання; закріплювати знання вивчених букв, їх написання; удосконалювати навички читання, вчити підбирати слова-ознаки; розвивати зв’язне мовлення, навички словотворення, збагачувати словниковий запас; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять; мислення, уміння аналізувати, робити висновки, розвивати спостережливість; виховувати цікавість, допитливість, бережливе ставлення до води. Обладнання: запис «Пісні Капітошки», мультфільм «Капітошка», презентація з матеріалами до уроку, зображення Капітошки, аркуші з завданнями, зображення краплинок з властивостями води, мікрофон, пластикові склянки, вода . Клас: 1
Перегляд файлу

Конспект інтегрованого уроку

(природознавство, математика, читання, навчання грамоти, мистецтво)

Тема: Властивості води. Значимість води в природі

Мета: ознайомити учнів з властивостями води в процесі практичної діяльності (дослідів), показати значимість води для життєдіяльності живих організмів; удосконалювати знання учнів про кількісну лічбу, вправляти у порівнянні чисел, у складанні та розв’язуванні прикладів на додавання; закріплювати знання вивчених букв, їх написання; удосконалювати навички читання, вчити підбирати слова-ознаки; розвивати зв’язне мовлення, навички словотворення, збагачувати словниковий запас; розвивати зорову та слухову увагу, пам’ять; мислення, уміння аналізувати, робити висновки, розвивати спостережливість; виховувати цікавість, допитливість, бережливе ставлення до води.

Обладнання: запис «Пісні Капітошки», мультфільм «Капітошка», презентація з матеріалами до уроку, зображення Капітошки, аркуші з завданнями, зображення краплинок з властивостями води, мікрофон, пластикові склянки, вода .

Клас: 1

Хід уроку:

1. Організація класу до уроку

1.1. Привітання з учнями

Діти співають: Добрий ранок , сонечко ясне!

Добрий ранок, люди прекрасні!

Добрий ранок, ліс і долини!

Добрий ранок, рідна Вкраїна!

1.2. Створення сприятливого психологічного комфорту

Вправа «Очікування»:

Діти, цікаво, а що кожен з вас чекає від цього уроку?

Продовжіть речення:

Я хочу, щоб урок був…

На цьому уроці я хочу….

2. Вивчення нового матеріалу

2.1. Звучить уривок «Пісні Капітошки»

- Діти, чия це пісенька? Звідки ви його знаєте?

На дошці – зображення Капітошки.

- Який Капітошка? ( веселий, радісний, смішний, любить гратися , пустувати, має багато друзів….)

- Так ,Капітошка веселий, завжди в гарному настрої, тож він дарує кожному з вас своє фото, а разом з ним і гарний настрій.

2.2. Робота з геометричним матеріалом

-Погляньте на фото Капітошки і скажіть з яких фігур він складається?

(з кругів та овалів)

2.3. Робота в зошитах

- Порахуйте круги, запишіть їх кількість в зошити.

- Порахуйте овали, запишіть їх кількість в зошити , пропускаючи одну клітинку вправо.

- Чого менше? (овалів)

- Чого більше ? (кругів).Поставте між числами відповідний знак (< > =)

- Скільки всього геометричних фігур у зображенні Капітошки? Як ми можемо дізнатися про це? (порахувати фігури). Як можна це зробити за допомогою прикладу? ( треба до кількості кругів додати кількість овалів – до 6 кругів додати 4 овали). Запишіть цей приклад у зошити і розв’яжіть його.

- Яке число отримали в результаті? (10). Отже, всього 10 фігур або всього 10 кругів та овалів.

- Число 10 яким компонентом виступає ? (сумою) . Назвіть другий доданок, перший доданок…

3.4. Робота біля дошки та в зошитах

- Діти, а звідки взявся Капітошка? ( з хмаринки).

А ким він є спробуємо зараз з ‘ясувати, виконавши таке завдання:

- Я буду називати вам слова і в кожному слові буду просити вас записувати лише одну букву, яку я скажу.

СНІГОВИК , ВІТЕР , ЗИМА , ПОДАРУНКИ , ЛІД , МОРОЗИ , НЕБО , ЗІРКА.

(Учні по черзі виходять до дошки і записують відповідну букву на дошці, усі інші записують букви в зошит , поєднуючи їх між собою)

- Прочитайте слово яке утворилося. КРАПЛИНА.

- Отже, ким є Капітошка? ( краплиною). Як лагідно можна назвати краплину?

(КРАПЛИНКА, КРАПЛИНОЧКА, КРАПЕЛЬКА).

Фізкультхвилинка

2.5. Бесіда про воду

- Отже, Капітошка краплинка ….води.

- До якої природи належить вода - живої чи неживої? (до неживої)

- А які властивості має вода? Давайте будемо досліджувати!

2.6. Проведення дослідів

- Розгляньте воду у склянці. Якого вона кольору? (безбарвна, без кольору).

- Який висновок можна зробити про колір води? ( Вода безбарвна)

Хтось з учнів виходить до дошки, тримає руки над відерцем, а я наливаю водичку в руки.

- Можеш покласти її в кишеню? Чому? (вона рідка, тече).

- То яку властивість має вода, крім того, що вона безбарвна? (Вода текуча.)

- А тепер я переливаю водичку у склянки, що є у вас на партах. Одна склянка - широка, друга - вузенька. Скажіть, яку форму має вода? (вода займає форму посудини, у яку налита).

- То має вода певну форму? (вода без форми)

- Отже, ми дослідили три властивості води: безбарвна, текуча, без форми.

- А тепер погляньте у склянку. Чи видно, що я опустила у склянку? (ложку)

- Що ви можете сказати про воду, яка вона? (вода прозора).

- Понюхайте водичку у своїх склянках. Чи має вона запах? (вода без запаху).

- Спробуйте свою водичку. Яка вона на смак: солодка? Гірка? Кисла? Солона? Що ви можете сказати, має вода смак? (вода без смаку)

- Отже, давайте ще раз назвемо всі властивості води: безбарвна, текуча, без форми, прозора, без запаху, без смаку.

2.7. Про воду у природі

- Діти, а де ми можемо побачити воду у природі? (у річці, у озері, у морі…).

- Як називається річка найбільша річка України? (Дніпро)

На дошці надруковане слово «ДНІПРО»

- Запишіть назву річки рукописним шрифтом. З якої букви напишемо це слово? ( з великої).

-У якому вигляді іще в природі ми можемо побачити воду. (У вигляді дощу, роси , граду, снігу, льоду, пари..).

2.8. Значення води

Без води не можуть жити                 

Люди ні одної днини.

І водичку люблять пити                    

Всі рослини і тварини.

Без води не може мама                      

Готувати вам обід.

Без води не можна також                  

Личко вимити як слід.

Без води не можуть жити                  

Риби в морі, звірі в лісі,

Без води не можуть жити                  

І горобчики у стрісі.

Без води життя немає,                        

Переконані ми в тім.

І тому водичку, діти,                          

Берегти потрібно всім.

- Отже, яке значення має вода?

2.10. Редагування речення

Прочитайте речення :

«Воду треба берегти!»

Нижче вчитель записує це речення рукописним шрифтом, при цьому неправильно пише деякі букви.

«Воту дреба перегті!»

- Діти , перевірте чи правильно я записала це речення? Чому?

Запишіть його правильно.

3. Підсумок уроку

3.1. Підсумки. Вправа « Мікрофон»

- Чи справдилися ваші сподівання стосовно нашого уроку?

- Яким був урок?

Продовжіть речення:

Урок був …

На цьому уроці я …

3.2. Власна оцінка

- Оцініть свою роботу на уроці і свої враження за допомогою смайлика. Поясніть чому ви вибрали саме такий смайлик.

3.3. Прощання

- Я гарно дякую вам за урок, до побачення!

doc
Додано
9 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку