КТП з англійської мови,10 клас,за підручником О.Д.Карп'юк (4 год./тиж.)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для учнів 10 класу.КТП складено відповідно до державного стандарту та навчальної програми.
Перегляд файлу

 

 

Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови 

у  10 класі (за підручником Карп'юк  О. Д.) 

2022-2023  н.р.

Вчитель:С.А.Луцюк

 

Всього годин – 140

I семестр – 60

II семестр – 80

4 години на тиждень

 

Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності

 

 

 

Клас

Аудіювання

Письмо

Читання

Говоріння

За пл.

Факт.

За пл.

Факт.

За пл.

Факт.

За пл.

Факт.

I семестр

10

1

1

1

 

1

1

1

1

IІ семестр

      10

1

1

1

 

1

1

1

1

 

                    

 «Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.

 

           Підручник: Карп’юк О.Д. Англ. мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти.

           Рівень стандарту. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018. – 256 с. : іл.

 

Д

а

т

а

К

л

а

с

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

Новий

лексичний матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

 

Д/з

Аудіюван

ня

Читання

Говоріння

Письмо

Unit Starter  \ Повторення (2 години)

 

 

1.

Давайте пригадаємо. Тренування в обміні інформацією про себе.

с. 13

 

Past Simple

В. 4а,

с. 9

В.3а,

с. 8-9

В. 8а,

с. 12-13

В. 1,2,

с. 8

В. 3б,

с.9

 

В. 7,

с. 10-11

 

 

2.

Про себе і своє ставлення до англійської мови

 

 

Simple,Continuous, Perfect

 

10 с. 14

В. 4б,

с. 9

В.5,с.10

В. 8б,

с. 13

В. 11,

с. 14-16

                Unit 1. “People and Relationship”  | Люди та стосунки (12 годин)

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: Дискутує щодо якості та цінності життя.
  • Громадська відповідальність: Обговорює систему цінностей сучасної родини. Усвідомлює права людини, важливість толерантного ставлення до поглядів і переконань з урахуванням інтересів і потреб інших. Визначає життєві уміння, необхідні для удосконалення характеру.  Демонструє розуміння прав та обов’язків молоді.
  • Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння основ ефективного спілкування. Усвідомлює різні стилі розв’язання конфліктів, адекватно поводить себе у конфліктних ситуаціях. Аналізує вплив конфліктної поведінки на здоров’я. Толерантно спілкується з однолітками і дорослими, у разі необхідності виступає у ролі посередника та пропонує цивілізовані шляхи вирішення конфлікту.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює необхідність бути заощадливим та використовувати технології для покращення добробуту родини. Аналізує та оцінює приклади доброчинності з власного досвіду.

 

 

 

3.

 Що впливає на нашу особистість?

 Презентація ЛО.

с. 20

 

Ступені порів.прик.

 

В. 2,3,

с. 18-19

В. 1,

с. 18

В.4,с.19

В.5,с.20

В. 6,

с. 20-21

 

 

4.

Наш характер.

Тренування у вживанні ЛО.

 

c. 21

Word formation

Opposites, prefixes un-, in, im-,dis, ir-

 

 

В.3, с.22

В.4, с.22

В. 1,2,

с. 21

 

В.5, с.22

 

 

5.

 

Граматична сторінка.

Антоніми.

 

С.22

 

 

 

 

 

 

Робота на карточках

 

 

6.

Конструкція: used to. Тренування у вживанні.

 

Questions

Інфінітив, Past Simple

 

 

В.2, с.23

В.4, с.24

В.6, с.25

В.1, с.23

В.3, с.24

В.5, с.24

 

 

7.

 

Конструкція: used to. Тренування у вживанні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота на карточках

 

 

 

 

8.

 

 

 

Старі друзі, нові друзі. Тренування в аудіюванні.

 

 

с. 26

 

 

 

Загальні запитання

 

 

В. 3,4,

с. 26

 

 

 

В.2, с.25

 

 

В.1, с.25

В.5, с.26

 

 

 

 

В.6, с.26

 

 

9.

Що інші люди думають про нас? Удосконалення навичок усного мовлення

 

 

с. 28

 

 

 

 

to be,

to have

 

В.1, с.27

В. 1б, 2, с. 28

 

В.3, с.28

 

 

 

 

 

 

10.

Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення

 

 

 

ЛО теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота на карточках

 

 

11.

Що ти за людина? Тренування в обміні думками.

 

 

Питальні слова, типи питань

 

В.2,4а,5 с. 29-31

В.1,3,4б с. 28-30

В. 6а,

с. 31

В.6б,

с. 31

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

 

 

Тема та зміст уроку

Новий

лексичний матеріал

Граматика

Повторення

 

Тренувальні вправи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д/з

Аудіюван

ня

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

12.

Герундій. Тренування у вживанні герундія.

 

 

 

Forms, functions

the Gerund

В.3, с.37

В.1, с.36

В.1,2,4,6с. 32-34

 

В.3, с.33

 

В.5, с.34

 

 

 

 

 

 

13.

Мій найкращій друг. Тренування у написанні повідомленні до теми.

 

 

Present Perfect

 

 

В. 6,7,

с. 35

В.2, с.36

В. 4,             с. 37-38

 

 

 

14.

Узагальнення вивченого матеріалу з теми “People and Relationship”,тест

 

 

structure:

used to

 

 

 

 

Повт.

ЛО, ГС

 

 

                Unit 2. “Choose the Career” | Вибір кар’єри ( 13 годин)

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: Аналізує власні бажання та потреби у контексті вибору майбутньої професії.
  • Громадська відповідальність: Оцінює свої здібності та можливості на шляху до мети. Усвідомлює важливість «розумних» цілей, які є конкретними, вимірюваними, досяжними, доречним і визначеними у часі).  Визначає свої пріоритети та обґрунтовує план дій щодо  можливості досягнення успіху у професії.
  • Здоров’я і безпека: Дискутує навколо важливості емоційного комфорту в майбутній професії.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює матеріальні критерії та мотиви для вибору професії. Обґрунтовує підприємницьку компетентність, керування власним життям та кар’єрою. Оцінює фінансові можливості сучасних професій.

 

 

 

 

15.

Заняття, професія, ремесло. Презентація ЛО.

с. 40

 

ЛО

Професії

 

В.2,3, с.40-42

В.5,6,               с. 43

В.1, с.40

В.4, с.42

 

 

16.

Тренування у вживанні ЛО,читанні,отриманні інформації з тексту.

 

Word formation

 

Present Simple

 

 

В. 3, с. 44

В. 1,2,          с. 43-44

В. 4,              с. 44

 

 

17.

Часи  дієслова. Виконання

тренувальних вправ.

 

 

 

 

Past Simple,

Present Perfect

 

В.1,3,

c.45-46

В.2,4,

с. 46-47

В.5, с.48

В.6, с.48

 

 

 

 

 

 

18.

Часи  дієслова. Виконання

тренувальних вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота на карточках

 

 

19.

Різні люди - різні професії. Практика в аудіюванні.

 

 

 

с. 49

 

 

В.4, с.49

 

В.1,5,

с.49-50

 

В.2, с.49

Повторити лексику

 

 

20

 

Поговоримо про професії. Урок розвитку навичок усної взаємодії.

 

 

С.50

 

 

 

 

 

 

Впр.3,ст.51

 

 

21.

Тренування у читанні з опорою на словник , пояснення.

 

 

Часові форми дієслів

 

В. 2а,3, с.54-55

В.1,2б,

с. 52-53

 

В.4, с.55

 

 

Д

а

т

а

 

 

К

л

а

с

 

 

У

р

о

к

 

 

Тема та зміст уроку

 

 

Новий

лексичний матеріал

 

 

Граматика

 

 

Повторення

 

 

Тренувальні вправи

 

 

Д/з

 

Аудіюван

ня

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

22.            

Оголошення про вакансії. Тренування у складанні оголошень.

 

 

Узгодження часів

В.3, с.60

В.1,3,

с.56-58

В.1, с.60

В.2,4,         с.56-58

В.2, с.60

В.6, с.59

 

 

 

23.

Структура написання листів, заяв. Тренув-ня у написанні.

с. 51

 

Порядок слів у реченні

В.1,2, с.31-32

В.4а,    с.61-62

В.5, с.59

 

В.4б,с,

с. 62

 

 

24.

Тренування у монологічному мовленні за темою.

 

 

Can, would like, enjoy,like

 

 

Захист проекту

 

Повт. ЛО, ГС

 

 

 

25

 

 

Сучасні професії. Урок-пошук .

 

За завданням вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

26

 

Моя майбутня професія.Урок розвитку навичок монологічного та дівлогічного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

27

Узагальнення вивченого матеріалу з теми “Choose the Career”   . Тестові завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Unit 3. “Why Go to School?” |Чому ми ходимо до школи?  (  13 годин)

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

  • Громадська відповідальність: Аналізує стосунки з однолітками. Обговорює та порівнює способи  протидії агресії та насиллю у підлітковому середовищі в Україні та в країнах виучуваної мови. Демонструє обізнаність з міжнародними освітніми програмами.
  • Здоров’я і безпека: Розуміє важливість принципів рівноправного спілкування. Усвідомлює ризики перебування у деструктивних неформальних групах. Оцінює та обирає ефективний спосіб підготовки до випускних іспитів з точки зору розумового навантаження.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Обговорює та оцінює фінансові перспективи на майбутнє навчання.

 

 

 

 

 

 

 

28.

 

 

Чому ми ходимо до школи? Активізація ЛО.

 

 

 

с. 65

 

 

ЛО

«School Life»

 

 

 

В.2,3,         с.64-65

 

 

В.1,5,         с.64 - 67

 

 

В.4, с.66

 

 

В.6, с.67

 

 

29.

Що вам подобається у школі?Тренування в обміні думками.

 

 

 

 

Типи пит.речень

 

 

В.1, с.68

В.1,2

с.70

В.2, с.69

 

Робота на карточках

 

 

30

 

Граматична сторінка. Умовні речення.

 

 

 

 

 

 

Впр.2,3,4,5

 

Впр.6,ст.71

 

 

31

Заклади освіти.Тренування у здобуванні  інформації.

 

Умовні реч.1

ЛО«Future Plans»

В.3,4, с.72-73

В.1, с.72

В.5, с.73-74

В.2, с.72

 

В.6, с.74

 

 

32.             

Освіта у  Великобританії. Урок розвитку навичок аудіювання.

 

 

 

Need,

Умов.реч.

 

 

В.1,2,3, с.74-75

 

В.4, с.75

Д

а

т

а

К

л

а

с

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

Новий

лексичний матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

 

Д/з

Аудіюван

ня

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

33.

Школи в Україні. Тренування у отриманні інф. з тексту при читанні.

 

 

Порядок слів у реч.

 

В.1,с.76

В.4, с.78

В.2,3, с.76-77

В.4, с.78

Нап. офіційн листа

 

 

34.

Я і школа. Практика у діалог.мовленні.

 

 

ЛО з теми

 

В.2, с.81

В.5, с.82

В.3,4,        с. 81-82

В.6, с.83

В.1, с.80

В.7, с.84

 

 

35.

Американські школи. Практика у вживанні ЛО.

 

 

Future Tenses

В.3, с.84

В.4,

с. 85-86

 

В.1,2,

с. 84

с. 86

 

 

36.

Роль іноз.мов у нашому житті. Тренування в обміні думками, роботі в групах.

 

 

«Foreign Lang. In Our Life»

 

 

 

 

Скласти розп.

 

 

37.

Моя освіта. Практика у діалогічному мовленні за темою.

 

с. 74

 

Струк-ра напис. листа

 

 

 

 

Повт. ЛО, ГС

 

 

38

 

Проектна робота : «Сучасна школа»

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

39.

 

 

 

 

Школи світу.Цікаві факти.Урок -пошук. Робота в групах.

 

За завданням вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

40.

Узагальнення вивченого матеріалу з теми “Why Go to School?”

Тестові завдання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Unit 4. “National Cuisine” Національна кухня (12 годин)

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: Оцінює переваги органічних продуктів. Аналізує та складає харчовий раціон відповідно до енергетичних затрат власного організму.
  • Здоров’я і безпека: Висловлює власні судження щодо значення якісних продуктів харчування для здоров’я людини. Висловлює власні судження щодо пріоритетів у харчуванні для нормального розвитку і збереження здоров’я.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Обґрунтовує корисність раціонального харчування. Обґрунтовує корисність раціонального харчування і підтверджує це відповідними прикладами.

 

 

 

 

 

 

41.

Традиційні страви Великобританії. Тренуваня у отриманні інф. при читанні.

 

с. 88

 

ЛО

«Meals»

 

 

В.3,

с.88-90

В.1,2,

с. 88,

В.6,7,

с. 91

 

 

В.8,

с.92

 

 

42.

Їжа.Тренування в обміні думками.

 

 

 

 

 

 

 

В.1,

с.93

В.2,3,

с.93-94

Робота на карточках.

 

 

43.

 

 

Граматична сторінка.

Умовні речення ІІ типу.

 

с.94

 

 

 

 

 

Впр.1,2,3,4,5,ст.95-96

Впр.6,ст.96

 

 

44.

Граматична сторінка.

Умовні речення ІІ типу.

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні завдання.

 

 

Д

а

т

а

К

л

а

с

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

Новий

лексичний матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

 

Д/з

Аудіюван

ня

Читання

Говоріння

Письмо

 

 

 

45.

 

 

 

Їжа. Урок розвитку навичок аудіювання.

 

 

 

 

с.97

 

 

 

Впр.3,ст.97

Впр.4,ст.98

Впр.5,ст.98

 

Впр.1,2,ст.97

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

46.

 

Готуємо за рецептом..

 

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні завдання

 

 

47

Їжа,яка мені подобається і не подобається. Практика в усному мовленні.

с.99

 

 

 

 

 

 

Впр.3,ст.100

 

 

48

Різноманітна кухня країн світу.

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

Індивідуальні завдання.

 

 

49

Структура написання творів.

Ст.101

 

 

 

 

 

 

Написати твір «Моя їжа одного дня»

 

 

50

Лексико-граматичний практикум

 

 

Вивчені

ЛО, ГС

 

В.5,

с.106

В.3,

с.104

В.1,2,4,

с.104

В.6,

с.107

 

 

51

Узагальнення лексичного, граматичного матеріалу.

 

 

 

 

 

4 с. 110

1 с. 108

3 с. 109

 

2 с. 108-109

«I can…» с.110

 

 

52

Узагальнення вивченого матеріалу з теми “National Cuisine”,тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

53

Контроль аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

Повт. ЛО

 

 

54

Контроль письма.

 

 

 

 

 

 

 

Повт.

часи

 

 

55.

 Контроль читання.

 

 

 

 

 

 

 

Повт прав

 

 

56.

 Контроль говоріння.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт.ЛО

 

 

57

 

Аналіз контролю 4 видів мовленнєвої діяльності.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

58

Лексико-граматичний практикум. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59

Урок-вікторина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

60

Підведення підсумків вивченого за І семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                               

10 клас. IІ семестр

Д

а

т

а

К

л

а

с

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

 

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

Unit 5 «Communication Technologies» |Комунікаційні  технології  ( 14 годин)

 

 

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій для вирішення екологічних проблем. Обговорює важливість сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних  технологій дл вирішення екологічних проблем
  • Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини. Дискутує довкола питання впливу сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій на здоров’я людини.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин. Демонструє розуміння ролі сучасних засобів комунікацій та комп’ютерних технологій у розвитку грошових відносин.

 

 

 

61

Сучасні засоби комунікацій та технологій. Презентація ЛО, тренування у читанні з опорою на словник,пояснення.

 

 

С.112

 

ЛО «Computers»

В.1, 2,       с. 112,

 

 

В. 3, с.112,

 

,

В. 6,

с.116

 

 

 

 

В. 4, с. 115

В. 3, с.112

Вивчити нові ЛО

 

 

62

Сучасні засоби комунікацій та технологій.

 

С.115

 

 

В. 8,       с. 117

В. 7, с.116

В. 5,         с. 115

 

В. 9,             с. 117

 

 

63

Комп`ютерне обладнання. Тренування у вживанні ЛO в усному мовленні.

С. 118

 

Множина іменників

В.1, с.117

 

В. 2, 3, с.118

 

 

Скласти речення з ЛО

 

 

64

Основні комп’ютерні операції. Тренув. у вживанні фразових дієслів. 

 

 

Фразові дієслова

В. 6,           с. 120

 

В. 4,

с. 118,

В. 5,

с. 119

В.2, с.78

В. 7, с. 120

В. 8,            с. 121

 

 

 

65

Сучасні  комп`ютерні  технол. Практика в аудіюванні.

 

 

ЛО теми

В. 1, 2,          с. 121,

 

 

В. 3,4,               с. 122

 

В. 5,         с. 122

 

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

 

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

66

Всесвітня мережа. Вживання нових ЛО в усному мовленні.

С.80

 

 

В. 2,           с. 124

В. 1,

с. 123

 

В. 3,         с. 124

Розп. про Інтернет

 

 

67

Веб-ресуси. Закріплення вживаня  ЛО  у писемному мовленні.

 

 

 

В. 1,         с. 125

 

В. 2,              с. 125,

В. 4, 5,            с. 127

В. 6,              с. 128

В. 3,              с. 126

В. 7,           с. 129

 

 

 

68

Інтернет-кафе. Улюблені сайти.Тренування в обміні інформацією.

 

 

Writing advertisement

В. 4,         с. 131,

В. 5,         с. 132

В. 6,              с. 132,

В. 8,         с. 134

В. 1, 2,            с. 130

В. 3,              с. 130

В. 7,           с. 133,

В. 9,         с. 135

 

 

69

Електронна адреса.Культура написання листа.

 

 

 

Writing emails

В. 1,          с. 136

В. 4,          с. 137

В. 3,         с. 136

В. 2,  с. 136

Скласти ел.лист

 

 

70

Неофіційні листи.Урок-практикум.

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

71

Офіційні листи.Урок-практикум.

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

72

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

73

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

74

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Communication Technologies» Виконання тестових завдань.

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 6  « Is the Earth in Danger?» /Чи Планета в небезпеці? (14 годин)

 

 

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: Усвідомлює причино-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи. Аргументує необхідність відповідального ставлення до природи.
  • Здоров’я і безпека: Демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Демонструє розуміння необхідності використання енергозберігаючих технологій

 

 

 

75

Природний катаклізм як явище в природі. Практика у читанні.

 

С.140,

С. 141

 

Future Simple

В. 1,                 с. 140,

В. 3,       с. 142

В. 2,

с.  140,

В. 4,                 с. 143

 

В. 5,                 с. 144

 

 

В. 6,

с. 146

 

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

76

Катаклізми та небезпека.  Практика ЛО.

Cause,

reason

 

Підр .реч.

умови і часу

В. 1,

с. 146

В. 3,

с. 147

 

В. 2, с. 147

Вивчити ЛО

 

 

77

Тренування у вживанні умовних речень 2типу.

 

 

 

 

1st and 2nd

Conditionals

В. 3,         с. 148

В. 1,         с. 147

 

В. 2,         с. 148

В. 4,         с. 148

 

 

 

 

 

 

 

78

 

 

Граматична сторінка.Умовні речення І та ІІ типу.

 

 

 

За завданням вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

79

Правила безпеки під час природного  лиха. Практика в аудіюванні.

 

 

Expressing opinion

В. 1

с. 149

В. 4

с. 149

В. 2,         с. 149,

В. 5,         с. 150

В. 3,         с. 149

Вивчити ЛО

 

 

80

Правила безпеки під час землетрусу. Закріплення ЛО у діалогіч. мовленні.

 

 

Discussion Rules

 

В. 3,

с. 151

 

В. 1,

с. 150

 

 

Скласти розп.

 

 

81

Шляхи запобігання стихійним лихам. Тренування в обміні думками.

 

 

 

Типи пит. реч.

В. 4,

с. 151

 

 

 

В. 2,

с. 150

 

Розпо-відь

 

 

82

Вплив на життя планети та наслідки природніх катаклізмів.

 

Steam,to soar, slope

 

ЛО теми

В. 4, 5,6, с. 154

 

В. 2, 3,

с. 153

 

В. 1,           с. 152

 

 

В.2,ст.153    

 

 

83

 

Наша Планета.Проектна робота.

 

 

Впр.7,с.155

 

 

 

 

 

В.6,ст.155

Повторити лексику.

 

 

 

Закріплення ЛО у діалогіч. та монолог. мовленні.

 

 

ЛО теми

В. 5              с. 160

В.4, 6, 7,          с158-161

В. 1-3,           с. 156-157

 

В. 8,            с. 161

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

84

Практика у сприйманні тематичних текстів на слух.

 

 

 

ЛО теми

 

В. 4,             с. 163

В. 3,           с. 163

В.1, 2,           с. 162

Підготуватися до тесту

 

 

85

Лексико-граматичний практикум.

 

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

86

Лексико-граматичний практикум.

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

87

Проектна робота «Is our town in danger?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

88

Узагальнення вивченого матеріалу з теми« Is the Earth in Danger?»Виконання тестових завдань.

 

 

Вивчені ЛО, ГС

 

 

 

 

Повт. ЛО

Unit 7 «The World of Painting»\Світ живопису (14 годин)

 

 

 

Змістові лінії

  • Громадська відповідальність: Висловлює власні почуття та емоції викликані творами мистецтва.
  • Здоров’я і безпека: Дискутує довкола питання впливу мистецтва на емоційний стан людини.

 

 

 

89

 

Розвиток живопису в Україні. Презентація ЛО.

 

С. 169

 

Пасивний стан

В. 1-3,         c. 166

В. 4,           c. 166

В. 6,           c. 169

В. 5,           c. 169

В. 7,           c. 170

 

 

90

Мистецькі традиції в Англії. Презентація ЛО, тренув. у вживанні.

 

 

Passive Voice

 

В. 3,                c. 172

 

В. 2,          c. 171

 

В. 1, c. 171

Вивчити нові ЛО

 

 

91

Тренування у вживанні часових форм дієслів.

 

Past Perf, Past  Perf.Cont

Доп. дієслова

В. 1, 2,           c. 173

В. 3,           c. 174

 

В.4,5,c. 174

В. 6,            c. 175

 

 

92

Практика у сприйманні текстів на слух.

 

 

Useful Phrases

В. 2,

с.176

В. 5,

с.176

В.  3, 4,           c. 176

 

В. 1, с. 175

Скласти план тексту

 

 

93

Тренування в обміні думками за темою.

 

 

 

 

В. 4,            с. 180

В. 2,           c.178

 

Скласти тему

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

94

 Відомі англійські художники. Практика у здобуванні інформації при читанні.

С. 179

 

Спец.запит.

 

В. 3,             с. 179

 

 

 

В. 1,            с.178

 

Вивч. нові ЛО

 

 

95

Роль мистецтва в житті людини. Практика у спілкуванні.

 

 

Essay Structure

В. 4,             c. 184

В. 3,           с. 184,

В. 5, 6, c. 185

В. 1, 2,            c. 183

 

 

В. 7,         с. 187

 

 

96

 Мій улюблений художник.

Обмін думками.

 

 

Past Perf.

В. 4-7, с.190

В. 3,           с. 188,

В. 8,         с. 191

В. 1,           с. 188

 

В. 2,           с. 188

 

В. 9,           с. 193

 

 

97

 Тренування у сприйманні текстів на слух, здобуванні інформації з тексту при читанні.

 

 

 

Пор.числівн.

В. 1,        с. 194

 

В. 4,           с. 195

 

В. 3,           с. 195

 

В. 2,           с. 194

 

Повт. ЛО,ГС

 

 

 

98

 

Лексико-граматичний практикум.

 

За завданням вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

Урок – подорож.

Художня школа у нашому місті.

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

101

 

 

Лексико-граматичний практикум.

 

Онлайн- подорож у художні галереї інших країн.

За завданням вчителя.

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «The World of Painting»,тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 8 «Do You Like Sports?»\Ти любиш спорт?( 13 годин)

 

 

 

Змістові лінії

  • Здоров’я і безпека: Сприймає основні переваги здорового способу життя.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Усвідомлює обмеженість ресурсів родини для задоволення особистих потреб.

 

 

 

103

 

Спорт і дозвілля. Презентація ЛО.

 

С. 198

 

 

ЛО «Спорт»

 

В. 1,2,           с. 198

 

В. 4,              с. 200

 

В. 3,               c. 198

 

В. 5, с. 200

 

В. 6,7,               с. 201

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

104

Види спорту. Активізація лексичного матеріалу.

С. 202

 

Підрядні речення

В. 1-3,

с. 202

 

 

 

В. 4, c. 202

Вивчити ЛО

 

 

 

105

Спорт.Види спорту.

 

 

 

С.202-203

Past & Future Tenses

Доп. дієслова

В. 1, 2,3            c. 202

 

 

В.3,4,c. 206

В. 5,             c. 203

 

 

106

 

Граматична сторінка.

Future Tenses.

 

С.203

 

 

 

Впр.1,ст.203

Впр.2,ст.204

 

Впр.3,4,ст.204-205

liveworksheets

 

 

107

Лексико-граматичний практикум.

Future Tenses.

 

 

 

 

 

 

 

Впр.5,6,ст.205-206

liveworksheets

 

 

108

Спорт у США та

 Великобританії. Практика в аудіюванні.

 

Simple, Cont., Perf. Tenses

ЛО               уроку

В. 1-3,          с. 207

В. 6, 7,          с. 208

В. 4, 5,          с. 207

 

В. 8,      с. 209

 

 

109

Спортивні події. 

Враження від проглянутих змагань та виступів.

 

С.  210

Tense Revision

 

Present Tenses

В. 1,          с. 209

 

В. 2,           с. 210

В. 3,               с. 211

 В.  4,       с. 211

 

В. 5,       с. 212

 

 

110

Віддані вболівальники. Практика у складанні письмових висловл.

 

Tense Revision

 

Past Tenses

В. 4,          c. 213

В. 5-7,

c. 214

 

В. 1, 2,             c. 212

В. 3,

c. 213

 

В. 8,

c. 215

 

 

 

Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу.

 

 

ЛО теми

В. 6, 7,             c. 219

В. 4, 5,             c. 216

В. 1-3,

c. 216

В.7,

c. 146

В. 8,

c. 219

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

111

Порядок вираження власних вражень, думок, поглядів та висновків на письмі.

 

 

 

 

Написання есе

В. 1,                  с. 220

 

В. 4,            с. 221

В. 3,            с. 221

В. 2,

c. 220

Підготуватися до тесту

 

 

112

 

Спорт у рідному місті.

 

За завданням вчителя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

113

 

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

114

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

115

Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Do You Like Sports?»,тест

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вивчені           ЛО та ГС

 

 

 

 

Повт. ГС

Unit 9 «Across State System»\Через державну систему| (13 годин)

 

 

 

Змістові лінії

  • Екологічна безпека та сталий розвиток:Обговорює питання, пов’язані зі збереженням навколишнього середовища у своєму регіоні та державі. Описує види екотуризму.
  • Громадська відповідальність: Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття . Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. Порівнює типові для різних культур вербальні та невербальні норми поведінки. Розпитує про правила поведінки в європейських столицях.
  • Підприємливість і фінансова грамотність: Визначає орієнтовну вартість перебування в країні виучуваної мови.

 

 

 

116

 

 

Активізація ЛО, тренування у висловленні думок про роль людини у суспільстві.

С. 226

 

 

ЛО

“Ukraine”

В. 1,                  с. 224

 

В. 2,                  с. 224

 

В. 4, 5                с. 227

 

В. 3,                  с. 227

 

Вивчити нові ЛО

 

 

117

 Робота в групах : порівняння державного устрою Британії та Америки

 

 

Правила роботи в групах

В. 7,                  с. 229

 

В. 8,                  с. 229

 

В. 6,                  с. 228

 

 

В. 9,                  с. 231

 

 

 

118

Практика у вживанні   лексичних одиниць  з теми, неособових форм  дієслова.

С. 231

 

 

В. 3,                  с. 233

 

В. 1, 2,                  с. 232

 

 

В. 4,                  с. 235

 

Вивчити ЛО

 

 

119

Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи.

 

 

 

 

 

 

 

В. 5,                  с. 236

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

120

Канада. Урок розвитку навичок аудіювання.

 

 

 

В. 1,                  с. 237

 

В. 2, 3,                  с. 239

 

Скласти план

 

 

121

Канада .Практика у читанні та обміні думками.

 

 

 

 

В. 5,                  с. 241

 

В. 4,                  с. 240

В. 6,                  с. 241

 

 

122

Міжнародна політика. Вибори в Україні.

С. 242

 

 

В. 1,                  с. 242

В. 2,                  с. 242

 

 

В. 3,                  с. 243

 

 

123

Політична система: гілки влади. Міжнародні організації.

 

Типи пит.реч.

ЛО з теми

В. 2,                  с. 245

В. 4,                  с. 246

В. 1,                  с. 244

В. 3,                  с. 246

В. 5,                  с. 246

 

 

 

 

 

124

Громадське життя.

Державний устрій країни.   Проектна робота.

 

 

Project Work,

Writing Essay

В. 4,                  с. 247

В. 4,                  с. 250

В. 3,                  с. 248

В. 2,                  с. 247

Скласти план

 

 

125

Український код нації.

 

За завданням вчителя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

126

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

127

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

128

 

 

 

 

 

 

Узагальнення вивченого матеріалу з теми  «Across State System»,тест

 

 

 

Вивчені ЛО, ГС

В. 1,                  с. 251

В. 4,                  с. 253

 

В. 3,                  с. 253

В. 2,                  с. 252

Повт. Теми

С.178-181

 

 

 

 

129

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготовка до виконання семестрових контрольних робіт.

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

130

 

Контроль   аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Д

а

т

а

 

К

л

а

с

 

У

р

о

к

 

Тема та зміст уроку

 

Новий

лексич.

матеріал

 

Граматика

 

Повторення

Тренувальні вправи

Д/з

Говорін-ня

 

Читан-

ня

Аудію-вання

Пись-

мо

 

 

131

 Контроль письма.

 

 

Вивчені   ЛО

 

 

 

 

Повт.ЛОтеми

 

 

132

 Контроль  читання.

 

 

Вивчені   ГС

 

 

 

 

Повт. теми

 

 

133

 Контроль  говоріння.

 

 

Тема

“Summer Rest”

 

 

 

 

Повт.ЛО

 

 

134

Аналіз контрольних робіт. Виконання тренувальних вправ.

 

 

 

Робота над проектом

 

 

 

 

Проект

Summer Rest

 

 

135

Урок-вікторина.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

136

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

137

 

Лексико-граматичний практикум.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

138

Мої плани на канікули.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

139

Мої плани на канікули.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

140

Підведення підсумків вивченого за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку