Кaлендарно-тематичне планування з англійської мови
у 10 класі (за підручником Карп'юк О. Д.)
2022-2023 н.р.
Вчитель:С.А.Луцюк
Всього годин – 140
I семестр – 60
II семестр – 80
4 години на тиждень
Графік проведення контролю 4 видів мовленнєвої діяльності
Клас |
Аудіювання |
Письмо |
Читання |
Говоріння |
||||
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
За пл. |
Факт. |
|
I семестр |
||||||||
10 |
1 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
IІ семестр |
||||||||
10 |
1 |
1 |
1 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 10-11 класи», К., 2017 р.
Підручник: Карп’юк О.Д. Англ. мова (10-й рік навчання): підручник для 10-го класу закладів загальної середньої освіти.
Рівень стандарту. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2018. – 256 с. : іл.
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
|||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
Unit Starter \ Повторення (2 години) |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
1. |
Давайте пригадаємо. Тренування в обміні інформацією про себе. |
с. 13 |
|
Past Simple |
В. 4а, с. 9 |
В.3а, с. 8-9 В. 8а, с. 12-13 |
В. 1,2, с. 8 В. 3б, с.9 |
|
В. 7, с. 10-11 |
||||||||||||||
|
|
2. |
Про себе і своє ставлення до англійської мови |
|
|
Simple,Continuous, Perfect |
|
10 с. 14 |
В. 4б, с. 9 В.5,с.10 |
В. 8б, с. 13 |
В. 11, с. 14-16 |
||||||||||||||
Unit 1. “People and Relationship” | Люди та стосунки (12 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
3. |
Що впливає на нашу особистість? Презентація ЛО. |
с. 20 |
|
Ступені порів.прик. |
|
В. 2,3, с. 18-19 |
В. 1, с. 18 |
В.4,с.19 В.5,с.20 |
В. 6, с. 20-21 |
||||||||||||||
|
|
4. |
Наш характер. Тренування у вживанні ЛО.
|
c. 21 |
Word formation |
Opposites, prefixes un-, in, im-,dis, ir- |
|
|
В.3, с.22 В.4, с.22 |
В. 1,2, с. 21
|
В.5, с.22 |
||||||||||||||
|
|
5. |
Граматична сторінка. Антоніми.
|
С.22 |
|
|
|
|
|
|
Робота на карточках |
||||||||||||||
|
|
6. |
Конструкція: used to. Тренування у вживанні. |
|
Questions |
Інфінітив, Past Simple |
|
|
В.2, с.23 В.4, с.24 В.6, с.25 |
В.1, с.23 В.3, с.24 |
В.5, с.24 |
||||||||||||||
|
|
7. |
Конструкція: used to. Тренування у вживанні.
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота на карточках
|
||||||||||||||
|
|
8. |
Старі друзі, нові друзі. Тренування в аудіюванні. |
с. 26 |
|
Загальні запитання |
В. 3,4, с. 26 |
В.2, с.25 |
В.1, с.25 В.5, с.26 |
|
В.6, с.26 |
||||||||||||||
|
|
9. |
Що інші люди думають про нас? Удосконалення навичок усного мовлення
|
с. 28
|
|
to be, to have |
|
В.1, с.27 |
В. 1б, 2, с. 28 |
|
В.3, с.28
|
||||||||||||||
|
|
10. |
Мої стосунки з товаришами. Розвиток навичок усного мовлення
|
ЛО теми |
|
|
|
|
|
|
Робота на карточках |
||||||||||||||
|
|
11. |
Що ти за людина? Тренування в обміні думками. |
|
|
Питальні слова, типи питань |
|
В.2,4а,5 с. 29-31 |
В.1,3,4б с. 28-30 |
В. 6а, с. 31 |
В.6б, с. 31 |
||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
|||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
|
|
12. |
Герундій. Тренування у вживанні герундія.
|
|
Forms, functions |
the Gerund |
В.3, с.37 |
В.1, с.36 |
В.1,2,4,6с. 32-34
|
В.3, с.33
|
В.5, с.34
|
||||||||||||||
|
|
13. |
Мій найкращій друг. Тренування у написанні повідомленні до теми. |
|
|
Present Perfect |
|
|
В. 6,7, с. 35 |
В.2, с.36 |
В. 4, с. 37-38
|
||||||||||||||
|
|
14. |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми “People and Relationship”,тест |
|
|
structure: used to |
|
|
|
|
Повт. ЛО, ГС |
||||||||||||||
Unit 2. “Choose the Career” | Вибір кар’єри ( 13 годин)
|
|||||||||||||||||||||||||
Змістові лінії
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
15. |
Заняття, професія, ремесло. Презентація ЛО. |
с. 40 |
|
ЛО Професії |
|
В.2,3, с.40-42 |
В.5,6, с. 43 |
В.1, с.40 |
В.4, с.42 |
||||||||||||||
|
|
16. |
Тренування у вживанні ЛО,читанні,отриманні інформації з тексту. |
|
Word formation
|
Present Simple |
|
|
В. 3, с. 44 |
В. 1,2, с. 43-44 |
В. 4, с. 44 |
||||||||||||||
|
|
17. |
Часи дієслова. Виконання тренувальних вправ.
|
|
|
Past Simple, Present Perfect |
|
В.1,3, c.45-46 |
В.2,4, с. 46-47 |
В.5, с.48 |
В.6, с.48
|
||||||||||||||
|
|
18. |
Часи дієслова. Виконання тренувальних вправ.
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота на карточках |
||||||||||||||
|
|
19. |
Різні люди - різні професії. Практика в аудіюванні.
|
с. 49 |
|
|
В.4, с.49 |
|
В.1,5, с.49-50
|
В.2, с.49 |
Повторити лексику |
||||||||||||||
|
|
20 |
Поговоримо про професії. Урок розвитку навичок усної взаємодії.
|
С.50 |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,ст.51 |
||||||||||||||
|
|
21. |
Тренування у читанні з опорою на словник , пояснення. |
|
|
Часові форми дієслів |
|
В. 2а,3, с.54-55 |
В.1,2б, с. 52-53 |
|
В.4, с.55 |
||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з
|
|||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
|
|
22. |
Оголошення про вакансії. Тренування у складанні оголошень. |
|
|
Узгодження часів |
В.3, с.60 |
В.1,3, с.56-58 В.1, с.60 |
В.2,4, с.56-58 |
В.2, с.60 |
В.6, с.59
|
||||||||||||||
|
|
23. |
Структура написання листів, заяв. Тренув-ня у написанні. |
с. 51 |
|
Порядок слів у реченні |
В.1,2, с.31-32 |
В.4а, с.61-62 |
В.5, с.59 |
|
В.4б,с, с. 62 |
||||||||||||||
|
|
24. |
Тренування у монологічному мовленні за темою. |
|
|
Can, would like, enjoy,like |
|
|
Захист проекту |
|
Повт. ЛО, ГС |
||||||||||||||
|
|
25
|
Сучасні професії. Урок-пошук .
|
За завданням вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
26 |
Моя майбутня професія.Урок розвитку навичок монологічного та дівлогічного мовлення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
27 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми “Choose the Career” . Тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Unit 3. “Why Go to School?” |Чому ми ходимо до школи? ( 13 годин) |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
||||||||||||||||||||||
|
|
28. |
Чому ми ходимо до школи? Активізація ЛО. |
с. 65 |
|
ЛО «School Life» |
|
В.2,3, с.64-65 |
В.1,5, с.64 - 67 |
В.4, с.66 |
В.6, с.67 |
||||||||||||||
|
|
29. |
Що вам подобається у школі?Тренування в обміні думками.
|
|
|
Типи пит.речень |
|
|
В.1, с.68 В.1,2 с.70 |
В.2, с.69
|
Робота на карточках |
||||||||||||||
|
|
30 |
Граматична сторінка. Умовні речення.
|
|
|
|
|
|
Впр.2,3,4,5 |
|
Впр.6,ст.71 |
||||||||||||||
|
|
31 |
Заклади освіти.Тренування у здобуванні інформації. |
|
Умовні реч.1 |
ЛО«Future Plans» |
В.3,4, с.72-73 |
В.1, с.72 В.5, с.73-74 |
В.2, с.72 |
|
В.6, с.74 |
||||||||||||||
|
|
32. |
Освіта у Великобританії. Урок розвитку навичок аудіювання.
|
|
|
Need, Умов.реч. |
|
|
В.1,2,3, с.74-75 |
|
В.4, с.75 |
||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
|||||||||||||||||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||
|
|
33. |
Школи в Україні. Тренування у отриманні інф. з тексту при читанні. |
|
|
Порядок слів у реч. |
|
В.1,с.76 В.4, с.78 |
В.2,3, с.76-77 |
В.4, с.78 |
Нап. офіційн листа |
||||||||||||||
|
|
34. |
Я і школа. Практика у діалог.мовленні. |
|
|
ЛО з теми |
|
В.2, с.81 В.5, с.82 |
В.3,4, с. 81-82 В.6, с.83 |
В.1, с.80 |
В.7, с.84 |
||||||||||||||
|
|
35. |
Американські школи. Практика у вживанні ЛО. |
|
|
Future Tenses |
В.3, с.84 |
В.4, с. 85-86 |
|
В.1,2, с. 84 |
с. 86 |
||||||||||||||
|
|
36. |
Роль іноз.мов у нашому житті. Тренування в обміні думками, роботі в групах. |
|
|
«Foreign Lang. In Our Life» |
|
|
|
|
Скласти розп. |
||||||||||||||
|
|
37. |
Моя освіта. Практика у діалогічному мовленні за темою.
|
с. 74 |
|
Струк-ра напис. листа |
|
|
|
|
Повт. ЛО, ГС |
||||||||||||||
|
|
38 |
Проектна робота : «Сучасна школа»
|
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
39.
|
Школи світу.Цікаві факти.Урок -пошук. Робота в групах.
|
За завданням вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
40. |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми “Why Go to School?” Тестові завдання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
Unit 4. “National Cuisine” Національна кухня (12 годин) |
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
||||||||||||||||||||||
|
|
41. |
Традиційні страви Великобританії. Тренуваня у отриманні інф. при читанні. |
с. 88 |
|
ЛО «Meals» |
|
В.3, с.88-90 |
В.1,2, с. 88, В.6,7, с. 91 |
|
В.8, с.92 |
||||||||||||||
|
|
42. |
Їжа.Тренування в обміні думками.
|
|
|
|
|
|
В.1, с.93 |
В.2,3, с.93-94 |
Робота на карточках. |
||||||||||||||
|
|
43. |
Граматична сторінка. Умовні речення ІІ типу.
|
с.94 |
|
|
|
|
|
Впр.1,2,3,4,5,ст.95-96 |
Впр.6,ст.96 |
||||||||||||||
|
|
44. |
Граматична сторінка. Умовні речення ІІ типу. |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання. |
||||||||||||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексичний матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
|||
Аудіюван ня |
Читання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
|
|
45.
|
Їжа. Урок розвитку навичок аудіювання.
|
с.97
|
|
|
Впр.3,ст.97 Впр.4,ст.98 |
Впр.5,ст.98 |
Впр.1,2,ст.97
|
|
|
|
|
46. |
Готуємо за рецептом.. |
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання |
|
|
47 |
Їжа,яка мені подобається і не подобається. Практика в усному мовленні. |
с.99 |
|
|
|
|
|
|
Впр.3,ст.100 |
|
|
48 |
Різноманітна кухня країн світу. |
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні завдання. |
|
|
49 |
Структура написання творів. |
Ст.101 |
|
|
|
|
|
|
Написати твір «Моя їжа одного дня» |
|
|
50 |
Лексико-граматичний практикум |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
В.5, с.106 |
В.3, с.104 |
В.1,2,4, с.104 |
В.6, с.107 |
|
|
51 |
Узагальнення лексичного, граматичного матеріалу.
|
|
|
|
4 с. 110 |
1 с. 108 3 с. 109 |
|
2 с. 108-109 |
«I can…» с.110 |
|
|
52 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми “National Cuisine”,тест
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|
|
54 |
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт. часи |
|
|
55. |
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повт прав |
|
|
56. |
Контроль говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт.ЛО |
|
|
57 |
Аналіз контролю 4 видів мовленнєвої діяльності. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
58 |
Лексико-граматичний практикум. Повторення вивченого матеріалу.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
Урок-вікторина. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
60 |
Підведення підсумків вивченого за І семестр. |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 клас. IІ семестр
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
Unit 5 «Communication Technologies» |Комунікаційні технології ( 14 годин) |
||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
|||||||||||||
|
|
61 |
Сучасні засоби комунікацій та технологій. Презентація ЛО, тренування у читанні з опорою на словник,пояснення.
|
С.112 |
|
ЛО «Computers» |
В.1, 2, с. 112,
|
В. 3, с.112,
|
, В. 6, с.116
|
В. 4, с. 115 |
В. 3, с.112 Вивчити нові ЛО |
|||||
|
|
62 |
Сучасні засоби комунікацій та технологій.
|
С.115 |
|
|
В. 8, с. 117 |
В. 7, с.116 |
В. 5, с. 115 |
|
В. 9, с. 117 |
|||||
|
|
63 |
Комп`ютерне обладнання. Тренування у вживанні ЛO в усному мовленні. |
С. 118 |
|
Множина іменників |
В.1, с.117
|
В. 2, 3, с.118 |
|
|
Скласти речення з ЛО |
|||||
|
|
64 |
Основні комп’ютерні операції. Тренув. у вживанні фразових дієслів. |
|
|
Фразові дієслова |
В. 6, с. 120
|
В. 4, с. 118, В. 5, с. 119 |
В.2, с.78 |
В. 7, с. 120 |
В. 8, с. 121
|
|||||
|
|
65 |
Сучасні комп`ютерні технол. Практика в аудіюванні. |
|
|
ЛО теми |
В. 1, 2, с. 121,
|
|
В. 3,4, с. 122 |
|
В. 5, с. 122
|
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
66 |
Всесвітня мережа. Вживання нових ЛО в усному мовленні. |
С.80 |
|
|
В. 2, с. 124 |
В. 1, с. 123 |
|
В. 3, с. 124 |
Розп. про Інтернет |
|||||
|
|
67 |
Веб-ресуси. Закріплення вживаня ЛО у писемному мовленні. |
|
|
|
В. 1, с. 125
|
В. 2, с. 125, В. 4, 5, с. 127 |
В. 6, с. 128 |
В. 3, с. 126 |
В. 7, с. 129
|
|||||
|
|
68 |
Інтернет-кафе. Улюблені сайти.Тренування в обміні інформацією. |
|
|
Writing advertisement |
В. 4, с. 131, В. 5, с. 132 |
В. 6, с. 132, В. 8, с. 134 |
В. 1, 2, с. 130 |
В. 3, с. 130 |
В. 7, с. 133, В. 9, с. 135 |
|||||
|
|
69 |
Електронна адреса.Культура написання листа.
|
|
|
Writing emails |
В. 1, с. 136 |
В. 4, с. 137 |
В. 3, с. 136 |
В. 2, с. 136 |
Скласти ел.лист |
|||||
|
|
70 |
Неофіційні листи.Урок-практикум.
|
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
71 |
Офіційні листи.Урок-практикум. |
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
72 |
Лексико-граматичний практикум.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
73 |
Лексико-граматичний практикум.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
74 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Communication Technologies» Виконання тестових завдань. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Unit 6 « Is the Earth in Danger?» /Чи Планета в небезпеці? (14 годин) |
||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
|||||||||||||
|
|
75 |
Природний катаклізм як явище в природі. Практика у читанні. |
С.140, С. 141 |
|
Future Simple |
В. 1, с. 140, В. 3, с. 142 |
В. 2, с. 140, В. 4, с. 143 |
|
В. 5, с. 144
|
В. 6, с. 146
|
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
76 |
Катаклізми та небезпека. Практика ЛО. |
Cause, reason |
|
Підр .реч. умови і часу |
В. 1, с. 146 |
В. 3, с. 147 |
|
В. 2, с. 147 |
Вивчити ЛО |
|||||
|
|
77 |
Тренування у вживанні умовних речень 2типу.
|
|
|
1st and 2nd Conditionals |
В. 3, с. 148 |
В. 1, с. 147 |
|
В. 2, с. 148 |
В. 4, с. 148 |
|||||
|
|
78 |
Граматична сторінка.Умовні речення І та ІІ типу.
|
За завданням вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
79 |
Правила безпеки під час природного лиха. Практика в аудіюванні. |
|
|
Expressing opinion |
В. 1 с. 149 |
В. 4 с. 149 |
В. 2, с. 149, В. 5, с. 150 |
В. 3, с. 149 |
Вивчити ЛО |
|||||
|
|
80 |
Правила безпеки під час землетрусу. Закріплення ЛО у діалогіч. мовленні. |
|
|
Discussion Rules |
|
В. 3, с. 151
|
В. 1, с. 150
|
|
Скласти розп. |
|||||
|
|
81 |
Шляхи запобігання стихійним лихам. Тренування в обміні думками.
|
|
|
Типи пит. реч. |
В. 4, с. 151
|
|
|
В. 2, с. 150
|
Розпо-відь |
|||||
|
|
82 |
Вплив на життя планети та наслідки природніх катаклізмів.
|
Steam,to soar, slope |
|
ЛО теми |
В. 4, 5,6, с. 154
|
В. 2, 3, с. 153
|
В. 1, с. 152
|
|
В.2,ст.153 |
|||||
|
|
83 |
Наша Планета.Проектна робота.
|
Впр.7,с.155 |
|
|
|
|
|
В.6,ст.155 |
Повторити лексику. |
|||||
|
|
|
Закріплення ЛО у діалогіч. та монолог. мовленні. |
|
|
ЛО теми |
В. 5 с. 160 |
В.4, 6, 7, с158-161 |
В. 1-3, с. 156-157 |
|
В. 8, с. 161 |
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
84 |
Практика у сприйманні тематичних текстів на слух.
|
|
|
ЛО теми |
|
В. 4, с. 163 |
В. 3, с. 163 |
В.1, 2, с. 162 |
Підготуватися до тесту |
|||||
|
|
85 |
Лексико-граматичний практикум.
|
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
86 |
Лексико-граматичний практикум. |
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
87 |
Проектна робота «Is our town in danger?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
88 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми« Is the Earth in Danger?»Виконання тестових завдань. |
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
|
|
|
|
Повт. ЛО |
|||||
Unit 7 «The World of Painting»\Світ живопису (14 годин) |
||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
|||||||||||||
|
|
89 |
Розвиток живопису в Україні. Презентація ЛО. |
С. 169 |
|
Пасивний стан |
В. 1-3, c. 166 |
В. 4, c. 166 |
В. 6, c. 169 |
В. 5, c. 169 |
В. 7, c. 170 |
|||||
|
|
90 |
Мистецькі традиції в Англії. Презентація ЛО, тренув. у вживанні. |
|
|
Passive Voice
|
В. 3, c. 172
|
В. 2, c. 171 |
|
В. 1, c. 171 |
Вивчити нові ЛО |
|||||
|
|
91 |
Тренування у вживанні часових форм дієслів. |
|
Past Perf, Past Perf.Cont |
Доп. дієслова |
В. 1, 2, c. 173 |
В. 3, c. 174 |
|
В.4,5,c. 174 |
В. 6, c. 175 |
|||||
|
|
92 |
Практика у сприйманні текстів на слух. |
|
|
Useful Phrases |
В. 2, с.176 |
В. 5, с.176 |
В. 3, 4, c. 176
|
В. 1, с. 175 |
Скласти план тексту |
|||||
|
|
93 |
Тренування в обміні думками за темою. |
|
|
|
|
В. 4, с. 180 |
В. 2, c.178 |
|
Скласти тему |
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
94 |
Відомі англійські художники. Практика у здобуванні інформації при читанні. |
С. 179 |
|
Спец.запит.
|
В. 3, с. 179
|
|
|
В. 1, с.178
|
Вивч. нові ЛО |
|||||
|
|
95 |
Роль мистецтва в житті людини. Практика у спілкуванні. |
|
|
Essay Structure |
В. 4, c. 184 |
В. 3, с. 184, В. 5, 6, c. 185 |
В. 1, 2, c. 183
|
|
В. 7, с. 187 |
|||||
|
|
96 |
Мій улюблений художник. Обмін думками. |
|
|
Past Perf. |
В. 4-7, с.190 |
В. 3, с. 188, В. 8, с. 191 |
В. 1, с. 188
|
В. 2, с. 188
|
В. 9, с. 193 |
|||||
|
|
97 |
Тренування у сприйманні текстів на слух, здобуванні інформації з тексту при читанні.
|
|
|
Пор.числівн. |
В. 1, с. 194
|
В. 4, с. 195
|
В. 3, с. 195
|
В. 2, с. 194
|
Повт. ЛО,ГС
|
|||||
|
|
98 |
Лексико-граматичний практикум.
|
За завданням вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
99 |
Урок – подорож. Художня школа у нашому місті. |
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
100
101 |
Лексико-граматичний практикум.
Онлайн- подорож у художні галереї інших країн. |
За завданням вчителя.
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
102 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «The World of Painting»,тест |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Unit 8 «Do You Like Sports?»\Ти любиш спорт?( 13 годин) |
||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
|||||||||||||
|
|
103 |
Спорт і дозвілля. Презентація ЛО. |
С. 198 |
|
ЛО «Спорт» |
В. 1,2, с. 198 |
В. 4, с. 200 |
В. 3, c. 198 |
В. 5, с. 200 |
В. 6,7, с. 201 |
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
104 |
Види спорту. Активізація лексичного матеріалу. |
С. 202 |
|
Підрядні речення |
В. 1-3, с. 202
|
|
|
В. 4, c. 202 |
Вивчити ЛО
|
|||||
|
|
105 |
Спорт.Види спорту.
|
С.202-203 |
Past & Future Tenses |
Доп. дієслова |
В. 1, 2,3 c. 202 |
|
|
В.3,4,c. 206 |
В. 5, c. 203 |
|||||
|
|
106 |
Граматична сторінка. Future Tenses.
|
С.203 |
|
|
|
Впр.1,ст.203 Впр.2,ст.204 |
|
Впр.3,4,ст.204-205 |
liveworksheets |
|||||
|
|
107 |
Лексико-граматичний практикум. Future Tenses.
|
|
|
|
|
|
|
Впр.5,6,ст.205-206 |
liveworksheets |
|||||
|
|
108 |
Спорт у США та Великобританії. Практика в аудіюванні. |
|
Simple, Cont., Perf. Tenses |
ЛО уроку |
В. 1-3, с. 207 |
В. 6, 7, с. 208 |
В. 4, 5, с. 207 |
|
В. 8, с. 209 |
|||||
|
|
109 |
Спортивні події. Враження від проглянутих змагань та виступів.
|
С. 210 |
Tense Revision
|
Present Tenses |
В. 1, с. 209
|
В. 2, с. 210 |
В. 3, с. 211 |
В. 4, с. 211
|
В. 5, с. 212 |
|||||
|
|
110 |
Віддані вболівальники. Практика у складанні письмових висловл. |
|
Tense Revision
|
Past Tenses |
В. 4, c. 213 |
В. 5-7, c. 214
|
В. 1, 2, c. 212 |
В. 3, c. 213
|
В. 8, c. 215 |
|||||
|
|
|
Активізація мовного і мовленнєвого матеріалу. |
|
|
ЛО теми |
В. 6, 7, c. 219 |
В. 4, 5, c. 216 |
В. 1-3, c. 216 |
В.7, c. 146 |
В. 8, c. 219 |
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
111 |
Порядок вираження власних вражень, думок, поглядів та висновків на письмі.
|
|
|
Написання есе |
В. 1, с. 220
|
В. 4, с. 221 |
В. 3, с. 221 |
В. 2, c. 220 |
Підготуватися до тесту |
|||||
|
|
112 |
Спорт у рідному місті.
|
За завданням вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
113 |
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
114 |
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
115 |
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Do You Like Sports?»,тест
|
|
|
Вивчені ЛО та ГС |
|
|
|
|
Повт. ГС |
|||||
Unit 9 «Across State System»\Через державну систему| (13 годин) |
||||||||||||||||
|
|
|
Змістові лінії
|
|||||||||||||
|
|
116 |
Активізація ЛО, тренування у висловленні думок про роль людини у суспільстві. |
С. 226 |
|
ЛО “Ukraine” |
В. 1, с. 224
|
В. 2, с. 224
|
В. 4, 5 с. 227
|
В. 3, с. 227
|
Вивчити нові ЛО |
|||||
|
|
117 |
Робота в групах : порівняння державного устрою Британії та Америки |
|
|
Правила роботи в групах |
В. 7, с. 229
|
В. 8, с. 229
|
В. 6, с. 228
|
|
В. 9, с. 231
|
|||||
|
|
118 |
Практика у вживанні лексичних одиниць з теми, неособових форм дієслова. |
С. 231 |
|
|
В. 3, с. 233
|
В. 1, 2, с. 232
|
|
В. 4, с. 235
|
Вивчити ЛО |
|||||
|
|
119 |
Міжнародні організації: ООН, ЄС, Рада Європи. |
|
|
|
|
|
|
|
В. 5, с. 236 |
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
120 |
Канада. Урок розвитку навичок аудіювання. |
|
|
|
В. 1, с. 237 |
|
В. 2, 3, с. 239 |
|
Скласти план |
|||||
|
|
121 |
Канада .Практика у читанні та обміні думками. |
|
|
|
|
В. 5, с. 241 |
|
В. 4, с. 240 |
В. 6, с. 241 |
|||||
|
|
122 |
Міжнародна політика. Вибори в Україні. |
С. 242 |
|
|
В. 1, с. 242 |
В. 2, с. 242 |
|
|
В. 3, с. 243 |
|||||
|
|
123 |
Політична система: гілки влади. Міжнародні організації. |
|
Типи пит.реч. |
ЛО з теми |
В. 2, с. 245 |
В. 4, с. 246 |
В. 1, с. 244 |
В. 3, с. 246 |
В. 5, с. 246 |
|||||
|
||||||||||||||||
|
|
124 |
Громадське життя. Державний устрій країни. Проектна робота.
|
|
Project Work, |
Writing Essay |
В. 4, с. 247 |
В. 4, с. 250 |
В. 3, с. 248 |
В. 2, с. 247 |
Скласти план |
|||||
|
|
125 |
Український код нації.
|
За завданням вчителя. |
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
126 |
Лексико-граматичний практикум.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
127 |
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
128
|
Узагальнення вивченого матеріалу з теми «Across State System»,тест
|
|
|
Вивчені ЛО, ГС |
В. 1, с. 251 |
В. 4, с. 253
|
В. 3, с. 253 |
В. 2, с. 252 |
Повт. Теми С.178-181 |
|||||
|
|
129
|
Підготовка до виконання семестрових контрольних робіт. Лексико-граматичний практикум.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
130 |
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
Д а т а |
К л а с |
У р о к |
Тема та зміст уроку |
Новий лексич. матеріал |
Граматика |
Повторення |
Тренувальні вправи |
Д/з |
||||||||
Говорін-ня
|
Читан- ня |
Аудію-вання |
Пись- мо |
|||||||||||||
|
|
131 |
Контроль письма. |
|
|
Вивчені ЛО |
|
|
|
|
Повт.ЛОтеми |
|||||
|
|
132 |
Контроль читання. |
|
|
Вивчені ГС |
|
|
|
|
Повт. теми |
|||||
|
|
133 |
Контроль говоріння. |
|
|
Тема “Summer Rest” |
|
|
|
|
Повт.ЛО |
|||||
|
|
134 |
Аналіз контрольних робіт. Виконання тренувальних вправ.
|
|
|
Робота над проектом |
|
|
|
|
Проект Summer Rest |
|||||
|
|
135 |
Урок-вікторина. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
136 |
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
137 |
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
138 |
Мої плани на канікули.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
139 |
Мої плани на канікули. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
140 |
Підведення підсумків вивченого за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||