КТП з англійської мови

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови за підручником New Destination A2(IIсеместр)
Перегляд файлу

7-Б(І-ІІ підгрупи)

New Destinations A2

 

 

 

 

 

 

  №п.п        

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовленнєві функції та очікувані результати

Інтегровані змістові лінії

Очікувані результати навчання

Мовний інвентар

Домашнє Завдання

Рецептивні

Інтеракційні/
продуктивні

Лексика

Граматика/
Фонетика

 

Module 1 “Networking”

1.

04.09

Module 1 Networking
1a What’s up?
SB, pp. 5-6

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

To hold on, to be up to smb, to be serious, trendy, channel; Nothing much! Nice one! To sound brilliant

Present Continuous

Прослуховувати та читати діалог, виконувати завдання (matching)

Групова дискусія щодо спілкування

WB, p. 4, ex.
A

2.

05.09

Module 1 Networking
1a What’s up?
SB, p. 7

Надавати оцінку ситуаціям

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Present Simple vs Present Progressive

Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання
(filling in the gaps)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 5, ex.
B

3.

07.09

Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 8

Надавати інформацію

Поважно ставитись до співрозмовника

Regularly, online, instantly, display, to keep in touch, lost touch, to have a word with

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст ‘From the letter box to the inbox’ та виконувати завдання
(multiple choice act)

Групова дискусія щодо використання
Інтернету

WB, p. 5, ex.
C

4.

11.09

Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 8

Обмінюватись думками

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Regularly, online, instantly, display, to keep in touch, lost touch, to have a word with

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст ‘From the letter box to the inbox’ та виконувати завдання
(multiple choice act)

Групова дискусія щодо використання
Інтернету

WB, p. 5, ex.
D

5.

12.09

Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 9

Надавати інформацію

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання
(filling in the gaps)

Робота в маленьких групах: дискусія

WB, p. 6, ex. C, D

6.

14.09

Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 9

Оцінювати стан речей

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Past Simple

Обговорення шляхів комуніквції батьками, родичами, друзями

Робота в маленьких групах: дискусія

WB, p. 6, ex.  E

7.

18.09

Module 1 Networking
1c That’s me
SB, p. 10

Аргументувати свій вибір

Поважно ставитись до співрозмовника

To be a big fan of, to be fond of, can’t stand, to be into, to find boring

Prepositions of time

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання

Робота в парах: обговорення музики

WB, p. 7, ex.
A

8.

19.09

Module 1 Networking
1c That’s me
SB, p. 10

Висловлювати власну точку зору

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

To be a big fan of, to be fond of, can’t stand, to be into, to find boring

Prepositions of time

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання

Робота в парах: обговорення музики

WB, p. 7, ex.
B

9.

21.09

Module 1 Networking
1c That’s me
SB, p. 11

Надавати інформацію

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (true/false)

Написання електронного- листа відповіді

WB, p. 8, ex.
C, D

10.

25.09

Module 1 Networking 1d Good role models SB, p. 12

Висловлювати власну точку зору

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається

To be behind the wheel, to become aware of, on screen, to be in a position to, well-known etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати завдання (matching)

Групове обговорення діальності відомих людей

WB, pp. 8-9,
ex. A, B

11.

26.09

Module 1 Networking 1d Good role models SB, p. 13

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати засвоєний матеріал

To win/ to beat, to train/ to perform, to understand/ to realize, popular/ famous

Quantifiers: some, any, no, much, many, a lot of

Читати текст та виконувати граматичне завдання

Групове обговорення діяльності відомих людей

WB, pp. 9-10,
ex. C, D, E

12.

28.09

Module 1 Networking 1e Friendly faces  SB, p. 14

Обмінюватись думками

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Quick-tempered, bossy, lazy, shy, outgoing, honest, kind, confident etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (filling in the gaps)

Групове обговорення важливості дружніх
стосунків

WB, p. 10,
ex. A

13.

02.10

Module 1 Networking 1e Friendly faces  SB, p. 15

Висловлювати власну точку зору

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Quick-tempered, bossy, lazy, shy, outgoing, honest, kind, confident etc

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Опис товариша

Групове обговорення важливості дружніх
стосунків

WB, p. 10,
ex. В

14.

03.10

Module 1 Networking 1e Friendly faces SB, p. 15

Надавати інформацію

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати текст та виконувати завдання (matching)

Опис знайомого у письмовій формі

WB, p. 11,
ex.В

15.

05.10

Module 1 Networking 1Проектна робота  Friendly faces

Висловлювати власну точку зору

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Підготувати презентацію- колаж про знамениту людину

Групова робота. Опис товариша

WB, p. 11,
ex. C

16.

09.10

Module 1 Networking Проектна робота Friendly faces

Аргументувати свій вибір

Поважно ставитись до співрозмовника

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Обговорення міні- презентацій

Опис знайомого у письмовій формі

WB, p. 11,
ex. В

17.

10.10

Module 1 Networking
1 Round-up
SB, p. 16

Розпитувати з метою роз’яснення інформації

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання

Робота в парах: заповнення анкети

WB, p. 12,
ex. A, B, C

18.

12.10

Module 1 Networking
1 Round-up
SB, p. 17

Надавати інформацію

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання

Групове обговорення прослуханого матеріалу

WB, p. 12,
ex. B

19.

16.10

Module 1 Networking
1 Culture Page
SB, p. 18

Надавати необхідні відповіді

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається

Character, science fiction, fandom, convention, to dress up, enthusiastic fan

 

Читати текст та виконувати завдання

Групове обговорення прочитаного
матеріалу

WB, p. 12,
ex. C

20.

17.10

Task 1
SB, pp. 142-143

Коментувати дані

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

 

 

Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (filling in the
table)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

WB, p. 13,
ex. D, E

21.

19.10

Test 1

 

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

Module 2 “Unforgettable”

22.

23.10

Module 2 Unforgettable
2a What happened?
SB, pp. 19-20

Аргументувати свою точку зору

Уважно стежити за презентованою інформацією

Cycling, hiking, rock climbing, scuba diving, sightseeing, shopping etc

 

Прослуховувати та читати діалог, виконувати завдання (надавати
відповіді на запитання)

Групова дискусія щодо минулого досвіда

WB, p. 14,
ex. A, B

23.

24.10

Module 2 Unforgettable
2a What happened?
SB, p. 21

Надавати необхідні відповіді

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Adjectives ending in –ed and –ing

Past Progressive

Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне
завдання

Робота в парах: діалогічне мовлення

WB, pp. 14-
15, ex. С, D

24.

26.10

Module 2 Unforgettable
2b Just waste it!
SB, p. 22

Висловлювати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Grasshopper, snail, seaweed, scorpion, horse steak, frog’s legs

Past Simple vs Past Progressive (Time clause)

Читати текст та виконувати завдання (true/false)

Групове обговорення продуктів харчування

WB, p. 15,
ex. A

25.

06.11

Module 2 Unforgettable
2b Just waste it!
SB, p. 22

Аргументувати свою точку зору

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Grasshopper, snail, seaweed, scorpion, horse steak, frog’s legs

Past Simple vs Past Progressive (Time clause)

Читати текст та виконувати завдання (true/false)

Групове обговорення продуктів харчування

WB, p. 15,
ex. B

26.

07.11

Module 2 Unforgettable
2b Just waste it!
SB, p. 23

Оцінювати факти

Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст та виконувати граматичне завдання

Робота в невеликих групах: дискусія

WB, p. 16,
ex. С, D

27.

09.11

Module 2 Unforgettable
2c Believe it or not!
SB, p. 24

Обмінюватись думками з приводу ситуацій

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Suddenly, finally, unfortunately, amazingly, all of a sudden, unluckily, finally, after that, in the end, to my surprise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 17,
ex. A

28

13.11

Module 2 Unforgettable
2c Believe it or not!
SB, p. 24

Висловлювати свій вибір

Усвідомлювати мету поставленого завдання

Suddenly, finally, unfortunately, amazingly, all of a sudden, unluckily, finally, after that, in the end, to my surprise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 17,
ex.  B

29

14.11

Module 2 Unforgettable
2c Believe it or not!
SB, p. 25

Надавати інформацію

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати історію та виконувати завдання
(відповідати на запитання)

Написання історії

WB, p. 18,
ex. С

30.

16.11

Module 2 Unforgettable
2d Adventure
SB, p. 26

Аргументувати власну точку зору

Уважно стежити за презентованим матеріалом

Snow, sun, ice, low temperature, lightning, thunder, storms

Present Perfect Simple

Читати текст та виконувати завдання (matching)

Групове обговорення природних умов пустель

WB, p. 19,
ex. A, B

31.

20.11

Module 2 Unforgettable
2d Adventure
SB, p. 27

Ставити та відповідати на запитання

Усвідомлювати мету посталеного завдання

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати діалог та виконувати граматичне завдання

Робота в парах: обговорення мандрувань

WB, p. 19-20,
ex. С

32.

21.11

Module 2 Unforgettable
2d Adventure
SB, p. 27

Обмінюватись думками з приводу ситуацій

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Обговорити подорожні пригоди

Робота в парах: обговорення мандрувань

WB, p. 19-20,
ex.  D

33.

23..11

Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 28

Оцінювати події

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Already, yet, to return, to check, since etc

Present Perfect Simple with for, since, yet, already

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (matching)

Групова дискусія: обговорення
вивчення іноземних мов

WB, p. 20,
ex. A

34.

27.11

Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 29

Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним

Брати участь у міжкультурній комунікації

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст та виконувати завдання (filling in the table)

Написання електронного листа-відповіді

WB, p. 21,
ex. В

35.

28.11

Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 29

Оцінювати події

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст та виконувати завдання (filling in the table)

Написання електронного з переліком подій

WB, p. 21,
ex. С

36.

30.11

Module 2 Unforgettable 2e Проектна робота  Broaden your mind

Обмінюватись думками з приводу ситуацій

Уважно стежити за презентованим матеріалом

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Підготувати твір про незабутній день у житті

Написання електронного листа-відповіді

WB, p. 21,
ex. С

37.

04.12.

Module 2 Unforgettable 2 Проектна робота Broaden your mind SB, p. 29

Надавати інформацію

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Презентація твору-сповіді про мрію у житті

Написання електронного листа-скарги

WB, p. 21,
ex.  D

38.

05.12

Module 2 Unforgettable
2 Round-up
SB, p. 30

Аргументувати свій вибір

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Читати коротенькі тексти та виконувати
граматичне завдання

 

WB, p. 22,
ex. A

39.

07.12

Module 2 Unforgettable
2 Round-up
SB, p. 31

Оцінювати події

Ефективно співпрацювати під час групової роботи

Accident, to get hurt, frightened, to survive, below zero, to shout, dangerous etc

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (multiple
choice act.)

Робота в групах: складання історії

WB, p. 22,
ex. B

40.

11.12

Module 2 Unforgettable
2 Cross-curricular page
SB, p. 32

Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним

Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається

To travel across, wrongly, off the coast, to sail, to explore, to discover, voyage etc

 

Читати текст та виконувати завдання (answering the questions)

Групове обговорення прочитаного матеріалу

WB, p. 22,
ex. C

41.

12.12

Task 2
SB, pp. 144-145

Надавати відповіді на запитання

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

 

Прослуховувати аудіо-запис та виконувати
завдання (true/false)

Робота в парах: проведення інтерв’ю

WB, p. 23,
ex. D, E

42.

14.12

Test 2

 

Активно застосовувати засвоєний матеріал

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

 

                                                                         Module 3 What’s your destination

43.

18.12

Module 3 What a place!
3a What’s your destination SB, pp. 33-34

Аргументувати власну думку

Поважно ставитись до співрозмовників

Arrival, departure, delay, to land, to take off, to board, gate, flight attendant etc

 

Читати та прослуховувати діалоги, виконувати завдання (answer
the questions)

Групова дискусія щодо подорожей

WB, p. 24,
ex. A, B

44.

19.12

Module 3 What a place!
3a What’s your destination SB, p. 35

Оцінювати факти

Брати участь у міжкультурній комунікації

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ may/ be able to

Читати речення та виконувати граматичне
завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 25,
ex. С

45.

21.12

Module 3 What a place!
3a What’s your destination SB, p. 35

Розпитувати з метою роз’яснення інформації

Ефективно співпрацювати під час парної роботи

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Can/ could/ may/ be able to

Читати речення та виконувати граматичне
завдання (filling in the gaps)

Робота в парах: рольова гра

WB, p. 25,
ex.  D

46.

25.12

Module 3 What a place!
3b Dos and dont’s
SB, p. 36

Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним

Брати участь у міжкультурній комунікації

Vertical, beginner, the minimum, thrill, formation, waterproof

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст та виконувати завдання (matching)

Групове обговорення прочитаного
матеріалу

WB, p. 26,
ex. A

    47.

26.12

Module 3 What a place!
3b Dos and dont’s
SB, p. 36

Аргументувати власну думку

Усвідомлювати мету завдання

Vertical, beginner, the minimum, thrill, formation, waterproof

Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття

Читати текст та виконувати завдання (matching)

Групове обговорення прочитаного
матеріалу

WB, p. 26,
ex.  B

48.

28.12

Module 3 What a place!
3b Dos and dont’s
SB, p. 37

Оцінювати факти

Знаходити та розуміти нову інформацію

Formation, excitement, appearance, survival, improvement, arrival,
organization, preparation

Have to, don’t have to, must, mustn’t, need to etc

 

Робота в групах: гра

WB, pp. 26-
27, ex. C, D

 

docx
Додано
16 січня
Переглядів
1762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку