7-Б(І-ІІ підгрупи)
New Destinations A2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
№п.п |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції та очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Очікувані результати навчання |
Мовний інвентар |
Домашнє Завдання |
|||||||||
Рецептивні |
Інтеракційні/ |
Лексика |
Граматика/ |
|
||||||||||||
Module 1 “Networking” |
||||||||||||||||
1. |
04.09 |
Module 1 Networking |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
To hold on, to be up to smb, to be serious, trendy, channel; Nothing much! Nice one! To sound brilliant |
Present Continuous |
Прослуховувати та читати діалог, виконувати завдання (matching) |
Групова дискусія щодо спілкування |
WB, p. 4, ex. |
|||||||
2. |
05.09 |
Module 1 Networking |
Надавати оцінку ситуаціям |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Present Simple vs Present Progressive |
Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 5, ex. |
|||||||
3. |
07.09 |
Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 8 |
Надавати інформацію |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Regularly, online, instantly, display, to keep in touch, lost touch, to have a word with |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст ‘From the letter box to the inbox’ та виконувати завдання |
Групова дискусія щодо використання |
WB, p. 5, ex. |
|||||||
4. |
11.09 |
Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 8 |
Обмінюватись думками |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Regularly, online, instantly, display, to keep in touch, lost touch, to have a word with |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст ‘From the letter box to the inbox’ та виконувати завдання |
Групова дискусія щодо використання |
WB, p. 5, ex. |
|||||||
5. |
12.09 |
Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 9 |
Надавати інформацію |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання |
Робота в маленьких групах: дискусія |
WB, p. 6, ex. C, D |
|||||||
6. |
14.09 |
Module 1 Networking 1b Keep in touch SB, p. 9 |
Оцінювати стан речей |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Past Simple |
Обговорення шляхів комуніквції батьками, родичами, друзями |
Робота в маленьких групах: дискусія |
WB, p. 6, ex. E |
|||||||
7. |
18.09 |
Module 1 Networking |
Аргументувати свій вибір |
Поважно ставитись до співрозмовника |
To be a big fan of, to be fond of, can’t stand, to be into, to find boring |
Prepositions of time |
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання |
Робота в парах: обговорення музики |
WB, p. 7, ex. |
|||||||
8. |
19.09 |
Module 1 Networking |
Висловлювати власну точку зору |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
To be a big fan of, to be fond of, can’t stand, to be into, to find boring |
Prepositions of time |
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання |
Робота в парах: обговорення музики |
WB, p. 7, ex. |
|||||||
9. |
21.09 |
Module 1 Networking |
Надавати інформацію |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (true/false) |
Написання електронного- листа відповіді |
WB, p. 8, ex. |
|||||||
10. |
25.09 |
Module 1 Networking 1d Good role models SB, p. 12 |
Висловлювати власну точку зору |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається |
To be behind the wheel, to become aware of, on screen, to be in a position to, well-known etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати завдання (matching) |
Групове обговорення діальності відомих людей |
WB, pp. 8-9, |
|||||||
11. |
26.09 |
Module 1 Networking 1d Good role models SB, p. 13 |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
To win/ to beat, to train/ to perform, to understand/ to realize, popular/ famous |
Quantifiers: some, any, no, much, many, a lot of |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
Групове обговорення діяльності відомих людей |
WB, pp. 9-10, |
|||||||
12. |
28.09 |
Module 1 Networking 1e Friendly faces SB, p. 14 |
Обмінюватись думками |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Quick-tempered, bossy, lazy, shy, outgoing, honest, kind, confident etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (filling in the gaps) |
Групове обговорення важливості дружніх |
WB, p. 10, |
|||||||
13. |
02.10 |
Module 1 Networking 1e Friendly faces SB, p. 15 |
Висловлювати власну точку зору |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Quick-tempered, bossy, lazy, shy, outgoing, honest, kind, confident etc |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Опис товариша |
Групове обговорення важливості дружніх |
WB, p. 10, |
|||||||
14. |
03.10 |
Module 1 Networking 1e Friendly faces SB, p. 15 |
Надавати інформацію |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати текст та виконувати завдання (matching) |
Опис знайомого у письмовій формі |
WB, p. 11, |
|||||||
15. |
05.10 |
Module 1 Networking 1Проектна робота Friendly faces |
Висловлювати власну точку зору |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Підготувати презентацію- колаж про знамениту людину |
Групова робота. Опис товариша |
WB, p. 11, |
|||||||
16. |
09.10 |
Module 1 Networking Проектна робота Friendly faces |
Аргументувати свій вибір |
Поважно ставитись до співрозмовника |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Обговорення міні- презентацій |
Опис знайомого у письмовій формі |
WB, p. 11, |
|||||||
17. |
10.10 |
Module 1 Networking |
Розпитувати з метою роз’яснення інформації |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне завдання |
Робота в парах: заповнення анкети |
WB, p. 12, |
|||||||
18. |
12.10 |
Module 1 Networking |
Надавати інформацію |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання |
Групове обговорення прослуханого матеріалу |
WB, p. 12, |
|||||||
19. |
16.10 |
Module 1 Networking |
Надавати необхідні відповіді |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається |
Character, science fiction, fandom, convention, to dress up, enthusiastic fan |
|
Читати текст та виконувати завдання |
Групове обговорення прочитаного |
WB, p. 12, |
|||||||
20. |
17.10 |
Task 1 |
Коментувати дані |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
|
|
Прослуховувати аудіо- запис та виконувати завдання (filling in the |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
WB, p. 13, |
|||||||
21. |
19.10 |
Test 1 |
|
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||||
22. |
23.10 |
Module 2 Unforgettable |
Аргументувати свою точку зору |
Уважно стежити за презентованою інформацією |
Cycling, hiking, rock climbing, scuba diving, sightseeing, shopping etc |
|
Прослуховувати та читати діалог, виконувати завдання (надавати |
Групова дискусія щодо минулого досвіда |
WB, p. 14, |
|||||||
23. |
24.10 |
Module 2 Unforgettable |
Надавати необхідні відповіді |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Adjectives ending in –ed and –ing |
Past Progressive |
Читати коротенькі діалоги та виконувати граматичне |
Робота в парах: діалогічне мовлення |
WB, pp. 14- |
|||||||
24. |
26.10 |
Module 2 Unforgettable |
Висловлювати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Grasshopper, snail, seaweed, scorpion, horse steak, frog’s legs |
Past Simple vs Past Progressive (Time clause) |
Читати текст та виконувати завдання (true/false) |
Групове обговорення продуктів харчування |
WB, p. 15, |
|||||||
25. |
06.11 |
Module 2 Unforgettable |
Аргументувати свою точку зору |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Grasshopper, snail, seaweed, scorpion, horse steak, frog’s legs |
Past Simple vs Past Progressive (Time clause) |
Читати текст та виконувати завдання (true/false) |
Групове обговорення продуктів харчування |
WB, p. 15, |
|||||||
26. |
07.11 |
Module 2 Unforgettable |
Оцінювати факти |
Знаходити, розуміти та передавати нову інформацію |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст та виконувати граматичне завдання |
Робота в невеликих групах: дискусія |
WB, p. 16, |
|||||||
27. |
09.11 |
Module 2 Unforgettable |
Обмінюватись думками з приводу ситуацій |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Suddenly, finally, unfortunately, amazingly, all of a sudden, unluckily, finally, after that, in the end, to my surprise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 17, |
|||||||
28 |
13.11 |
Module 2 Unforgettable |
Висловлювати свій вибір |
Усвідомлювати мету поставленого завдання |
Suddenly, finally, unfortunately, amazingly, all of a sudden, unluckily, finally, after that, in the end, to my surprise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (ordering) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 17, |
|||||||
29 |
14.11 |
Module 2 Unforgettable |
Надавати інформацію |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати історію та виконувати завдання |
Написання історії |
WB, p. 18, |
|||||||
30. |
16.11 |
Module 2 Unforgettable |
Аргументувати власну точку зору |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
Snow, sun, ice, low temperature, lightning, thunder, storms |
Present Perfect Simple |
Читати текст та виконувати завдання (matching) |
Групове обговорення природних умов пустель |
WB, p. 19, |
|||||||
31. |
20.11 |
Module 2 Unforgettable |
Ставити та відповідати на запитання |
Усвідомлювати мету посталеного завдання |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати діалог та виконувати граматичне завдання |
Робота в парах: обговорення мандрувань |
WB, p. 19-20, |
|||||||
32. |
21.11 |
Module 2 Unforgettable |
Обмінюватись думками з приводу ситуацій |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Обговорити подорожні пригоди |
Робота в парах: обговорення мандрувань |
WB, p. 19-20, |
|||||||
33. |
23..11 |
Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 28 |
Оцінювати події |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Already, yet, to return, to check, since etc |
Present Perfect Simple with for, since, yet, already |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (matching) |
Групова дискусія: обговорення |
WB, p. 20, |
|||||||
34. |
27.11 |
Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 29 |
Висловлювати враження у зв’язку з прочитаним |
Брати участь у міжкультурній комунікації |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст та виконувати завдання (filling in the table) |
Написання електронного листа-відповіді |
WB, p. 21, |
|||||||
35. |
28.11 |
Module 2 Unforgettable 2e Broaden your mind SB, p. 29 |
Оцінювати події |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст та виконувати завдання (filling in the table) |
Написання електронного з переліком подій |
WB, p. 21, |
|||||||
36. |
30.11 |
Module 2 Unforgettable 2e Проектна робота Broaden your mind |
Обмінюватись думками з приводу ситуацій |
Уважно стежити за презентованим матеріалом |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Підготувати твір про незабутній день у житті |
Написання електронного листа-відповіді |
WB, p. 21, |
|||||||
37. |
04.12. |
Module 2 Unforgettable 2 Проектна робота Broaden your mind SB, p. 29 |
Надавати інформацію |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Презентація твору-сповіді про мрію у житті |
Написання електронного листа-скарги |
WB, p. 21, |
|||||||
38. |
05.12 |
Module 2 Unforgettable |
Аргументувати свій вибір |
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Читати коротенькі тексти та виконувати |
|
WB, p. 22, |
|||||||
39. |
07.12 |
Module 2 Unforgettable |
Оцінювати події |
Ефективно співпрацювати під час групової роботи |
Accident, to get hurt, frightened, to survive, below zero, to shout, dangerous etc |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати завдання (multiple |
Робота в групах: складання історії |
WB, p. 22, |
|||||||
40. |
11.12 |
Module 2 Unforgettable |
Висловлювати свої почуття у зв’язку з прочитаним |
Розвивати інтерес до культури народу країни, мова якого вивчається |
To travel across, wrongly, off the coast, to sail, to explore, to discover, voyage etc |
|
Читати текст та виконувати завдання (answering the questions) |
Групове обговорення прочитаного матеріалу |
WB, p. 22, |
|||||||
41. |
12.12 |
Task 2 |
Надавати відповіді на запитання |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
|
Прослуховувати аудіо-запис та виконувати |
Робота в парах: проведення інтерв’ю |
WB, p. 23, |
|||||||
42. |
14.12 |
Test 2 |
|
Активно застосовувати засвоєний матеріал |
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
|
|||||||
Module 3 What’s your destination
43. |
18.12 |
Module 3 What a place! |
Аргументувати власну думку |
Поважно ставитись до співрозмовників |
Arrival, departure, delay, to land, to take off, to board, gate, flight attendant etc |
|
Читати та прослуховувати діалоги, виконувати завдання (answer |
Групова дискусія щодо подорожей |
WB, p. 24, |
44. |
19.12 |
Module 3 What a place! |
Оцінювати факти |
Брати участь у міжкультурній комунікації |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ may/ be able to |
Читати речення та виконувати граматичне |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 25, |
45. |
21.12 |
Module 3 What a place! |
Розпитувати з метою роз’яснення інформації |
Ефективно співпрацювати під час парної роботи |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Can/ could/ may/ be able to |
Читати речення та виконувати граматичне |
Робота в парах: рольова гра |
WB, p. 25, |
46. |
25.12 |
Module 3 What a place! |
Висловлювати власні думки у зв’язку з прочитаним |
Брати участь у міжкультурній комунікації |
Vertical, beginner, the minimum, thrill, formation, waterproof |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст та виконувати завдання (matching) |
Групове обговорення прочитаного |
WB, p. 26, |
47. |
26.12 |
Module 3 What a place! |
Аргументувати власну думку |
Усвідомлювати мету завдання |
Vertical, beginner, the minimum, thrill, formation, waterproof |
Повторення граматичного матеріалу з попереднього заняття |
Читати текст та виконувати завдання (matching) |
Групове обговорення прочитаного |
WB, p. 26, |
48. |
28.12 |
Module 3 What a place! |
Оцінювати факти |
Знаходити та розуміти нову інформацію |
Formation, excitement, appearance, survival, improvement, arrival, |
Have to, don’t have to, must, mustn’t, need to etc |
|
Робота в групах: гра |
WB, pp. 26- |