Календарно-тематичне планування 6 клас
ІІ семестр
№ Уро ку |
Дата |
|
Тема
|
Очікуваний результат (учень повинен вміти і знати) |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||
Прим. |
Екологічна безпека і сталий розвиток |
Грома- дянська відповіда-льність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||||||||||||||||||
|
«Харчування» |
||||||||||||||||||||||||||
47.
48 |
|
|
Продукти харчування |
називати продукти певні види продуктів |
|
|
Важливість вживання корисної їжї |
|
Ex. 1, p. 92 bottle, tube, packet. |
|
Ex. 2, p. 94-95 |
||||||||||||||||
49
50 |
|
|
Корисне харчування |
розпізнавати овочі та фрукти |
Важливість вживання екологічної їжї |
|
|
|
Diet, grains, mealtime, snack. |
|
Ex. 6, p. 97 |
||||||||||||||||
51.
52 |
|
|
Звички харчування |
Повторювати певні вирази за вчителем |
|
|
Важливість вживання корисної їжї |
|
boiled, fried, habit, takeaway. |
|
Намалювавти улюб страву |
||||||||||||||||
53
54
|
|
|
Улюблені страви |
Називати свою улюблену страву |
|
|
|
|
|
Структури «Would/wouldn’t» |
Повторити вивчені слова |
||||||||||||||||
55
56
|
|
|
Їжа і напої. В кафе |
Вибирати за допомогою вчителя їжу в кафе |
|
|
|
|
to order, dessert, strawberry. |
|
Ex.4а, p. 107 |
||||||||||||||||
57
58 |
|
|
Традиції харчування |
Зобразити щоденний раціон харчування |
|
|
|
|
|
|
Ex.3, p. 109 |
||||||||||||||||
59 |
|
|
Здорове харчування. Підсумковий урок з вивченої теми. |
Називати певні слова з теми |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
|
«Покупки» |
||||||||||||||||||||||||||
60
61 |
|
|
Різноманітні магазини |
Називати певні види магазинів |
|
|
|
|
Ex.3, p. 111 |
|
Вивчити слова |
||||||||||||||||
62
63
|
|
|
Покупки у Великобританії |
Розповідати певні слова за даною темою |
|
|
|
|
Cash, cheap, goods, price, sale. |
|
Повторити ЛО |
||||||||||||||||
64
65 |
|
|
В супермаркеті |
Вміти розпізнати та назвати види магазинів |
|
|
|
|
Bargain, department |
|
Вивчити слова
|
||||||||||||||||
66
67 |
|
|
Ми йдемо за покупками |
Назвати що можна купити в магазині |
|
розуміння потреби та взаємодопомоги |
|
|
|
ступені порівняння прикметників |
Ex.7b, p. 122 |
||||||||||||||||
68
69 |
|
|
Лондон - рай для покупок |
Вміти розпізнати та назвати види магазинів |
|
|
|
|
Advertisement, customer, item, paradise. |
|
Ex.4, p. 124-125 |
||||||||||||||||
70 |
|
|
У гастрономі |
Розвивати вміння діалогічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
Ex.2, p. 128-129 |
||||||||||||||||
71
72
|
|
|
Записка для покупок |
використовувати мовні засоби, необхідні для спілкування у процесі купівлі продуктів харчування
|
|
|
|
складаєперелік необхідних покупок |
|
|
Підготувати розповідь |
||||||||||||||||
73
74 |
|
|
Ходимо по крамницях |
Розвивати вміння монологічного мовлення |
|
розуміння потреби взаємодопомоги |
|
|
|
|
Ex.1, p. 133 |
||||||||||||||||
75 |
|
|
Домашнє читання |
Знайти в тексті відомі слова |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені слова |
||||||||||||||||
76 |
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повт. вивч |
|||||||||||||||||||||||
|
«Подорож» |
||||||||||||||||||||||||||
77
78 |
|
|
Види транспорту |
Розпізнавати види транспорту |
|
|
дотримання правил безпеки руху та користування транспортом |
|
Види транспорту, get into/out of. |
|
Ex.4, p. 146 |
||||||||||||||||
79
80 |
|
|
Улюблений спосіб подорожування |
Називати певні види транспорту |
|
|
|
|
Journey, sailor, dangerous, enjoyable. |
|
Ex.5, p. 150 |
||||||||||||||||
81
82 |
|
|
Подорож |
Ознайомитись з новою граматичною структурою. |
|
|
|
|
yet, already, never. |
Прислівники |
Ex.7, p. 153 |
||||||||||||||||
83 |
|
|
Подорож літаком і поїздом |
Повторити ЛО з даної теми |
|
|
|
порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Carriage, flight, passenger, platform, return, single |
|
Ex.6, p. 155 |
||||||||||||||||
84 |
|
|
Переваги та недоліки подорожування різними видами транспорту |
Застосовувати у виразах слова даної теми |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
Я люблю подорожувати |
Намалювати улюблений вид транспорту. |
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
|
|||||||||||||||
85 |
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми. Контрольна робота |
Повт. вивч |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
«Україна. Великобританія» |
|
|||||||||||||||||||||||||
86 |
|
|
Лондон |
Ознайомитись з визначними місцями Лондона. |
|
|
|
|
double-decker, sightseeing, , tourist guide. |
|
|
||||||||||||||||
87 |
|
|
Київ |
Ознайомитись з основними місцями Києва. |
|
|
|
|
Визначні пам’ятки Києва |
|
|
||||||||||||||||
88. |
|
|
Навколо світу |
Ознайомитись з новою ГС |
|
|
|
|
sightseeing, tour, tourist guide, travel agent |
Означений артикль «the»
|
Ex.1, p. 172 |
||||||||||||||||
89 |
|
|
Цікаві місця світу |
Ознайомитися з інформацію про визначні пам'ятки світу |
|
|
|
|
|
|
Ex.1, p. 178 |
||||||||||||||||
90 |
|
|
Визначні місця України |
Розпізнавати визначні памятки Києва. |
|
|
|
|
Present Perfect Tense |
Ex.2, p. 176 |
|||||||||||||||||
91. |
|
|
Визначні місця Великобританії |
Розпізнавати визначні пам'ятки Лондона. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
92 |
|
|
Домашнє читання Підсумковий урок з вивченої теми. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
94 |
|
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
95 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
96 |
|
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
97 |
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||
98 |
|
|
Підсумковий урок за рік. |
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчене |
||||||||||||||||