КТП з англійської мови для 8 класу (4 години) за підручником Л.Калініна, 2016 р.
І семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
При-мітка |
|
|
Коригуюче навчання з теми «Київ – столиця України». Читання тексту та виконання післятекстових вправ. Монологічне мовлення. |
|
|
|
|
Коригуюче навчання з теми «Київ». Основні історичні пам’ятки Києва. Перегляд відео. Заповнення таблиці. |
|
|
|
|
Діагностична робота з аудіювання з теми «Київ». Усне обговорення прослуханого тексту. Робота з роздатковим матеріалом. |
|
|
Я і мої друзі |
||||
|
|
Я і мої друзі. Знову до школи. Бесіда про канікули. Розвиток граматичних навичок. Минулий час. |
|
|
|
|
Знайомство з друзями. Введення нових ЛО. Розвиток лексичних навичок. Виконання лексичних вправ. |
|
|
|
|
Як ми стали друзями. Читання та опрацювання діалогу. Розвиток усного мовлення. |
|
|
|
|
Як підлітки почуваються серед однолітків. Словникова робота. Лексико-граматичні вправи. Практика аудіювання. |
|
|
|
|
«Як знайти друга». Кореспонденція. Лист-прохання про пораду до журналу. Опрацювання правил та зразків. |
|
|
|
|
Друг пізнається у біді. Риси притаманні хорошому другу. Опрацювання лексики. Читання та обговорення тексту. |
|
|
|
|
Особистість. Синоніми і антоніми. Розвиток лексичних навичок. Теперішній час. Виконання граматичних вправ. |
|
|
|
|
Що таке дружба? Хороший друг. Розвиток навичок усного мовлення. «Відданий друг» Аудіювання уривку з твору О. Уайльда. |
|
|
|
|
Новини від друзів по листуванню. Читання листів. Переваги спілкування перепискою. Робота в групах. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Я і мої друзі». |
|
|
|
||||
|
|
Стиль життя. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Ситуативне спілкування. Складання тематичної ментальної карти. |
|
|
|
|
Дозвілля. Проводимо час разом. Планування дозвілля. Виконання лексико-граматичних вправ. |
|
|
|
|
Види дозвілля. Чим я займаюсь у вільний час. Ситуативне діалогічне мовлення. |
|
|
|
|
Вільний час. Лексичний тест. Робота в групах. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. |
|
|
|
|
Активний відпочинок. Читання тексту. Виконання післятекстових завдань. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Спорт у моєму житті. Практика аудіювання. Вдосконалення навичок усного мовлення. |
|
|
|
|
Вільний час з користю для здоров’я. Робота з картками. Вживання запитань “Ноw/How often…?”. Розвиток граматичних навичок. |
|
|
|
|
Хобі. Ситуативне спілкування. Робота в групах. Прислівники та прикметники. Виконання лексико-граматичних завдань. |
|
|
|
|
Граматичний практикум. Типи запитань. Виконання тренувальних вправ. Робота з картками. |
|
|
|
|
Ми – за здоровий спосіб життя! Опрацювання тематичного тексту. Усне мовлення за текстом. |
|
|
|
|
Аудіювання тексту «Дозвілля друзів». Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Стиль життя». |
|
|
Шкільне життя |
||||
|
|
Школа. Однакові чи різні? Навчання українки у Британії. Практика аудіювання. Виконання післятекстових завдань. |
|
|
|
|
Система освіти у Великобританії та Україні. Типи шкіл. Опрацювання тексту. Робота в парах. |
|
|
|
|
Вдосконалення граматичних умінь. Структура “to be/get used to doing something”. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
|
|
Обговорення системи навчання у США. Вечірня школа у США. Обговорення аудіотексту. |
|
|
|
|
Моя школа. Опис класних кабінетів та обладнання. Вживання структури “used to”. |
|
|
|
|
Збори в школу. Опрацювання тематичного тексту. Виконання післятекстових завдань. Граматичний тест. |
|
|
|
|
Вираження позитивних та негативних емоцій. Граматичний практикум . Умовні речення. Робота з картками. |
|
|
|
|
Робочі та вихідні дні. Чим вони відрізняються. Мій робочий день. Планування дня. Розвиток усного мовлення. |
|
|
|
|
Шкільна форма і за і проти. Повторення лексики. Діалогічне мовлення. Обговорення проблемних питань. |
|
|
|
|
Аудіювання тексту « Покарання та заохочення у британській школі». Виконання післятекстових завдань. |
|
|
|
|
Шкільна рутина. Правила поведінки в школі. Опрацювання тексту. Розвиток усного мовлення. Робота в групах. Проектна робота. |
|
|
|
|
Позашкільна діяльність в американських школах. Аудіювання тексту. Написання оголошення про набір у гурток. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми. Виконання текстових завдань. |
|
|
Музика |
||||
|
|
Музика. Розмова про музичні стилі. Введення нових лексичних одиниць. Опрацювання тексту. |
|
|
|
|
Країна широких музичних смаків. Мій улюблений стиль музики. Вдосконалення монологічного мовлення. |
|
|
|
|
Граматичний практикум. Пасивний стан дієслова. Виконання тренувальних вправ. |
|
|
|
|
Опис улюбленого стилю в музиці. Аудіювання міні-лекції. Обговорення прослуханого. |
|
|
|
|
Відомі люди в музиці. Опрацювання тексту. Виконання лексико-граматичних вправ. Робота в групах. |
|
|
|
|
Мій улюблений музикант. Розвиток усного мовлення. Пряма та непряма мова. Вдосконалення граматичних навичок. |
|
|
|
|
Відвідування концерту. Введення нових ЛО. Написання огляду. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
|
Музичні інструменти. Актуалізація вивчених ЛО. Чи розвиває музичний смак відвідування концерту. Розвиток усного мовлення. |
|
|
|
|
Музика в моєму житті. Обговорення музичних вподобань. Розвиток діалогічного мовлення. |
|
|
|
|
Музичні виконавці та музичні жанри. Лексико-граматичний тест. Аудіювання тексту «Гра на волинці» |
|
|
|
|
Поп музика сьогодні та завтра. Практика аудіювання. Граматичний практикум. Непряма мова. |
|
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Виконання тестових завдань. |
|
|
|
||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
|
|
|
|
Опрацювання тексту. Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування. |
|
|
|
|
Контроль навичок читання. |
|
|
|
|
Урок граматики. Виконання граматичних вправ. Робота з картками. |
|
|
|
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. Робота в групах і парах. |
|
|
|
|
Контроль навичок усного мовлення. |
|
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за перший семестр. |
|
|
ІІ семестр
№ |
Дата |
Зміст уроку |
Домашнє завдання |
При- мітка |
Україна |
||||
|
|
Географічне положення України. Введення та актуалізація нових ЛО. Читання та обговорення тексту. |
Вивчити нові ЛО, впр.3 ст.205 письмово |
|
|
|
Граматичний практикум. Вживання артиклів з географічними назвами. Робота на картках. |
Вивчити правило, впр.3 ст.206 письмово |
|
|
|
Цікаві географічні факти про Україну. Вдосконалення діалогічного мовлення. Аудіювання та обговорення тексту. |
Написати твір за впр.3 ст.208 |
|
|
|
Погода в Україні. Що впливає на клімат. Читання тексту та виконання післятекстових завдань. |
Впр. 3 ст.211 письмово |
|
|
|
Словотвір. Префікси. Розвиток граматичних навичок. Виконання завдань на картках. |
Вивчити правило, впр. 3 ст. 212 письмово |
|
|
|
Прогноз погоди. Обговорення приказок про погоду. Ситуативне діалогічне мовлення. |
Знайти прислів’я про погоду |
|
|
|
Опис погоди. Аудіювання вірша «Будьмо вдячні будь-якій погоді» та виконання післятекстових завдань. |
Написати звіт про погодні умови попереднього тижня |
|
|
|
Населення України. Спостерігаємо за українцями. Введення та актуалізація нових ЛО. Робота з текстом. |
Вивчити нові ЛО, впр.2 ст.218 письмово, *впр.3 ст.218 усно |
|
|
|
Синоніми та антоніми. Вдосконалення навичок граматики. Виконання тренувальних вправ. |
Впр. 3 ст.219 письмово |
|
|
|
Типова характеристика українця. Збірний образ. Обговорення цитат відомих людей. Розвиток усного мовлення. |
Написати твір на тему «Образ українця у творах» |
|
|
|
Аудіювання лекції «Знаки національної ідентичності» . Як живуть українці? Лексичний тест. |
Підготувати усну розповідь про відомого українця |
|
|
|
Культурні та історичні пам’ятки України. Плануємо подорож Україною. Вдосконалення усного мовлення. |
Впр. 3 ст.225 усно |
|
|
|
Сім чудес України. Читання та опрацювання тексту. Повторення вживання артиклів з географічними назвами. |
Впр. 3 ст.226 письмово |
|
|
|
Подорож великими містами України. Вдосконалення діалогічного мовлення. |
Підготувати розповідь про план подорожі по Україні |
|
|
|
Київ - столиця України. Подорож історичними місцями Києва. Аудіювання та обговорення тексту. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets.com |
|
|
|
Граматичний практикум. Повторення лексико-граматичного матеріалу. Граматичний тест. |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Україна». |
Повторити вивчені ЛО та ГС теми |
|
Великобританія |
|
|
Географічне положення та особливості Великобританії. Опис карти Британських островів. Читання та обговорення тексту. |
Вивчити нові ЛО, впр. 3, с.173 скласти діалог |
|
|
|
Прислівники ступеня та міри. Вдосконалення граматичних навичок. Виконання завдань на картках. |
Впр. 3, с.174 письмово |
|
|
|
Вікторина про Сполучене Королівство. Розвиток навичок усного мовлення. Аудіювання історії «Шотландський чортополох». |
Написати листівку з рекламою визначних пам'яткок |
|
|
|
Країни Об’єднаного Королівства. Їх символи. Більше фактів про Британію. Національний прапор. Робота з текстом. |
Виконати тест на сайті «На Урок», Впр.3 ст.180 усно |
|
|
|
Слова-зв’язки. Заповнення таблиці. Робота в парах. Розвиток навичок письма та говоріння. |
Впр.3, ст. 181 письмово, вивчити слова-зв’язки |
|
|
|
Політична система Об’єднаного Королівства. Читання та обговорення тексту. Розвиток діалогічного мовлення. |
Виконати завдання на картці письмово |
|
|
|
Королева Єлизавета. Королівська сім’я. Перегляд відео. Читання та обговорення тексту. Лексичний тест. |
Написати твір про одного з членів королівської родини |
|
|
|
Погода та клімат Британії. Вдосконалення навичок аудіювання. Виконання завдань на картках. |
Скласти усну розповідь про клімат Британії за схемою |
|
|
|
Населення Великобританії. Національності. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. |
Вивчити слова, Впр.2 ст.185 читати |
|
|
|
Великобританія. Як живуть англійці? Читання та опрацювання тексту. Виконання лексичних вправ. |
Впр.3 ст.187 письмово |
|
|
|
Граматичний практикум. Теперішній тривалий час. Виконання тренувальних вправ. |
Вивчити правило, впр. 3 ст.188 письмово |
|
|
|
Хто такі британці? Розвиток навичок діалогічного мовлення. Граматичний тест. |
Скласти діалог за схемою с. 189 |
|
|
|
Що може турбувати британського підлітка. Обговорення думок. Вдосконалення навичок аудіювання. Робота в парах. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets.com |
|
|
|
Столиця Великобританії. Краса Лондону. Що ти знаєш про це місто? Вдосконалення монологічного мовлення. |
Знайти інформацію про визначні місця Лондону |
|
|
|
Подорож до Лондону. Визначні місця, які слід відвідати. Підготовлене монологічне мовлення. |
Виконати завдання на сайті «На Урок» |
|
|
|
Різні країни - різні звичаї. Розмова про Британські свята і традиції. Робота з текстом. Читання та обговорення. |
Написати твір про одне з британських свят |
|
|
|
Складені іменники та прикметники. Аудіювання та обговорення тексту. Робота в групах. |
Вивчити правило, повторити ЛО теми |
|
|
|
Повторення лексики та граматичних структур розділу. Виконання тренувальних вправ. |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Великобританія». |
Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС |
|
Засоби масової інформації |
||||
|
|
Епоха інформації. Введення та актуалізація нової лексики. Бесіда по темі. Робота в групах. |
Вивчити нові ЛО та скласти з ними речення |
|
|
|
Газети чи журнали? Журнали, що читають підлітки. Опрацювання тексту з подальшим обговоренням. Розвиток діалогічного мовлення. |
Впр. 2 ст. 106 письмово |
|
|
|
Засоби масової інформації. Періодичні видання. Робота в парах. Виконання завдань на картках. |
Усно розповісти про періодичні видання в Україні |
|
|
|
Граматичний практикум. Умовні речення другого типу. Виконання тренувальних вправ. |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Преса у Британії. Читання та обговорення тексту. Складення та презентація діаграми Венна. |
Скласти діалог за схемою впр. 1 (b) ст.111 |
|
|
|
Аудіювання статей з газет та журналів. Обговорення прослуханого. Опис улюблених журналів. |
Написати твр про улюблений журнал |
|
|
|
Повторення вивчених граматичних структур. Розвиток навичок письма. Граматичний тест. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets.com |
|
|
|
Що по телебаченню? Спосіб найшвидшого поширення новин. Телезвички. Опрацювання тексту та лексики. Усне мовлення. |
Вивчити нові ЛО, впр. 3 ст. 116 письмово |
|
|
|
Граматичний практикум. Фразові дієслова та ідіоми. Виконання тренувальних вправ. Робота на картках. |
Впр. 2 ст. 118 письмово, творче завдання впр. 3 ст. 118 |
|
|
|
Які програми дивляться підлітки. Що подивитися сьогодні. Розвиток діалогічного мовлення. Лексичний тест. |
Скласти діалог за схемою впр. 1 (b) ст.119 |
|
|
|
Служба новин. Звідки ви дізнаєтесь про них? Моя улюблена телепередача. Розвиток навичок усного мовлення. |
Скласти усну розповідь про улюблену телепередачу |
|
|
|
Чим корисний інтернет? Опрацювання тексту «Де закінчується веселка». Виконання післятекстових вправ. |
Вивчити слова, впр. 2 ст. 124 письмово |
|
|
|
Популярні інтернет сайти. Безпечне спілкування у мережі Інтернет. Обговорення інтернет-термінів. |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Граматичний практикум. Умовні речення третього типу. Виконання тренувальних вправ. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets.com |
|
|
|
Розмова про радіо новини. Опис малюнків. Вдосконалення діалогічного мовлення. |
Впр. 2 ст. 131 усно |
|
|
|
Обговорення новин. Ситуативне спілкування. Аудіювання тексту «Жарт про пресу» . |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Засоби масової інформації». |
Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС |
|
Література |
||||
|
|
Літературні жанри та різновиди літератури. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Виконання завдань. |
Вивчити нові ЛО та скласти з ними речення |
|
|
|
Поговоримо про книги. Художня література. Опрацювання діалогу. Виконання завдань на картках. |
Впр. 3 ст. 143 письмово |
|
|
|
Граматичні практикум. Модальні дієслова ‘may’ та ‘ought’. Виконання тренувальних вправ. |
Вивчити правило, виконати завдання на картці |
|
|
|
Світ книг. Різні смаки. Що обрати? Поради друзів. Ситуативне діалогічне мовлення. |
Скласти 8 запитань про улюблені книги |
|
|
|
Аудіювання тексту «Це може змінити історію». Обговорення прослуханого. Виконання завдань до тексту. |
Виконати завдання на сайті На Урок |
|
|
|
Моя улюблена книга. Написання переказу книги за планом. Вдосконалення навичок письма. |
Описати свою улюблену книгу письмово |
|
|
|
Улюблені книги. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Розвиток усного мовлення. |
Вивчити слова, виконати завдання на картці |
|
|
|
Читання та обговорення тексту «Пам’ятний подарунок». Виконання післятекстових вправ. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets.com |
|
|
|
Розвиток граматичних умінь. Будова та утворення нових слів. Опрацювання правила. Виконання тренувальних вправ. |
Вивчити правило, виконати завдання на картці |
|
|
|
Підлітки про читання : за чи проти. Обговорення проблемних питань. Вдосконалення діалогічного мовлення. |
Виконати впр. 3 ст.156 письмово |
|
|
|
Граматичний практикум. Модальні дієслова ‘must, have to, may, might, can, could’. Виконання тренувальних вправ. |
Повторити вивчені лексичні одиниці та правила |
|
|
|
Улюблений письменник. Розвиток усного мовлення. Повторення вивченого. Лексичний тест. |
Написати твір про улюбленого письменника |
|
|
|
Візит у бібліотеку. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Вікторина про першу бібліотеку. |
Опрацювати текст впр.2 ст.161 |
|
|
|
Відомі бібліотеки світу. Розмова у бібліотеці. Улюблені герої книжок. Розвиток діалогічного мовлення. |
Скласти діалог про книги та їх персонажів |
|
|
|
Роль читацьких клубів в навчанні. Ставлення молоді до дискусійних літературних клубів. Читацький клуб в твоїй школі. Розвиток навичок говоріння. |
Повторити граматичні правила |
|
|
|
Правила поведінки в бібліотеці. Модальні дієслова. Вдосконалення граматичних навичок. Граматичний тест. |
Виконати завдання на картці |
|
|
|
Аудіювання тексту «Хороший читач». Обговорення прослуханого. Виконання післятекстових вправ. |
Впр. 3 ст. 166 написати рекламу про зустріч у бібліотеці |
|
|
|
Роль книг в нашому житті. Читання та обговорення тексту. Улюблений літературний герой. Розвиток навичок письма і говоріння. |
Скласти усну розповідь про улюбленого літературного героя |
|
|
|
Моя домашня бібліотека. Літературні вподобання моїх батьків та друзів. Розвиток навичок діалогічного мовлення. |
Скласти діалог про домашню бібліотеку |
|
|
|
Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Література». |
Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС |
|
|
||||
|
|
Контроль навичок аудіювання. |
Повторити вивчені слова |
|
|
|
Літні розваги. Опрацювання тексту. Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування. |
Скласти розповідь за таблицею |
|
|
|
Контроль навичок читання. |
Повторити вивчені граматичні структури |
|
|
|
Урок граматики. Виконання граматичних вправ. Робота з картками. |
Доповнити речення на картці |
|
|
|
Контроль навичок письма. |
Скласти план літнього відпочинку |
|
|
|
Мої плани на літо. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. Робота в групах і парах. |
Виконати завдання на сайті liveworksheets. com |
|
|
|
Контроль навичок усного мовлення. |
Повторити вивчені ЛО та граматичні структури |
|
|
|
Повторення вивченого матеріалу за другий семестр. |
Виконати завдання на сайті wordwall.net |
|
|
|
Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік. |
|
|