КТП з англійської мови для 8 класу (4 години) за підручником Л.Калініна

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для 8 класу (4 години) за підручником Л.Калініна, І. Самойлюкевич, 2016 р. Планування здійснено за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти (Затверджено постановою КМУ від 23 листопада 2011 року № 1392) та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (Затверджена наказом МОН від 20.04.2018 № 405).
Перегляд файлу

КТП з англійської мови для 8 класу (4 години) за підручником Л.Калініна, 2016 р.

І семестр

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

При-мітка

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Київ – столиця України». Читання тексту та виконання післятекстових вправ. Монологічне мовлення.

 

 

  1.  

 

Коригуюче навчання з теми «Київ». Основні історичні пам’ятки Києва. Перегляд відео. Заповнення таблиці.

 

 

  1.  

 

Діагностична робота з аудіювання з теми «Київ». Усне обговорення прослуханого тексту. Робота з роздатковим матеріалом.

 

 

Я і мої друзі

  1.  

 

Я і мої друзі. Знову до школи. Бесіда про канікули. Розвиток граматичних навичок. Минулий час.

 

 

  1.  

 

Знайомство з друзями. Введення нових ЛО. Розвиток лексичних навичок. Виконання лексичних вправ.

 

 

  1.  

 

Як ми стали друзями. Читання та опрацювання діалогу. Розвиток усного мовлення.

 

 

  1.  

 

Як підлітки почуваються серед однолітків. Словникова робота. Лексико-граматичні вправи. Практика аудіювання.

 

 

  1.  

 

«Як знайти друга». Кореспонденція. Лист-прохання про пораду до журналу. Опрацювання правил та зразків.

 

 

  1.  

 

Друг пізнається у біді. Риси притаманні хорошому другу. Опрацювання лексики. Читання та обговорення тексту.

 

 

  1.  

 

Особистість. Синоніми і антоніми. Розвиток лексичних навичок. Теперішній час. Виконання граматичних вправ.

 

 

  1.  

 

Що таке дружба? Хороший друг. Розвиток  навичок усного мовлення.  «Відданий друг» Аудіювання уривку з твору О. Уайльда.

 

 

  1.  

 

Новини від друзів по листуванню. Читання листів. Переваги спілкування перепискою. Робота в групах.

 

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Я і мої друзі».

 

 

 

  1.  

 

Стиль життя. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Ситуативне спілкування. Складання тематичної ментальної карти.

 

 

  1.  

 

Дозвілля. Проводимо час разом. Планування дозвілля. Виконання лексико-граматичних вправ.

 

 

  1.  

 

Види дозвілля. Чим я займаюсь у вільний час. Ситуативне діалогічне мовлення.

 

 

  1.  

 

Вільний час. Лексичний тест. Робота в групах. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення.

 

 

  1.  

 

Активний відпочинок. Читання тексту. Виконання післятекстових завдань. Розвиток навичок письма.

 

 

  1.  

 

Спорт у моєму житті. Практика аудіювання. Вдосконалення навичок усного мовлення.

 

 

  1.  

 

Вільний час з користю для здоров’я. Робота з картками. Вживання запитань “Ноw/How often…?”. Розвиток граматичних навичок.

 

 

  1.  

 

Хобі. Ситуативне спілкування. Робота в групах. Прислівники та прикметники. Виконання лексико-граматичних завдань.

 

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Типи запитань. Виконання тренувальних вправ. Робота з картками.

 

 

  1.  

 

Ми – за здоровий спосіб життя! Опрацювання тематичного тексту. Усне мовлення за текстом.

 

 

  1.  

 

Аудіювання тексту «Дозвілля друзів». Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування.

 

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Стиль життя».

 

 

Шкільне життя

  1.  

 

Школа. Однакові чи різні? Навчання українки у Британії. Практика аудіювання. Виконання післятекстових завдань.

 

 

  1.  

 

Система освіти у Великобританії та Україні. Типи шкіл. Опрацювання тексту. Робота в парах.

 

 

  1.  

 

Вдосконалення граматичних умінь. Структура “to be/get used to doing something”. Виконання тренувальних вправ.

 

 

  1.  

 

Обговорення системи навчання у США. Вечірня школа у США. Обговорення аудіотексту.

 

 

  1.  

 

Моя школа. Опис класних кабінетів та обладнання. Вживання структури “used to”.

 

 

  1.  

 

Збори в школу. Опрацювання тематичного тексту. Виконання післятекстових завдань. Граматичний тест.

 

 

  1.  

 

Вираження позитивних та негативних емоцій. Граматичний практикум . Умовні речення. Робота з картками.

 

 

  1.  

 

Робочі та вихідні дні. Чим вони відрізняються.  Мій робочий день. Планування  дня. Розвиток усного мовлення.

 

 

  1.  

 

Шкільна форма і  за і проти. Повторення лексики. Діалогічне мовлення. Обговорення проблемних питань.

 

 

  1.  

 

Аудіювання тексту « Покарання та заохочення у британській  школі». Виконання післятекстових завдань.

 

 

  1.  

 

Шкільна рутина. Правила поведінки в школі. Опрацювання тексту. Розвиток усного мовлення. Робота в групах. Проектна робота.

 

 

  1.  

 

Позашкільна діяльність в американських школах.  Аудіювання тексту. Написання оголошення про набір у гурток.

 

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу з теми. Виконання текстових завдань.

 

 

Музика

  1.  

 

Музика. Розмова про музичні стилі. Введення нових лексичних одиниць. Опрацювання тексту.

 

 

  1.  

 

Країна широких музичних смаків. Мій улюблений стиль музики. Вдосконалення монологічного мовлення.

 

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Пасивний стан дієслова. Виконання тренувальних вправ.

 

 

  1.  

 

Опис улюбленого стилю в музиці. Аудіювання міні-лекції. Обговорення прослуханого.

 

 

  1.  

 

Відомі люди в музиці. Опрацювання тексту. Виконання лексико-граматичних вправ. Робота в групах.

 

 

  1.  

 

Мій улюблений музикант. Розвиток усного мовлення. Пряма та непряма мова. Вдосконалення граматичних навичок.

 

 

  1.  

 

Відвідування концерту. Введення нових ЛО. Написання огляду. Розвиток навичок письма.

 

 

  1.  

 

Музичні інструменти. Актуалізація вивчених ЛО. Чи  розвиває музичний смак відвідування концерту. Розвиток усного мовлення.

 

 

  1.  

 

Музика в моєму житті. Обговорення музичних вподобань. Розвиток діалогічного мовлення.

 

 

  1.  

 

Музичні виконавці та музичні жанри. Лексико-граматичний тест. Аудіювання тексту «Гра на волинці»

 

 

  1.  

 

Поп музика сьогодні та завтра. Практика аудіювання. Граматичний практикум. Непряма мова.

 

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Виконання тестових завдань.

 

 

 

  1.  

 

Контроль навичок аудіювання.

 

 

  1.  

 

Опрацювання тексту. Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування.

 

 

  1.  

 

Контроль навичок читання.

 

 

  1.  

 

Урок граматики. Виконання граматичних вправ. Робота з картками.

 

 

  1.  

 

Контроль навичок письма.

 

 

  1.  

 

Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. Робота в групах і парах.

 

 

  1.  

 

Контроль навичок усного мовлення.

 

 

  1.  

 

Повторення вивченого матеріалу за перший семестр.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Дата

Зміст уроку

Домашнє завдання

При-

мітка

Україна

  1.  

 

Географічне положення України. Введення та актуалізація нових ЛО. Читання та обговорення тексту.

Вивчити нові ЛО, впр.3 ст.205 письмово

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Вживання артиклів з географічними назвами. Робота на картках.

Вивчити правило, впр.3 ст.206 письмово

 

  1.  

 

Цікаві географічні факти про Україну. Вдосконалення діалогічного мовлення. Аудіювання та обговорення тексту.

Написати твір за впр.3 ст.208

 

  1.  

 

Погода в Україні. Що впливає на клімат. Читання тексту та виконання післятекстових завдань.

Впр. 3 ст.211 письмово

 

  1.  

 

Словотвір. Префікси. Розвиток граматичних навичок. Виконання завдань на картках.

Вивчити правило, впр. 3 ст. 212 письмово

 

  1.  

 

Прогноз погоди. Обговорення приказок про погоду. Ситуативне діалогічне мовлення.

Знайти прислів’я про погоду

 

  1.  

 

Опис погоди.  Аудіювання вірша «Будьмо вдячні будь-якій погоді»  та виконання післятекстових завдань.

Написати звіт про погодні умови попереднього тижня

 

  1.  

 

Населення України. Спостерігаємо за українцями. Введення та актуалізація нових ЛО. Робота з текстом.

Вивчити нові ЛО, впр.2 ст.218 письмово,

*впр.3 ст.218 усно

 

  1.  

 

Синоніми та антоніми. Вдосконалення навичок граматики. Виконання тренувальних вправ.

Впр. 3 ст.219 письмово

 

  1.  

 

Типова характеристика українця. Збірний образ. Обговорення цитат відомих людей. Розвиток усного мовлення.

Написати твір на тему «Образ українця у творах»

 

  1.  

 

Аудіювання лекції «Знаки національної ідентичності» . Як живуть українці?  Лексичний тест.

Підготувати усну розповідь про відомого українця

 

  1.  

 

Культурні та історичні пам’ятки України. Плануємо подорож Україною. Вдосконалення усного мовлення.

Впр. 3 ст.225 усно

 

  1.  

 

Сім чудес України. Читання та опрацювання тексту. Повторення вживання артиклів з географічними назвами.

Впр. 3 ст.226 письмово

 

  1.  

 

Подорож великими містами України. Вдосконалення діалогічного мовлення.

Підготувати розповідь про план подорожі по Україні

 

  1.  

 

Київ - столиця України. Подорож  історичними місцями  Києва. Аудіювання та обговорення тексту.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.com

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Повторення лексико-граматичного матеріалу. Граматичний тест.

Виконати завдання на картці

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Україна».

Повторити вивчені ЛО та ГС теми

 

Великобританія

  1.  

 

Географічне положення та особливості Великобританії. Опис карти Британських островів. Читання та обговорення тексту.

Вивчити нові ЛО, впр. 3, с.173 скласти діалог

 

  1.  

 

Прислівники ступеня та міри. Вдосконалення граматичних навичок.  Виконання завдань на картках.

Впр. 3, с.174 письмово

 

  1.  

 

Вікторина про Сполучене Королівство. Розвиток навичок усного мовлення. Аудіювання історії «Шотландський чортополох».

Написати листівку з рекламою визначних пам'яткок

 

  1.  

 

Країни Об’єднаного Королівства.  Їх символи. Більше фактів про Британію. Національний прапор. Робота з текстом.

Виконати тест на сайті «На Урок», Впр.3 ст.180 усно

 

  1.  

 

Слова-зв’язки. Заповнення таблиці. Робота в парах. Розвиток навичок письма та говоріння.

Впр.3, ст. 181 письмово, вивчити слова-зв’язки

 

  1.  

 

Політична система Об’єднаного Королівства. Читання та обговорення тексту. Розвиток діалогічного мовлення.

Виконати завдання  на картці письмово

 

  1.  

 

Королева Єлизавета. Королівська сім’я. Перегляд відео. Читання та обговорення тексту. Лексичний тест.

Написати твір про одного з членів королівської родини

 

  1.  

 

Погода та клімат Британії.  Вдосконалення навичок аудіювання. Виконання завдань на картках.

Скласти усну розповідь про клімат Британії за схемою

 

  1.  

 

Населення Великобританії. Національності. Введення та актуалізація  нових лексичних одиниць.

Вивчити слова, Впр.2 ст.185 читати

 

  1.  

 

Великобританія. Як живуть англійці? Читання та опрацювання тексту. Виконання лексичних вправ.

Впр.3 ст.187 письмово

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Теперішній тривалий час. Виконання тренувальних вправ.

Вивчити правило, впр. 3 ст.188 письмово

 

  1.  

 

Хто такі британці? Розвиток навичок діалогічного мовлення. Граматичний тест.

Скласти діалог за схемою с. 189

 

  1.  

 

Що може турбувати британського підлітка. Обговорення думок. Вдосконалення навичок аудіювання. Робота в парах.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.com

 

  1.  

 

Столиця Великобританії. Краса Лондону. Що ти знаєш про це місто? Вдосконалення монологічного мовлення.

Знайти інформацію про визначні місця Лондону

 

  1.  

 

Подорож до Лондону. Визначні місця, які слід відвідати. Підготовлене монологічне мовлення.

Виконати завдання на сайті «На Урок»

 

  1.  

 

Різні країни - різні звичаї.  Розмова про Британські свята і традиції. Робота з текстом. Читання та обговорення.

Написати твір про одне з британських свят

 

  1.  

 

Складені іменники та прикметники. Аудіювання та обговорення тексту. Робота в групах.

Вивчити правило, повторити ЛО теми

 

  1.  

 

Повторення лексики та граматичних структур розділу. Виконання тренувальних вправ.

Виконати завдання на картці

 

  1.  

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Великобританія».

Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС

 

Засоби масової інформації

  1.  

 

Епоха інформації. Введення та актуалізація нової  лексики. Бесіда по темі. Робота в групах.

Вивчити нові ЛО та скласти з ними речення

 

  1.  

 

Газети чи журнали? Журнали, що читають підлітки. Опрацювання тексту з подальшим обговоренням. Розвиток діалогічного мовлення.

Впр. 2 ст. 106 письмово

 

  1.  

 

Засоби масової інформації. Періодичні видання. Робота в парах. Виконання завдань на картках.

Усно розповісти про періодичні видання в Україні

 

  1.  

 

Граматичний практикум. Умовні речення другого типу. Виконання тренувальних вправ.

Виконати завдання на картці

 

  1.  

 

Преса у Британії. Читання та обговорення тексту. Складення та презентація діаграми Венна.

Скласти діалог за схемою впр. 1 (b) ст.111

 

  1.      

 

Аудіювання статей з газет та журналів. Обговорення прослуханого. Опис улюблених журналів.

Написати твр про улюблений журнал

 

  1.      

 

Повторення вивчених граматичних структур. Розвиток навичок письма. Граматичний тест.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.com

 

  1.      

 

Що по телебаченню? Спосіб найшвидшого поширення новин. Телезвички. Опрацювання тексту та лексики. Усне мовлення.

Вивчити нові ЛО, впр. 3 ст. 116 письмово

 

  1.      

 

Граматичний практикум. Фразові дієслова та ідіоми. Виконання тренувальних вправ. Робота на картках.

Впр. 2 ст. 118 письмово, творче завдання впр. 3 ст. 118

 

  1.      

 

Які програми  дивляться підлітки. Що подивитися сьогодні. Розвиток діалогічного  мовлення.  Лексичний тест.

Скласти діалог за схемою впр. 1 (b) ст.119

 

  1.      

 

Служба новин. Звідки ви дізнаєтесь про них? Моя улюблена телепередача. Розвиток навичок усного мовлення.

Скласти усну розповідь про улюблену телепередачу

 

  1.      

 

Чим корисний  інтернет? Опрацювання тексту «Де закінчується веселка». Виконання післятекстових вправ.

Вивчити слова, впр. 2 ст. 124 письмово

 

  1.      

 

Популярні інтернет сайти. Безпечне спілкування у мережі Інтернет. Обговорення інтернет-термінів.

Виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Граматичний практикум. Умовні речення третього типу. Виконання тренувальних вправ.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.com

 

  1.      

 

Розмова про радіо новини. Опис малюнків. Вдосконалення діалогічного мовлення.

Впр. 2 ст. 131 усно

 

  1.      

 

Обговорення новин. Ситуативне спілкування. Аудіювання  тексту «Жарт про пресу» .

Виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Засоби масової інформації».

Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС

 

Література

  1.      

 

Літературні жанри та різновиди літератури. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Виконання завдань.

Вивчити нові ЛО та скласти з ними речення

 

  1.      

 

Поговоримо про книги. Художня література. Опрацювання діалогу. Виконання завдань на картках.

Впр. 3 ст. 143 письмово

 

  1.      

 

Граматичні практикум. Модальні дієслова ‘may’ та ‘ought’. Виконання тренувальних вправ.

Вивчити правило, виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Світ книг. Різні смаки. Що обрати?  Поради друзів. Ситуативне діалогічне мовлення.

Скласти 8 запитань про улюблені книги

 

  1.      

 

Аудіювання тексту «Це може змінити історію». Обговорення прослуханого. Виконання завдань до тексту.

Виконати завдання на сайті На Урок

 

  1.      

 

Моя улюблена книга. Написання переказу книги за планом. Вдосконалення навичок письма.

Описати свою улюблену книгу письмово

 

  1.      

 

Улюблені книги. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Розвиток усного мовлення.

Вивчити слова, виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Читання та обговорення тексту «Пам’ятний подарунок». Виконання післятекстових вправ.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.com

 

  1.      

 

Розвиток граматичних умінь. Будова та утворення нових слів. Опрацювання правила. Виконання тренувальних вправ.

Вивчити правило, виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Підлітки про читання : за чи проти. Обговорення проблемних питань. Вдосконалення діалогічного мовлення.

Виконати впр. 3 ст.156 письмово

 

  1.      

 

Граматичний практикум. Модальні дієслова ‘must, have to, may, might, can, could’. Виконання тренувальних вправ.

Повторити вивчені лексичні одиниці та правила

 

  1.      

 

Улюблений письменник. Розвиток усного мовлення. Повторення вивченого. Лексичний тест.

Написати твір про улюбленого письменника

 

  1.      

 

Візит у бібліотеку. Введення та актуалізація нових лексичних одиниць. Вікторина про першу бібліотеку.

Опрацювати текст впр.2 ст.161

 

  1.      

 

Відомі бібліотеки світу. Розмова у бібліотеці. Улюблені герої книжок. Розвиток діалогічного мовлення.

Скласти діалог про книги та їх персонажів

 

  1.      

 

Роль читацьких клубів в навчанні. Ставлення молоді до дискусійних літературних клубів. Читацький клуб в твоїй школі. Розвиток навичок говоріння.

Повторити граматичні правила

 

  1.      

 

Правила поведінки в бібліотеці. Модальні дієслова. Вдосконалення граматичних навичок. Граматичний тест.

Виконати завдання на картці

 

  1.      

 

Аудіювання тексту «Хороший читач». Обговорення прослуханого. Виконання післятекстових вправ.

Впр. 3 ст. 166 написати рекламу про зустріч у бібліотеці

 

  1.      

 

Роль книг в нашому житті. Читання та обговорення тексту. Улюблений літературний герой. Розвиток навичок письма і говоріння.

Скласти усну розповідь про улюбленого літературного героя

 

  1.      

 

Моя домашня бібліотека. Літературні вподобання моїх батьків та друзів. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

Скласти діалог про домашню бібліотеку

 

  1.      

 

Узагальнення та систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота з теми «Література».

Повторити вивчені лексичні одиниці та ГС

 

 

  1.      

 

Контроль навичок аудіювання.

Повторити вивчені слова

 

  1.      

 

Літні розваги. Опрацювання тексту. Виконання післятекстових завдань. Ситуативне спілкування.

Скласти розповідь за таблицею

 

  1.      

 

Контроль навичок читання.

Повторити вивчені граматичні структури

 

  1.      

 

Урок граматики. Виконання граматичних вправ. Робота з картками.

Доповнити речення на картці

 

  1.      

 

Контроль навичок письма.

Скласти план літнього відпочинку

 

  1.      

 

Мої плани на літо. Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення. Робота в групах і парах.

Виконати завдання на сайті liveworksheets.

com

 

  1.      

 

Контроль навичок усного мовлення.

Повторити вивчені ЛО та граматичні структури

 

  1.      

 

Повторення вивченого матеріалу за другий семестр.

Виконати завдання на сайті wordwall.net

 

  1.      

 

Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кузнецова Марія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (для спеціалізова-них шкіл з поглибленим вивченням англійської мови) 8 клас (Калініна Л.В., Самойлюкевич І.В.)
Додано
16 липня 2022
Переглядів
937
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку