Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 8-х класах розроблено до підручника
Карпюк О. Д. Англійська мова: Підручник для 8-го класу закладів загальної середньої освіти (8-й рік навчання). —Тернопіль : “Видавництво Астон”, 2021. — 272 с. : іл.
Календарно - тематичне планування уроків англійської мови у 8-х класах розраховано на 3 години на тиждень:
I семестр – 48 годин, II семестр – 57 годин (всього 105 годин)
1 семестр - 3 години на тиждень (48 годин)
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкуваня |
Мовний інвентар - лексика |
Мовний інвентар – граматика |
Очікувані результати |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові конпетентності |
Домашнє завдання |
|||||||||
|
Тема 1 : Сім’я і друзі (15 уроків)
|
||||||||||||||||
1 |
|
Літо. Подорожі. Повторення ЛО та МЗ.
|
Повторення лексики з теми «Подорожі» |
Present Simple. There is/ there are. Артикль. |
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність
|
Впр. 6, 7, с.7
|
||||||
2 |
|
Мої літні канікули. Повторення.
|
|
Present Continuous.
|
|
+ |
|
|
Впр. 6, с.11
|
||||||||
3 |
|
Як я провів літо. Повторення. |
Повторення лексики з теми «Дозвілля» |
Present Perfect.
|
|
+ |
|
|
Впр.2, с.12 |
||||||||
4 |
|
Чому люди роблять…? Повторення. |
Past Simple. Займенники.
|
|
+ |
|
|
Впр.2, с. 13-14
|
|||||||||
5 |
|
Важливість вивчення англійської мови. Повторення. |
Повторення лексики з теми «Вивчення англ. мови» |
Past Perfect. Degrees of comparison |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.1, с. 14 |
|||||||
6 |
|
Мої плани на навчальний рік. Первинна діагностувальна робота.
|
Future Simple. Прийменники місця та часу. |
|
+ |
|
|
Тест |
|||||||||
7 |
|
Які ми є? Характер. Введення ЛО та МЗ теми.
|
reliable, understanding, sociable, ambitious, honest, lazy, strict, friendly, fair, complaining, amusing, kind, helpful, jealous, overprotective |
Verb to be
|
|
+ |
|
|
Соціальна і громадянська відповідальність Ініціативність та підприємливість |
Впр. 3, с.18 Вивчити слова |
|||||||
8 |
|
Риси характеру людей. Розвиток навичок читання.
|
Verb to have got
|
|
+ |
|
|
Впр. 5, с. 23 |
|||||||||
9 |
|
Люди в моєму житті. Розвиток навичок аудіювання.
|
Vivid and lively, a simile |
|
|
+ |
|
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Впр. 8, с.24 |
|||||||
10 |
|
Справжній друг. Який він? Розвиток навичок говоріння.
|
a bunch, a weirdo, to pretend, to tease, workaholic, to catch up, to come across; to get on well; to have smth in common |
As + adjective / adverb + as not as / so…as |
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Ініціативність та підприємливість
|
Впр. 1. с.25 Вивчити слова |
|||||||
11 |
|
Друзі по листуванню. Розвиток навичок читання.
|
|
|
+ |
|
|
Впр. 2, 3, с.28 Вичити слова |
|||||||||
12 |
|
Пишемо листа. Розвиток навичок письма.
|
To make an excuse, to interrupt |
|
|
+ |
|
|
Впр.3. с.29 |
||||||||
13 |
|
Чи можеш ти бути справжнім другом? Розвиток навичок говоріння. |
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою
|
Впр.5, с.48 |
|||||||
14 |
|
Урок позакласного читання « The devoted friend»
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.2, с. 55-56 |
|||||||
15 |
|
Узагалюнюючий урок з теми «Сім’я і друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Тест |
||||||
Тема 2 : Здоровий спосіб життя (10 уроків) |
|||||||||||||||||
16 |
|
Сон – запорука здоров’я. Словникова робота.
|
an eyelid, a nightmare, a stage, to relax, previous, rapid |
|
|
|
|
+ |
|
Спілкування іноземною мовою Екологічна грамотність і здорове життя
|
Впр.3, 4. с.31 Вивчити слова |
||||||
17 |
|
Здоровий відпочинок. Розвиток навичок письма. |
|
Articles |
|
|
+ |
|
Вправа на сайті liveworksheets.com |
||||||||
18 |
|
Ми є те, що ми їмо. Розвиток навичок аудіювання. |
a flavor, to depend on, to overeat, fizzy; to be at risk; to take one’s time,a survey |
|
|
|
+ |
|
Вивчити слова Впр. 5, 6, с.35-36
|
||||||||
19 |
|
Хобі та розваги. Граматичний практикум. |
Outing, indoor, outdoor |
Future Simple/ Present Continuous Tense
|
|
|
+ |
|
Впр. 2, 4, с. 37-38
|
||||||||
20 |
|
Табір відпочинку. Розвиток навичок читання. |
an atmosphere, a treasure hunt, hiking, scenery |
|
|
+ |
|
Впр.6, 7, с.38-39 |
|||||||||
21 |
|
Здоровий спосіб життя. Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
|
|
+ |
|
Впр. 3, 4, с. 41-42 |
||||||||
22 |
|
Святкування Хелловіну. Словникова робота. |
|
|
|
|
|
|
Інтерактивна вправа на сайті liveworksheets.com |
||||||||
23 |
|
В здоровому тілі доровий дух. Розвиток навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність
|
Впр. 7, 8, с. 49-50 |
|||||||
24 |
|
Активний відпочинок. Розвиток навичок письма.
|
|
|
|
|
+ |
|
Написати листа другу. |
||||||||
25 |
|
Узагалюнюючий урок з теми «Здоровий спосіб життя»
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Тест |
|||||||
Тема 3 : Школа ( 9 уроків) |
|||||||||||||||||
26 |
|
Мій перший день у школі. Розвиток навичок аудіювання
|
To be scared, a university, to decide, to improve, to memorize; to cheer smb up |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна і громадянська відповідальність Уміння вчитися впродовж життя |
Впр. 1, с. 64 |
||||||
27 |
|
Мій шкільний день. Модальні дієслова.
|
|
Modal Verbs: should may / might |
|
+ |
|
|
Інтерактивна вправа на сайті liveworksheets.com
|
||||||||
28 |
|
Правила в школі. Граматичний практикум.
|
an education, a technology, national, primary, secondary, typical; to take an exam |
|
+ |
|
|
Впр.6, с. 67 |
|||||||||
29 |
|
Школи в Британії. Розвиток навичок читання.
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість |
Впр.1, с. 68 Впр. 2, с. 70 |
||||||||
30 |
|
Що ми вчимо в школі. Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Інтерактивна вправа на сайті wordwall.net |
|||||||
31 |
|
Улюблені уроки. Розвиток навичок письма. |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Соціальна та громадянська компетентність |
Впр.1, с. 77 |
|||||||
32 |
|
Мій найкращий день у школі. Святкування дня подяки.
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою
|
Впр.3, с78 |
|||||||
33 |
|
Урок позакласного читання «Good morning, Miss Dove»
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 2, 3, с. 108-109 |
||||||||
34 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Школа»
|
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Тест |
||||||
Тема 4 : Ми - команда ( 14 уроків) |
|||||||||||||||||
35 |
|
Працюємо в команді. Введення ЛО теми.
|
responsible, boring, hard, aggressive, fair, patient, strict, interesting, smart, low, busy, short, firm |
|
|
|
+ |
|
|
Спілкування іноземною мовою Ініціативність та підприємливість Соціальна та громадянська компетентність
|
Впр.4. с.80 Вивчити слова |
||||||
36 |
|
Хто працює в школі. Розвиток навичок читання.
|
Past Simple |
|
+ |
|
|
Впр.2, 3, с.85
|
|||||||||
37 |
|
Вчителі нашої школи. Вживання Past Continuous Tense.
|
Past Continuous Tense |
|
+ |
|
|
Інтерактивна вправа на сайті wordwall.net |
|||||||||
38 |
|
Чи важко бути вчителем? Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
+ |
|
|
Впр.3, с.88 |
|||||||||
39 |
|
Всі учні різні. Розвиток навичок аудіювання.
|
|
|
|
+ |
|
|
Впр.9, с.90 |
||||||||
40 |
|
Навчання в школах Англії. Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
+ |
|
|
Інформаційна і цифрова компетентність Спілкування іноземною мовою Уміння вчитися впродовж життя
|
Контрольна робота |
|||||||
41 |
|
Активний відпочинок після школи. Контроль навичок читання.
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
||||||||
42 |
|
Мій день в школі Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
||||||||
43 |
|
Школа моєї мрії. Контроль навичок мовлення
|
|
|
|
|
|
|
Контрольна робота |
||||||||
44 |
|
Мій улюблений предмет. Аналіз контрольних робіт.
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр.6, с. 95 |
|||||||
45 |
|
Узагальнюючий урок з теми «Ми - команда»
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
|||||||
46 |
|
Шкільна спільнота. Свята в школі. Розвиток навичок говоріння.
|
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземною мовою |
Впр. 2, с. 98 |
||||||
47 |
|
Різдво в Україні та Англії. Повторення.
|
|
|
|
|
|
|
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Повторити слова і правила |
||||||
48 |
|
Підсумковий урок. Повторення вивченого.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||