Календарно-тематичне планування уроків інформатики
для 8 класу – 2022-2023 н.р.
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Очікувані результати |
І семестр |
|||
Кодування даних та апаратне забезпечення |
|||
|
|
Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі. Повторення та актуалізація вивченого в 7 класі. |
|
|
|
Інструктаж з БЖД . Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень. |
Працюють з данними. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Інструктаж з БЖД. Кодування символів. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду. |
Кодують символи. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №1. Розв‘язування задач на визначення довжини двійкового коду текстових даних |
Розвязують задачі на визначення довжини двійкового коду тестових даних. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, що входять до складу мультимедійного обладнання. |
Знаються в архітектурі комп’ютера. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Історія засобів опрацювання інформаційних об’єктів. Технічні характеристики складових комп’ютера. Види сучасних комп’ютерів та їх застосування. Кредити. Кредитна історія та її формування. |
Ознайомлені з історією засобів опрацювання інформаційних об’єктів. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №2. Конфігурація комп’ютера під потребу. Вибір найкращого варіанту придбання комп’ютера в кредит. |
Вміють вибирати комп’ютері. |
Опрацювання текстових даних |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. |
Вміють працювати з документами. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. |
Вміють працювати з таблицями в текстовому документі. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. |
Вміють працювати з графічними об’єктами. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Податкова система. Інструктаж з БЖД. Практична робота №3. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів. Заповнюємо податкову декларацію. |
Створюють податкову документацію. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. |
Працюють зі структурою документа. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. Інструктаж з БЖД. Практична робота №4. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. |
Працюють зі складним документом. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проєктів. |
Виконують проєкти. |
Створення та публікація веб-ресурсів |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології. |
Ознайомлені з хмарним середовищем. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності. |
Використовують офісні веб-програми. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Використання інтернет-середовищ для створення та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм. |
Використовують онлайн середовища. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин. |
Створюють та використовують спільні електронні закладки. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота. №5. Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм. |
Працюють з офісними веб-програмами, використовують онлайн-форуми. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Поняття мови розмітки гіпертексту. Етапи створення веб-сайтів. |
Ознайомлені з етапами створення веб-сайтів. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Конструювання сайтів. Використання онлайн-систем конструювання сайтів. |
Використовують онлайн системи для конструювання сайтів. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Конструювання сайтів з використанням онлайн-систем. |
Конструюють сайти з використанням онлай-систем. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Правила ергономічного розміщення відомостей на веб-сторінці. |
Розміщують відомості на веб-сайтах. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
Виконують проєкти. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
Виконують проєкти. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Виконання індивідуальних і групових навчальних проектів. |
Виконують проєкти. |
Опрацювання об’єктів мультимедіа |
|||
|
|
Інструктаж з БЖД. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об’єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. |
Опрацьовують мультимедію. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму. |
Розробляють сценарії відеофільму. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами. |
Будують аудіо- та відеоряд. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Практична робота №7. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. |
Створюють відеокліпи. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Сервіси розміщення аудіо та відео файлів в Інтернеті. |
Розміщують аудіо та відео файли в Інтернеті. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Розвиток фінансових відносин в Україні. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. |
Розміщують аудіо та відео файли в Інтернеті. |
|
|
Інструктаж з БЖД. Практична робота №8. Створення проекту «Фінансова культура українського народу». Розміщення результату виконання в мережі Інтернет. |
Розміщують аудіо та відео файли в Інтернеті. |