Мета уроку. Навчальна: ознайомити учнів з особливостями виконання технологічних операцій по створенню простих HTML-документів; формування первинних умінь по створенню та редагуванню HTML-документів. Виховна: виховувати бережне ставлення до обладнання, особисті якості оператора з обробки інформації: охайність, дисциплінованість, самостійність. Розвивальна: розвивати логічну пам'ять і мислення; розвивати практичні вміння та навички роботи за ПК.
Інструктаж з ОП та БЖДГрамотна експлуатація і дисциплінована поведінка дають повну гарантію безпеки при роботі на комп'ютері. Комп'ютер живиться від електричної мережі напругою 220 В. Напруга, більша 36 В, небезпечна для людини. Джерелом небезпеки можуть бути розетки з розбитими корпусами, проводи з пошкодженою ізоляцією, прокладені по підлозі кабелі. ІНСТРУКЦІЯ З БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ Суворо забороняється: торкатися задніх стінок комп'ютера і кабелів; торкатися до проводів живлення і заземлення; торкатися екрана монітора і його задньої стінки; класти книги, зошити на клавіатуру, „мишу" або монітор; працювати з мокрими руками або в мокрому одязі. Перед роботою переконайся у відсутності видимих пошкоджень. ПІД ЧАС РОБОТИ: не допускай різких і грубих ударів по клавішах; у жодному разі не намагайся самостійно ремонтувати ПК; якщо зникла напруга негайно вимкни комп'ютер. Після закінчення роботи: коректно заверши роботу з активними програмами; приберите своє робоче місце.
Інструктаж щодо правил поведінки в умовах воєнного стану. ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС АРТОБСТРІЛІВ? Не залишайтеся в підʼїздах, під арками та на сходових клітках. Також небезпечно ховатися в підвалах панельних будинків, біля автомобільної техніки, автозаправних станцій і під стінами будинків із легких конструкцій. Якщо вогонь артилерії, мінометний обстріл, авіаційне бомбардування застали вас на шляху, негайно лягайте на землю, туди, де є виступ або хоча б у невелике заглиблення. Закривайте долонями вуха та відкривайте рот. ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС АРТИЛЕРІЙСЬКИХ ОБСТРІЛІВ СИСТЕМАМИ ЗАЛПОВОГО ВОГНЮ? Ракету можна помітити та зреагувати, адже залп реактивної установки добре видно. Вночі це яскравий спалах на обрії, а вдень – димні сліди ракет. Ховайтеся в підвалі або в іншому заглибленому приміщенні. Вибирайте місце в кутку між несучими стінами та недалеко від вікон і дверей для того, щоб миттєво покинути будинок у разі влучення снаряда. Не виходьте з укриття, не перечекавши хоча б 10 хвилин після обстрілу. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВИЯВИЛИ ПІДОЗРІЛИЙ ПРЕДМЕТ? Не наближатися до предмета, не пересувати його або брати до рук, не розряджати, не кидати, не вдаряти по ньому, не розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет. Проінформувати про знахідку інших осіб, які знаходяться поруч. Знаходячись поблизу нього, утриматися від куріння, користування засобами радіозв’язку (у тому числі мобільним телефоном).
Інструктаж щодо правил поведінки в умовах воєнного стану. ЩО РОБИТИ ПРИ СИГНАЛІ «ПОВІТРЯНА ТРИВОГО» Вразі сповіщення повітряної тривоги перебуваючи вдома та під час дистанційного навчання негайно всім здобувачам освіти прямувати до найближчих захисних споруд, укриттів при цьому зберігати спокій, не панікувати. Швидко одягнутися. Закрити вікна, вимкнути усі електричні та нагрівальні прилади, перекрити газ, загасити печі, вимкнути світло. Взяти «тривожну валізу» (індивідуальні засоби захисту, запас продуктів і води, особисті документи, кишеньковий ліхтар). ЩО РОБИТИ ПІД ЧАС ОБСТРІЛУ СТРІЛЕЦЬКОЮ ЗБРОЄЮ? Слід ховатися у захищеному приміщенні (ванній кімнаті) або варто лягти прикрившись предметами, що здатні захистити від уламків і куль. Якщо ви потрапили під стрілянину на відкритому місці, краще впасти на землю та закрити голову руками. Ефективним захистом буде будь-який виступ, тротуар, бетонна сміттєва урна, сходинки ґанку, заглиблення в землі або канава. Не ховайтеся за автомобілями або кіосками, бо вони часто стають мішенями. Тіло повинно бути в максимально безпечному положенні. Згрупуйтеся, ляжте в позу ембріона. Розверніться ногами у бік стрілянини, прикривши голову руками та відкривши рот, щоб близький вибух не завдав шкоди барабанним перетинкам.
Теги форматування абзаца
та
- початок та закінчення абзацуПриклад створення HTML-документ, використовуючи теги фізичного форматування
Картка-завдання{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}Елемент. Назва теги. Призначення
Абзацний відступ Тега форматування абзаца 1. Складіть технологічну картку тег, які призначені для фізичного форматування HTML- документу.2. Створіть HTML- документ за зразком, описавши теги побудови документа. Вставити своє прізвище між тегами назви документа: