Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу
Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ
(Природнича,громадянська й історична,соціальна,здоров’язбережувальна освітня галузь)
За підручником Грущинської І., Хитрої З.
3 клас
І семестр (3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
Примітки |
|
Перше дослідження «Людина» |
|
|
1 тиждень « Людина – частина природи» |
|||
1. |
Знайомстао з новим підручником(зміст форзаців, умовних позначень) |
01.09 |
|
2. |
У чому неповторність людини? (с.5-6) |
06.09 |
|
3. |
Що об’єднує людей зі світом живої природи? (с.7-8) |
07.09 |
|
4. |
У чому полягають відмінності між людиною і тваринами? (с.9-10) |
08.09 |
|
2 тиждень « Потреби людини» |
|||
4. |
Від чого залежить твоє здоров’я? Збереження здоров'я в умовах війни. (с.11-14) |
13.09 |
|
5. |
Що тобі необхідно для життя? (с.12-14) |
14.09 |
|
6. |
Чому людина має працювати? (с.14-15) |
15.09 |
|
3 тиждень. Прагнення людини |
|||
7. |
Для чого потрібне вміння вчитися? (с.16-17) |
20.09 |
|
8. |
Які риси характеру допомагають досягати успіху? (с.17-19) |
21.09 |
|
9. |
Як розвивати свої творчі здібності? (с.19-20) |
22.09 |
|
4 тиждень. Правила співжиття |
|||
10. |
Навіщо потрібно вміти спілкуватися?(с.21-22) |
27.09 |
|
11. |
Як можна вирішувати конфлікти? (с.22-24) |
28.09 |
|
12. |
Застосовуємо знання щодня .(с.24) Діагностувальна робота №1 |
29.09 |
|
|
Друге дослідження «Людина і нежива природа» |
|
|
|
Дізнаємося більше про тіла та явища природи |
|
|
5 тиждень. Природа – частина навколишнього світу |
|||
13. |
Чому природа – це невіддільна частина навколишнього світу? (с.26-27) |
04.10 |
|
14. |
Що називають тілами (об’єктами), а що – явищами природи?(с.28-29) |
05.10 |
|
15. |
Яке обладнання допомагає досліджувати природу?(с.29-31) |
06.10 |
|
6 тиждень. Сонце – джерело життя на Землі |
|||
16. |
Як Сонце здійснює вплив на Землю? (с.32-33) |
11.10 |
|
17. |
Які явища в неживій природі залежать від Сонця?(с.33) |
12.10 |
|
18. |
Як Сонце впливає на живу природу?(с.33-34) |
13.10 |
|
|
Дізнаємося більше про водну оболонку Землі |
|
|
7 тиждень. Планета «Вода» |
|||
19. |
Чому вода – найзагадковіша речовина на Землі?(с.35-36) |
18.10 |
|
20. |
Де на Землі міститься солона і прісна вода?(с.37-38) |
19.10 |
|
21. |
Чому відбувається коло обіг води в природі? (с.38-39) |
20.10 |
|
8 тиждень. Значення води |
|||
22. |
Яке значення має вода для природи й людини?(с.40-41) |
01.11 |
|
23. |
Яке значення має вода для природи й людини? (с.40-41) |
02.11 |
|
24. |
Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? (с.41-42) |
03.11 |
|
9 тиждень. Охорона води |
|||
25. |
Як відбувається забруднення води? (с.43-44) |
08.11 |
|
26. |
Як потрібно охороняти воду від забруднення? (с.44-45) |
09.11 |
|
27. |
Застосовуємо знання щодня (с.45) Діагностувальна робота №2 |
10.11 |
|
|
Дізнаємося більше про «одяг» Землі - повітря |
|
|
10 тиждень. Властивості та склад повітря |
|||
28. |
Які властивості має повітря?(с.46-47) |
15.11 |
|
29. |
Як властивості та склад повітря впливають на природу Землі? (с.47-49) |
16.11 |
|
30. |
Як вітер впливає на природу Землі? (с.49-50) |
17.11 |
|
11 тиждень. Вітер і погода |
|||
31. |
Які зміни приносить вітер у довкілля? (с.51) |
22.11 |
|
32. |
Як люди «товаришують» із вітром? (с.52-53) |
23.11 |
|
33. |
Які прилади допомагають досліджувати погоду? (с.53-54) |
24.11 |
|
12 тиждень. Охорона повітря |
|||
34. |
Як забруднення повітря впливає на здоров’я? (с.55-56) |
29.11 |
|
35. |
Як охороняти повітря від забруднення? (с.56-57) |
30.11 |
|
36. |
Застосовуємо знання щодня. (с.58) Діагностувальна робота №3 |
01.12 |
|
|
Дізнаємося більше про тверду оболонку Землі |
|
|
13 тиждень. Гірські породи й корисні копалини |
|||
37. |
Із чого складається тверда оболонка Землі?(с.59-60) |
06.12 |
|
38. |
Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?(с.60-62) |
07.12 |
|
39. |
Що таке корисні копалини і як ти їх можеш досліджувати?(с.60-62) |
08.12 |
|
14 тиждень. Застосування корисних копалин |
|||
40. |
Де в побуті застосовують корисні копалини?(с.63-64) |
13.12 |
|
41. |
Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?(с.64-65) |
14.12 |
|
42. |
Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?(с.65-66) |
15.12 |
|
15 тиждень. Ґрунт – особлива прикмета планети Земля |
|||
43. |
Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?(с.67-68) |
20.12 |
|
44. |
Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин?(с.69) |
21.12 |
|
45. |
Повторення вивченого за семестр |
22.12 |
|
Красноградський ліцей №3
Красноградської міської ради Харківської області
Календарно - тематичне планування
у 3 - А класі
Красноградського ліцею №3
на 2021 - 2022 навчальний рік
Учитель початкових класів
вищої категорії
Некрасова Любов Миколаївна
РОЗГЛЯНУТО
на засіданні
методичного об’єднання
вчителів початкових класів
від 31.08. 2021р. Протокол № 1
«ПОГОДЖЕНО»
Заступник директора з НВР
___________ С.В. Петрікін
“_____” вересня 2021р.
«ПОГОДЖЕНО»
___________ С.В. Петрікін
“_____” січня 2022р.
Красноград 2021