КТП з мистецтва за підручником Тетяни Рублі (1-3 клас НУШ), музичного мистецтва (4-7 класи)
Редагуйте на здоров'я. Особисто я, де новорічні свята, ще точно буду теми переміщувати і вносити дати.
Календарно-тематичне планування
з мистецтва
у 1-3 класах (НУШ)
та з МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
у 4 та 5-7 класах
на 2020 / 2021 навчальний рік
Федорової Тетяни Іванівни
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу (2 год на тиждень)
за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
І семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
1 |
|
Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові, музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки Виконання: поспівка про краплинки (с. 3-6) |
|
2 |
|
Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) (с. 6-7). |
|
3 |
|
Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Виконання: Н. Май «Веселка» (с. 8-9). |
|
4 |
|
Різнобарвний світ. Хроматичні й ахроматичні кольори. Зображення веселки (акварель). Слухання: А. Вівальді «Гроза», Е. Гріг «Метелик» (с. 10-11). |
|
5 |
|
Кольорова музика. Основні й похідні кольори. Виконання Л. Левіна, Л. Некрасова «Що нам осінь принесе?» (с. 12-13) |
|
6 |
|
Кольорова музика. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). Слухання: П. Чайковський «Осіння пісня» (с. 14). |
|
7 |
|
Де живуть веселі нотки. Графічні матеріали. Лінії (прямі, хвилясті, ламані). Виконання: поспівка «Диби, диби». Зображення контурних малюнків (графічні матеріали) (с. 15-16) |
|
8 |
|
Де живуть веселі нотки. Нотний запис (нотний стан, скрипковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с. 17). |
|
9 |
|
Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силуетної форми. Властивості музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р. Роджерс «До, ре, мі» (с 18-20) |
|
10 |
|
Зображення плямою: силует. Створення фантастичних симетричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель). Слухання: Ф. Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин» (с. 21) |
|
11 |
|
На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). Слухання: К. Дебюссі «Місячне сяйво» (с. 22-23) |
|
12 |
|
На лісовій галявині. Ритм. Виконання: обробка М. Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с. 24-25). |
|
13 |
|
Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі й холодні кольори. Створення композиції «Планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів» (акварель) (с. 26-28) |
|
14 |
|
Природне розмаїття. Властивості музичних звуків (висота). Слухання: П. Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга». Порівняння музичних творів (с. 29). |
|
15 |
|
Краса осіннього листя. Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (інсценування вистави) (с. 30-31) |
|
16 |
|
Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах). Слухання: А. Вівальді «Осінь» (с. 31). |
|
17 |
|
Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н. Матвієнко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Грицю, до роботи». Порівняння музичних творів (с. 32). |
|
18 |
|
Пісенні візерунки. Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) (с. 33-34). |
|
19 |
|
Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці. Виконання: українська народна пісня «Веселі гуси» (с. 35-36). |
|
20 |
|
Як створюється краса. Зображення сонячного й похмурого дня технікою «по вологому паперу» (акварель). Слухання: Е. Гріг «Ранок» (с. 37). |
|
21 |
|
Настрій у мистецтві. Танець. Види танців. Слухання: український народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами (с. 38-39). |
|
22 |
|
Настрій у мистецтві. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів». Створення композиції «Танок осіннього листя зі сніжинками» (кольорові олівці) (с. 40). |
|
23 |
|
Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є. Адамцевич «Запорізький марш», І. Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А. Філіпенко, Л. Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами) (с. 41). |
|
24 |
|
Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін) (с. 42). |
|
25 |
|
Світ наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф Шуман «Дід Мороз», К. Сен-Санс «Лебідь» (с. 43). |
|
26 |
|
Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення калинового орнаменту за зразком (акварель) (с. 44). |
|
27 |
|
У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М. Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с. 45). |
|
28 |
|
У світі порівнянь. Форми: плоскі та об'ємні. Зображення транспорту на вибір (фломастери) (с. 46). |
|
29 |
|
Готуємось до Нового року. Виготовлення ялинкових прикрас. Прикрашання класної кімнати (матеріали за вибором) (с. 50). |
|
30 |
|
Готуємось до Нового року. Слухання: щедрівка «Ой сивая, тая зозуленька». Виконання: пісня «Морозець», колядка «Старий рік минає» (с. 51). |
|
31 |
|
Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік минає». Ритмічні вправи (с. 47-48). |
|
32 |
|
Новорічні свята. Щедрівки. Слухання: українська народна пісня «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. Зображення казкового новорічного міста (кольорові олівці, фломастери) (с. 49). |
|
І семестр |
|||
ІІ семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
33 |
|
Зимові сни. Мелодія музичного твору. Слухання: П. Чайковський «Грудень» із циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ой Метелиця-зима»; М. Ясакова, О. Янушкевич «Чому сніг лапатий» (с. 52-53). |
|
34 |
|
Зимові сни. Вибір положення аркуша залежно від форми дерева. Зображення зимового дерева за уявою (акварельні фарби) (с. 54). |
|
35 |
|
Пригоди золотої рибки. Музична мова. Слухання: Р. Щедрін «Золоті рибки» з балету «Горбоконик». Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Чому сніг лапатий». Ритмічна вправа (с. 55). |
|
36 |
|
Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фарби). Слухання: К. Сен-Санс «Акваріум» (с. 56). |
|
37 |
|
Що я люблю. Теплі й холодні кольори. Ритмічна вправа. Складання власної ритмічної схеми з фруктів (с. 57). |
|
38 |
|
Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір) (с. 58). |
|
39 |
|
Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі». Ритмічна вправа. Слухання: звуки весняної природи. Описування своїх вражень (с. 59-60). |
|
40 |
ущ |
Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) (с. 61-62). |
|
41 |
|
Танець метеликів. Симетрія в природі. Слухання: Е. Гріг «Метелик». Виконання: поспівка «Танцювали миші». Ритмічна вправа (с. 63-65). |
|
42 |
|
Танець метеликів. Виконання: Л. Куліш-Зіньків, М. Ведмедері «Жук танцює». Малювання за уявою танцю метеликів (фломастери або кольорові олівці) (с. 66). |
|
43 |
|
Подарунок для родини. Будова пісні: заспів, приспів. Слухання: В. Кобринович «Мамині руки». Виконання: пісня «Мама і я». Ритмічна вправа (с. 67). |
|
44 |
|
Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) (с. 68). |
|
45 |
|
Домашні улюбленці. Слухання: звуки екзотичних птахів; В. Сокальський «Пташка». Виконання: поспівка «Танцювали миші», П. Воронько, І. Кириліна «Засмутилось кошеня». Ритмічна вправа (с. 69-71). |
|
46 |
|
Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюбленців чи свійських тварин (робота в групах). Слухання: п'єси з циклу «Карнавал тварин» (с. 72). |
|
47 |
|
Весняна хустинка. Веснянки, гаївки, заклички. Виконання веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання: В. Філіпенко «Прийди, прийди, весно красна» (с. 73). |
|
48 |
ущ |
Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізування. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с. 74). |
|
49 |
|
Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М. Скорик «Народний танець»; Р. Шуман «Веселий селянин». Імітування танцювальних рухів. Ритмічна вправа (с. 75-77). |
|
50 |
|
Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с. 77-78). |
|
51 |
|
Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня-танець. Виконання. поспівка «Ой, ру-ду-ду»; веснянка «Ой минула вже зима» з танцювальними рухами. Ритмічна вправа (с. 79-80). |
|
52 |
ущ |
Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шаблоном. Створення весняного віночка за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с. 81-82). |
|
53 |
|
Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика. Слухання: Е. Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа (с. 83). |
|
54 |
|
Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с. 84). |
|
55 |
|
Дитячі іграшки. Слухання: П. Чайковський «Хвороба ляльки», «Нова лялька». Виконання: поспівка «Лис та їжак»; А. Житкевич «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с. 85-86). |
|
56 |
|
Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с. 87). |
|
57 |
|
Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М. Ясакова, О. Янушкевич «А ми любимо читати». Слухання: П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня» (с. 88-90). |
|
58 |
ущ |
Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) (с. 90). |
|
59 |
|
Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання: П. Чайковський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с. 91). |
|
60 |
|
Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки (кольоровий папір) (с. 92). |
|
61-62 |
ущ |
Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «А ми любимо читати»; Т. Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант» (с. 93-94). |
|
63 |
|
Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) (с. 95). |
|
64 |
|
Космічна подорож. Слухання: О. Зацепін головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с. 96-97). |
|
65 |
|
Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком композиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби). Слухання: гурт «Спейс» «Космічна симфонія» (с. 97). |
|
66 |
|
Морське царство. Слухання: М. Римський-Корсаков тема моря з опери «Садко»; М. Чюрльоніса початок симфонічної поеми «Море»; А. Петров музика до кінофільму «Людина-амфібія». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с. 98-99). |
|
67 |
|
Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими мешканцями» (художні матеріали за вибором) (с. 99). |
|
68 |
|
Скоро літо. Слухання: А. Вівальді «Літо» з циклу «Пори року». Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Літо золоте». Ритмічна вправа (с. 100-101). |
|
69 |
ущ. |
Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Створення композиції «Спогади про літо» (художні матеріали за вибором). (с. 102). |
|
70 |
|
Підсумок урок. Виставка найкращих робіт учнів 1 класу «Подорожуємо у часі». Концерт із раніше вивчених пісень. |
|
ІІ семестр |
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 2 класу (2 год на тиждень)
за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
1 |
|
Дивовижний світ природи в мистецтві. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В. Косенко «Пастораль»; звучання музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6). |
|
2 |
|
Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (матеріали за вибором) (с. 7). |
|
3 |
|
Осінні перетворення. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ми на луг ходили» (с. 8-10). |
|
4 |
|
Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним матеріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11). |
|
5 |
|
Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюссі «Тумани». Виконання: В. Мордань, А.Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа (с. 12-14). |
|
6 |
|
Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15). |
|
7 |
|
Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Виконання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпровізація (с. 16-17). |
|
8 |
|
Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з природним матеріалом. Створення панно «Пташиний танок» (с. 18). |
|
9 |
|
Веселка-чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) (с. 19-20). |
|
10 |
|
Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Виконання: поспівка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21). |
|
11 |
|
За народними мотивами. Музичні народні іграшки. Слухання: «Вийшли в поле косарі», «Женчичок-бренчичок» (українські народні пісні). Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (2 і 3 куплети) (с. 22-23). |
|
12 |
|
За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Декорування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін) (с. 23-25). |
|
13 |
|
Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слухання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (с. 26-27). |
|
14 |
|
Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис Колірний контраст. Створення фантастичної тварини за мотивами творчості Марії Примаченко (акварельні фарби) (с. 28). |
|
15 |
|
Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва» (с. 30). |
|
16 |
|
Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоровий папір) (с. 29-31). |
|
17 |
|
Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко, А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа (с. 32-33). |
|
18 |
|
Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34). |
|
19 |
|
Творчі експерименти. Дерев'яні духові інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія); Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Коломийка» (з танцювальними рухами) (с. 35-36). |
|
20 |
|
Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин (с. 36). |
|
21 |
|
Осінні краєвиди. Музичний настрій Слухання: М. Глінка «Попутна пісня»; М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритмічна вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет і приспів) (с. 37, 39). |
|
22 |
|
Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в техніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38). |
|
23 |
|
Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слухання: К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагменти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (с. 40-41). |
|
24 |
|
Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42). |
|
25 |
|
Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: Й. Штраус «Полька»; П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Май «Казкові сни» (с. 43-45). |
|
26 |
|
Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46). |
|
27 |
|
Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з циклу «Пори року»). Виконання: І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!»; колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48). |
|
28 |
|
Зимові пригоди. Об'ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста (с. 46). |
|
29 |
|
Незабаром Новий рік. Святковий інтер'єр. Виготовлення новорічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) (с. 53-54). |
|
30 |
|
Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято Або Повторення пісень про зиму (с. 55). |
|
31 |
|
Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні зимового циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконання: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами); народні різдвяні пісні (с. 50-51). |
|
32 |
|
Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52). |
|
І семестр |
|||
ІІ семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
33 |
|
Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Малюнок зимові ігри й розваги (с. 56-57) |
|
34 |
|
Снігові розваги. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Виконання: пісня «Просто снігопад» (с. 58-59) |
|
35 |
|
Зимова казка. Виконання: поспівка «Санчата». Слухання: Петро Чайковський «Лускунчик» (с. 60) |
|
36 |
|
Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін) (с. 61) |
|
37 |
|
Навколосвітня подорож. Сюїта. Карнавал. Слухання: Частини музичної сюїти «Карнавал тварин» К. Сен-Санс (с. 62-63). |
|
38 |
|
Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель) (с. 64). |
|
39 |
|
Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір). (с. 65, 67) |
|
40 |
ущ. |
Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сенс-Санс «Карнавал тварин». Виконання: укр. нар. пісня «Щебетала пташечка» (с. 66). |
|
41 |
|
Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «Океан – море синє» із опери «Садко» і тема морю із сюїти «Шехерезада». Виконання: «Морський бичок» сл. А. Олєйнікової, муз. В. Івченка (с.68-69). |
|
42 |
|
Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери) Слухання: «Пісенька восьминіжків». (с. 70) |
|
43 |
|
Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрацію. Слухання: Сергій Прокоф’єв балет «Попелюшка» «Сцена з годинником». Виконання: «Морський бичок» (с.71) |
|
44 |
|
Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу. (с. 72.) |
|
45 |
|
У родинному колі. Виконання: Н. Май «Родина». Слухання: Назарій Яремчук «Родина». (с.73, 75) |
|
46 |
|
У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету» (с. 74) |
|
47 |
|
Великодня радість. Символіка Великодня. Слухання: великодні дзвони. Виконання: пісня «Писанка» (с. 76-77) |
|
48 |
ущ. |
Великодня радість. Створення великодньої писанки (с. 78) |
|
49 |
|
Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконання: поспівка «Весняночка-паняночка» у діалогах. (с. 79) |
|
50 |
|
Весна крокує по землі. Виконання: пісня «Писанка». Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) (с. 80) |
|
51 |
|
Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники» (с. 81-82) |
|
52 |
ущ. |
Весняні штрихи. Урок-гра. Календарно-обрядові народні свята, традиції, звичаї. |
|
53 |
|
Чарівні перетворення. Весняні котики. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок». Виконання: пісня «Весняні котики» на сл. М. Ясакової та муз. О. Янушкевича. (с. 83-84) |
|
54 |
|
Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель). (с. 85) |
|
55 |
|
Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: гурт «Спейс» композиції «Балада», «Чарівний політ». Виконання: «Весняні котики». (с.86-87) |
|
56 |
|
Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції «Зоряна мандрівка» (кольоровий папір). (с. 87-88) |
|
57 |
|
Мандрівка рідним краєм. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконання: пісня «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олєйнікової. (с. 89-90) |
|
58 |
ущ. |
Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). (с. 91) |
|
59 |
|
Просто казка. |
|
60 |
|
Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький». (с. 93) |
|
61 |
|
У світі мультфільмів. Слухання: музичні уривки із різних мульт-фільмів. Виконання: пісня «Мультики» А. Мігай. (с. 94-95) |
|
62 |
ущ. |
У світі мультфільмів. Колективна робота «Свято улюблених мульт-персонажів» (пластилін). (с. 96) |
|
63 |
|
Театральна атмосфера. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» композитора П. Чайковського. Виконання: «Мультики». (с. 97) |
|
64 |
|
Театральна атмосфера. Бутафорія. Корони для принца й принцеси із кольорового паперу й картону. (с. 98) |
|
65 |
|
Фантастичний кіносвіт. Роботи трансформери із пластиліну. (с. 99-100) |
|
66 |
|
Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Слухання:перегляд фрагменту із дитячого кінофільму «Іванко й цар Поганин». Виконання: «Пісня про дружбу» Ольги Янушкевич. (с. 100) |
|
67 |
|
Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський пісня жайворонка; звуки весняного лісу та дощу. (с. 101-102) |
|
68 |
ущ. |
Весняне різнобарв’я. Картина «Квітковий весняний розмай» (фло-мастери або кольорові олівці). |
|
69 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв» |
|
70 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо. |
|
ІІ семестр. Рік |
Календарне планування уроків «Мистецтва» для 3 класу (2 год на тиждень)
за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
І семестр |
|||
1 |
|
Барви літа. Літній пейзаж. Перспектива. Лінійна перспектива. Намалювати місцевість, яку бачили влітку, або пейзаж (с. 6-9). |
|
2 |
|
Барви літа. Літній пейзаж. Слухання: А. Вівальді «Чотири пори року». Виконання: поспівка «Ми – третьокласники», «Сонячний малюнок» на сл. В. Ткачової, муз. А. Олєйнікової (с. 9-10). |
|
3 |
|
Вітер морем гуляє. Прелюдія. Слухання: К. Дебюссі «Вітрила». Виконання: «Сонячний малюнок» (с. 11). |
|
4 |
|
Вітер морем гуляє. Лінія горизонту. Робота з кольоровим папером. (с. 12). |
|
5 |
|
Квіткова краса. Музична форма. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 13-14). |
|
6 |
|
Квіткова краса. Зразки стилізації квітів (фарби) (с. 15-16). |
|
7 |
|
Бджілки-трудівниці. П’єса. Слухання: М. Римський-Корсаков сцена «Політ джмеля». Виконання: «Я люблю у лузі квіти» (с. 17-18). |
|
8 |
|
Бджілки-трудівниці. Робота з природним матеріалом. Створення методом штампування сюжетної композиції (с. 19). |
|
9 |
|
Осіння краса. Повітряна перспектива. Слухання: Ф. Шопен Вальс ля мінор. Виконання: Т. Плескач «Осінь, осінь по землі крокує» (с. 20-21). |
|
10 |
|
Осіння краса. Враження від золотої осені в місті або селі (кольорові олівці або фломастери) (с. 22). |
|
11 |
|
Обжинки. Свято урожаю. Акапела. Слухання: «Котився вінок по полю», «Котився віночок» (українські народні пісні). Виконання: «Дівка Явдошка» (українська народна пісня) (с. 23-24). |
|
12 |
|
Обжинки. Свято урожаю. Натюрморт «Свято урожаю» (техніку виконання та матеріали на вибір) (с. 24-25). |
|
13 |
|
Свято Покрови. Слухання: «Засвіт встали козаченьки» Марусі Чурай та «Запорозький марш» Євгена Адамцевича. Виконання: «Гей, там на горі Січ іде» (с. 26-27). |
|
14 |
|
Свято Покрови. Народне малярство. Створення композиції «Козак Мамай» (техніку виконання та матеріали на вибір)(с. 28). |
|
15 |
|
Дерево Життя. Козацькі пісні. Слухання: «Родина» у виконанні Назарія Яремчука. Виконання: «Ой на горі та й женці жнуть» (с. 29-30). |
|
16 |
|
Дерево Життя. Витинанки. Створення витинанки «Дерево роду» (кольоровий папір) (с. 30-32). |
|
17 |
|
Народна іграшка. Слухання: «Українська в’язанка» у виконанні Національного оркестру народних інструментів. Виконання: створити оркестр із дитячих іграшкових музичних інструментів і виконати під його супровід пісні «Дівка Явдошка» та «Ой на горі та й женці жнуть» (с. 33-34). |
|
18 |
|
Народна іграшка. Створення тварини за мотивом української народної іграшки (пластилін) (с. 35). |
|
19 |
|
Пташині турботи. Тривалості нот. Слухання: Луї Клод Дакен присвятив музичний твір пташці. Якій? Виконання: «Пісенька горобчика» на сл. П. Синявського, муз. З. Компанійця (с. 36-38). |
|
20 |
|
Пташині турботи. Намалювати цікаві моменти пташиного життя взимку (с. 39). |
|
21 |
|
Образи тварин у мистецтві. Одночастинні музичні твори. Слухання: Каміль Сен-Санс сюїта «Карнавал тварин»: «Персонажі з довгими вухами» та «Черепахи». Виконання: «Пісенька горобчика» (с. 40-41). |
|
22 |
|
Образи тварин у мистецтві. Створення малюнка улюбленої тварини (матеріали на вибір) (с. 41-43). |
|
23 |
|
Образи тварин у казці. Слухання: Казка «Рукавичка» (перегляд відео на сюжет цієї казки, в якому співається про всіх тваринок). Виконання: О Кімряк, А. Олєйнікова «Зимовий сон» (с. 44-45). |
|
24 |
|
Образи тварин у казці. Створення образу казкового або фантастичного героя/героїні (художні матеріали та техніку виконання на вибір) (с. 45-46). |
|
25 |
|
Мешканці підводного світу. Слухання: музичні фрагменти з мультфільму «У пошуках Немо». Виконання: пісні про морських мешканців (с. 47-48). |
|
26 |
|
Мешканці підводного світу. Рельєф. Створення пластичним способом рельєфне зображення мешканців підводного світу (с. 49). |
|
27 |
|
Краса зимового лісу. Слухання: Астор П’яццолла «Зима» (з циклу «Пори року»). Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мотив» (с. 50-51). |
|
28 |
|
Краса зимового лісу. Зимовий пейзаж (акварельні фарби) (с. 51-53). |
|
29 |
|
Мешканці зимового лісу. Слухання: Сергій Чекалін «Падає сніг». Виконання: «Зимовий мотив» (с. 54-55). |
|
30 |
|
Мешканці зимового лісу. Виконати твір за уявою, обрати тварин для зображення, придумати композицію (с. 55-56). |
|
31 |
|
На порозі свято Миколая. Слухання: сучасна колядка «Святий Миколай». Виконання: «Ішов Миколай лужком, бережком» (українська народна пісня)(с. 57-58). |
|
32 |
|
На порозі свято Миколая. Виконати ескізи «миколайчиків» (коричневий папір або картон, біла фарба або біла гелева ручка) (с. 58-59). |
|
І семестр |
|||
ІІ семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема уроку |
Примітка |
33 |
|
Новорічні та різдвяні свята. Новорічні свята. Виконання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» (с. 60-61). |
|
34 |
|
Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір (природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63). |
|
35 |
|
Ранкова прогулянка. Тричастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Зимовий ранок». Виконання: в ансамблі пісні «Зимовий мотив» та «Зимовий сон»» (с. 64). |
|
36 |
|
Ранкова прогулянка. Побутовий жанр. Створення сюжетної композиції (фарби або кольорові олівці) (с. 65-67). |
|
37 |
|
Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Солодка мрія» з «Дитячого альбому». Виконання: «Мрії збуваються» Ю. Рибчинський, В. Полянський (с. 68-69) |
|
38 |
|
Вечір. Вечірня музика. Абрис. Створення силуетної композиції «Мандрівка навколо світу» (с. 70-71). |
|
39 |
|
Дитячі колисанки. Слухання: колискові пісні у виконанні Ніни Матвієнко та Квітки Цісик. Виконання: укр. нар. пісня «Котику сіренький» (с. 72-73). |
|
40 |
ущ. |
Дитячі колисанки. Створення сюжетної композиції (с. 74-75). |
|
41 |
|
Портрет у мистецтві. Засоби музичної виразності. Слухання: Д. Кабалевський у п’єсі «Три подружки» створив портрети дівчаток: Плакси, Злюки, Пустунки. Виконання: «Мрії збуваються» (с.76-77). |
|
42 |
|
Портрет у мистецтві. Портрет. Створення портрету близької людини або друга/подруги (с. 78-80). |
|
43 |
|
Ігри та іграшки. Кек-уок – веселий танець, що виконується під супровід банджо, гітари чи мандоліни. Слухання: перегляд фрагментів мультфільму «Дитячий альбом», в якому звучать п’єси П. Чайковського «Гра в конячки» та «Марш олов’яних солдатиків»; Клод Дебюссі п’єса «Ляльковий кек-уок». Виконання: Н. Свойкіна, Н. Антоник «Іграшка» (с. 81-82). |
|
44 |
|
Ігри та іграшки. Колективне або індивідуальне створення іграшки з різних матеріалів (с. 82-83). |
|
45 |
|
Як зима з весною зустрічається. Виконання: скласти ритмічну вправу «Пісенька бурульок»; виконати в групах пісню «Масляна» (с. 84-85). |
|
46 |
|
Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими та Літа (чому не Весни?? авт.) (с.86). |
|
47 |
|
Афіша й плакат. Афіша. Симфонія. Слухання: Л. Ревуцький використав «А ми просо сіяли, сіяли» у своїй симфонії (уривок). Виконання: пісня «А ми просо сіяли, сіяли» (с. 87-88). |
|
48 |
ущ. |
Афіша й плакат. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави (с.88-89). |
|
49 |
|
Театр ляльок. Театр ляльок. Слухання: перегляд вистави «Друг зі знаком якості» в мережі Інтернет. Виконання: вивчені пісні (с. 90-91). |
|
50 |
|
Театр ляльок. Колективна робота в групах: створення макету сцени, задників для лялькової вистави та ляльок (с. 91-92). |
|
51 |
|
На гостини до театру. Опера. Опера. Лібрето. Слухання: фрагмент опери «Коза-Дереза» М. Лисенка. Виконання: «Пісня Лисички», яка звучала в опері (с. 93-94). |
|
52 |
ущ. |
На гостини до театру. Опера. Художник-декоратор. Декорація. Намалювати декорації до опери «Коза-Дереза» (с. 94-95). |
|
53 |
|
На гостини до театру. Балет. Балет. Слухання: П. Чайковський уривок із балету «Лебедине озеро»; О. Шимко епізоди «Троль» і «Герда та мім» з балету «Снігова королева». Виконання: пісня «Побачити бароко» на сл. Л. Ратич та муз. А. Олєйнікової (с. 96-97). |
|
54 |
|
На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99). |
|
55 |
|
Чарівний світ кіно. Виконання: «Побачити бароко» (с. 100-101). Для учні підготувати саундтрек/трейлер до улюбленого фільму, щоб прослухати/перглянути на уроці (авт.), бо нічого цікавого не придумали... |
|
56 |
ущ. |
Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого супергероя/супергероїні (матеріал та техніка виконання на вибір) (с. 102-103). |
|
57 |
|
Весняні замальовки. Музична інтонація. Веснянки. Слухання: Едвард Ґріґ «Навесні». Виконання: поспівка «Благослови, мати!»; пісня «Веснянка» на сл. К. Перелісної, муз. Н. Шевченко (с. 104-105). |
|
58 |
|
Весняні замальовки. Замальовка (начерк). Створення сюжетної композиції «Весняні робóти» (фломастери або кольорові олівці, або фарби) (с. 106-107). |
|
59 |
|
Світле свято Великодня. Слухання: Леся Дичко «Писанки». Виконання: поспівка «Гра з писанками»; пісня «Великодній цвіт» на сл. Є. Левченко, муз. А. Олєйнікової (с. 108-109). |
|
60 |
|
Світле свято Великодня. Писанка, писачка. Створення тематичної композиції «Писанки» (с. 109-111). |
|
61 |
|
Витоки народного мистецтва. Слухання: фрагмент Симфонії соль мінор В. Сокальського. Виконання: створити й виконати поспівку за рядками вірша (с. 112-113). |
|
62 |
ущ. |
Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку) (с. 113-115) |
|
63 |
|
Пам’ятки архітектури. Рондо. Слухання: Костянтин М’ясков «Українське рондр». Виконання: поспівки виконати за планом «Ми – третьокласники», «Ми хлопчики», «Дівчатка ми». Виконання: «Веснянка» (с. 116-117). |
|
64 |
|
Пам’ятки архітектури. Створення малюнку обраної пам’ятки архітектури (кольорові олівці або фарби) (с. 117-119). |
|
65 |
|
Мультфільми. Саундтрек. Слухання: пісні Карлсона, саундтрек до мультфільму «Микита Кожум’яка»; переглянути першу серію мультсеріалу «Чарівний горох», де укр. нар. музика буде звучати упродовж усього мультфільму. Виконання: «Що таке щастя?» Н. Май (с. 120-121) |
|
66 |
|
Мультфільми. Створення декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості Марії Примаченко (с. 121-122). |
|
67 |
|
Літо зустрічаймо! Слухання: Енніо Морріконе «Зелене листя літа». Виконання: піснí, які найбільше сподобалися (с. 123). |
|
68 |
ущ. |
Літо зустрічаймо! Картина «Літо» (с. 124-125). |
|
69 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв» |
|
70 |
|
Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо. |
|
ІІ семестр. Рік |
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 4 класу
(відповідно до підручника «Музичне мистецтво: підручник для 4 класу Л.Г.Кондратова»)
№ |
Дата |
Тема уроку |
Основні поняття для засвоєння |
Матеріал для музичного сприймання |
Матеріали для виконання |
І семестр |
|||||
Розділ 1. Музика мого народу (16 год.) |
|||||
1 |
|
Музика рідного краю |
Різновиди музики: професійна,народна, професійна в народному дусі. Традиції та історія української народної музичної культури. Символи нашої країни. Зв'язок історії українських пісень з історією народу. Гімн – основна пісня держави. |
Муз.М.Вербицького, Сл. П.Чубинського Державний гімн України у виконанні Національного заслуженого академічного народного хору України ім. Г.Верьовки та національного симфонічного оркестру України. |
Державний гімн України «Ще не вмерла України», муз.М.Вербицького, сл..П.Чубинського.
«Це моя Україна», сл. А.Камінчука, муз. М.Ведмедері |
2 |
|
Грають троїсті музики |
Троїсті музики як різновид народного інструментального ансамблю, життєве призначення їх музики. Музичні інструменти, які найчастіше входять до складу троїстих музик. Засоби музичної виразності, їх особливості й призначення. |
Українські троїсті музики. Ж.Колодуб «Троїсті музики» у виконанні оркестру народних інструментів. |
«Це моя Україна» сл. А.Камінчука, муз. М.Ведмедері
|
3 |
|
Календарно-обрядові пісні. Жниварські пісні |
Пісенний календар народних свят та обрядів. Календарно-обрядові пісні осіннього циклу, їх зміст, ознаки, особливості виконання, зв'язок із трудовою діяльністю людей. Зміст, життєве призначення жниварських пісень, розподіл на три групи. |
Музичний калейдоскоп жниварських пісень. В.Філіпенко «Поле моє поле» у вик. національного заслуженого академічного народного хору України ім. Г.Верьовки |
Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»
Українська народна пісня «Сіяв мужик просо»
|
4 |
|
Музика в побуті |
Музичні захоплення українців. Побутова музика. Побутова музика, її призначення та особливості. Характеристика жанру симфонія, музичні особливості, будова. |
Українська народна пісня «Дівка в сінях стояла» у вик. академічного хору. М.Калачевський «Українська симфонія» ІІ частина |
Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»
|
5 |
|
Колисала мене мати |
Колискова пісня та її ознаки, музичні особливості, засоби виразності. Тематика і сюжети українських колискових. |
Українські колискові пісні «Повішу я колисочку» у вик. О.Гури; «Ой ходить сон коло вікон» у вик. К.Цісик |
Українська народна пісня «Котику сіренький» |
6 |
|
Співають діти |
Дитячий музичний фольклор, його характерні риси та різновиди, життєве призначення. Поняття а капелла |
Дитячий фольклор: дражнили, лічилки, забавлянки у виконанні дитячого хору. |
«Дитинства світ» сл. Н.Погребняк муз. О.Янушкевич Укр. народна пісня-гра в обробці Ж.Колодуб «Котилася торба» |
7 |
|
Українці жартують і танцюють |
Зміст, герої, життєве призначення жартівливих українських народних пісень, їхні музичні особливості. Коломийки, їх зміст, будова, особливості виконання. |
Народна коломийка у виконанні хорової капели та нар. оркестру. Симфонія невідомого автора початку 19 ст. (фінал) у виконанні камерного оркестру. |
«Дитинства світ» сл. Н.Погребняк муз. О.Янушкевич Українська народна пісня «Коломийка» |
8 |
|
Музика в житті народу. Урок узагальнення знань |
Узагальнення знань про жанри українських народних пісень, їх особливості. Практичне засвоєння навичок музикування на дитячих музич. інструментах і танцювальних імпровізацій. |
Твори на вибір учнів та вчителя |
Пісні на вибір учнів та вчителя |
9 |
|
Українська народна дума |
Постать кобзаря у музичній історії України. Музичні інструменти кобзарів, їх характеристика. Музичні особливості жанру української народної думи, сюжети, будова. |
Українські народні думи «Іван Богун», «Пісня про Байду», «Дума про козака Голоту» у виконанні чоловічої хорової капели. М.Вериківський «Пісня кобзаря» з хорової поеми «Гайдамаки» у виконанні хорової капели «Почайна» |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» |
10 |
|
У піснях історія народу |
Історичні пісні як символ української національної культури, характерні ознаки, розподіл на тематичні групи. |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» у вик. Нац. заслуженого академічного народного хору Укр. ім. Г. Верьовки |
Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» |
11 |
|
Лірична пісня народу |
Ліричні пісні, тематика, характерні риси. Ліричні мотиви у творах українських композиторів. Музичні інструменти Гуцульщини. |
Українські народні пісні «Розлилися круті бережечки», «Ой горе тій чайці», «ой, не ходи, Грицю» Г.Майборода «гуцульська рапсодія» у вик. державного симфонічного оркестру України. І.Шамо «Гуцульські акварелі» (фрагмент у виконанні камерного оркестру) |
«Шкільна стежина» сл. М.Лисянського переклад Б.Олійника, муз. В.Мураделі.
|
12 |
|
Народна й професійна музика |
Спільне та відмінне в народній та професійній музиці, зв'язок між ними. Жанр елегії, його особливості. |
М.Лисенко «Елегія» Українська народна пісня «Зоре моя вечірняя» у сольному виконанні та у супроводі оркестру народних інструментів. Я. Степовий на сл. Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя» |
Репродукції портретів М.Лисенка, Я.Степового |
13 |
|
Народна пісня –джерело музичних творів |
Маруся Чурай – українська народна поетеса та піснярка. Тематика її пісень, особливості виконання. Українська народнопісенна творчість як джерело професійної музики. Увертюра, її призначення. |
Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки» у виконанні Державної капели бандуристів. М.Лисенко Увертюра до опери «Тарас Бульба» у виконанні симфонічного оркестру. |
«Україно-світ» сл..В.Герасимова муз.Л.Попернацького |
14 |
|
Професійна музика у народному дусі |
Характеристика професійних творів у народному дусі, їх джерело. Опера, її особливості, синтетичність жанру. |
С.Гулак-Артемовський. Танці з опери «Запорожець за Дунаєм» у виконанні камерного оркестру. |
Українська народна пісня «Ой, хто, хто Миколая любить» |
15 |
|
Календарно-обрядові зимові пісні |
Жанри, характерні особливості, зміст, особливості виконання календарно-обрядових пісень зимового циклу. |
Українські щедрівки «Чи дома, дома», «Слава нашим господарям» колядки |
Українська щедрівка «Ой рано, рано кури запіли» Пісня-гра «Ой, господарю, господарочку» |
16 |
|
Музика мого народу. Підсумковий урок-концерт
|
Узагальнення знань про жанри української народної та професійної музики, її виконавців. |
Твори на вибір учнів та вчителя. |
Українська народна колядка «Нова радість стала» Пісні на вибір учнів та вчителя. |
І семестр |
|||||
ІІ семестр |
|||||
Тема 2. «Музика не знає кордонів» (19 год.) |
|||||
17 |
|
Українська музика як частина музичної культури слов’ян |
Спорідненість музики слов’янських народів. Спільні та відмінні риси музики різних народів. |
Українська народна пісня «Реве та стогне Дніпр широкий» |
М.Глінка «Гуде вітер вельми в полі» |
18 |
|
Музика російського народу |
Властивості російських протяжних ліричних пісень: наспівність, широке розгортання мелодії, розспівування складів, підголоскове багатоголосся, відносно вільний рух голосів. Роль композиторів у встановленні зв’язків між музикою різних народів. |
С.Рахманінов Третій концерт для фортепіано, І частина (Фрагмент) |
М.Глінка «Гуде вітер вельми в полі» |
19 |
|
Музика білоруського народу |
Історія, культура та побут білоруського народу. Особливості музичної мови білоруського народу. |
Білоруська народна пісня «Бульба» |
Білоруска народна пісня «Перепілонька» |
20 |
|
Танці східних слов’ян у професійній музиці |
Спільні та відмінні риси в танцювальній музиці слов’янських народів, народні мотиви в професійній музиці, жанр фантазії. Порівняльна характеристика трьох прикладів музики слов’янських народів. Спільні риси музики слов’янських народів. |
К. М’ясков «Білоруський танець» О. Хромушин «Фантазія на теми українських народних пісень»; Р.Щедрін «Пустотливі частівки» |
Білоруска народна пісня «Перепілонька» |
21 |
|
Музична культура західних слов’ян |
Знайомство з музичною культурою Польщі, Словаччини, Чехії. Порівняльна характеристика прикладів музики інших народів у творах слов’янських композиторів. |
Д. Кабалевський Празький концерт. Ф.Шопен . Мазурка ля мінор.
Ян Белла. Святкова увертюра (уривок) |
Чеська народна пісня «Полька» |
22 |
|
Музична культура південних слов’ян |
Музична культура Болгарії. Порівняльна характеристика прикладів музики слов’янських народів, спільні риси музики слов’янських народів |
Болгарська народна пісня «Посадив я полин» Петко Стайнов Симфонічна сюїта «Фракійські танці» («Реченица») |
Чеська народна пісня «Полька» |
23 |
|
Календарно-обрядові весняні пісні |
Особливості українських народних весняних пісень. Історична, мовна та культурна спорідненість українського та інших словянських народів, спільні та відмінні риси їх музичної культури. |
Л.Ревуцький «Веснянка» Українські веснянки «Янчику - білоданчику» «Прийшла весна з квітами» |
О.Золотник «Мамина пісня» |
24 |
|
Обробки народних пісень |
Обробки народних пісень, жанр варіацій. |
Українська народна пісня «А вже весна», М.Сільванський Варіації на тему української народної пісні «А вже весна». К.Дебюсі Симфонічна сюїта «Весна» уривок |
О.Золотник «Мамина пісня» |
25 |
|
Календарно-обрядові пісні у професійній музиці |
Поняття розспів, підголоскове багатоголосся. |
П.Чайковський «Пролісок» П.Чайковський Фінал першого концерту для фортепіано з оркестром (фрагмент) |
Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку» |
26 |
|
Музика сло’вянських народів. Урок узагальнення знань |
Історична, мовна та культурна спорідненість українського та інших словянських народів, спільні та відмінні риси їх музичної культури. Тестові завдання. |
Музична вікторина. |
Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку» Повторення вивчених пісень |
27 |
|
Музична культура Європи. Італія |
Історія, культура та побут народів Італії. Особливості музичної мови італійського народу. Прибалтика. |
М.Глінка «Венеціанська ніч»; М.Лисенко «Баркарола» С.Рахманінов «Італійська полька» Обробка твору для дитячого хору, струнного ансамблю. |
муз. Б.Савельєва сл.М.Пляцковсь-кого «Справжній друг» |
28 |
|
Музична культура Європи. Угорщина |
Історія, культура та побут народу Угорщини. Особливості музичної мови народу Угорщини. |
З.Кодай Чардаш із опери «Харі Янош»
Й.Брамс Угорський танець №2 |
муз. Б.Савельєва сл.М.Пляцковсь-кого «Справжній друг» |
29 |
|
Музична культура Європи. Франція. Фінляндія |
Історія, культура та побут народів Франції та Фінляндії. Особливості музичної мови народів Франції та Фінляндії. Жанри французької народної пісні. |
В.А.Моцарт Варіації на тему французької пісні В.А.Моцарт Менует ре мажор Я.Сібеліус «Фінляндія» |
Французька народна пісня «Пастушок» |
30 |
|
Музична культура Балтійських країн |
Історія, культура та побут народів Балтійських країн. Особливості музичної мови народів Балтії. |
Литовська народна пісня «Добрий мірошник» Естонський народний танець «Тульяк» К.Мясков «Литовський танець» |
Французька народна пісня «Пастушок» Латвійська народна пісня «Півник» |
31 |
|
Музична культура Азії. Туркменістан. Узбекистан |
Історія, культура та побут туркменського, узбекистанського, народу. Особливості музичної мови Туркменії, Узбекистану, народні танці та музичні інструменти. |
Народні туркменські мотиви К.Мясков «Туркменський танець» Узбецька народна пісня-танець «Мавриги» (відео-перегляд) |
В.Таловиря «Рідній вчительці» |
32 |
|
Музична культура Закавказзя |
Інтернаціональна сутність музичної мови Закавказзя. Історія, культура та побут народів Закавказзя. |
Грузинський народний танець «Лезгінка» Порівняння гопаком. А.Штогаренко «Вірменські ескізи» |
Г.Гусейнлі «Курчатка»
|
33 |
|
Музична культура країн Азії, Японії, Індонезії. |
Історія, культура та побут Японії та Індонезії. Взаємовплив і взаємозбагачення музики різних народів. |
Народна традиційна японська музика. Д.Кабалевський Варіації Японську народну тему. Індонезійський таанець |
Японська народна пісня «Вишня» Індонезійська народна пісня «Прогулянка з батьком» |
34 |
|
Музика не знає кордонів. Урок узагальнення знань |
Роль композиторів у встановленні зв’язків між музикою різних народів. |
Музична вікторина |
В.Таловиря «Рідній вчительці» |
35 |
|
Урок-концерт. Підсумковий урок за рік |
Тестові завдання |
Слухання музики за бажанням. |
В.Таловиря «Рідній вчительці» |
ІІ семестр. Рік |
Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 5 класу
підручник Л. М. МАСОЛ, Л. С. АРИСТОВА
(1 година на тиждень; 35 годин на рік)
І семестр |
|||
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
Розділ 1. Музика як вид мистецтва (8 год) |
|||
1 |
|
Як виникла музика. Пер Нергард «Образ шуму» Виконання творів музичного мистецтва Г.Струве«Музика», вірші І.Ісакової |
Запис звуків природи Підруч. с. 10 -11 |
2 |
|
Як виникла музика (продовження) Д. Кабалевський «Труба і барабан»; Луї Клод Дакен «Зозуля». Виконання творів музичного мистецтва Г.Струве «Музика», вірші І.Ісакової |
Міф про флейту Пана Підручник с. 14; |
3 |
|
Мова музики. П. Чайковський «Італійська пісенька», «Старовинна французька пісенька» (із «Дитячого альбому»). Виконання творів музичного мистецтва О.Янушкевич «Веселкова», вірші М. Ясакової |
м/ф «Дитячий альбом» Підруч. с. 20-21 |
4 |
|
Мова музики (продовження) С. Рахманінов «Вокаліз». Виконання творів музичного мистецтва О.Янушкевич «Веселкова», вірші М. Ясакової |
Дж.Россіні «Дует котів» Підручник с. 25 |
5 |
|
Музика давніх епох: Єгипет Р. Арройо. Єгипетська музика (музична реставрація); К. Дебюссі «Місячне сяйво» (із «Бергамської сюїти») Виконання творів музичного мистецтва Вірші на музику Н.Май «Золота зіронька» |
М/ф «Китайська тарілка» Підручник с. 29, 33 – 34 |
6 |
|
Музика давніх епох: Китай Музика до мультфільму Волта Діснея «Китайська тарілка» Виконання творів музичного мистецтва Вірші на музику Н.Май «Золота зіронька» |
|
7 |
|
Музика давніх епох: Греція К.Глюк. Мелодія Орфея (фрагмент із опери «Орфей та Евридіка»). Виконання творів музичного мистецтва Н. Красоткіна «Прекрасні звертання» |
Міф про Орфея Підручник с. 38 |
8 |
|
Перевіряємо свої досягнення Музична вікторина. Виконання творів, що виконували впродовж чверті. |
|
Тематична 1 |
|||
Розділ 2. Народна музика (8 год) |
|||
9 |
|
Пісня – душа народу (у віночку народних пісень) Франц. нар. пісня «Братик Яків»; укр. нар. пісня «Дівка Явдошка» Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня « Чи не той Омелько» |
Фр. м/проекту «Колискові світу» Підручник с. 44 |
10 |
|
Пісня – душа народу (календарно-обрядові пісні) Українська народна пісня «Іди, іди, дощику», пісня-гра «Подоляночка» Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня « Чи не той Омелько». |
Підручник с. 46. |
11 |
|
Пісня– душа народу (історичні пісні) Українська народна пісня «За світ встали козаченьки»; М. Лисенко. Сцена «Запорізька Січ» та Увертюра до опери «Тарас Бульба», Виконання творів музичного мистецтва М. Балема «Козацькому роду нема переводу» |
Укр. нар. пісня «За світ встали козаченьки» Підручник с. 52. |
12 |
|
Народні музичні інструменти Укр. нар. пісня «Як ішов я з Дебречина додому» у виконанні троїстих музик; шотландські награвання «Грай, волинко!». Виконання творів музичного мистецтва Норвезька народна пісня «Чарівний смичок» |
Казка «Чарівна скрипка» Підручник с. 58 |
13 |
|
Народні танці М. Мусоргський. Гопак з опери Сорочинський ярмарок»; український народний танець козачок Виконання творів муз. мистецтва Норвезька народна пісня «Чарівний смичок». |
Підручник с. 68. |
14 |
|
Народні танці (продовження) В. Монті «Чардаш»; А. Хачатурян. Лезгинка з балету «Гаяне»; М. Глінка «Камаринська». Виконання творів музичного мистецтва Французька народна пісня «Танок каченят» |
Х/ф «Грек Зорге» (сиртакі) Підручник с. 73 |
15 |
|
Народна музика у творчості композиторів М. Леонтович. Обробка укр. нар. пісні «Щедрик»; Парафраз у виконанні Асії Ахат на тему «Щедрика»; Р.Савицький. Варіації на тему укр. Пісні «Їхав козак за Дунай». Виконання творів музичного мистецтва Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю!» |
М/ф «Щедрик» обробка Підручник с. 78 |
16 |
|
Перевіряємо свої досягнення Музичні твори, які слухали впродовж семестру |
|
Тематична 2. І семестр. Скоригована |
|||
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Розділ 3. Професійна музика (11год) |
|||
17 |
|
Вокальна музика Р. Глієр. Концерт для колоратурного сопрано з оркестром. Виконання творів музичного мистецтва І. Карабиць «Пісня на добро» |
Підручник с. 86 |
18 |
|
Вокальна музика (продовження) Ф. Шуберт «Аvе Mаrія»; А. Кос.Анатольський «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»; Ж. Бізе. Арія Тореодора з опери «Кармен». Виконання творів музичного мистецтва І. Карабиць «Пісня на добро» |
Підручник с. 89
|
19 |
|
Хорова музика: хор С. Рахманінов «Вокаліз»; Дж. Гершвін «Clap your hands» у виконанні дитячого хору. Виконання творів музичного мистецтва Б. Гірський «Рідна мова» |
Підручник с. 94 |
20 |
|
Хорова музика: духовна музика А. Ведель «Херувимська»; С. Рахманінов. Прелюд до-дієз мінор Виконання творів музичного мистецтва Б. Гірський «Рідна мова» |
М/ф «Країна оркестрія» Підручник с.97 |
21 |
|
Інструментальна музика Л. Ревуцький «Пісня»; В.Барвінський «Пісня без слів». Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка» |
Підручник с. 103 |
22 |
|
Інструментальна музика: ансамбль В. Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі». Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка» |
І. Крилов «Квартет»; Л.Глібов «Музики» Підручник с. 106 |
23 |
|
Інструментальна музика: симфонічний оркестр Б. Бріттен «Путівник по оркестру для молоді». Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка». |
|
24 |
|
Симфонічна музика В.А. Моцарт. Симфонія №м 40 соль - мінор (частина І). Виконання творів музичного мистецтва І. Кириліна «Зелене слоненя». |
Фрагмент казки «Таємниця запічного цвіркуна»; Підручник с. 112 |
25 |
|
Симфонічна музика (продовження) О. Бородін. Експозиція І частина Симфонія №2 «Богатирська». Виконання творів музичного мистецтва І. Кириліна «Зелене слоненя» |
Фрагмент з повісті А. Згорж «Один проти долі» Підручник с. 116 |
26 |
|
Симфонічна музика (продовження) О. Бородін. Симфонія №2 «Богатирська» (частина І); Л. ван Бетховен. Симфонія №5 (частина І) Виконання творів музичного мистецтва О. Жилінський «Пісенька джури» |
|
27 |
|
Перевіряємо свої досягнення Музичні твори, що слухали впродовж чверті |
|
Тематична 1 |
|||
Тема 4. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва (8 год) |
|||
28 |
|
У музичному театрі: опера В.А Моцарт. Арія Цариці Ночі, дует Папагено та Папагени, хор «Звідки приємний та ніжний той дзвін» (із опери «Чарівна флейта»). Виконання творів музичного мистецтва В.Таловиря «Писанки» |
Г. Цифером фрагмент казки «Таємниця запічного цвіркуна»; відео «Чарівна флейта» Підручник с. 122 |
29 |
|
У музичному театрі: опера (продовження) С. Гулак-Артемовський. Дует Одарки і Карася та фінальна сцена «Там, за тихим, за Дунаєм» (із опери «Запорожець за Дунаєм»). Виконання творів музичного мистецтва В.Таловиря «Писанки» |
Фрагмент х/ф «Запорожець за Дунаєм» Підручник с. 124 |
30 |
|
У музичному театрі: балет П. Чайковський. Вальс квітів, Вальс снігових пластівців (із балету «Лускунчик»). Виконання творів музичного мистецтва О. Злотник «Школярі – школярики» |
М/ф«Лускунчик» балет Підручник с. 128 |
31 |
|
У музичному театрі: балет (продовження) С. Прокоф’єв. Фрагменти «Па-де-шаль» та «Аморозо» (із балету «Попелюшка»). Виконання творів музичного мистецтва О. Злотник «Школярі-школярики» |
М/ф«Попелюшка» Підручник с. 133 |
32 |
|
Музика на кіноекрані С. Джоплін «Регтайм»; І. Дунаєвський. Увертюра до кінофільму «Діти капітана Гранта». Виконання творів музичного мистецтва Л. Стельмащук «Український віночок» |
Фрагменти з х/ф «Людина з бульвару капуцинів»; та фільмів німого кіно. С. 137 |
33 |
|
Музика на кіноекрані (продовження) Р. Роджерс. Пісня «До-ре-мі» (із кінофільму «Звуки музики»). Виконання творів музичного мистецтва Р. Роджерс. Пісня «До-ре-мі» (із кінофільму «Звуки музики») |
Фрагменти мюзиклів Підручник с. 143 |
34 |
|
Діалог музики та живопису К. Дебюссі. Сюїта «Море» (ІІ частина «Гра хвиль»); М. К. Чюрльоніс. Симфонічна поема «Море». Виконання творів музичного мистецтва З. Майстрова «Я малюю море» |
М. Чюрльоніс «Море» та інші картини (на вибір вчителя» |
35 |
|
Перевіряємо свої досягнення Музична вікторина Твори, які слухали впродовж навчального року |
Підручник с. 150 – 151 |
Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована. Річна |
Календарне планування з музичного мистецтва для 6 класу
підручник Л. М. МАСОЛ, Л. С. АРИСТОВА
(1 година на тиждень; 35 годин на рік)
№ |
Дата |
Тема |
Примітки |
І СЕМЕСТР |
|||
Розділ 1. Жанри камерно-вокальної музики (8 годин) |
|||
1 |
|
Камерно-вокальний жанр (пісня) «Пісня» Л. Ревуцького, третя частина І Симфонії Г. Малера. Виконання творів музичного мистецтва Укр. народна пісня «Од Києва до Лубен» |
Підручник с. 12 |
2 |
|
Камерно-вокальний жанр (гімн) М. Вербицький, П. Чубинський «Ще не вмерла України...»; гімн «Гаудеамус». Виконання творів музичного мистецтва Укр. народна пісня «Од Києва до Лубен» |
Підручник с. 15 |
3 |
|
Романс і його різновиди Романси «Гірські вершини» А. Рубінштейна, О. Варламова, Г. Свиридова. Виконання творів музичного мистецтва «Диво-осінь» А. Олєйникової |
Підручник с. 18 |
4 |
|
Романс і його різновиди (серенада) «Іспанська серенада» Хоакіна Малатса Виконання творів музичного «Диво-осінь» А. Олєйнікової |
Підручник с. 27 |
5 |
|
Романс і його різновиди (балада) Балада «Лісовий цар» Ф. Шуберта Виконання творів музичного мистецтва «Балада про солдата» В. Соловйова-Сєдого |
|
6 |
|
Сучасні та вокальні жанри (авторська пісня) «Пісня про загублений час» і «Пісня про добро та зло» В. Висоцького. Виконання творів музичного мистецтва «Музикант» Б. Окуджави |
Підручник с. 32 |
7 |
|
Сучасні та вокальні жанри (естрадна пісня) «Червона рута» В. Івасюка, «Кашалотик» Р. Паулса Виконання творів музичного мистецтва «Хвостики-метелики» Н. Май |
Підручник с. 37 |
8 |
|
Сучасні вокальні жанри. Перевірка знань з теми «Жанри камерно-вокальної музики» Ж. Брель «Вальс» «Хвостики-метелики» сл.і муз. Н.Май |
|
Тематична 1 |
|||
Розділ 2. Жанри хорової музики (8 годин) |
|||
9 |
|
Хорова духовна музика (меса, літургія, концерт) Хоровий концерт №15 Д. Бортнянського. Виконання творів муз. мистецтва «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної |
Підручник с. 44-49 |
10 |
|
Хорова духовна музика (реквієм) «Dies irae» з «Реквієму» В. А. Моцарта. Виконання творів муз. мистецтва «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної |
Підручник с. 49-50 |
11 |
|
Хорові жанри (кантата, ораторія) Перша частина «Весна» кантати «Чотири пори року» Л. Дичко, хор №39 «Алілуя» з ораторії «Мессія», Г. Ф. Генделя. Виконання творів музичного мистецтва «Веселкова» О. Жилінського |
Підручник с. 55 |
12 |
|
Цикли у вокально-хоровій музиці «Марш дерев’яних солдатиків», «Хвороба ляльки» П. Чайковського, «Лебідь», «Слон» К. Сен-Санса; вокальний цикл «Дитяча» М. Мусоргського. Виконання творів музичного мистецтва Укр. щедрівка «Ой, у полі плужок оре» |
Підручник с. 62 |
13 |
|
Цикли у вокально-хоровій музиці (продовження) Фортепіанний цикл «Колядки та щедрівки» В. Барвінського, фрагменти циклу «Вінок колядок» Б. Бріттена. Виконання творів музичного мистецтва Укр. щедрівка «Ой, у полі плужок оре» |
Підручник с. 60 |
14 |
|
Музичні жанри в театрі та кіно (опера) Увертюра та каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» Виконання творів музичного мистецтва «Крилаті гойдалки» Є. Крилатова |
Підручник с. 69
|
15 |
|
Музичні жанри в театрі та кіно (мюзикл) «До-ре-мі» Р. Ч. Роджерса з кінофільму «Звуки музки», «Пісні про дітей» І. Єфремова з к/ф «Пітер Пен», музика Г. Гладкова до м/ф «Бременські музиканти». Виконання творів музичного мистецтва «Крилаті гойдалки» Є. Крилатова |
Підручник с. 70 |
16 |
|
Перевірка знань з теми «Жанри камерно-вокальної музики» та «Жанри хорової музики». Підсумковий урок семестру «Музичний калейдоскоп». Пісні, які вивчали впродовж семестру |
Підручник с. 71-72 |
Тематична 2. І семестр. Скоригована |
|||
ІІ СЕМЕСТР |
|||
Розділ 3. Жанри камерно-інструментальної музики (11годин) |
|||
17 |
|
Прелюдія Прелюдія №2 до-дієз мінор С. Рахманінова, Прелюдія ре мінор Й. С. Баха (класичне виконання та виконання В. Мей). Виконання творів музичного мистецтва «Мрії збуваються» Л. Бражнікової |
Підручник с. 80 |
18 |
|
Елегія «Елегія» для скрипки і фортепіано М. Лисенка, «Елегія» В. Сильвестрова. Виконання творів музичного мистецтва «Мрії збуваються» Л. Бражникової |
Підручник с. 84
|
19 |
|
Ноктюрн Ноктюрн сі мажор Ф. Шопена, «Ноктюрн» Е. Гріг. Виконання творів музичного мистецтва «Колискова майбуття» В. Дроботенко |
Підручник с. 91 |
20 |
|
Рапсодія Угорська рапсодія №2 Ф. Ліста, Карпатська рапсодія для скрипки і ф-но М. Скорика. Виконання творів музичного мистецтва «Колискова майбуття» В. Дроботенко |
Підручник с. 94 |
21 |
|
Скерцо Скерцо із Сюїти №2 Й. С. Баха (інструментальне та вокальне виконання) Виконання творів музичного мистецтва «Мамині руки» О. Антоняка |
Підручник с. 97 |
22 |
|
Етюд Етюд «Кампанелла», етюд №5 «Полювання» Ф. Ліста; 11-й етюд із сюїти «Одинадцять етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка. Виконання творів музичного мистецтва «Мамині руки» О. Антоняка |
Підручник с. 100 |
23 |
|
Соната Соната №14 (І частина) Л. ван Бетховена, «Соната для скрипки і чембало» М. Березовського. Виконання творів музичного мистецтва «Краплини мрії», М. Рожка |
Підручник с. 106 –107 |
24 |
|
Варіації «Варіації на народні теми» С. Баштана Виконання творів музичного мистецтва «Краплини мрії» М. Рожка |
Підручник с. 108 |
25 |
|
Рóндо «Рóндо в турецькому стилі» В. А. Моцарта. Виконання творів музичного мистецтва «Веселка» Н. Май |
Підручник с. 111 |
26 |
|
Сюїта Фрагменти «Української сюїти у формі старовинних танців» М. Лисенка. Виконання творів музичного мистецтва «Веселка» Н. Май |
Підручник с.113 |
27 |
|
Перевірка знань з теми «Жанри камерно-інструментальної музики» Музична вікторина Пісні, які вивчали впродовж чверті |
|
Тематична 1 |
|||
Розділ 4. Жанри симфонічної музики (8 годин) |
|||
28 |
|
Симфонія Перша частина та фінал Симфонії №45 «Прощальна» Ф. Й. Гайдна. Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака |
Підручник с. 121 |
29 |
|
Симфонія (продовження) Симфонія №3 «Героїчна» Л. ван Бетховена. Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака |
|
30 |
|
Увертюра Увертюра до опери «Семіраміда» Дж. Россіні, «Святкова увертюра» Д. Шостаковича, Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака |
Підручник с. 123
|
31 |
|
Концерт. Фантазія. Симфонічна поема «Фантазія» В. А. Моцарта, І ч. Концерту для ф-но з оркестром Е. Гріга Концерт ре мінор для гобою і струнних А. Марчелло. Виконання творів музичного мистецтва «Скрипалик-цвіркунець» В.Поповича |
Підручник с. 126 |
32 |
|
Музично-театральні жанри: балет, оперета «Адажіо» з балету А. Хачатуряна «Спартак», фрагменти оперети «Гуцулка Ксеня» Я.Барнича, попурі з оперет Й. Штрауса. Виконання творів музичного мистецтва «Скрипалик- цвіркунець» В. Поповича |
Підручник с. 131 – 139 |
33 |
|
Жанри зустрічаються IV частина Другої симфонії П. Чайковського, «Вальс-фантазія» М. Глінки. Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня «Журавель» |
Підручник с. 143 |
34 |
|
Перевірка знань з тем «Жанри камерно-інструментальної музики» та «Жанри симфонічної музики» Твори, які слухали впродовж семестру. Пісні, які вивчили впродовж семестру |
Підручник с. 144-145 |
35 |
|
Заключний урок семестру та року «Музичний калейдоскоп» Твори, які слухали впродовж року Пісні, які вивчали впродовж року |
|
Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована |
Календарне планування з музичного мистецтва для 7 класу
підручник Л. О. ХЛЄБНИКОВА, Т. О. НАЗЕМНОВА, Н. І. МІЩЕНКО, Л. О. ДОРОГАНЬ
(1 година на тиждень; 35 годин на рік)
№ |
Дата |
Тема |
Примітка |
І семестр |
|||
МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У НАШОМУ ЖИТТІ |
|||
1 |
|
Українська музика: традиції і новаторство /с. 6/ |
|
2 |
|
Невичерпне народне джерело /с. 10/ |
|
3 |
|
Витоки української опери /с.16/ |
|
4 |
|
Народна основа симфонічної музики /с. 20/ |
|
5 |
|
Пісне, душу возвелич! /с. 23/ |
|
6 |
|
Відлуння народної творчості /с. 27/ |
|
7 |
|
Музика Карпат /с. 31/ |
|
8 |
|
Класика української пісні /с. 35/ |
|
Тематична 1 |
|
||
9 |
|
Духовні роздуми на всі часи /с. 41/ |
|
10 |
|
Традиції українського багатоголосся /с. 45/ |
|
11 |
|
Нові жанри музичного мистецтва. Фолк-опера /с. 50/ |
|
12 |
|
«Енеїда»: від опери до рок-опери /с. 55/ |
|
13 |
|
Український балет: звернення до витоків /с. 59/ |
|
14 |
|
Фолк-напрями в сучасній українській музиці /с. 63/ |
|
15 |
|
Співуча Україна /с.67/ |
|
16 |
|
Панорама сучасного музичного життя України /с. 71/. Узагальнення теми |
|
Тематична 2. І семестр. Скоригована |
|
||
ІІ семестр |
|
||
НОВІТНІ МУЗИЧНІ ЯВИЩА |
|
||
17 |
|
Століття джазу /с. 76/ |
|
18 |
|
Американська рапсодія /с. 81/ |
|
19 |
|
Паризьке танго /с. 85/ |
|
20 |
|
Поети, що співають свої вірші /с. 90/ |
|
21 |
|
Рок-музика. Початок легенди /с. 94/ |
|
22 |
|
«Шоу має тривати!» /с. 100/ |
|
23 |
|
Чарівність оперети /с. 103/ |
|
24 |
|
Музичний театр XX століття: нові жанри, оновлена мова /с. 106/ |
|
25 |
|
Нові музичні світи. Електронна музика /с. 111/ |
|
26 |
|
Новітні музичні явища і вподобання сучасного слухача /с. 116/ |
|
Тематична 1 |
|
||
27 |
|
Видатні постаті музики /с. 121/ |
|
28 |
|
Лірична сповідь душі /с. 125/ |
|
29 |
|
Новаторство, що стало класикою /с. 129/ |
|
30 |
|
Симфонічні фрески /с. 133/ |
|
31 |
|
Симфонічні полотна /с. 137/ |
|
32 |
|
Історія кохання, вічна і сучасна /с. 141/ |
|
33 |
|
«Легке» і «серйозне» в музиці /с. 146/ |
|
34 |
|
Щедрі розсипи великого таланту /с. 150/ |
|
35 |
|
Заповіт наступним поколінням /с. 153/ |
|
Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована. Річна |