КТП 2020-2021 з мистецтва за підручником Тетяни Рублі (1-3 клас НУШ), музичного мистецтва (4-7 класи)

Про матеріал

КТП з мистецтва за підручником Тетяни Рублі (1-3 клас НУШ), музичного мистецтва (4-7 класи)

Редагуйте на здоров'я. Особисто я, де новорічні свята, ще точно буду теми переміщувати і вносити дати.

Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з мистецтва

у 1-3 класах (НУШ)

 

та з МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

у 4 та 5-7 класах

 

на 2020 / 2021 навчальний рік

 

Федорової Тетяни Іванівни

 

 

 

 

 

F:\школа 18-19\images (3).jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування уроків «Мистецтва» для 1 класу (2 год на тиждень)

за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед

І семестр

Дата

Тема уроку

Примітка

1

 

Мистецтво навколо нас. Види мистецтва. Звуки: шумові, музичні. Слухання: краплини дощу; поспівка про краплинки Виконання: поспівка про краплинки (с. 3-6)

 

2

 

Мистецтво навколо нас. Виражальні засоби мистецтва Зображення дощу (фломастери, олівці або фарби) (с. 6-7).

 

3

 

Різнобарвний світ. Ознайомлення із кольорами веселки та їх послідовністю. Виконання: Н. Май «Веселка» (с. 8-9).

 

4

 

Різнобарвний світ. Хроматичні й ахроматичні кольори. Зо­браження веселки (акварель). Слухання: А. Вівальді «Гроза», Е. Гріг «Метелик» (с. 10-11).

 

5

 

Кольорова музика. Основні й похідні кольори. Виконання Л. Левіна, Л. Некрасова «Що нам осінь принесе?» (с. 12-13)

 

6

 

Кольорова музика. Предметні кольори. Зображення кошика з дарами осені (акварель). Слухання: П. Чайковський «Осіння пісня» (с. 14).

 

7

 

Де живуть веселі нотки. Графічні матеріали. Лінії (прямі, хвилясті, ламані). Виконання: поспівка «Диби, диби». Зобра­ження контурних малюнків (графічні матеріали) (с. 15-16)

 

8

 

Де живуть веселі нотки. Нотний запис (нотний стан, скри­пковий ключ, ноти). Виконання: українська народна пісня «Ой, єсть в лісі калина» (с. 17).

 

9

 

Зображення плямою: силует. Виражальні можливості силует­ної форми. Властивості музичних звуків (тривалість). Ритм. Ритмічні вправи. Виконання: Р. Роджерс «До, ре, мі» (с 18-20)

 

10

 

Зображення плямою: силует. Створення фантастичних симе­тричних відбитків, доповнення їх деталями (акварель). Слухан­ня:    Ф. Шуман «Сміливий вершник», «Веселий селянин» (с. 21)

 

11

 

На лісовій галявині. Правила роботи з пластиліном. Ліплення грибочків та яблучок (робота в групах) (пластилін). Слухан­ня:          К. Дебюссі «Місячне сяйво» (с. 22-23)

 

12

 

На лісовій галявині. Ритм. Виконання: обробка М. Лисенка «Пісня лисички». Ритмічні вправи (с. 24-25).

 

13

 

Природне розмаїття. Пейзаж. Теплі й холодні кольори. Створення композиції «Планета палаючих вулканів» або «Планета крижаних гір та океанів» (акварель) (с. 26-28)

 

14

 

Природне розмаїття. Властивості музичних звуків (висота). Слухання: П. Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба Яга». Порівняння музичних творів (с. 29).

 

15

 

Краса осіннього листя. Ритмічні вправи. Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (інсценування вистави) (с. 30-31)

 

16

 

Краса осіннього листя. Робота з природними матеріалами. Створення аплікації з осіннього листя (робота в групах). Слу­хання: А. Вівальді «Осінь» (с. 31).

 

17

 

Пісенні візерунки. Пісня. Настрій пісні. Слухання: Н. Матвієнко «Колискова», українська народна пісня «Грицю, Гри­цю, до роботи». Порівняння музичних творів (с. 32).

 

18

 

Пісенні візерунки. Орнамент. Рапорт. Зображення орнаменту на папері в клітинку (фломастери) (с. 33-34).

 

19

 

Як створюється краса. Композитори, слухачі, виконавці. Виконання: українська народна пісня «Веселі гуси» (с. 35-36).

 

20

 

Як створюється краса. Зображення сонячного й похмурого дня технікою «по вологому паперу» (акварель). Слухання: Е. Гріг «Ранок» (с. 37).

 

21

 

Настрій у мистецтві. Танець. Види танців. Слухання: укра­їнський народний танець «Гопак». Виконання: пісня «Веселі гуси» з танцювальними рухами (с. 38-39).

 

22

 

Настрій у мистецтві. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів». Створення композиції «Танок осіннього листя зі сні­жинками» (кольорові олівці) (с. 40).

 

23

 

Парад моїх улюбленців. Марш. Ритмічні вправи. Слухання: Є. Адамцевич «Запорізький марш», І. Парфенов «Ляльковий марш». Виконання: А. Філіпенко,             Л. Компанієць «Гарний танець гопачок» (з танцювальними рухами) (с. 41).

 

24

 

Парад моїх улюбленців. Передавання простих форм в об'ємі. Ліплення дитячих іграшок (пластилін) (с. 42).

 

25

 

Світ наповнений прикрасами. Темп. Виконання: «Гарний танець гопачок» у різних темпах. Ритмічні вправи. Слухання: Ф Шуман «Дід Мороз», К. Сен-Санс «Лебідь» (с. 43).

 

26

 

Світ наповнений прикрасами. Орнамент. Зображення кали­нового орнаменту за зразком (акварель) (с. 44).

 

27

 

У світі порівнянь. Тембр. Слухання: М. Глінка «Полька», М. Скорик «Мелодія». Порівняння музичних творів. Вико­нання: пісня «Морозець». Ритмічні вправи (с. 45).

 

28

 

У світі порівнянь. Форми: плоскі та об'ємні. Зображення транспорту на вибір (фломастери) (с. 46).

 

29

 

Готуємось до Нового року. Виготовлення ялинкових прик­рас. Прикрашання класної кімнати (матеріали за вибором) (с. 50).

 

30

 

Готуємось до Нового року. Слухання: щедрівка «Ой сивая, тая зозуленька». Виконання: пісня «Морозець», колядка «Старий рік минає» (с. 51).

 

31

 

Новорічні свята. Колядки. Слухання: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю». Виконання: колядка «Старий рік ми­нає». Ритмічні вправи (с. 47-48).

 

32

 

Новорічні свята. Щедрівки. Слухання: українська народна пісня «Щедрик» в обробці М. Леонтовича. Зображення казко­вого новорічного міста (кольорові олівці, фломастери) (с. 49).

 

І семестр

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Примітка

33

 

Зимові сни. Мелодія музичного твору. Слухання: П. Чайковський «Грудень» із циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ой Метелиця-зима»;    М. Ясакова, О. Янушкевич «Чо­му сніг лапатий» (с. 52-53).

 

34

 

Зимові сни. Вибір положення аркуша залежно від форми дере­ва. Зображення зимового дерева за уявою (акварельні фарби) (с. 54).

 

35

 

Пригоди золотої рибки. Музична мова. Слухання: Р. Щедрін «Золоті рибки» з балету «Горбоконик». Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Чому сніг лапатий». Ритмічна вправа (с. 55).

 

36

 

Пригоди золотої рибки. Зображення рибки (акварельні фар­би). Слухання: К. Сен-Санс «Акваріум» (с. 56).

 

37

 

Що я люблю. Теплі й холодні кольори. Ритмічна вправа. Скла­дання власної ритмічної схеми з фруктів (с. 57).

 

38

 

Що я люблю. Натюрморт. Зображення натюрморта з овочів та фруктів (художні матеріали на вибір) (с. 58).

 

39

 

Пригоди чарівного потяга. Акомпанемент. Виконання: поспівка «Прилетіли журавлі». Ритмічна вправа. Слухання: звуки весня­ної природи. Описування своїх вражень (с. 59-60).

 

40

ущ

Пригоди чарівного потяга. Кольорові відтінки. Зображення чарівного потяга за зразком (акварельні фарби) (с. 61-62).

 

41

 

Танець метеликів. Симетрія в природі. Слухання: Е. Гріг «Метелик». Виконання: поспівка «Танцювали миші». Ритмічна вправа (с. 63-65).

 

42

 

Танець метеликів. Виконання: Л. Куліш-Зіньків, М. Ведмедері «Жук танцює». Малювання за уявою танцю метеликів (флома­стери або кольорові олівці) (с. 66).

 

43

 

Подарунок для родини. Будова пісні: заспів, приспів. Слухан­ня:       В. Кобринович «Мамині руки». Виконання: пісня «Мама і я». Ритмічна вправа (с. 67).

 

44

 

Подарунок для родини. Зображення букета весняних квітів за зразком (художні матеріали на вибір) (с. 68).

 

45

 

Домашні улюбленці. Слухання: звуки екзотичних птахів; В. Сокальський «Пташка». Виконання: поспівка «Танцювали миші», П. Воронько, І. Кириліна «Засмутилось кошеня». Рит­мічна вправа (с. 69-71).

 

46

 

Домашні улюбленці. Ліплення з пластиліну домашніх улюб­ленців чи свійських тварин (робота в групах). Слухання: п'єси з циклу «Карнавал тварин» (с. 72).

 

47

 

Весняна хустинка. Веснянки, гаївки, заклички. Виконання веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Слухання: В. Філіпенко «Прийди, прийди, весно красна» (с. 73).

 

48

ущ

Весняна хустинка. Робота з папером. Симетричне вирізуван­ня. Створення орнаменту для весняної хустини за зразком чи власним задумом (кольоровий папір) (с. 74).

 

49

 

Мистецьке місто. Архітектура. Слухання: М. Скорик «На­родний танець»; Р. Шуман «Веселий селянин». Імітування танцювальних рухів. Ритмічна вправа (с. 75-77).

 

50

 

Мистецьке місто. Казковий будинок. Зображення казкового будиночка за власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с. 77-78).

 

51

 

Весняний хоровод. Пісня-хоровод або пісня-танець. Виконання. поспівка «Ой, ру-ду-ду»; веснянка «Ой минула вже зима» з тан­цювальними рухами. Ритмічна вправа (с. 79-80).

 

52

ущ

Весняний хоровод. Український віночок. Вирізання за шабло­ном. Створення весняного віночка за зразком чи власним заду­мом (кольоровий папір) (с. 81-82).

 

53

 

Весну зустрічаємо. Інструментальна та вокальна музика. Слу­хання: Е. Гріг «Навесні». Виконання: веснянка «Вийди, вийди, сонечко». Ритмічна вправа (с. 83).

 

54

 

Весну зустрічаємо. Малювання композиції «Квітуча гілка» (гуаш) (с. 84).

 

55

 

Дитячі іграшки. Слухання: П. Чайковський «Хвороба ляль­ки», «Нова лялька». Виконання: поспівка «Лис та їжак»; А. Житкевич «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с. 85-86).

 

56

 

Дитячі іграшки. Зображення іграшкового гнома за зразком чи власним задумом (фломастери або кольорові олівці) (с. 87).

 

57

 

Казка. Музична казка. Виконання: пісня Лисички з дитячої опери «Коза-Дереза»; М. Ясакова, О. Янушкевич «А ми люби­мо читати». Слухання: П. Чайковський вальс із балету «Спляча красуня» (с. 88-90).

 

58

ущ

Казка. Ілюстрації до казок. Зображення ілюстрації до казки «Колобок» за зразком (фломастери або кольорові олівці) (с. 90).

 

59

 

Театральна подорож. Опера. Балет. Слухання: П. Чайков­ський «Танець Феї Драже» з балету «Лускунчик». Порівняння музичних творів. Виконання: пісня «Семеро гномів». Ритмічна вправа (с. 91).

 

60

 

Театральна подорож. Театральні маски. Створення масок до казки «Колобок». Інсценування казки (кольоровий папір) (с. 92).

 

61-62

 

ущ

Улюблені мультфільми. Персонажі мультфільмів. Слухання: уривків пісень із мультфільмів. Виконання: М. Ясакова,                     О. Янушкевич «А ми любимо читати»; Т. Волгіна, А. Філіпенко «Веселий музикант» (с. 93-94).

 

63

 

Улюблені мультфільми. Зображення улюбленого персонажа мультфільма (художні матеріали за вибором) (с. 95).

 

64

 

Космічна подорож. Слухання: О. Зацепін головна тема з мультфільму «Таємниця третьої планети». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними рухами) (с. 96-97).

 

65

 

Космічна подорож. Створення за уявою чи за зразком компо­зиції «Подорож до невідомої планети» (акварельні фарби). Слухання: гурт «Спейс» «Космічна симфонія» (с. 97).

 

66

 

Морське царство. Слухання: М. Римський-Корсаков тема моря з опери «Садко»; М. Чюрльоніса початок симфонічної поеми «Море»; А. Петров музика до кінофільму «Людина-амфібія». Виконання: пісня «Дивина» (з танцювальними руха­ми) (с. 98-99).

 

67

 

Морське царство. Як художники передають свої враження про море. Створення композиції «Акваріум із морськими меш­канцями» (художні матеріали за вибором) (с. 99).

 

68

 

Скоро літо. Слухання: А. Вівальді «Літо» з циклу «Пори ро­ку». Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Літо золоте». Ритмічна вправа (с. 100-101).

 

69

ущ.

Скоро літо. Складання розповіді за картиною про літо. Ство­рення композиції «Спогади про літо» (художні матеріали за вибором).  (с. 102).

 

70

 

Підсумок урок. Виставка найкращих робіт учнів 1 класу «Подорожуємо у часі». Концерт із раніше вивчених пісень.

 

ІІ семестр

 

Календарне планування уроків «Мистецтва» для 2 класу (2 год на тиждень)

за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед

Дата

Тема уроку

Примітка

І семестр

1

 

Дивовижний світ природи в мистецтві. Регістр: високий, середній, низький. Слухання: В. Косенко «Пастораль»; звучан­ня музичних інструментів у різних регістрах. Ритмічна вправа. Виконання: «Диво-осінь» (с. 3-6).

 

2

 

Дивовижний світ природи в мистецтві. Жанри мистецтва. Створення композиції «Мої найкращі літні враження» (мате­ріали за вибором) (с. 7).

 

3

 

Осінні перетворення. Програмна музика. Слухання: А. Вівальді «Осінь» з циклу «Пори року». Виконання: поспівка «Ми на луг ходили» (с. 8-10).

 

4

 

Осінні перетворення. Скульптура. Робота з природним мате­ріалом. Створення сюжетної скульптурної композиції «Цікаві зустрічі» (с. 10-11).

 

5

 

Кольоровий водограй. Зображення природи мовою музики. Слухання: К. Дебюссі «Тумани». Виконання: В. Мордань, А.Олєйнікова «Осінні прапорці». Ритмічна вправа (с. 12-14).

 

6

 

Кольоровий водограй. Палітра. Предметні кольори. Створення кольорової композиції з улюблених квітів (акварель) (с. 15).

 

7

 

Калейдоскоп фантазій. Динаміка. Динамічні відтінки. Вико­нання: В. Мордань, А. Олєйнікова «Осінні прапорці». Імпрові­зація (с. 16-17).

 

8

 

Калейдоскоп фантазій. Основні та похідні кольори. Робота з при­родним матеріалом. Створення панно «Пташиний танок» (с. 18).

 

9

 

Веселка-чарівниця. Слухання: В. Косенко «Дощик». Ритмічні вправи. Імпровізація. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (1 куплет, приспів) (с. 19-20).

 

10

 

Веселка-чарівниця. Кольори веселки. Виконання: поспівка «Сім братів-кольорів». Створення фантастичної веселкової тварини (кольорові олівці або фломастери) (с. 21).

 

11

 

За народними мотивами. Музичні народні іграшки. Слухання: «Вийшли в поле косарі», «Женчичок-бренчичок» (українські народні пісні). Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (2 і 3 куплети) (с. 22-23).

 

12

 

За народними мотивами. Глиняні іграшки. Стилізація. Деко­рування виробів. Ліплення ляльок конструктивним методом (пластилін)

(с. 23-25).

 

13

 

Дивосвіт народної фантазії. Троїсті музики. Ансамбль. Слу­хання: жартівливих українських мелодій у виконанні троїстих музик. Виконання: М. Ясакова, О. Янушкевич «Осіннє сонечко» (с. 26-27).

 

14

 

Дивосвіт народної фантазії. Народне малярство. Розпис Колірний контраст. Створення фантастичної тварини за моти­вами творчості Марії Примаченко (акварельні фарби) (с. 28).

 

15

 

Світ народного мистецтва. Урок-гра. Музичне командне змагання «Наші знання з музичного мистецтва» (с. 30).

 

16

 

Світ народного мистецтва. Народний український посуд. Гончарство. Орнаменти і візерунки на глиняному посуді. Створення аплікації українського народного посуду (кольоро­вий папір) (с. 29-31).

 

17

 

Малюємо музику. Слухання: козацький марш, Д. Кабалевський «Вальс-жарт», гуцульська коломийка. Виконання: В. Панченко,       А. Філіпенко «Ой заграйте, дударики». Ритмічна вправа (с. 32-33).

 

18

 

Малюємо музику. Графічні композиції. Створення образу улюбленої музики (фломастери) (с. 34).

 

19

 

Творчі експерименти. Дерев'яні духові інструменти. Слухання: «Вітерець» (українська народна мелодія); Є. Дога «Осінній вальс». Порівняння музичних творів. Виконання: поспівка «Ко­ломийка» (з танцювальними рухами) (с. 35-36).

 

20

 

Творчі експерименти. Створення декоративної композиції із насіння рослин (с. 36).

 

21

 

Осінні краєвиди. Музичний настрій Слухання: М. Глінка «По­путна пісня»; М. Римський-Корсаков «Політ джмеля». Ритміч­на вправа. Виконання: Ю. Сабаріна, А. Олєйнікова «Листопад» (1 куплет і приспів) (с. 37, 39).

 

22

 

Осінні краєвиди. Пейзаж. Створення осіннього пейзажу в тех­ніці «по-вологому» (акварельні фарби) (с. 38).

 

23

 

Урожайне свято. Характер музики. Словесні малюнки. Слу­хання:  К. Хачатурян музика до балету «Цибулино» (фрагмен­ти). Виконання: «Ходить гарбуз по городу» (с. 40-41).

 

24

 

Урожайне свято. Натюрморт. Робота з папером. Створення натюрморту в техніці рваної аплікації «Мої улюблені фрукти й овочі» (кольоровий папір) (с. 42).

 

25

 

Мистецькі настрої. Танцювальне мистецтво. Слухання: Й. Штраус «Полька»; П. Чайковський «Полонез» (з опери «Євгеній Онєгін»). Порівняння музичних творів. Виконання: Май «Казкові сни» (с. 43-45).

 

26

 

Мистецькі настрої. Сюжетний твір. Предметне зображення. Створення сюжетного твору «Радісні моменти мого життя» (акварельні фарби) (с. 46).

 

27

 

Зимові пригоди. Колядки. Слухання: А. Вівальді «Зима» (з цик­лу «Пори року»). Виконання: І. Шевчук «Миколай, Миколай, ти до нас завітай!»; колядки. Ритмічна вправа (с. 47-48).

 

28

 

Зимові пригоди. Об'ємні форми. Ліплення друзів сніговиків із солоного тіста (с. 46).

 

29

 

Незабаром Новий рік. Святковий інтер'єр. Виготовлення но­ворічної вітальної листівки (техніка і матеріали за вибором) (с. 53-54).

 

30

 

Незабаром Новий рік. Урок-музичне свято

Або  Повторення пісень про зиму (с. 55).

 

31

 

Добро несе різдвяний янгол. Календарно-обрядові пісні зимо­вого циклу. Слухання: колядка «Нова радість стала». Виконан­ня: поспівка «Коляд, коляд, колядниця» (з танцювальними рухами); народні різдвяні пісні (с. 50-51).

 

32

 

Добро несе різдвяний янгол. Зображення різдвяного янгола (акварель) (с. 52).

 

І семестр

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Примітка

33

 

Снігові розваги. Динамічна та статична композиції. Малюнок зимові ігри й розваги (с. 56-57)

 

34

 

Снігові розваги. Слухання: К. Дебюссі «Сніг танцює». Виконан­ня: пісня «Просто снігопад» (с. 58-59)

 

35

 

Зимова казка. Виконан­ня: поспівка «Санчата». Слухання: Петро Чайковський «Лускунчик» (с. 60)

 

36

 

Зимова казка. Робота в групах: персонажі із казки «Рукавичка» (пластилін) (с. 61)

 

37

 

Навколосвітня подорож. Сюїта. Карнавал. Слухання: Частини музичної сюїти «Карнавал тварин» К. Сен-Санс (с. 62-63).

 

38

 

Навколосвітня подорож. Малюнок подорожей із рідними та друзями, виставка робіт «Мандрівка навколо світу» (акварель) (с. 64).

 

39

 

Птахи на крилах весну несуть. Витинанка (кольоровий та білий папір).  (с. 65, 67)

 

40

ущ.

Птахи на крилах весну несуть. Слухання: К. Сенс-Санс «Карнавал тварин». Виконан­ня: укр. нар. пісня «Щебетала пташечка» (с. 66).

 

41

 

Підводні мандри. Слухання: М. Римський-Корсаков «Океан – море синє» із опери «Садко» і тема морю із сюїти «Шехерезада». Виконан­ня: «Морський бичок» сл. А. Олєйнікової, муз. В. Івченка (с.68-69).

 

42

 

Підводні мандри. Фантазійна композиція «Медузи» або «Восьми-ніжки» (аркуш блакитного паперу, фломастери/маркери)

Слухання: «Пісенька восьминіжків». (с. 70)

 

43

 

Створюємо красиві обереги. Музична ілюстрацію. Слухання: Сергій Прокоф’єв балет «Попелюшка» «Сцена з годинником». 

Виконан­ня: «Морський бичок» (с.71)

 

44

 

Створюємо красиві обереги. Колективне або індивідуальне створення оберегу. (с. 72.)

 

45

 

У родинному колі. Виконан­ня: Н. Май «Родина». Слухання: Назарій Яремчук «Родина». (с.73, 75)

 

46

 

У родинному колі. Симетрія обличчя. Створення «родинного портрету» (с. 74)

 

47

 

Великодня радість. Символіка Великодня. Слухання: великодні дзвони. Виконан­ня: пісня «Писанка»  (с. 76-77)

 

48

ущ.

Великодня радість. Створення великодньої писанки (с. 78)

 

49

 

Весна крокує по землі. Веснянки. Слухання: «Вийди, вийди, сонечко», «Подоляночка». Виконан­ня: поспівка «Весняночка-паняночка» у діалогах. (с. 79)

 

50

 

Весна крокує по землі. Виконан­ня: пісня «Писанка». Створити натюрморт «Великодній кошик» (фломастери або кольорові олівці) (с. 80)

 

51

 

Весняні штрихи. Нюанс. Картина (пластилін) «Підсніжники» (с. 81-82)

 

52

ущ.

Весняні штрихи. Урок-гра. Календарно-обрядові народні свята, традиції, звичаї.

 

53

 

Чарівні перетворення. Весняні котики. Слухання: П. Чайковський «Квітень. Пролісок». Виконан­ня: пісня «Весняні котики»  на сл. М. Ясакової та муз. О. Янушкевича. (с. 83-84)

 

54

 

Чарівні перетворення. Весняна картина «Котики вербові» (акварель). (с. 85)

 

55

 

Космічні пригоди. Електронна музика. Слухання: гурт «Спейс» композиції «Балада», «Чарівний політ». Виконан­ня: «Весняні котики». (с.86-87)

 

56

 

Космічні пригоди. Мозаїка. Створення фантазійної композиції «Зоряна мандрівка» (кольоровий папір). (с. 87-88)

 

57

 

Мандрівка рідним краєм. Слухання: «Віночок українських народних пісень». Виконан­ня: пісня «Квітковий садочок» на сл. Л. Ратич, муз. А. Олєйнікової. (с. 89-90)

 

58

ущ.

Мандрівка рідним краєм. Створення картини «На Карпатських полонинах» (фломастери або кольорові олівці). (с. 91)

 

59

 

Просто казка.

 

60

 

Просто казка. Ілюстрацію акварельними фарбами до казки «Пан Коцький». (с. 93)

 

61

 

У світі мультфільмів. Слухання: музичні уривки із різних мульт-фільмів. Виконан­ня: пісня «Мультики» А. Мігай. (с. 94-95)

 

62

ущ.

У світі мультфільмів. Колективна робота «Свято улюблених мульт-персонажів» (пластилін). (с. 96)

 

63

 

Театральна атмосфера. Слухання: фрагмент балету «Лускунчик» композитора П. Чайковського. Виконан­ня: «Мультики». (с. 97)

 

64

 

Театральна атмосфера. Бутафорія. Корони для принца й принцеси із кольорового паперу й картону. (с. 98)

 

65

 

Фантастичний кіносвіт. Роботи трансформери із пластиліну.

(с. 99-100)

 

66

 

Фантастичний кіносвіт. Музика в кіно. Слухання:перегляд фрагменту із дитячого кінофільму «Іванко й цар Поганин». Виконан­ня: «Пісня про дружбу» Ольги Янушкевич. (с. 100)

 

67

 

Весняне різнобарв’я. Слухання: П. Чайковський пісня жайворонка; звуки весняного лісу та дощу. (с. 101-102)

 

68

ущ.

Весняне різнобарв’я. Картина «Квітковий весняний розмай» (фло-мастери або кольорові олівці).

 

69

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв»

 

70

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо.

 

ІІ семестр. Рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування уроків «Мистецтва» для 3 класу (2 год на тиждень)

за підручником Т. Є. Рубля, Т. Л. Щеглова, І. Л. Мед

Дата

Тема уроку

Примітка

І семестр

1

 

Барви літа. Літній пейзаж. Перспектива. Лінійна перспектива. Намалювати місцевість, яку бачили влітку, або пейзаж (с. 6-9).

 

2

 

Барви літа. Літній пейзаж. Слухання: А. Вівальді «Чотири пори року». Виконання: поспівка «Ми – третьокласники», «Сонячний малюнок» на сл. В. Ткачової, муз. А. Олєйнікової (с. 9-10).

 

3

 

Вітер морем гуляє. Прелюдія. Слухання: К. Дебюссі «Вітрила». Виконання: «Сонячний малюнок» (с. 11).

 

4

 

Вітер морем гуляє. Лінія горизонту. Робота з кольоровим папером. (с. 12).

 

5

 

Квіткова краса. Музична форма. Слухання: П. Чайковський «Вальс квітів». Виконання: Г. Чубач, Г. Азаматова-Бас «Я люблю у лузі квіти» (с. 13-14).

 

6

 

Квіткова краса. Зразки стилізації квітів (фарби) (с. 15-16).

 

7

 

Бджілки-трудівниці. П’єса. Слухання: М. Римський-Корсаков сцена «Політ джмеля». Вико­нання: «Я люблю у лузі квіти» (с. 17-18).

 

8

 

Бджілки-трудівниці.  Робота з при­родним матеріалом. Створення методом штампування сюжетної композиції (с. 19).

 

9

 

Осіння краса. Повітряна перспектива. Слухання: Ф. Шопен Вальс ля мінор. Виконання: Т. Плескач «Осінь, осінь по землі крокує» (с. 20-21).

 

10

 

Осіння краса. Враження від золотої осені в місті або селі (кольорові олівці або фломастери) (с. 22).

 

11

 

Обжинки. Свято урожаю. Акапела. Слухання: «Котився вінок по полю», «Котився віночок» (українські народні пісні). Виконання: «Дівка Явдошка» (українська народна пісня) (с. 23-24).

 

12

 

Обжинки. Свято урожаю. Натюрморт «Свято урожаю» (техніку виконання та матеріали на вибір) (с. 24-25).

 

13

 

Свято Покрови. Слу­хання: «Засвіт встали козаченьки» Марусі Чурай та «Запорозький марш» Євгена Адамцевича. Виконання: «Гей, там на горі Січ іде» (с. 26-27).

 

14

 

Свято Покрови. Народне малярство. Створення композиції «Козак Мамай» (техніку виконання та матеріали на вибір)(с. 28).

 

15

 

Дерево Життя. Козацькі пісні. Слухання: «Родина» у виконанні Назарія Яремчука. Виконання: «Ой на горі та й женці жнуть» (с. 29-30).

 

16

 

Дерево Життя. Витинанки. Створення витинанки «Дерево роду» (кольоро­вий папір) (с. 30-32).

 

17

 

Народна іграшка. Слухання: «Українська в’язанка» у виконанні Національного оркестру народних інструментів. Виконання: створити оркестр із дитячих іграшкових музичних інструментів і виконати під його супровід пісні «Дівка Явдошка» та «Ой на горі та й женці жнуть» (с. 33-34).

 

18

 

Народна іграшка. Створення тварини за мотивом української народної іграшки (пластилін) (с. 35).

 

19

 

Пташині турботи. Тривалості нот. Слухання: Луї Клод Дакен присвятив музичний твір пташці. Якій? Виконання: «Пісенька горобчика» на сл. П. Синявського, муз. З. Компанійця  (с. 36-38).

 

20

 

Пташині турботи. Намалювати цікаві моменти пташиного життя взимку (с. 39).

 

21

 

Образи тварин у мистецтві. Одночастинні музичні твори. Слухання: Каміль Сен-Санс сюїта «Карнавал тварин»: «Персонажі з довгими вухами» та «Черепахи». Виконання: «Пісенька горобчика» (с. 40-41).

 

22

 

Образи тварин у мистецтві. Створення малюнка улюбленої тварини (матеріали на вибір) (с. 41-43).

 

23

 

Образи тварин у казці. Слу­хання:  Казка «Рукавичка» (перегляд відео на сюжет цієї казки, в якому співається про всіх тваринок). Виконання: О Кімряк, А. Олєйнікова «Зимовий сон» (с. 44-45).

 

24

 

Образи тварин у казці.  Створення образу казкового або фантастичного героя/героїні (художні матеріали та техніку виконання на вибір) (с. 45-46).

 

25

 

Мешканці підводного світу. Слухання: музичні фрагменти з мультфільму «У пошуках Немо». Виконання: пісні про морських мешканців (с. 47-48).

 

26

 

Мешканці підводного світу. Рельєф. Створення пластичним способом рельєфне зображення мешканців підводного світу (с. 49).

 

27

 

Краса зимового лісу. Слухання: Астор П’яццолла «Зима» (з цик­лу «Пори року»). Виконання: Н. Іванова, А. Олєйнікова «Зимовий мотив» (с. 50-51).

 

28

 

Краса зимового лісу. Зимовий пейзаж (акварельні фарби) (с. 51-53).

 

29

 

Мешканці зимового лісу. Слухання: Сергій Чекалін «Падає сніг». Виконання: «Зимовий мотив» (с. 54-55).

 

30

 

Мешканці зимового лісу. Виконати твір за уявою, обрати тварин для зображення, придумати композицію (с. 55-56).

 

31

 

На порозі свято Миколая. Слухання: сучасна колядка «Святий Миколай». Виконан­ня: «Ішов Миколай лужком, бережком» (українська народна пісня)(с. 57-58).

 

32

 

На порозі свято Миколая. Виконати ескізи «миколайчиків» (коричневий папір або картон, біла фарба або біла гелева ручка)

(с. 58-59).

 

І семестр

ІІ семестр

Дата

Тема уроку

Примітка

33

 

Новорічні та різдвяні свята. Новорічні свята. Виконан­ня: колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю» (с. 60-61).

 

34

 

Новорічні та різдвяні свята. Новорічна прикраса або сувенір (природні матеріали, кольоровий папір, картон, тканини, блискітки, кольорові стрічки, макаронні вироби та будь-які інші матеріали та інструменти) (с. 61-63).

 

35

 

Ранкова прогулянка. Тричастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Зимовий ранок». Виконан­ня: в ансамблі пісні «Зимовий мотив» та «Зимовий сон»» (с. 64).

 

36

 

Ранкова прогулянка. Побутовий жанр. Створення сюжетної композиції (фарби або кольорові олівці) (с. 65-67).

 

37

 

Вечір. Вечірня музика. Двочастинна форма. Слухання: Петро Чайковський «Солодка мрія» з «Дитячого альбому». Виконання: «Мрії збуваються» Ю. Рибчинський, В. Полянський (с. 68-69)

 

38

 

Вечір. Вечірня музика.  Абрис. Створення силуетної композиції «Мандрівка навколо світу» (с. 70-71).

 

39

 

Дитячі колисанки. Слухання: колискові пісні у виконанні Ніни Матвієнко та Квітки Цісик. Виконан­ня: укр. нар. пісня «Котику сіренький» (с. 72-73).

 

40

ущ.

Дитячі колисанки. Створення сюжетної композиції (с. 74-75).

 

41

 

Портрет у мистецтві. Засоби музичної виразності. Слухання: Д. Кабалевський у п’єсі «Три подружки» створив портрети дівчаток: Плакси, Злюки, Пустунки. Виконан­ня: «Мрії збуваються» (с.76-77).

 

42

 

Портрет у мистецтві. Портрет. Створення портрету близької людини або друга/подруги (с. 78-80).

 

43

 

Ігри та іграшки.  Кек-уок – веселий танець, що виконується під супровід банджо, гітари чи мандоліни. Слухання: перегляд фрагментів мультфільму «Дитячий альбом», в якому звучать п’єси П. Чайковського «Гра в конячки» та «Марш олов’яних солдатиків»; Клод Дебюссі п’єса «Ляльковий кек-уок». Виконан­ня: Н. Свойкіна, Н. Антоник «Іграшка»  (с. 81-82).

 

44

 

Ігри та іграшки.  Колективне або індивідуальне створення іграшки з різних матеріалів (с. 82-83).

 

45

 

Як зима з весною зустрічається. Виконан­ня: скласти ритмічну вправу «Пісенька бурульок»; виконати в групах пісню «Масляна»

(с. 84-85).

 

46

 

Як зима з весною зустрічається. Створення протилежних за характером, настроєм образів Зими та Літа (чому не Весни?? авт.) (с.86).

 

47

 

Афіша й плакат. Афіша. Симфонія. Слухання: Л. Ревуцький використав «А ми просо сіяли, сіяли» у своїй симфонії (уривок). Виконан­ня: пісня «А ми просо сіяли, сіяли»  (с. 87-88).

 

48

ущ.

Афіша й плакат. Створення ескізу афіші до улюбленої вистави (с.88-89).

 

49

 

Театр ляльок. Театр ляльок. Слухання: перегляд вистави  «Друг зі знаком якості» в мережі Інтернет. Виконан­ня: вивчені пісні (с. 90-91).

 

50

 

Театр ляльок. Колективна робота в групах: створення макету сцени, задників для лялькової вистави та ляльок (с. 91-92).

 

51

 

На гостини до театру. Опера. Опера. Лібрето. Слухання: фрагмент опери «Коза-Дереза» М. Лисенка. Виконання: «Пісня Лисички», яка звучала в опері (с. 93-94).

 

52

ущ.

На гостини до театру. Опера. Художник-декоратор. Декорація. Намалювати декорації до опери «Коза-Дереза» (с. 94-95).

 

53

 

На гостини до театру. Балет. Балет. Слухання: П. Чайковський уривок із балету «Лебедине озеро»; О. Шимко епізоди «Троль» і «Герда та мім» з балету «Снігова королева». Виконан­ня: пісня «Побачити бароко»  на сл. Л. Ратич та муз. А. Олєйнікової (с. 96-97).

 

54

 

На гостини до театру. Балет. Виконати ескізи театральних костюмів своїх улюблених персонажів (с. 98-99).

 

55

 

Чарівний світ кіно. Виконан­ня: «Побачити бароко» (с. 100-101).

Для учні підготувати саундтрек/трейлер до улюбленого фільму, щоб прослухати/перглянути на уроці (авт.), бо нічого цікавого не придумали...

 

56

ущ.

Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого супергероя/супергероїні (матеріал та техніка виконання на вибір) (с. 102-103).

 

57

 

Весняні замальовки. Музична інтонація. Веснянки. Слухання: Едвард Ґріґ «Навесні». Виконан­ня: поспівка «Благослови, мати!»; пісня «Веснянка» на сл. К. Перелісної, муз. Н. Шевченко (с. 104-105).

 

58

 

Весняні замальовки. Замальовка (начерк). Створення сюжетної композиції «Весняні робóти» (фломастери або кольорові олівці, або фарби) (с. 106-107).

 

59

 

Світле свято Великодня. Слухання: Леся Дичко «Писанки». Виконан­ня: поспівка «Гра з писанками»; пісня «Великодній цвіт» на сл. Є. Левченко, муз. А. Олєйнікової (с. 108-109).

 

60

 

Світле свято Великодня. Писанка, писачка. Створення тематичної композиції «Писанки» (с. 109-111).

 

61

 

Витоки народного мистецтва. Слухання: фрагмент Симфонії соль мінор В. Сокальського. Виконан­ня: створити й виконати поспівку за рядками вірша (с. 112-113).

 

62

ущ.

Витоки народного мистецтва. Створення ескізу вишивки для серветки (аркуш у клітинку) (с. 113-115)

 

63

 

Пам’ятки архітектури. Рондо. Слухання: Костянтин М’ясков «Українське рондр». Виконан­ня: поспівки виконати за планом «Ми – третьокласники», «Ми хлопчики», «Дівчатка ми». Виконання: «Веснянка» (с. 116-117).

 

64

 

Пам’ятки архітектури. Створення малюнку обраної пам’ятки архітектури (кольорові олівці або фарби) (с. 117-119).

 

65

 

Мультфільми. Саундтрек. Слухання: пісні Карлсона, саундтрек до мультфільму «Микита Кожум’яка»; переглянути першу серію мультсеріалу «Чарівний горох», де укр. нар. музика буде звучати упродовж усього мультфільму. Виконан­ня: «Що таке щастя?» Н. Май

(с. 120-121)

 

66

 

Мультфільми. Створення декоративної сюжетної композиції за мотивами творчості Марії Примаченко (с. 121-122).

 

67

 

Літо зустрічаймо! Слухання: Енніо Морріконе «Зелене листя літа». Виконання: піснí, які найбільше сподобалися (с. 123).

 

68

ущ.

Літо зустрічаймо! Картина «Літо» (с. 124-125).

 

69

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв»

 

70

 

Підсумковий урок «Вернісаж мистецтв». Налаштування на літо.

 

ІІ семестр. Рік

 

 

 

F:\школа 18-19\images (4).jpg

 

Календарно-тематичне планування  з музичного мистецтва для 4 класу

(відповідно до підручника «Музичне мистецтво: підручник для 4 класу Л.Г.Кондратова»)

Дата

Тема уроку

Основні поняття для засвоєння

Матеріал для музичного сприймання

Матеріали для виконання

 І семестр

Розділ 1. Музика мого народу (16 год.)

1

 

Музика рідного краю

Різновиди музики: професійна,народна, професійна в народному дусі. Традиції та історія української народної музичної культури. Символи нашої країни. Зв'язок історії українських пісень з історією народу. Гімн – основна пісня держави.

Муз.М.Вербицького,

Сл. П.Чубинського

Державний гімн України у виконанні Національного заслуженого академічного народного хору України ім. Г.Верьовки та національного симфонічного оркестру України.

Державний гімн України «Ще не вмерла України», муз.М.Вербицького, сл..П.Чубинського.

 

«Це моя Україна»,

сл. А.Камінчука,

муз. М.Ведмедері

2

 

Грають троїсті музики

Троїсті музики як різновид народного інструментального ансамблю, життєве призначення їх музики. Музичні інструменти, які найчастіше входять до складу троїстих музик. Засоби музичної виразності, їх особливості й призначення.

Українські троїсті музики.

Ж.Колодуб «Троїсті музики» у виконанні оркестру народних інструментів.

«Це моя Україна»

сл. А.Камінчука,

муз. М.Ведмедері

 

3

 

Календарно-обрядові пісні. Жниварські пісні

Пісенний календар народних свят та обрядів.

Календарно-обрядові пісні осіннього циклу, їх зміст, ознаки, особливості виконання, зв'язок із трудовою діяльністю людей. Зміст, життєве призначення жниварських пісень, розподіл на три групи.

Музичний калейдоскоп жниварських пісень.

В.Філіпенко «Поле моє поле» у вик. національного заслуженого академічного народного хору України ім. Г.Верьовки

Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»

 

Українська народна пісня «Сіяв мужик просо»

 

4

 

Музика в побуті

Музичні захоплення українців. Побутова музика. Побутова музика, її призначення та особливості. Характеристика жанру симфонія, музичні особливості, будова.

Українська народна пісня «Дівка в сінях стояла» у вик. академічного хору.

М.Калачевський «Українська симфонія» ІІ частина

Українська народна пісня «Вийшли в поле косарі»

 

5

 

Колисала мене мати

Колискова пісня та її ознаки, музичні особливості, засоби виразності.

Тематика і сюжети українських колискових.

Українські колискові пісні «Повішу я колисочку» у вик. О.Гури; «Ой ходить сон коло вікон» у вик. К.Цісик

Українська народна пісня «Котику сіренький»

6

 

Співають діти

Дитячий музичний фольклор, його характерні риси та різновиди, життєве призначення.

Поняття а капелла

Дитячий фольклор: дражнили, лічилки, забавлянки у виконанні дитячого хору.

«Дитинства світ»

сл. Н.Погребняк муз. О.Янушкевич Укр. народна пісня-гра в обробці Ж.Колодуб «Котилася торба»

7

 

Українці жартують і танцюють

Зміст, герої, життєве призначення жартівливих українських народних пісень, їхні музичні особливості. Коломийки, їх зміст, будова, особливості виконання.

Народна коломийка у виконанні хорової капели та нар. оркестру. Симфонія невідомого автора початку 19 ст. (фінал) у виконанні камерного оркестру.

«Дитинства світ»

сл. Н.Погребняк

муз. О.Янушкевич

Українська народна пісня «Коломийка»

8

 

Музика в житті народу. Урок узагальнення знань

Узагальнення знань про жанри українських народних пісень, їх особливості.

Практичне засвоєння навичок музикування на дитячих музич. інструментах і танцювальних імпровізацій.

Твори на вибір учнів та вчителя

Пісні на вибір учнів та вчителя

9

 

Українська народна дума

Постать кобзаря у музичній історії України. Музичні інструменти кобзарів, їх характеристика. Музичні особливості жанру української народної думи, сюжети, будова.

Українські народні думи «Іван Богун», «Пісня  про Байду», «Дума про козака Голоту» у виконанні чоловічої хорової капели.

М.Вериківський «Пісня кобзаря» з хорової поеми «Гайдамаки» у виконанні хорової капели «Почайна»

Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть»

10

 

У піснях історія народу

Історичні пісні як символ української національної культури, характерні ознаки, розподіл на тематичні групи.

Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть» у вик. Нац. заслуженого академічного народного хору Укр. ім. Г. Верьовки

Українська народна пісня «ой на горі та й женці жнуть»

11

 

Лірична пісня народу

Ліричні пісні, тематика, характерні риси. Ліричні мотиви у творах українських композиторів. Музичні інструменти Гуцульщини.

Українські народні пісні «Розлилися круті бережечки», «Ой горе тій чайці», «ой, не ходи, Грицю»

Г.Майборода «гуцульська рапсодія» у вик. державного симфонічного оркестру України.

І.Шамо «Гуцульські акварелі» (фрагмент у виконанні камерного оркестру)

«Шкільна стежина»

сл. М.Лисянського

переклад Б.Олійника, муз. В.Мураделі.

 

12

 

Народна й професійна музика

Спільне та відмінне в народній та професійній музиці, зв'язок між ними. Жанр елегії, його особливості.

М.Лисенко «Елегія»

Українська народна пісня «Зоре моя вечірняя» у сольному виконанні та у супроводі оркестру народних інструментів.

Я. Степовий на сл. Т.Шевченка «Зоре моя вечірняя»

Репродукції портретів М.Лисенка, Я.Степового

13

 

Народна пісня –джерело музичних творів

Маруся Чурай – українська народна поетеса та піснярка. Тематика її пісень, особливості виконання.

Українська народнопісенна  творчість як джерело професійної музики. Увертюра, її призначення.

Українська народна пісня «Засвіт встали козаченьки» у виконанні Державної капели бандуристів.

М.Лисенко Увертюра до опери «Тарас Бульба» у виконанні симфонічного оркестру.

«Україно-світ»

сл..В.Герасимова

муз.Л.Попернацького

14

 

Професійна музика у народному дусі

Характеристика професійних творів у народному дусі, їх джерело. Опера, її особливості, синтетичність жанру.

С.Гулак-Артемовський. Танці з опери «Запорожець за Дунаєм» у виконанні камерного оркестру.

Українська народна пісня «Ой, хто, хто Миколая любить»

15

 

Календарно-обрядові зимові пісні

Жанри, характерні особливості, зміст, особливості виконання календарно-обрядових пісень зимового циклу.

Українські щедрівки «Чи дома, дома», «Слава нашим господарям» колядки

Українська щедрівка «Ой рано, рано кури запіли»

Пісня-гра «Ой, господарю, господарочку»

16

 

Музика мого народу.

Підсумковий урок-концерт

 

Узагальнення знань про жанри української народної та професійної музики, її виконавців.

Твори на вибір учнів та вчителя.

Українська народна колядка «Нова радість стала»

Пісні на вибір учнів та вчителя.

І семестр

 ІІ семестр

Тема 2. «Музика не знає кордонів»  (19 год.)

17

 

Українська музика як частина музичної культури словян

Спорідненість музики слов’янських народів.

Спільні та відмінні риси музики різних народів.

Українська народна пісня «Реве та стогне Дніпр широкий»

М.Глінка «Гуде вітер вельми в полі»

18

 

Музика російського народу

Властивості російських протяжних ліричних пісень: наспівність, широке розгортання мелодії, розспівування складів, підголоскове багатоголосся, відносно вільний рух  голосів. Роль композиторів у встановленні зв’язків між музикою різних народів.

С.Рахманінов Третій концерт для фортепіано, І частина (Фрагмент)

М.Глінка «Гуде вітер вельми в полі»

19

 

Музика білоруського народу

Історія, культура та побут білоруського народу.

Особливості музичної мови білоруського народу.

Білоруська народна пісня «Бульба»

Білоруска народна пісня «Перепілонька»

20

 

Танці східних словян у професійній музиці

Спільні та відмінні риси в танцювальній музиці слов’янських народів, народні мотиви в професійній музиці, жанр фантазії. Порівняльна характеристика трьох прикладів музики словянських народів.

Спільні риси музики словянських народів.

К. Мясков «Білоруський танець»  О. Хромушин «Фантазія на теми українських народних пісень»;

Р.Щедрін «Пустотливі частівки»

Білоруска народна пісня «Перепілонька»

21

 

Музична культура західних словян

Знайомство з музичною культурою Польщі, Словаччини, Чехії.

Порівняльна характеристика  прикладів музики інших народів у творах словянських композиторів.

Д. Кабалевський Празький концерт.

Ф.Шопен . Мазурка ля мінор.

 

Ян Белла. Святкова увертюра (уривок)

Чеська народна пісня «Полька»

22

 

Музична культура південних словян

Музична культура Болгарії.

Порівняльна характеристика прикладів музики словянських народів, спільні риси музики словянських народів

Болгарська народна пісня «Посадив я полин»

Петко Стайнов Симфонічна сюїта «Фракійські танці» («Реченица»)

Чеська народна пісня «Полька»

23

 

Календарно-обрядові весняні пісні

Особливості українських народних весняних пісень.

Історична, мовна та культурна спорідненість українського та інших словянських  народів, спільні та відмінні риси їх музичної культури.

Л.Ревуцький «Веснянка»

Українські веснянки «Янчику - білоданчику»

«Прийшла весна з квітами»

О.Золотник «Мамина пісня»

24

 

Обробки народних пісень

Обробки народних пісень, жанр варіацій.

Українська народна пісня «А вже весна»,

М.Сільванський Варіації на тему української народної пісні «А вже весна».

К.Дебюсі Симфонічна сюїта «Весна» уривок

О.Золотник «Мамина пісня»

25

 

Календарно-обрядові пісні у професійній музиці

Поняття розспів, підголоскове багатоголосся.

П.Чайковський «Пролісок»

П.Чайковський Фінал першого концерту для фортепіано з оркестром (фрагмент)

Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку»

26

 

Музика словянських народів. Урок узагальнення знань

Історична, мовна та культурна спорідненість українського та інших словянських народів, спільні та відмінні риси їх музичної культури.

Тестові завдання.

Музична вікторина.

Українська народна пісня «Вийди, вийди, Іванку»

Повторення вивчених пісень

27

 

Музична культура Європи. Італія

Історія, культура та побут народів Італії. Особливості музичної мови італійського народу.

Прибалтика.

М.Глінка «Венеціанська ніч»; М.Лисенко «Баркарола» С.Рахманінов «Італійська полька»

Обробка твору для дитячого хору, струнного ансамблю.

муз. Б.Савельєва

сл.М.Пляцковсь-кого «Справжній друг»

28

 

Музична культура Європи. Угорщина

Історія, культура та побут народу Угорщини. Особливості музичної мови народу Угорщини.

З.Кодай Чардаш із опери «Харі Янош»

 

Й.Брамс Угорський танець №2

муз. Б.Савельєва

сл.М.Пляцковсь-кого «Справжній друг»

29

 

Музична культура Європи. Франція.

Фінляндія

Історія, культура та побут народів Франції та Фінляндії. Особливості музичної мови народів Франції та Фінляндії. Жанри французької народної пісні.

В.А.Моцарт Варіації на тему французької пісні В.А.Моцарт Менует ре мажор

Я.Сібеліус «Фінляндія»

Французька народна пісня «Пастушок»

30

 

Музична культура Балтійських країн

Історія, культура та побут народів Балтійських країн.

Особливості музичної мови народів Балтії.

Литовська народна пісня «Добрий мірошник»

Естонський народний танець «Тульяк»

К.Мясков «Литовський танець»

Французька народна пісня «Пастушок»

Латвійська народна пісня «Півник»

31

 

Музична культура Азії. Туркменістан. Узбекистан

Історія, культура та побут туркменського, узбекистанського, народу. Особливості музичної мови Туркменії, Узбекистану, народні танці та музичні інструменти.

Народні туркменські мотиви К.Мясков «Туркменський танець» Узбецька народна пісня-танець «Мавриги» (відео-перегляд)

В.Таловиря «Рідній вчительці»

32

 

Музична культура Закавказзя

Інтернаціональна сутність музичної мови Закавказзя.

Історія, культура та побут народів Закавказзя.

Грузинський народний танець «Лезгінка» Порівняння гопаком.

А.Штогаренко «Вірменські ескізи»

Г.Гусейнлі «Курчатка»

 

33

 

Музична культура країн Азії, Японії, Індонезії.

Історія, культура та побут Японії та Індонезії.

Взаємовплив і взаємозбагачення музики різних народів.

Народна традиційна японська музика.

Д.Кабалевський Варіації Японську народну  тему.

Індонезійський таанець

Японська народна пісня «Вишня»

Індонезійська народна пісня «Прогулянка з батьком»

34

 

Музика не знає кордонів. Урок узагальнення знань

Роль композиторів у встановленні зв’язків між музикою різних народів.

Музична вікторина

В.Таловиря «Рідній вчительці»

35

 

Урок-концерт.

Підсумковий урок за рік

Тестові завдання

Слухання музики за бажанням.

В.Таловиря «Рідній вчительці»

ІІ семестр. Рік

 

F:\школа 18-19\Без названия (3).jpg

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва для 5 класу  

підручник Л. М. МАСОЛ, Л. С. АРИСТОВА

(1 година на тиждень; 35 годин на рік)

І семестр

Дата

Тема

Примітки

Розділ 1. Музика як вид мистецтва (8 год)

1

 

Як виникла музика.

Пер Нергард «Образ шуму»

Виконання творів музичного мистецтва Г.Струве«Музика», вірші І.Ісакової

Запис звуків природи

Підруч. с. 10 -11

2

 

Як виникла музика (продовження)

Д. Кабалевський «Труба і барабан»; Луї Клод Дакен «Зозуля». 

Виконання творів музичного мистецтва Г.Струве «Музика», вірші І.Ісакової

Міф про флейту Пана

Підручник с. 14;

3

 

Мова музики.

П. Чайковський «Італійська пісенька», «Старовинна французька пісенька» (із «Дитячого альбому»).

Виконання творів музичного мистецтва О.Янушкевич «Веселкова», вірші М. Ясакової

м/ф «Дитячий альбом»

Підруч. с. 20-21

4

 

Мова музики (продовження)

С. Рахманінов «Вокаліз».

Виконання творів музичного мистецтва О.Янушкевич «Веселкова», вірші М. Ясакової

Дж.Россіні «Дует котів»

Підручник с. 25

5

 

Музика давніх епох: Єгипет

Р. Арройо. Єгипетська музика (музична реставрація); К. Дебюссі «Місячне сяйво» (із «Бергамської сюїти») Виконання творів музичного мистецтва Вірші на музику Н.Май «Золота зіронька»

М/ф «Китайська тарілка» Підручник с. 29, 33 – 34 

6

 

Музика давніх епох: Китай

Музика до мультфільму  Волта Діснея «Китайська тарілка»

Виконання творів музичного мистецтва Вірші на музику Н.Май «Золота зіронька»

 

7

 

Музика давніх епох: Греція

К.Глюк. Мелодія Орфея (фрагмент із опери «Орфей та Евридіка»). Виконання творів музичного мистецтва Н. Красоткіна «Прекрасні звертання»

Міф про Орфея Підручник с. 38

8

 

Перевіряємо свої досягнення

Музична вікторина. Виконання творів, що виконували впродовж чверті.

 

Тематична 1

Розділ 2. Народна музика (8 год)

9

 

Пісня – душа  народу (у віночку народних пісень)

Франц. нар. пісня «Братик Яків»; укр. нар. пісня «Дівка Явдошка»

Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня

« Чи не той Омелько»

Фр. м/проекту «Колискові світу»

Підручник с. 44

10

 

Пісня – душа народу (календарно-обрядові пісні)

Українська народна пісня «Іди, іди, дощику», пісня-гра «Подоляночка» Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня « Чи не той Омелько».

Підручник с. 46.

11

 

Пісня– душа  народу (історичні пісні)

Українська народна пісня «За світ встали козаченьки»; М. Лисенко. Сцена «Запорізька Січ» та Увертюра до опери «Тарас Бульба», Виконання творів музичного мистецтва М. Балема «Козацькому роду нема переводу»

Укр. нар. пісня «За світ встали козаченьки»

Підручник  с. 52.

12

 

Народні музичні інструменти

Укр. нар. пісня «Як ішов я з Дебречина додому» у виконанні троїстих музик; шотландські награвання  «Грай, волинко!». Виконання творів музичного мистецтва Норвезька народна пісня «Чарівний смичок»

Казка «Чарівна скрипка»

Підручник с. 58

13

 

Народні танці

М. Мусоргський. Гопак з опери Сорочинський ярмарок»; український народний танець козачок

Виконання творів муз. мистецтва Норвезька народна пісня «Чарівний смичок».

Підручник с. 68.

14

 

Народні танці (продовження)

В. Монті «Чардаш»; А. Хачатурян. Лезгинка з балету «Гаяне»; М. Глінка «Камаринська». Виконання творів музичного мистецтва Французька народна пісня «Танок каченят»

Х/ф «Грек Зорге» (сиртакі)

Підручник с. 73

15

 

Народна музика у творчості композиторів

М. Леонтович. Обробка укр. нар. пісні  «Щедрик»; Парафраз у виконанні Асії Ахат на тему «Щедрика»; Р.Савицький. Варіації на тему укр. Пісні «Їхав козак за Дунай». Виконання творів музичного мистецтва Щедрівка «Добрий вечір тобі, пане господарю!»

М/ф «Щедрик» обробка

Підручник с. 78

16

 

Перевіряємо свої досягнення

Музичні твори, які слухали впродовж семестру

 

Тематична 2. І семестр. Скоригована

ІІ СЕМЕСТР

Розділ 3. Професійна музика (11год)

17

 

Вокальна музика

Р. Глієр. Концерт для колоратурного сопрано з оркестром.

Виконання творів музичного мистецтва І. Карабиць «Пісня на добро»

Підручник с. 86

18

 

Вокальна музика (продовження)

Ф. Шуберт «Аvе Mаrія»; А. Кос.Анатольський «Ой ти, дівчино, з горіха зерня»; Ж. Бізе. Арія Тореодора з опери «Кармен».

Виконання творів музичного мистецтва  І. Карабиць «Пісня на добро»

Підручник с. 89

 

19

 

Хорова музика: хор

С. Рахманінов «Вокаліз»; Дж. Гершвін «Clap your hands» у виконанні дитячого хору. Виконання творів музичного мистецтва Б. Гірський «Рідна мова»

Підручник с. 94

20

 

Хорова музика: духовна музика

А. Ведель «Херувимська»; С. Рахманінов.  Прелюд до-дієз мінор

Виконання творів музичного мистецтва Б. Гірський «Рідна мова»

М/ф «Країна оркестрія»

Підручник с.97

21

 

Інструментальна  музика

Л. Ревуцький «Пісня»;

В.Барвінський «Пісня без слів». Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка»

Підручник с. 103

22

 

Інструментальна  музика: ансамбль

В. Барвінський «Квартет для двох скрипок, альта і віолончелі».

Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка»

І. Крилов «Квартет»; Л.Глібов «Музики»

Підручник с. 106

23

 

Інструментальна  музика: симфонічний оркестр

Б. Бріттен «Путівник по оркестру для молоді».

Виконання творів музичного мистецтва В. Філіпенко «Веснянка».

 

24

 

Симфонічна музика

В.А. Моцарт. Симфонія №м 40 соль - мінор (частина І).

Виконання творів музичного мистецтва І. Кириліна «Зелене слоненя».

Фрагмент казки «Таємниця запічного цвіркуна»;

Підручник с. 112

25

 

Симфонічна музика (продовження)

О. Бородін. Експозиція І частина Симфонія №2 «Богатирська».

Виконання творів музичного мистецтва І. Кириліна «Зелене слоненя»

Фрагмент з повісті А. Згорж «Один проти долі»

Підручник с. 116

26

 

Симфонічна музика (продовження)

О. Бородін. Симфонія №2 «Богатирська» (частина І); Л. ван Бетховен. Симфонія №5 (частина І)

Виконання творів музичного мистецтва О. Жилінський «Пісенька джури»

 

27

 

Перевіряємо свої досягнення

Музичні твори, що слухали впродовж чверті

 

Тематична 1

Тема 4. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва (8 год)

28

 

У музичному театрі: опера

В.А Моцарт. Арія Цариці Ночі, дует Папагено та Папагени, хор «Звідки приємний та ніжний той дзвін» (із опери «Чарівна флейта»).

Виконання творів музичного мистецтва В.Таловиря «Писанки»

Г. Цифером фрагмент казки «Таємниця запічного цвіркуна»; відео «Чарівна флейта»

Підручник с. 122

29

 

У музичному театрі: опера (продовження)

С. Гулак-Артемовський. Дует Одарки і Карася та фінальна сцена «Там, за тихим, за Дунаєм» (із опери «Запорожець за Дунаєм»).

Виконання творів музичного мистецтва В.Таловиря «Писанки»

Фрагмент х/ф «Запорожець за Дунаєм»

Підручник с. 124

30

 

У музичному театрі: балет

П. Чайковський. Вальс квітів, Вальс снігових пластівців (із балету «Лускунчик»). Виконання творів музичного мистецтва О. Злотник «Школярі – школярики»   

М/ф«Лускунчик» балет

Підручник с. 128

31

 

У музичному театрі: балет (продовження)

С. Прокоф’єв. Фрагменти «Па-де-шаль» та «Аморозо» (із балету «Попелюшка»). Виконання творів музичного мистецтва О. Злотник «Школярі-школярики»   

М/ф«Попелюшка»

Підручник с. 133

32

 

Музика на кіноекрані

С. Джоплін «Регтайм»; І. Дунаєвський. Увертюра до кінофільму «Діти капітана Гранта». Виконання творів музичного мистецтва Л. Стельмащук «Український віночок»

Фрагменти з х/ф «Людина з бульвару капуцинів»; та фільмів німого кіно.  С. 137

33

 

Музика на кіноекрані (продовження)

Р. Роджерс. Пісня «До-ре-мі» (із кінофільму «Звуки музики»).

Виконання творів музичного мистецтва Р. Роджерс. Пісня «До-ре-мі» (із кінофільму «Звуки музики»)

Фрагменти мюзиклів

Підручник с. 143

34

 

Діалог музики та живопису

К. Дебюссі. Сюїта «Море» (ІІ частина «Гра хвиль»); М. К. Чюрльоніс. Симфонічна поема «Море».

Виконання творів музичного мистецтва З. Майстрова «Я малюю море»

М. Чюрльоніс «Море» та інші картини (на вибір вчителя»

35

 

Перевіряємо свої досягнення

Музична вікторина

Твори, які слухали впродовж навчального року

Підручник

с. 150 – 151

Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована. Річна

 

 

                                                               

 

 

Календарне планування з музичного мистецтва для 6 класу

підручник Л. М. МАСОЛ, Л. С. АРИСТОВА

(1 година на тиждень; 35 годин на рік)

Дата

Тема

Примітки

І СЕМЕСТР

Розділ 1. Жанри камерно-вокальної музики (8 годин)

1

 

Камерно-вокальний жанр (пісня)

«Пісня» Л. Ревуцького, третя частина І Симфонії Г. Малера.

Виконання творів музичного мистецтва Укр. народна пісня «Од Києва до Лубен»

Підручник с. 12

2

 

Камерно-вокальний жанр (гімн)

М. Вербицький, П. Чубинський «Ще не вмерла України...»; гімн «Гаудеамус». Виконання творів музичного мистецтва Укр. народна пісня «Од Києва до Лубен»

Підручник с. 15

3

 

Романс і його різновиди

 Романси «Гірські вершини» А. Рубінштейна, О. Варламова, Г. Свиридова. Виконання творів музичного мистецтва «Диво-осінь» А. Олєйникової

Підручник с. 18

4

 

Романс і його різновиди (серенада)

«Іспанська серенада» Хоакіна Малатса

Виконання творів музичного «Диво-осінь» А. Олєйнікової

Підручник с. 27

5

 

Романс і його різновиди (балада)

 Балада «Лісовий цар» Ф. Шуберта Виконання творів музичного мистецтва «Балада про солдата» В. Соловйова-Сєдого

 

6

 

Сучасні та вокальні жанри (авторська пісня)

«Пісня про загублений час» і «Пісня про добро та зло» В. Висоцького.

Виконання творів музичного мистецтва «Музикант» Б. Окуджави

Підручник с. 32

7

 

Сучасні та вокальні жанри (естрадна пісня)

«Червона рута» В. Івасюка, «Кашалотик» Р. Паулса

Виконання творів музичного мистецтва «Хвостики-метелики» Н. Май

Підручник с. 37

8

 

Сучасні вокальні жанри.  

Перевірка знань з теми «Жанри камерно-вокальної музики»

Ж. Брель «Вальс» «Хвостики-метелики» сл.і муз. Н.Май

 

Тематична 1

Розділ 2. Жанри хорової музики (8 годин)

9

 

Хорова духовна музика (меса, літургія, концерт)

Хоровий концерт №15 Д. Бортнянського.

Виконання творів муз. мистецтва «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної

Підручник с. 44-49

10

 

Хорова духовна музика (реквієм) «Dies irae» з «Реквієму» В. А. Моцарта.

Виконання творів муз. мистецтва «Будинок під блакитним дахом» І. Кириліної

Підручник с. 49-50

11

 

Хорові жанри (кантата, ораторія)

Перша частина «Весна» кантати «Чотири пори року» Л. Дичко, хор №39 «Алілуя» з ораторії «Мессія», Г. Ф. Генделя.

Виконання творів музичного мистецтва «Веселкова»   О. Жилінського

Підручник с. 55

12

 

Цикли у вокально-хоровій музиці

«Марш дерев’яних солдатиків», «Хвороба ляльки» П. Чайковського, «Лебідь», «Слон» К. Сен-Санса; вокальний цикл «Дитяча» М. Мусоргського.

Виконання творів музичного мистецтва  Укр. щедрівка  «Ой, у полі плужок оре»

Підручник с. 62

13

 

Цикли у вокально-хоровій музиці (продовження)

Фортепіанний цикл «Колядки та щедрівки» В. Барвінського, фрагменти циклу «Вінок колядок» Б. Бріттена.

Виконання творів музичного мистецтва Укр. щедрівка  «Ой, у полі плужок оре»

Підручник с. 60

14

 

Музичні жанри в театрі та кіно (опера)

Увертюра та каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник» 

Виконання творів музичного мистецтва «Крилаті гойдалки» Є. Крилатова

Підручник с. 69

 

15

 

Музичні жанри в театрі та кіно (мюзикл)

«До-ре-мі» Р. Ч. Роджерса з кінофільму «Звуки музки», «Пісні про дітей» І. Єфремова з к/ф «Пітер Пен», музика Г. Гладкова до м/ф «Бременські музиканти».

Виконання творів музичного мистецтва «Крилаті гойдалки» Є. Крилатова

Підручник с. 70

16

 

Перевірка знань з теми «Жанри камерно-вокальної музики» та «Жанри хорової музики». Підсумковий урок семестру «Музичний калейдоскоп». Пісні, які вивчали впродовж семестру

Підручник с. 71-72

Тематична 2. І семестр. Скоригована

ІІ СЕМЕСТР

Розділ 3. Жанри камерно-інструментальної  музики (11годин)

17

 

Прелюдія

Прелюдія №2 до-дієз мінор С. Рахманінова, Прелюдія ре мінор Й. С. Баха (класичне виконання та виконання В. Мей).

Виконання творів музичного мистецтва «Мрії збуваються» Л. Бражнікової

Підручник с. 80

18

 

Елегія

«Елегія» для скрипки і фортепіано М. Лисенка, «Елегія» В. Сильвестрова. Виконання творів музичного мистецтва «Мрії збуваються» Л. Бражникової

Підручник с. 84

 

19

 

Ноктюрн

Ноктюрн сі мажор Ф. Шопена, «Ноктюрн» Е. Гріг.

Виконання творів музичного мистецтва «Колискова майбуття» В. Дроботенко

Підручник с. 91

20

 

Рапсодія

Угорська рапсодія №2 Ф. Ліста, Карпатська рапсодія для скрипки і ф-но  М. Скорика.

Виконання творів музичного мистецтва «Колискова майбуття» В. Дроботенко

Підручник с. 94

21

 

Скерцо

Скерцо із Сюїти №2 Й. С. Баха (інструментальне та вокальне виконання)

Виконання творів музичного мистецтва «Мамині руки» О. Антоняка

Підручник с. 97

22

 

Етюд

Етюд «Кампанелла», етюд №5 «Полювання» Ф. Ліста;  11-й етюд із сюїти «Одинадцять етюдів у формі старовинних танців» В. Косенка.

Виконання творів музичного мистецтва «Мамині руки» О. Антоняка

Підручник с. 100

23

 

Соната

Соната №14 (І частина) Л. ван Бетховена, «Соната для скрипки і чембало» М. Березовського. Виконання творів музичного мистецтва «Краплини мрії», М. Рожка

Підручник с. 106 –107

24

 

Варіації              «Варіації на народні теми» С. Баштана

Виконання творів музичного мистецтва «Краплини мрії» М. Рожка

Підручник с. 108

25

 

Рóндо                    «Рóндо в турецькому стилі» В. А. Моцарта.

Виконання творів музичного мистецтва «Веселка» Н. Май

Підручник с. 111

26

 

Сюїта        Фрагменти «Української сюїти у формі старовинних танців» М. Лисенка.

Виконання творів музичного мистецтва «Веселка» Н. Май

Підручник с.113

27

 

Перевірка знань  з теми «Жанри камерно-інструментальної музики»

Музична вікторина

Пісні, які вивчали впродовж чверті

 

Тематична 1

Розділ 4. Жанри симфонічної  музики (8 годин)

28  

 

Симфонія

Перша частина та фінал Симфонії №45 «Прощальна» Ф. Й. Гайдна.

Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака

Підручник

 с. 121

29

 

Симфонія (продовження)

Симфонія №3 «Героїчна» Л. ван Бетховена.

Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака

 

30

 

Увертюра

Увертюра до опери «Семіраміда» Дж. Россіні, «Святкова увертюра» Д. Шостаковича, Виконання творів музичного мистецтва «Добрий маг» О. Шпака

Підручник с. 123

 

31

 

Концерт. Фантазія. Симфонічна поема «Фантазія» В. А. Моцарта, І ч. Концерту для ф-но з оркестром Е. Гріга  Концерт ре мінор для гобою і струнних А. Марчелло.

Виконання творів музичного мистецтва «Скрипалик-цвіркунець» В.Поповича

Підручник с. 126

32

 

Музично-театральні жанри: балет, оперета

«Адажіо» з балету А. Хачатуряна «Спартак», фрагменти оперети «Гуцулка Ксеня» Я.Барнича, попурі з оперет Й. Штрауса.

Виконання творів музичного мистецтва «Скрипалик- цвіркунець» В. Поповича

Підручник с. 131 – 139

33

 

Жанри зустрічаються

IV частина Другої симфонії П. Чайковського, «Вальс-фантазія» М. Глінки. Виконання творів музичного мистецтва Українська народна пісня «Журавель»

Підручник с. 143

34

 

Перевірка знань з тем «Жанри камерно-інструментальної музики» та «Жанри симфонічної музики»  Твори, які слухали впродовж семестру.

Пісні, які вивчили впродовж семестру

Підручник

с. 144-145

35

 

Заключний урок семестру та року «Музичний калейдоскоп»

Твори, які слухали впродовж року

Пісні, які вивчали впродовж року

 

Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована

                                            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарне планування з музичного мистецтва для 7 класу

підручник Л. О. ХЛЄБНИКОВА, Т. О. НАЗЕМНОВА, Н. І. МІЩЕНКО, Л. О. ДОРОГАНЬ

(1 година на тиждень; 35 годин на рік)

Дата

Тема

Примітка

І семестр

МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО У НАШОМУ ЖИТТІ

1

 

Українська музика: традиції і новаторство /с. 6/

 

2

 

Невичерпне народне джерело /с. 10/

 

3

 

Витоки української опери /с.16/

 

4

 

Народна основа симфонічної музики /с. 20/

 

5

 

Пісне, душу возвелич! /с. 23/

 

6

 

Відлуння народної творчості /с. 27/

 

7

 

Музика Карпат /с. 31/

 

8

 

Класика української пісні /с. 35/

 

Тематична 1

 

9

 

Духовні роздуми на всі часи  /с. 41/ 

 

10

 

Традиції українського багатоголосся /с. 45/

 

11

 

Нові жанри музичного мистецтва. Фолк-опера /с. 50/

 

12

 

«Енеїда»: від опери до рок-опери /с. 55/

 

13

 

Український балет: звернення до витоків /с. 59/

 

14

 

Фолк-напрями в сучасній українській музиці /с. 63/

 

15

 

Співуча Україна /с.67/

 

16

 

Панорама сучасного музичного життя України /с. 71/. Узагальнення теми

 

Тематична 2. І семестр. Скоригована

 

ІІ семестр

 

НОВІТНІ МУЗИЧНІ ЯВИЩА

 

17

 

Століття джазу /с. 76/

 

18

 

Американська рапсодія /с. 81/

 

19

 

Паризьке танго /с. 85/

 

20

 

Поети, що співають свої вірші /с. 90/

 

21

 

Рок-музика. Початок легенди /с. 94/

 

22

 

«Шоу має тривати!» /с. 100/

 

23

 

Чарівність оперети /с. 103/

 

24

 

Музичний театр XX століття: нові жанри, оновлена мова /с. 106/

 

25

 

Нові музичні світи. Електронна музика /с. 111/

 

26

 

Новітні музичні явища і вподобання сучасного слухача  /с. 116/ 

 

Тематична 1

 

27

 

Видатні постаті музики /с. 121/

 

28

 

Лірична сповідь душі /с. 125/

 

29

 

Новаторство, що стало класикою /с. 129/

 

30

 

Симфонічні фрески /с. 133/

 

31

 

Симфонічні полотна /с. 137/

 

32

 

Історія кохання, вічна і сучасна /с. 141/

 

33

 

«Легке» і «серйозне» в музиці /с. 146/

 

34

 

Щедрі розсипи великого таланту /с. 150/

 

35

 

Заповіт наступним поколінням /с. 153/

 

Тематична 2. ІІ семестр. Скоригована. Річна

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Планування
Додано
30 серпня 2020
Переглядів
8620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку