Інтегрований курс «МИСТЕЦТВО» 3 клас ІІ семестр ( за підручником Л. Масол) НУШ

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складене відповідно до Типової освітньо програми, розробленої під керівництвом Р. Шияна, за підручником Л.Масол. Розраховане згідно навчального плану - 2 год. Всього - 70 год.
Перегляд файлу

ІІ семестр

Уроку

______

 

 

33-

34

 

Дата

________

 

Тема уроку (музичне мистецтво)

_____________________________

Мандрівка у світ фантастики. Роботи-музиканти. Динаміка. Перегляд', пісня робота СЕ-Е («Oh, Oh, Oh, Watch CE-E go»); M. Римський-Корсаков «Політ джмеля» (у виконанні дівчинки-піаністки Чен Анке і робота Тео Троніко). Виконання: Д. Пташинська «Планета дитинства» (с. 54-55).

 

Тема уроку (образотворче мист.) _____________________________

Мандрівка у світ фантастики. Перегляд: малювання робота- художника. Зображення робота з простих форм для комп’ютерної гри (кольорові олівці) (с. 56-57).

35-

36

 

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Ансамбль. Слухання: П. Чайковський «Баба-Яга»; Ю. Тесняк «Карлсон». Перегляд: мультфільм «Карлсон, який мешкає на даху» (фраг­менти). Виконання: улюблена пісня в ансамблі (с. 58-59).

Мандрівка у світ фантастики (продовження). Фантастичні картини. Зображення композиції «Політ Карлсона над містом» (гуаш чи кольорові олівці, фломастери) (с. 60-61).

37-38

 

Чарівні дива. Нотна грамота. Слухання: Ж. Колодуб «Троль. Герда. Снігова Королева» (з альбому «Снігова Королева»). Виконання: М. Ровенко «Баба снігова» (с. 62-63).

Чарівні дива. Слухання: Г. Сасько «Крижаний палац Снігової Королеви». Зображення крижаного палацу Снігової Королеви (техніки за вибором) (с. 64-65).

39-40

 

Чарівні дива (продовження). Темп і динаміка. Слухання: О. Шимко балет «Снігова Королева» (фрагменти). Виконання мелодій у помірному й повільному темпах. Створення контра­стних звукових картин зими (с. 66-67).

Чарівні дива (продовження). Архітектура. Мурал. Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери) (с. 68-69).

41-42

 

У світі реального та уявного. Темп. Українські народні ін­струменти. Слухання: «Створюємо оркестр» (у виконанні НА- ОНІ, фрагменти). Виконання: «Щебетала пташечка» (українсь­ка народна пісня) (с. 70-71).

У світі реального та уявного. Картини М. Приймаченко. Кон­трастні кольори. Зображення фантастичної тварини (гуаш) (с. 72-73).

43-44

 

У світі реального та уявного (продовження). Фантазії. Слу­хання: М. Стецюн лірична фантазія «Калинонька» (фрагмент); «Українська в’язанка» (у виконанні НАОНІ); В. Джозеф «Фан­тазія» (у виконанні скрипки з оркестром). Виконання: «Щебе­тала пташечка» (українська народна пісня) (с. 74-75).

У світі реального та уявного (продовження). Стилізація. Створення іграшки — фантастичної тваринки (пластилін, глина, солоне тісто) (с. 76—77).

45-46

 

Картинки з виставки. Сюїта. Слухання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: муль­тфільм «Білосніжка і семеро гномів». Виконання: А. Житкевич «Семеро гномів» (с. 78-79).

Картинки з виставки. Художній музей. Перегляд: віртуальна екскурсія «Лувр» (фрагмент). Зображення або ліплення фанта­стичного персонажа з мультфільму, який найбільше сподобав­ся (с. 80-81).

47-48

 

Картинки з виставки (продовження). Лади в музиці. Слу­хання: М. Мусоргський сюїта для фортепіано «Картинки з виставки». Перегляд: мультфільм «Картинки з виставки». Ви­конання: поспівка (с. 82-83).

Картинки з виставки (продовження). Натюрморт. Правила композиції. Створення фантастичного натюрморту (гуаш) (с. 84-85).

49-50

 

Фантастичні пригоди у країні див. Перегляд: Дж. Талбот, К. Уілдон балет «Аліса в Країні Див» (фрагменти). Створення вокальних портретів героїв казки. Розігрування вокальної пре­зентації персонажів мюзиклу в ролях (с. 86-87).

Фантастичні пригоди у країні див. Декоративне зображення. Перегляд: мультфільм «Аліса» (фрагмент). Створення декора­тивного натюрморту «Запрошення до чаю» (фломастери або олівці) (с. 88-89).

51-52

 

Політ фантазії. Імпровізація. Слухання: А. Шнітке «Політ» (з мультфільму «Казка мандрів»; Р. Шуман «Фантастичний та­нець»; Ю. Щуровський «Фантастична п’єса». Перегляд: муль­тфільм «ВАЛЛ-І» (фрагмент). Виконання: В. Бистряков, 0. Вратарьов «Давайте розбудимо радість» (с. 90-91).

Політ фантазії. Відтінки кольору. Зображення фантастично­го космічного пейзажу (гуаш) (с. 92-93).

53-54

 

Гумор у мистецтві. Пародія. Слухання: Дж. Россіні каватина Фігаро з опери «Севільський цирульник». Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня) (с. 94-95).

Гумор у мистецтві. Шарж. Створення шаржу «Веселий шко­лярик» або «Весела школярочка» (кольорові олівці або флома­стери) (с. 96—97).

55-56

 

Гумор у мистецтві (продовження). Слухання: І. Шамо «Ске­рцо»; П. Бриль «Українська гумореска». И.-С. Бах «Жарт» (у різних обробках). Ритмічна гра «Ну-бо, дожени!». Створення гумористичних пісеньок на вірші й заданий ритм (с. 98-99).

Гумор у мистецтві (продовження). Комікс. Створення комі­ксів до пісні «Грицю, Грицю, до роботи» (с. 100-101).

57-58

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Перегляд, мультфільму «Танці ляльок» (фрагменти). Слухання: Д. Шостакович «Вальс- жарт» (із циклу «Танці ляльок»). Виконання: ритм вальсу-жарту на дитячих ударних інструментах. Руханка (с. 102-103).

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві. Лялька-мотанка. Зображення ляльки ЛОЛ-сюрпризу (кольорові олівці, фломас­тери) (с. 104-105).

59-60

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження). Симфонія. Слухання: Л. Моцарт «Симфонія іграшок, або Ди­тяча симфонія». Виконання: М. Жабляк, Л. Повз «Канікули». Гра-поспівка «Створюємо контрасти» (с. 106-107).

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві (продовження).

Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш) (с. 108-109).

61-62

 

Мистецька подорож до Європи. Перегляд: І. Стравинський балет «Пульчинелло» (фрагмент); Е. Вілла-Лобос «Поліши­нель»; В. Косенко «Петрушка». Порівняння творів. Виконання: імпровізація танцю Полішинеля з дзвіночками і Петрушки з бубном (в парах) (с. 110-111).

Мистецька подорож до Європи. Ляльковий театр. Створення пальчикових ляльок (кольоровий папір) (с. 113-114).

63-64

 

Мистецька подорож до Європи (продовження). Слухання: К. Дебюсі «Серенада ляльці. Ляльковий кекуок»; Е. Градецький «Морозиво». Виконання: А. Мігай, Н. Кулич «Подарунок». Пе­регляд: «Смаколики» (муз. А. Кривути); мультфільм «Козаки. Навколо світу» (фрагмент) (с. 114-115).

Мистецька подорож до Європи (продовження). Декорування кондитерських виробів. Перегляд: мультфільм «Цукор» (пісня «Джоні, Джоні». Ліплення морозива або тортика з морозива (пластилін) (с. 116-117).

65-66

 

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

Перевір свої досягнення. Завдання Барвика. Узагальнення і систематизація знань учнів (с. 118-119).

67-68

 

*Резервний урок.

Резервний урок.

69-70

 

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

Узагальнення знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Сафонова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2021
Переглядів
7166
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку