КТП з української мови 3 клас О.Іщенко І семестр з очікуваними результатами

Про матеріал
КТП з української мови 3 клас О.Іщенко І семестр з очікуваними результатами
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування  за підручниками

для 3-го класу «Українська мова та читання»

(у двох частинах) (О. Л. Іщенко, А. Ю. Іщенко)

І семестр

 

Тема місяця: У школі і на вулиці. Повторення вивченого у 2 класі

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

читання з розумінням;

уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

ініціативність;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

  • Спілкування державною ;
  • Спілкування іноземними мовами;
  • Уміння вчитися впродовж життя;
  • Ініціативність і підприємливість;
  • Соціальна та громадянська компетентності;
  •  

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

 

зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету [4 МОВ 1-1.1-1];

передає зміст усного повідомлення (послідовність подій у розповіді; перелік ознак в описі; наведені аргументи в міркуванні) [4 МОВ 1-1.2-2];

визначає головну думку тексту [4 МОВ 1-1.4-2];

правильно інтонує різні види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням;

дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні; знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання;

виявляє зв’язки в текстах; складає план тексту;

описує свої емоції, наводить приклади вчинків персонажів, які викликали емоції;

записує текст в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел

описує враження від змісту і форми медіатексту;

вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання; поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії;

імпровізує, використовуючи голос і мову тіла для виконання запропонованої ролі;

передає своє враження від побаченої вистави у письмових відгуках (запис у щоденнику вражень)

 

п/п

Тема уроку

 

 

Дата

Примітки

1

Як ми спілкуємося

 

 

2

Читаємо уважно і виразно. В. Нестайко. Одиниця з обманом

 

 

3

Що ми знаємо про слово

 

 

4

Збагачуємо мовлення. Г. Фалькович. Віршик про мови

 

 

5

Від речення до тексту

 

 

6

Що, де, навіщо ми читаємо

 

 

7

Вивчаємо будову тексту. В. Нестайко. «Одиниця з обманом» («Фігура»)

 

 

8

Текст-розповідь і текст-опис

 

 

9

Текст-міркування

 

 

10

Передаємо настрій. В. Нестайко. «Одиниця з обманом» («Фігура»)

 

 

11

Готуємося писати твір

 

 

12

Пишемо твір-міркування

 

 

13

Міркуємо самостійно

 

 

14

Навіщо текст ділять на абзаци

 

 

15

Добираємо заголовки до абзаців. Н. Гузєєва. «23 обра зи Петрика П’яточкіна»

 

 

16

Пояснюємо емоці . Н. Гузєєва. «23 обра зи Петрика П’яточкіна»

 

 

17

Складаємо план тексту

 

 

18

Шукаємо ключові слова

 

 

19

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

 

 

20

Діагностична робота №1.Мовна тема «Текст»

 

 

21

Аналіз діагностичної роботи

 

 

Тема місяця: «Я пізнаю світ». Речення

Наскрізні вміння

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

читання з розумінням;

уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

творчість;

ініціативність;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

  • вільне володіння рідною мовою;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентності;
  • культурна компетентність;
  • інноваційність.

 

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

 

з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування [4 МОВ 1-1.1- 2];

висловлює своє ставлення до усного повідомлення (наприклад, прагнення спростувати або шукати додаткові аргументи на захист) [4 МОВ 1-1.5-1];

установлює причиново-наслідкові зв’язки між подіями, вчинками персонажів та їхніми стосунками з іншими персонажами [4 МОВ 2- 2.2-8];

визначає роль слів автора, опису, діалогу, персонажів, висновку;

створює художні тексти (вірші);

визначає мету простого медіатексту;

утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови;

описує ххарактерні риси мовлення персонажа п’єси після перегляду вистави (швидкість і т.д.)

 

22-24

Читаємо діалог. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»

 

 

25

Визначаємо вид речення. Діагностична робота №2. Діалог (усно)

 

 

26

Уживаємо звертання

 

 

27

Визначаємо позицію героїв. М. Носов. «Як Незнайко складав вірші»

 

 

28

Досліджуємо вірші. М. Вінграновський. «Котик». М. Рильський. «Віє вітер з-під воріт»

 

 

29

Шукаємо підмет

 

 

30

Шукаємо присудок

 

 

31

Описуємо відчуття – складаємо вірші. Визначаємо зв'язок слів у реченні.

 

 

32-

33

Створюємо подкаст. Ю. Тувім. Паротяг

 

 

34

Визначаємо зв'язок слів у реченні.

 

 

35

Вчимо вірш напам’ять. О. Сенатович. «Чапля і крапля»

 

 

36

Поширюємо речення

 

 

37

 

Визначаємо причину і наслідок. Р. Єнджієвська- Врубель «Вередливий настрій Іполита  Собакевича».

 

 

38-

39

Визначаємо причину і наслідок. Р. Єнджієвська- Врубель «Вередливий настрій Іполита  Собакевича». Поширюємо речення

 

 

40

Читаємо інтерв’ю. О. Чигран. «Є така мова!»

 

 

41

Шукаємо відповіді на запитання. Н. Гузєєва.«Любов та 17 страждань Петрика П’яточкіна»

 

 

42

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

 

 

43

Діагностична робота №3. Диктант

 

 

44

Аналіз діагностичної роботи

Тема місяця: «Фантастика і фантазія: смішно чи страшно». Будова слова

Наскрізні вміння

 

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

читання з розумінням;

уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

  • вільне володіння рідною мовою;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентності;
  • обізнаність та самовираження у сфері культури;
  •  

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

 

зіставляє тему і головну думку усного повідомлення з власними спостереженнями, поведінкою, досвідом [4 МОВ 1-1.4-3];

розповідає (докладно, стисло або вибірково), про що йдеться в тексті [4 МОВ 2-2.1-3];

виділяє ключові слова та пояснює, як вони допомагають зрозуміти зміст тексту [4 МОВ 2-2.2-2];

аналізує емоційний стан персонажів, пояснює причини відповідних переживань персонажів [4 МОВ 2-2.3-2];

оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників [4 МОВ 3- 3.1-7];

з’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі [4 МОВ 5-4.1-1];

перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір [4 МОВ 5-4.1-2];

удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності (збіг приголосних, кінцевий приголосний, наголошені та ненаголошені голосні тощо) [4 МОВ 5-4.1- 3];

45-46

Дивимося інакше на звичайні речі. С. Лем. «Як Ерг блідавця переміг». («Казки роботів»). Фантастика

 

 

47

Навіщо потрібні закінчення

 

 

48

Добираємо споріднені слова

 

 

49

Читаємо інфографіку

 

 

50

Чергування звуків у коренях слів

 

 

51

Чергування звуків у коренях слів

 

 

52-

53

Вивчаємо місце дії і персонажів. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

 

54

Ненаголошені [е], [и] в корені слова

 

 

55

Ненаголошені [е], [и] в корені слова

 

 

56

Уявляємо героя. Р. Дал. «Чарлі і шоколадна фабрика»

 

 

57

Діагностина робота №4. Читання мовчки

 

 

58

Вчимося переказувати. «Як роблять шоколад». С. Покотило. «Як роблять шоколадні цукерки»

 

 

59-

60

Упорядковуємо інформацію. Працюємо з журнальною статтею про дитячі страхи

 

 

61

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]

 

 

62

Запам’ятовуємо правопис слів з ненаголошеними [е], [и]

 

 

63-

64

Смішно чи страшно. Б. Кантіні. «Мортіна»

 

 

65-

66

Подаємо інформацію в таблиці. «Українські монстри»

 

 

67-

68

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

 

 

69

Діагностична робота №5. Аудіювання

 

 

70

Аналіз діагностичної роботи

 

 

71

Діагностична робота №6. Усний переказ

 

 

Тема місяця: Світ, де перемагає добро. Правопис коренів і префіксів

Наскрізні вміння

 

Ключові компетентності

Змістові лінії

Очікувані результати

читання з розумінням;

уміння висловлювати власну думку усно й письмово;

здатність логічно обґрунтовувати позицію;

вміння розв'язувати проблеми;

здатність співпрацювати з іншими людьми.

 

  • вільне володіння рідною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною мовою;
  • уміння вчитися впродовж життя;
  • соціальна та громадянська компетентності;
  • обізнаність та самовираження у сфері культури;
  • інноваційність.

 

«Взаємодіємо усно», «Читаємо», «Взаємодіємо письмово», «Досліджуємо медіа», «Досліджуємо мовлення», «Театралізуємо»

 

передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць [4 МОВ 1-1.2-4] систематизує та узагальнює необхідну інформацію [4 МОВ 1-1.3- 3]

переказує текст творчо (зміна оповідача в текстірозповіді; зміна послідовності переліку наведення ознак у тексті-описі; зміна послідовності аргументів у текстіміркуванні) [4 МОВ 1-1.2-3];

відтворює фактичну інформацію з тексту [4 МОВ 2-2.1- 6];

досліджує елементи тексту (слова автора, діалог персонажів, опис, виражальні засоби мови) [4 МОВ 2-2.2- 4];

пояснює, кому з літературних персонажів співчуває і чому [4 МОВ 2-2.3-4];

переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише [4 МОВ 3-3.1-5];

оцінює вплив на власне сприйняття окремих елементів медіатексту [4 МОВ 4-1.5-3];

з’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі [4 МОВ 5-4.1-1];

перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір [4 МОВ 5-4.1-2];

удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності (збіг приголосних, кінцевий приголосний, наголошені та ненаголошені голосні тощо) [4 МОВ 5-4.1- 3];

 

72-

73

Як можна розповісти казку

 

 

74

Правильно вимовляємо слова з дзвінкими і глухими приголосними

 

 

75-

76

Правильно пишемо слова з дзвінкими і глухими приголосними.

 

 

77-

78

Знайомимося з чарівною казкою. Українська народна казка «Котигорошко»

 

 

79

Навіщо потрібен префікс

 

 

80

Розрізняємо префікс і прийменник

 

 

81

Описуємо героїв чарівної казки

 

 

82

Діагностична робота №7 Письмовий переказ

 

 

83

Аналіз діагностичної роботи. Пишемо правильно слова з префіксами роз-, без-

 

 

84

Досліджуємо чарівну казку. Діагностична робота №8 Читання вголос

 

 

85-

86

Складаємо казку

 

 

87

Визначаємо роль ілюстрацій і підзаголовків. Історія футболу

 

 

88

Перевіряємо, що вміємо і знаємо

 

 

89

Діагностувальна робота №9 Списування

 

 

90

Аналіз діагностувальної  роботи

 

 

91

Підсумковий урок за І семестр

 

 

92

Резервний час

 

 

 

docx
Додано
7 вересня 2023
Переглядів
996
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку