Календарне планування навчального матеріалу з української мови для 3 класу І семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської для дітей з інтелектуальним порушенням (ад

Про матеріал
Календарне планування навчального матеріалу з української мови для 3 класу І семестр за підручником І. Большакової, М. Пристінської для дітей з інтелектуальним порушенням (адаптоване і модифіковане)
Перегляд файлу

Календарне планування  навчального матеріалу з української мови

для 3 класу

 І семестр

за підручником  І. Большакової, М. Пристінської

для дітей з інтелектуальним порушенням

(адаптоване і модифіковане)

Тема уроку

Дата

 

1

Я вивчаю українську мову. Письмо під диктовку.

 

2

Повторення. Речення. Слово. Складання речень за малюнками.   Слухання тексту «Які є школи у світі». 

 

3

Мова і мовлення. Ситуація спілкування (з друзями, батьками, вчителями)

 

4

 Мова і мовлення. Ситуація спілкування (з друзями, батьками, вчителями)

 

5

Добір заголовку до тексту

 

6

Культура мовлення. Переказування тексту за навідними питаннями

 

7

Культура мовлення. Правила етикету

 

8

Усне мовлення. Вчимося складати діалог

 

9

Усне мовлення. Розвиток навички читання «Як я вчора виступав» (Грицько Бойко). Робота з дитячою книжкою Вірші Грицька Бойка 

 

10

Розвиток мовлення. Утворення слів-звертань

 

11

Писемне мовлення. Розвиток навички читання «Такі різні бібліоте­ки»

 

12

Я вибираю книгу. Які бувають книги?

 

13

Розвиток мовлення. Усна розповідь про улюблену книгу

 

14

Оповідання «Матильда» (скорочено) (за Р. Долом). Розвиток навички читання

 

15

Розвиток мовлення. Відгук про книгу (усно). Письмо під диктовку

 

16

«Що я знаю / умію?» Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Мова і мовлення».

 

17

Діагностувальна робота. 

 

19

Звуки і букви.

 

20

Наголос. Наголошені і ненаголошені склади.

 

21

Наголошені і ненаголошені голосні Правильно пишу.

 

22

Наголошені і ненаголошені голосні. Навчальний діалог (усно)

 

23

Авторська казка. Вибірковий переказ. Уривки з казки К. Єгорушкіної Робота з дитячою книжкою. Казки Катерини Єгорушкіної

 

24

 Приголосні тверді, м’які.  Складання речень

 

25

Приголосні тверді, м’які. Письмо під диктовку

 

26

Приголосні тверді, м’які. Складання речень

 

27

Авторська казка. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик» ). Розвиток навички читання

 

28

Переказ. Ю. Ярмиш «Трамвай і щиглик»

 

29

Підсумок за темою «Що я знаю / умію?»

 

30

Діагностувальна робота.

 

31

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Звуки і букви»

 

32

Однозначні і багатозначні слова

 

33

Власне українські слова та слова з інших мов

 

34

Омоніми (без вживання терміну) і багатозначні слова. Складання речень

 

35

Пряме і переносне значення слів. Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда)

 

36

Народна легенда. «Кам’яна голова» (українська легенда) (продовження)

 

37

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (українська народна казка)

 

38

Синоніми. Українські народні казки. «Пан Коцький» (продовження)

 

39

Антоніми. Українські героїко-фантастичні народні казки. «Котигорошко» (уривок) (українська народна казка)

 

40

Антоніми. Робота з дитячою книжкою. Українські героїко-фантастичні народні казки.

 

41

«Що я знаю / умію?»

 

42

Діагностувальна робота.

 

43

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Лексичне значення слова».

 

44

Закінчення слова. Визначення закінчення у  споріднених словах

 

45

Основа слова. Казка у віршованій формі. Леся Українка «Казка про Оха-чародія»

 

46

Корінь слова. Визначення кореня у  споріднених словах

 

47

Визначення закінчення  і основи у  споріднених словах

 

48

Визначення закінчення, основи , кореня у  споріднених словах

 

49

Розвиток мовлення. Діалог (усно)

 

50

Префікс. Утворення слів

 

51

Префікси. Утворення слів.  Г. Фалькович «Все, що звечора наснилося»

 

52

Творення, вимова ,правопис слів з префіксами роз-, без-

 

53

Творення, вимова ,правопис слів із префіксами з-, с-

 

54

 Байка. Езоп «Лисиця і ворона»

 

55

Суфікс. Утворення слів. Леонід Глібов «Ґава і лисиця»

 

56

Розвиток мовлення. Переказування байки

 

57

Суфікс. Утворення нових слів. Розбір слів за будовою

 

58

«Що я знаю / умію?»

 

59

Діагностувальна робота.

 

60

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Будова слова».

 

61

Г.Фалькович «За­гадка про того, хто ходить пішки»

 

62

Поняття про іменник. Г. Фалькович «Грип». Письмо для себе

 

63

Іменники. Назви істот і неістот

 

64

Власні і загальні іменники. Велика буква у власних імен­никах

 

65

Байка. І. Франко «Байка про байку. Частина 1» (скороче­но)

 

66

Розвиток мовлення. Вітання

 

67

Оповідання «Як Катруся хотіла вчитися» (скорочено) (за І. Роздобудько)

 

68

Змінювання іменників за числами. Однина і множина

 

69

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено)

 

70

П’єса. Особливості жанру. «Горіхові принцеси» (уривок, скорочено) (за Л. Мовчун) (продовження)

 

71

Розвиток мовлення. Інсценізація казки

 

72

Рід іменників

 

73

«Що я знаю / умію?»

 

74

Діагностувальна робота.

 

75

Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Слово. Частини мови: іменник»

 

76

«Босо-взутий сніговик» (Олеся Мамчич)

 

77

Письмо під диктовку

 

78

Розучування колядок, щедрівок

 

79

Розучування колядок, щедрівок

 

80

Підсумок за семестр

 

 

docx
Додав(-ла)
Сарабаха Ганна
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
Інкл
Додано
11 вересня 2023
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку