Календарно-тематичне планування
з української мови для 4 класу,
складене відповідно до Типової освітньої програми 3-4 класів,
за програмою О. Я. Савченко до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова)
для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) 4 години на тиждень
І семестр
№ п/п уроку |
Дата |
Тема |
Ст. |
Примітки |
Тема 1. Повторюю знання про звуки і букви |
||||
1 |
01.09 |
Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну |
1-3 |
|
2 |
02.09 |
Повторюю знання про звуки і букви. Пригадую, що я знаю про звуки і букви |
4-5 |
|
3 |
05.09 |
Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях |
6-7 |
|
4 |
07.09 |
Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом |
8-9 |
|
5 |
08.09 |
Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу |
9-11 |
|
6 |
09.09 |
Правильно наголошую слова |
11-14 |
|
7 |
12.09 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи» |
4-6 |
|
8 |
14.09 |
Розташовую слова в алфавітному порядку |
14-15 |
|
9 |
15.09 |
Правильно поділяю слова для переносу |
15-16 |
|
10 |
16.09 |
Вхідна діагностувальна робота. Повторення вивченого за 3 клас. |
|
|
11 |
19.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
Тема 2. Спостерігаю за значенням слів |
||||
12 |
21.09 |
Розрізняю пряме і переносне значення слів. |
17-18 |
|
13 |
22.09 |
Добираю синоніми й антоніми |
19-20 |
|
14 |
23.09 |
Розпізнаю багатозначні слова |
21-22 |
|
15 |
26.09 |
Досліджую фразеологізми |
23-24 |
|
16 |
28.09 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Значення слова». |
|
|
17 |
29.09 |
Діагностувальна робота. Диктант.
|
|
|
Тема 3. Пригадую будову слова |
||||
18 |
30.09 |
Аналіз діагностувальної роботи. Визначаю будову слова |
25-26 |
|
19 |
03.10 |
Розрізняю співзвучні префікси і прийменники |
27-29 |
|
20 |
05.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу казку про яблуню та березу |
|
|
21 |
06.10 |
Досліджую слова із префіксами пре- і при- |
29-31 |
|
22 |
07.10 |
Повторення і закріплення знань
|
|
|
23 |
10.10 |
Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. |
31-32 |
|
24 |
12.10 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будова слова». Діагностувальна робота. Усний твір. |
|
|
25 |
13.10 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
26 |
14.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Моє ставлення до школи. |
|
|
Тема 4. Дізнаюся більше про іменники |
||||
27 |
17.10 |
Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви |
33-34 |
|
28 |
19.10 |
Визначаю рід і число іменників |
35-37 |
|
29 |
20.10 |
Досліджую відмінки і відмінкові питання |
37-39 |
|
30 |
21.10 |
Змінюю іменники за відмінками |
39-40 |
|
31 |
31.10 |
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту. |
|
|
32 |
02.11 |
Діагностувальна робота. Діалог (письмово)
|
|
|
33 |
03.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
34 |
04.11 |
Визначаю початкову форму іменників |
41-42 |
|
35 |
07.11 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини |
43-45 |
|
36 |
09.11 |
Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини |
45-47 |
|
37 |
10.11 |
Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини |
48-50 |
|
38 |
11.11 |
Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників. |
50-52 |
|
39 |
14.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Розповідаю про улюблений журнал. |
|
|
40 |
16.11 |
Діагностувальна робота. Списування.
|
|
|
41 |
17.11 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
42 |
18.11 |
Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини |
52-55 |
|
43 |
21.11 |
Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження) |
55-57 |
|
44 |
23.11 |
Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини |
58-59 |
|
45 |
24.11 |
Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини |
60-61 |
|
46 |
25.11 |
Розбираю іменник як частину мови |
61-62 |
|
47 |
28.11 |
Розвиток зв’язного мовлення. Робота з деформованим текстом. |
|
|
48 |
30.11 |
Діагностувальна робота з теми «Іменник». Робота з мовними одиницями. |
|
|
49 |
01.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
Тема 5. Дізнаюся більше про прикметник |
||||
50 |
02.12 |
Пригадую вивчене про прикметник |
63-65 |
|
51 |
05.12 |
Спостерігаю за відмінюванням прикметників |
65-68 |
|
52 |
07.12 |
Визначаю початкову форму прикметників |
68-69 |
|
53 |
08.12 |
Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках |
70-71 |
|
54 |
09.12 |
Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів |
72-74 |
|
55 |
12.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Пишу переказ тексту. |
|
|
56 |
14.12 |
Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- |
74-75 |
|
57 |
15.12 |
Визначаю рід, число і відмінок прикметників |
76-77 |
|
58 |
16.12 |
Розбираю прикметник як частину мови |
78-79 |
|
59 |
19.12 |
Розвиток зв’язного мовлення. Переказ тексту. |
|
|
60 |
21.12 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Прикметник». Діагностувальна робота. Письмовий переказ. |
|
|
61 |
22.12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення і закріплення знань |
|
|
62 |
23.12 |
Узагальнення вивченого. Підсумковий урок за І семестр. |
|
|