КТП з української мови 4 клас 1 семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з української мови для 4 класу, складене відповідно до Типової освітньої програми 3-4 класів, за програмою О. Я. Савченко до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова) для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) 4 години на тиждень І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з української мови для 4 класу,

складене відповідно до Типової освітньої програми 3-4 класів, 

за програмою О. Я. Савченко до підручника «Українська мова та читання. Частина 1» (автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова)

для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) 4 години на тиждень

І семестр

№ п/п уроку

Дата

Тема

Ст.

Примітки

Тема 1. Повторюю знання про звуки і букви

1

01.09

Ознайомлення з підручником та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну 

1-3

 

2

02.09

Повторюю знання про звуки і букви.

Пригадую, що я знаю про звуки і букви 

4-5

 

3

05.09

Правильно пишу слова з ненаголошеними звуками [е], [и] в коренях 

6-7

 

4

07.09

Пригадую слова з подовженими приголосними звуками й апострофом 

8-9

 

5

08.09

Правильно вимовляю і записую слова з дзвінкими приголосними звуками в кінці складу 

9-11

 

6

09.09

Правильно наголошую слова 

11-14

 

7

12.09

Розвиток  зв’язного мовлення.

Написання розповіді про свої враження від побаченого. «Враження від осінньої природи»      

4-6

 

8

14.09

Розташовую слова в алфавітному порядку

14-15

 

9

15.09

Правильно поділяю слова для переносу

15-16

 

10

16.09

Вхідна діагностувальна робота. 

Повторення вивченого за 3 клас. 

 

 

11

19.09

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

Тема 2. Спостерігаю за значенням слів

12

21.09

Розрізняю пряме і переносне значення слів. 

17-18

 

13

22.09

Добираю синоніми й антоніми 

19-20

 

14

23.09

Розпізнаю багатозначні слова 

21-22

 

15

26.09

Досліджую фразеологізми 

23-24

 

16

28.09

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Значення слова».

 

 

17

29.09

Діагностувальна робота. Диктант.

 

 

 

Тема 3. Пригадую будову слова

18

30.09

Аналіз діагностувальної роботи.

Визначаю будову слова 

25-26

 

19

03.10

Розрізняю співзвучні префікси і прийменники 

27-29

 

20

05.10

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу казку про яблуню та березу

 

 

21

06.10

Досліджую слова із префіксами пре- і при- 

29-31

 

22

07.10

Повторення і закріплення знань

 

 

 

23

10.10

Утворюю слова за допомогою префіксів і суфіксів. 

31-32

 

24

12.10

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будова слова».

Діагностувальна робота. Усний твір.

 

 

25

13.10

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

26

14.10

Розвиток зв’язного мовлення.

Моє ставлення до школи.

 

 

Тема 4. Дізнаюся більше про іменники

27

17.10

Розрізняю іменники — назви істот і неістот, власні і загальні назви 

33-34

 

28

19.10

Визначаю рід і число іменників 

35-37

 

29

20.10

Досліджую відмінки і відмінкові питання 

37-39

 

30

21.10

Змінюю іменники за відмінками  

39-40

 

31

31.10

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту.

 

 

32

02.11

Діагностувальна робота. Діалог (письмово)

 

 

 

33

03.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

34

04.11

Визначаю початкову форму іменників 

41-42

 

35

07.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в родовому відмінку однини 

43-45

 

36

09.11

Вживаю паралельні форми іменників чоловічого роду в давальному і місцевому відмінках однини 

45-47

 

37

10.11

Спостерігаю за чергуванням приголосних звуків у давальному і місцевому відмінках однини 

48-50

 

38

11.11

Спостерігаю за чергуванням голосних звуків під час відмінювання іменників.

50-52

 

39

14.11

Розвиток зв’язного мовлення.

Розповідаю про улюблений журнал.

 

 

40

16.11

Діагностувальна робота. Списування.

 

 

 

41

17.11

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

42

18.11

Досліджую закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини 

52-55

 

43

21.11

Досліджую закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини (продовження)

55-57

 

44

23.11

Досліджую написання іменників жіночого роду з основою на приголосний звук в орудному відмінку однини

58-59

 

45

24.11

Досліджую закінчення іменників у родовому і місцевому відмінках множини 

60-61

 

46

25.11

Розбираю іменник як частину мови

61-62

 

47

28.11

Розвиток зв’язного мовлення.

Робота з деформованим текстом.

 

 

48

30.11

Діагностувальна робота з теми «Іменник».

Робота з мовними одиницями.

 

 

49

01.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

Тема 5. Дізнаюся більше про прикметник

50

02.12

Пригадую вивчене про прикметник 

63-65

 

51

05.12

Спостерігаю за відмінюванням прикметників

65-68

 

52

07.12

Визначаю початкову форму прикметників

68-69

 

53

08.12

Досліджую закінчення прикметників жіночого роду в давальному і місцевому відмінках  

70-71

 

54

09.12

Утворюю прикметники за допомогою префіксів і суфіксів

72-74

 

55

12.12

Розвиток зв’язного мовлення.

Пишу переказ тексту.

 

 

56

14.12

Досліджую прикметники з суфіксами -ськ-, -зьк-, -цьк- 

74-75

 

57

15.12

Визначаю рід, число і відмінок прикметників 

76-77

 

58

16.12

Розбираю прикметник як частину мови 

78-79

 

59

19.12

Розвиток зв’язного мовлення.

Переказ тексту.

 

 

60

21.12

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Прикметник».

Діагностувальна робота. Письмовий переказ.

 

 

61

22.12

Аналіз діагностувальної роботи.

Повторення і закріплення знань

 

 

62

23.12

Узагальнення вивченого.

Підсумковий урок за І семестр.

 

 

 

docx
Додано
10 листопада 2022
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку