КТП з укрмови та читання 3 клас ІІ семестр

Про матеріал
Календарно - тематичне планування уроків з української мови та читання для 3 класу ІІ семестру за Типовою освітньою програмою О.Я.Савченко .
Перегляд файлу

 Українська мова та читання

За підручником М. Вашуленко, Н. Васильківська, Дубовик( частина 1) та О.Вашуленко ( частина 2 ) ,  ( 7 годин на тиждень)  .( 3,5 год.українська мова і 3,5год. читання. Кожен сьомий урок на одному тижні присвячується розвітку мовлення , а на іншому – позакласному читанню )             

 

                                    Тема уроку

Дата

1.

Префікс як значуща частина слова . Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів . (с.84-85,впр.1-5).

 

 

2.

Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Оживає минувщина в легендах . Навчальне аудіювання : легенда  « Дністер » (с.90).

 

3.

Навчаюся правильно записувати слова ізпрефіксами роз-, без -. Навчальний діалог. (с. 86-87, впр. 6-10).

 

4.

Гарнадівчина,як маківцвіт. « Легенда про мак »( легенда Наддніпрянщини ) ( с.90-92).

 

5.

Навчаюся правильно записувати слова ізпрефіксамис-,з-, зі-. Складання речень за малюнком  (с. 88-89, впр. 11-16)

 

6.

Квіти- землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с.92-94).

 

7.

Розвиток мовлення .

 

8.

За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина».

 Складання плану легенди .(с.94-96).    

    

     

    

 

 

9.

Вимова і написання слів з апострофом . Правильно вимовляю і записую слова з апострофом.Навчальний діалог. (с. 90-91, впр. 1-4)

 

10.

Де козак там і слава. Народна легенда «Звідкипішлопрізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с.96-97).

 

11.

Навчаюсяписати  слова з апострофом після префіксів (с. 91-92, впр. 5-8)

 

12.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Легендирідного краю». Нашіпроекти (с. 97).

 

13.

Навчаюсяпереносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, в. 9-12

 

14.

Позакласне читання .

 

15.

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюсявизначатисуфіксу словах (с. 94-95, в. 1-6)

 

16.

Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розумнавертає. Байка .Навчальнеаудіювання: «Пастух - жартівник» (с.98)

 

17.

Навчаюсятворити слова з допомогоюсуфіксів . Добір спільнокореневих слів  (с. 96, в. 7-10)

 

18.

У лиху годину пізнаєшвірнулюдину. Езоп «Двоєприятелів і ведмідь» (с.98-100).

 

19.

Навчаюсьмоделюватибудовуслів (с. 97, в. 11-14)

 

20.

У хаті гульки, а на городі – ніцибульки. Л. Глібов «Коник -стрибунець». Інсценування за текстом байки . (с.100-102).

 

21.

Розвиток мовлення .

 

22.

Не копай іншомуями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103).

 

23.

Подовженім’якіприголоснізвуки . Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками .  (с. 98-99, в. 1-5).

 

24.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Читаю байку для науки». Нашіпроекти (с. 103).

 

25.

Навчаюсярозбирати слова за будовою (с. 100, в. 6-7)

 

26.

Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, щой  березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і весна» (напам’ять). Читання в особах. Навчальне аудіювання : А.Назаренко « Який це місяць ?» (с.104 - 105)

 

27.

Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом « Будова слова » (с.100 0 . Діагностувальна робота .

 

28.

Позакласне читання.

 

29.

Аналіз діагностувальної роботи . Частини мови .Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники ( с.102-103, в.1-4 )

 

30.

Весна днем красна.С. Мацюцький «У гостях у весни». (с.105-106).

 

31.

Навчаюся розрізняти іменники -назвиістот і неістот. Розбір слів за будовою. (с. 104-105, в. 5-9)

 

32.

Зацвіла весна- настала весна. Л.Костенко «Вербові сережки»(напам’ять ), «Берізки по коліна у воді» . Робота з картиною (с.107-108).

 

33.

Навчаюся розрізняти іменники - власні і загальніназви (с. 106-107, в. 10-14)

 

34.

Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» .Робота з картиною (с.109).

 

35.

Розвиток мовлення .

 

36.

Збережипервоцвіт-хай красивим буде світ. Н.Козленко «Не зривайтепервоцвіти». Виразне читання  (с.110 - 111)

 

37.

Навчаюся правильно писативласні і загальніназви (с. 108-109, в. 15-17)

 

38.

Травеньліто в гостічекає. О. Копиленко « Найвеселішиймісяць». (с.111-112).

 

39.

Навчаюся розрізняти іменники , які називають ознаки і дії . Добір спільнокореневих слів. ( с.109 , в.18-21)

 

40.

Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Легендирідного краю». Нашіпроєкти. (с.112)

 

41.

Рідіменників : чоловічий , жіночий , середній . Навчальний діалог .  (с. 110-111, в. 1-5)

 

42.

Позакласне читання.

 

43.

Спостерігаю за закінченнями іменниківрізних родів (с. 112-113, в. 6-10)

 

44.

Поезія- це сила чарівна, щомузикоюсерценадихає. Творчість ЛесіУкраїнки.Л.Українка «Як дитиною, бувало…» , « Вишеньки »(напам’ять). (с.113-114)

 

45.

Змінюванняіменників за числами ( однина і множина ). Навчаюся змінювати іменники за числами  . (с. 114-115, в. 1-5)

 

46.

Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко «Зацвіла в долині…» , « Тече вода з-під явора …» ( напам’ять)(с.115-116).

 

47.

Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, в. 6-10)

 

48.

Творчість Олександра Олеся . Природа всім – як рідний дім . О.Олесь «Степ» . Виразне читання .

(с. 117-118).

 

49.

Розвиток мовлення .

 

50.

Творчість Грицька Бойка . Жартуй , та знай міру .  Г. Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» ,

 «Булка з маслом», «Де Іванко?» (с. 119-120).

 

51.

Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні . Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні .(с. 118-119, в. 1-3)

 

52.

Майбутнє належить мрійникам. О.Подоляк « Мій зореліт » . Перегляд відео . (с.120-121)

 

53.

Узагальнюю знання про іменник як частину мови . Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог . (с. 120-121, в. 4-6)

 

54.

творчість С.Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122-123).

 

55.

Діагностична робота. Мовна тема «Іменник»

 

56.

Позакласне читання .

 

57.

Аналіз діагностувальної роботи . Поняття про прикметнник як частину мови . Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті .                              (с. 123-124, в. 1-4)

 

58.

Відгадка – вірш – то акровірш.  Л.Глібов«Хто вона?», «Хто баба?». Акровірші В . Довжика і Д. Білоусова . Складання акровірша . (с.123-124).

 

59.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
6 січня 2023
Переглядів
2643
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку