Українська мова та читання
За підручником М. Вашуленко, Н. Васильківська, Дубовик( частина 1) та О.Вашуленко ( частина 2 ) , ( 7 годин на тиждень) .( 3,5 год.українська мова і 3,5год. читання. Кожен сьомий урок на одному тижні присвячується розвітку мовлення , а на іншому – позакласному читанню )
№ |
Тема уроку |
Дата |
|
1. |
Префікс як значуща частина слова . Навчаюся визначати префікси у словах, творити слова за допомогою префіксів . (с.84-85,впр.1-5).
|
|
|
2. |
Вступ до розділу «Легенди рідного краю». Оживає минувщина в легендах . Навчальне аудіювання : легенда « Дністер » (с.90). |
|
|
3. |
Навчаюся правильно записувати слова ізпрефіксами роз-, без -. Навчальний діалог. (с. 86-87, впр. 6-10). |
|
|
4. |
Гарнадівчина,як маківцвіт. « Легенда про мак »( легенда Наддніпрянщини ) ( с.90-92). |
|
|
5. |
Навчаюся правильно записувати слова ізпрефіксамис-,з-, зі-. Складання речень за малюнком (с. 88-89, впр. 11-16) |
|
|
6. |
Квіти- землі окраса. Народна легенда «Легенда про сон-траву» (с.92-94). |
|
|
7. |
Розвиток мовлення . |
|
|
8. |
За добро добром віддячать. Ф. Мамчур «Бузина». Складання плану легенди .(с.94-96).
|
|
|
9. |
Вимова і написання слів з апострофом . Правильно вимовляю і записую слова з апострофом.Навчальний діалог. (с. 90-91, впр. 1-4) |
|
|
10. |
Де козак там і слава. Народна легенда «Звідкипішлопрізвище та ім’я Богдана Хмельницького» (с.96-97). |
|
|
11. |
Навчаюсяписати слова з апострофом після префіксів (с. 91-92, впр. 5-8) |
|
|
12. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Легендирідного краю». Нашіпроекти (с. 97). |
|
|
13. |
Навчаюсяпереносити слова з апострофом. Утворення слів за допомогою префіксів (с. 93, в. 9-12 |
|
|
14. |
Позакласне читання . |
|
|
15. |
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. Навчаюсявизначатисуфіксу словах (с. 94-95, в. 1-6) |
|
|
16. |
Вступ до розділу «Читаю байку для науки». Байка навчає, на розумнавертає. Байка .Навчальнеаудіювання: «Пастух - жартівник» (с.98) |
|
|
17. |
Навчаюсятворити слова з допомогоюсуфіксів . Добір спільнокореневих слів (с. 96, в. 7-10) |
|
|
18. |
У лиху годину пізнаєшвірнулюдину. Езоп «Двоєприятелів і ведмідь» (с.98-100). |
|
|
19. |
Навчаюсьмоделюватибудовуслів (с. 97, в. 11-14) |
|
|
20. |
У хаті гульки, а на городі – ніцибульки. Л. Глібов «Коник -стрибунець». Інсценування за текстом байки . (с.100-102). |
|
|
21. |
Розвиток мовлення . |
|
|
22. |
Не копай іншомуями, бо сам упадеш. П. Глазовий «Жолудь» (с. 102-103). |
|
|
23. |
Подовженім’якіприголоснізвуки . Навчаюся правильно вимовляти і записувати слова з подовженими м’якими приголосними звуками . (с. 98-99, в. 1-5). |
|
|
24. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Читаю байку для науки». Нашіпроекти (с. 103). |
|
|
25. |
Навчаюсярозбирати слова за будовою (с. 100, в. 6-7) |
|
|
26. |
Вступ до розділу «Квітує радісно весна». Буває, щой березень морозом хвалиться. С. Черкасенко «Зима і весна» (напам’ять). Читання в особах. Навчальне аудіювання : А.Назаренко « Який це місяць ?» (с.104 - 105) |
|
|
27. |
Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом « Будова слова » (с.100 0 . Діагностувальна робота . |
|
|
28. |
Позакласне читання. |
|
|
29. |
Аналіз діагностувальної роботи . Частини мови .Поняття про іменник як частину мови. Навчаюся визначати і добирати іменники ( с.102-103, в.1-4 ) |
|
|
30. |
Весна днем красна.С. Мацюцький «У гостях у весни». (с.105-106). |
|
|
31. |
Навчаюся розрізняти іменники -назвиістот і неістот. Розбір слів за будовою. (с. 104-105, в. 5-9) |
|
|
32. |
Зацвіла весна- настала весна. Л.Костенко «Вербові сережки»(напам’ять ), «Берізки по коліна у воді» . Робота з картиною (с.107-108). |
|
|
33. |
Навчаюся розрізняти іменники - власні і загальніназви (с. 106-107, в. 10-14) |
|
|
34. |
Квітень землю квітчає, з вирію пташок стрічає. В. Скомаровський «Місяць – квітникар» .Робота з картиною (с.109). |
|
|
35. |
Розвиток мовлення . |
|
|
36. |
Збережипервоцвіт-хай красивим буде світ. Н.Козленко «Не зривайтепервоцвіти». Виразне читання (с.110 - 111) |
|
|
37. |
Навчаюся правильно писативласні і загальніназви (с. 108-109, в. 15-17) |
|
|
38. |
Травеньліто в гостічекає. О. Копиленко « Найвеселішиймісяць». (с.111-112). |
|
|
39. |
Навчаюся розрізняти іменники , які називають ознаки і дії . Добір спільнокореневих слів. ( с.109 , в.18-21) |
|
|
40. |
Узагальнення і систематизаціязнаньучнів за розділом «Легендирідного краю». Нашіпроєкти. (с.112) |
|
|
41. |
Рідіменників : чоловічий , жіночий , середній . Навчальний діалог . (с. 110-111, в. 1-5) |
|
|
42. |
Позакласне читання. |
|
|
43. |
Спостерігаю за закінченнями іменниківрізних родів (с. 112-113, в. 6-10) |
|
|
44. |
Поезія- це сила чарівна, щомузикоюсерценадихає. Творчість ЛесіУкраїнки.Л.Українка «Як дитиною, бувало…» , « Вишеньки »(напам’ять). (с.113-114) |
|
|
45. |
Змінюванняіменників за числами ( однина і множина ). Навчаюся змінювати іменники за числами . (с. 114-115, в. 1-5) |
|
|
46. |
Шевченків заповіт облетів увесь світ. Т.Шевченко «Зацвіла в долині…» , « Тече вода з-під явора …» ( напам’ять)(с.115-116). |
|
|
47. |
Спостерігаю за іменниками, які вживаються тільки в однині або тільки у множині (с. 116-117, в. 6-10) |
|
|
48. |
Творчість Олександра Олеся . Природа всім – як рідний дім . О.Олесь «Степ» . Виразне читання . (с. 117-118). |
|
|
49. |
Розвиток мовлення . |
|
|
50. |
Творчість Грицька Бойка . Жартуй , та знай міру . Г. Бойко «Провалився по коліна», «Бабуся і внук» , «Булка з маслом», «Де Іванко?» (с. 119-120). |
|
|
51. |
Прийменники і закінчення як засоби вираження зв’язку між словами в реченні . Навчаюся вживати прийменники і закінчення для зв’язку слів у реченні .(с. 118-119, в. 1-3) |
|
|
52. |
Майбутнє належить мрійникам. О.Подоляк « Мій зореліт » . Перегляд відео . (с.120-121) |
|
|
53. |
Узагальнюю знання про іменник як частину мови . Розбір іменника як частини мови. Навчальний діалог . (с. 120-121, в. 4-6) |
|
|
54. |
творчість С.Дерманського. Дітям і зорі всміхаються. С.Дерманський «Кого беруть у космонавти» (с.122-123). |
|
|
55. |
Діагностична робота. Мовна тема «Іменник» |
|
|
56. |
Позакласне читання . |
|
|
57. |
Аналіз діагностувальної роботи . Поняття про прикметнник як частину мови . Навчаюся розпізнавати прикметники в тексті . (с. 123-124, в. 1-4) |
|
|
58. |
Відгадка – вірш – то акровірш. Л.Глібов«Хто вона?», «Хто баба?». Акровірші В . Довжика і Д. Білоусова . Складання акровірша . (с.123-124). |
|
|
59. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|