Презентація. Діагностувальна робота. Диктант. 3 клас

Про матеріал
Діагностувальна робота . Диктант для учнів 3 класу НУШ. Текст диктанту містить 70 слів. Важливо: при оцінюванні береться до уваги грамотність, каліграфія і культура оформлення письмової роботи. Від оцінки за грамотність віднімається 1-2 бали за помилки в написанні букв і їх з'єднань та недотримання культури оформлення письмової роботи. Презентація адаптована для використання в умовах дистанційного навчання та стане в нагоді для вчителів під час проведення діагностувальної роботи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностувальна робота. Диктант. Діагностувальна робота. Диктант3 клас

Номер слайду 2

06.01.2023 СьогодніЕмоційне налаштування. Ось і все! Дзвенить дзвінок,В гості йде до нас урок. Сядьте зручно! УсміхнітьсяІ на мене подивіться!На урок старання не забудьте взяти. Будемо уважні. Починаєм працювати!rrrrr

Номер слайду 3

Сьогодні Розгадування ребуса. С К ТДИКТАНТ

Номер слайду 4

06.01.2023 СьогодніУрок№98-99 Розділ 9. Будую речення Сьогодні на уроці української мови ми напишемо диктант. Повідомлення теми уроку.

Номер слайду 5

06.01.2023 СьогодніУрок№98-99 Розділ 9. Будую речення ПРАВИЛА ДИКТАНТУ 1. Слухаємо 2. Пишемо 3. Перевіряємо

Номер слайду 6

06.01.2023 СьогодніУрок№98-99 Розділ 9. Будую речення. Правила написання диктанту 1. Не літай в хмарах, коли вчитель перший раз читає диктант. 2. Поважай того, хто хоче тобі поставити В.р. Допоможи вчителю розібрати твій почерк. Не накреслюй в зошиті. Пиши старанно та красиво! 3. Звертай увагу на паузи: під час першого читання тексу вчителем встигни помітити короткі (коми) та довгі паузи (кінець речення). 4. Не пиши тоді, коли вчитель починає читатиречення. Дослухай речення до кінця. Тільки так ти почуєш усі паузи.

Номер слайду 7

06.01.2023 СьогодніУрок№98-99 Правила написання диктанту 5. Коли пишеш речення, то диктуй собі подумки по складах. 6. Якщо ти забув правила переносу слів, то краще не перенось це слово взагалі. Це дасть змогу уникнути легковажних помилок. 7. Після того, як напишеш речення, не позіхай, не потягуйся, а ще більше сконцентруйся і перевір написане. 8. Все. Диктант написано. Якщо ти думаєш, що можна розслабитися, - помиляєшся. Тепер лиш настав той відповідальний момент, який принесе тобі омріяний високий бал. Самоконтроль і самоперевірка!

Номер слайду 8

Діагностувальна робота. Диктант. Двадцяте квітня. Диктант. Ранкові промені

Номер слайду 9

Двадцяте квітня. Диктант. Ранкові промені

Номер слайду 10

СьогодніДвадцяте квітня. Диктант. Ранкові промені

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Ранкові промені Випливло на небо сонечко. Почало розсипати своє золоте проміння. Перший промінь пролетів і попав на жайворонка. Він випурхнув із гніздечка, піднявся високо. В’ється між хмар його дзвінка пісня. Другий промінь попав на зайчика. Пересмикнув зайчик вухами і весело застрибав. Побіг діставати соковиту травичку на сніданок. Третій промінь попав у вулик. Виповзла бджілка, розправила крильця. Полетіла збирати медок. Четвертий промінь впав на квіти, ліси і поля. Ожила, заспівала вся земля. (70 слів) 

Номер слайду 17

Все вдалося. Потрібна допомога. Самооцінка Було важкувато

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Жирякова Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гайдіна Наталія Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Лийв Елена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Дядиченко Любовь Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
6 січня 2023
Переглядів
11209
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку