Я досліджую світ
(3 години на тиждень)
№ |
Тема уроку |
Дата |
1 |
Неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, здібності, характер) (с. 3-6). |
|
2 |
Життя людини — найвища цінність (с. 7-9). |
|
3 |
Благодійність як прояв добра і співчуття (с. 10-12). |
|
4 |
Як досягнути успіху (с. 13-15). |
|
5 |
Що дає людині спілкування (с. 16-18). |
|
6 |
Як уникнути конфліктів з іншими людьми (с. 19-21). |
|
7 |
Культура поведінки вдома й у школі (с. 22-24). |
|
8 |
Культура поведінки на вулиці та в громадському транспорті (с. 25-27). |
|
9 |
Культура поведінки в громадських місцях (с. 28-30). |
|
10 |
Культура поведінки в гостях. Правила гостинності (с. 31- 32). |
|
11 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Людина. Людина серед людей». |
|
12 |
Аналіз діагностувальної роботи. Всесвіт. Планета Земля — наш дім у Всесвіті (с. 33-35). |
|
13 |
Сонячна система (с. 36-38). |
|
14 |
Планети Сонячної системи (с. 39-41). |
|
15 |
Сонце — джерело світла і тепла на Землі (с. 42-44). |
|
16 |
Земля — планета Сонячної системи (с. 45-47). |
|
17 |
Добовий рух Землі та його наслідки (с. 48-49). |
|
18 |
Річний рух Землі та його наслідки (с. 50-52). |
|
19 |
Місяць — природний супутник Землі (с. 53-55). |
|
20 |
Нагрівання земної поверхні сонячними променями (с. 56- 57). |
|
21 |
Природні зони Землі (с. 58-60). |
|
22 |
Погода. Прогноз погоди (с. 61-63). |
|
23 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Природа».
|
|
24 |
Аналіз діагностувальної роботи. Горизонт. Сторони горизонту (с. 64-65). |
|
25 |
Орієнтування на місцевості за допомогою Сонця та місцевих ознак (с. 66-68). |
|
26 |
Орієнтування на місцевості за допомогою компаса (с. 69- 70). |
|
27 |
План і масштаб (с. 71-72). |
|
28 |
Зображення місцевості на плані (с. 73-75). |
|
29 |
Практична робота. Складання плану пришкільної ділянки або клумби (с. 75). |
|
30 |
Географічна карта (с. 76-77). |
|
31 |
Форми земної поверхні (с. 78-80). |
|
32 |
Землетруси і вулкани, їх вплив на зміни земної поверхні (с. 81-83). |
|
33 |
Робота вітру та текучої води, їх вплив на зміни земної поверхні (с. 84-85). |
|
34 |
Материки та океани на географічній карті (с. 86-88). |
|
35 |
Особливості природи Тихого океану (с.89-91) |
|
36 |
Особливості природи Атлантичного океану (с. 92-94) |
|
37 |
Особливості природи Індійського океану (с.95-97) |
|
38 |
Особливості природи Північного Льодовитого океану (с. 98 100). |
|
39 |
Тематична діагностувальна робота з теми «Природа».
|
|
40-41 |
Аналіз діагностувальної роботи. Особливості природи Євразії (с. 101-103). |
|
42-43 |
Рослинний і тваринний світ Євразії (с. 104-107). |
|
44 |
Особливості природи Африки (с. 108-110). |
|
45-46 |
Рослинний і тваринний світ Африки (с. 111—114). |
|
47 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за семестр. |
|
1