Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури
10-А клас
на ІІ семестр 2019-2020 н.р.
Погоджено
на засіданні методичного об’єднання
суспільно-гуманітарного циклу
Протокол № від ___________
Вчитель:
№ |
Тема (основний зміст уроку) |
Дата
|
Примітки |
|
Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність. |
|
|
|
Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне».Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст. |
|
|
|
Поєднання соціально-політичного та психологічного аспектів у романі Стендаля “Червоне і чорне”. Зображення соціального середовища у творі. Сюжет твору . |
|
|
|
Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. |
|
|
|
Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля. |
|
|
|
Зображення соціального середовища у творі. Символіка. |
|
|
|
РМ (письмовий). Жіночі образи в романі (порівняльна характеристика) |
|
|
|
Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана Ґрея». Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця. |
|
|
|
Оскар Вайльд “Портрет Доріана Ґрея”: історія написання та стисла характеристика. Філософсько-естетичні й моральні проблеми у творі. |
|
|
|
Еволюція Доріана Ґрея. |
|
|
|
Pоль фантастики й символіка у романі “Портрет Доріана Ґрея”. Традиції та новаторство О. Уайльда в жанрі роману. |
|
|
|
Розвиток мовлення. Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?»Екранізації романів XIX ст. |
|
|
|
ПЧ Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара».Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя. |
|
|
|
«Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів. |
|
|
|
Контрольний твір тематична |
|
|
|
Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм. |
|
|
|
Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. |
|
|
|
Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці. Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня». |
|
|
|
Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики. |
|
|
|
Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки». |
|
|
|
Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія». |
|
|
|
Виразне читання поезії напам’ять. Напам’ять |
|
|
|
Зміни в драматургії на межі XIX–XX ст. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру. |
|
|
|
Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах». |
|
|
|
Особливості розвитку сюжету. (ЛК) Екранізації й театральні вистави за драматичними творами кінця XIX-XX ст |
|
|
|
«Синій птах». Символіка образів. |
|
|
|
Роль фантастики. Трактування фіналу. |
|
|
|
Контрольна робота з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX - початку XX ст.». Тести. тематична |
|
|
|
Паоло Коельйо (нар. 1947).«Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності. |
|
|
|
Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування». |
|
|
|
Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі. |
|
|
|
Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній». Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури. |
|
|
|
Гуманістична сутність образу та духовна стійкість героя на шляху до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі. |
|
|
|
ПЧ. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном». «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці) |
|
|
|
Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору. |
|
|
|
Контрольна робота з теми « Сучасна дитяча література». Тести |
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
|
|
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. тематична |
|
|