КТП. Зарубіжна література. 10 клас. ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури для 10 класу, ІІ семестр ( 2 год. на тиждень), розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з зарубіжної літератури

10-А клас

на ІІ семестр 2019-2020 н.р.

 

(розроблено згідно з Навчальною програмою із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року)

 

Погоджено

 на засіданні методичного об’єднання

суспільно-гуманітарного циклу

Протокол     від      ___________        

 

 

 

 

Вчитель:

 

 

 

 

 

 

 

Тема (основний зміст уроку)

Дата

 

Примітки

  1.  

Роман як жанр літератури, його формування і провідні ознаки. Різновиди роману XIX ст., національна своєрідність.

 

 

  1.  

Стендаль (Марі Анрі Бейль, 1783 – 1842). «Червоне і чорне».Творчий шлях письменника, його внесок у скарбницю психологічної прози XIX ст.

 

 

  1.  

Поєднання соціально-політичного та психологічного аспектів у романі Стендаля “Червоне і чорне”. Зображення соціального середовища у творі. Сюжет твору .

 

 

  1.  

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля.

 

 

  1.  

Конфлікт молодої людини та суспільства в романі «Червоне і чорне». Образ Жульєна Сореля.

 

 

  1.  

Зображення соціального середовища у творі. Символіка. 

 

 

  1.  

РМ (письмовий). Жіночі образи в романі (порівняльна характеристика)

 

 

  1.  

Оскар Вайльд (1854 – 1900). «Портрет Доріана  Ґрея».

Ідейно-естетичні погляди і творчий шлях митця.

 

 

  1.  

Оскар Вайльд “Портрет Доріана Ґрея”: історія написання та стисла характеристика. Філософсько-естетичні й моральні проблеми у творі.

 

 

  1.  

Еволюція Доріана Ґрея.

 

 

  1.  

Pоль фантастики й символіка у романі “Портрет Доріана Ґрея”. Традиції та новаторство О. Уайльда в жанрі роману.

 

 

  1.  

Розвиток мовлення. Дискусія за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»: «Краса – явище моральне, аморальне чи «по той бік добра і зла?»Екранізації романів XIX ст.

 

 

  1.  

ПЧ Федір Михайлович Достоєвський (1821 – 1881). «Злочин і кара».Сюжет роману «Злочин і кара», зумовлений рухом свідомості головного героя.

 

 

  1.  

«Теорія» Раскольнікова, її сутність і проблемність. Система персонажів.

 

 

  1.  

Контрольний твір                                                тематична

 

 

  1.  

Модернізм як літературно-мистецький напрям кінця XIX – початку XX ст. Течії раннього модернізму: символізм, імпресіонізм, неоромантизм.

 

 

  1.  

Шарль Бодлер (1821 – 1867). «Квіти зла» («Альбатрос», «Відповідності», «Вечорова гармонія»). Образи, символи, особливості поетичної мови у віршах Ш. Бодлера. 

 

 

  1.  

Теоретичні засади й художні відкриття поезії французького символізму. Взаємодія символізму й імпресіонізму в ліриці.

Поль Верлен (1844 – 1896). «Поетичне мистецтво», «Осіння пісня».                                                                                  

 

 

  1.  

Зображення пейзажів природи і душі в «Осінній пісні». Сугестивність, музичність, живописність лірики.   

 

 

  1.  

Артюр Рембо (1854-1891). Художнє новаторство А. Рембо. Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті «Голосівки».

 

 

  1.  

Образ ліричного героя у вірші «Моя циганерія».

 

 

  1.  

Виразне читання поезії напам’ять.                                   Напам’ять   

 

 

  1.  

Зміни в драматургії на межі XIXXX ст. М. Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру.

 

 

  1.  

Моріс Метерлінк (1862 – 1942). «Синій птах». Ідея одухотворення життя й відновлення втрачених зв’язків у драмі-феєрії «Синій птах».

 

 

  1.  

Особливості розвитку сюжету. (ЛК) Екранізації й театральні вистави за драматичними  творами кінця XIX-XX ст

 

 

  1.  

«Синій птах». Символіка образів.

 

 

  1.  

 Роль фантастики. Трактування фіналу.

 

 

  1.  

Контрольна робота з тем «Перехід до модернізму. Взаємодія символізму та імпресіонізму в ліриці», «Драматургія кінця XIX  -  початку XX ст.».  Тести.                                               тематична

 

 

  1.  

Паоло Коельйо (нар. 1947).«Алхімік». Значення творчості П. Коельйо для сучасності.

 

 

  1.  

Пошуки сенсу буття в романі «Алхімік». Поняття «своя доля», «призначення», «мрія душі», «смисл існування».

 

 

  1.  

Система образів (пастух Сантьяго, Фатіма, Мельхиседек, Алхімік). Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі.

 

 

  1.  

 Мо Янь (Гуань Моє, нар. 1955). «Геній». Мо Янь – сучасний китайський письменник, лауреат Нобелівської премії з літератури.

 

 

  1.  

 Гуманістична сутність образу та духовна стійкість героя на шляху до мети. Зміни у сприйманні Цзян Дачжі однокласниками, вплив героя на пробудження їхньої свідомості. Міфологічні алюзії у творі.

 

 

  1.  

ПЧ. Йоанна Яґелло (нар. 1974). «Кава з кардамоном». «Кава з кардамоном»: Синтез підліткової повісті (стосунки в родині, перше кохання) та детективу (розгадування сімейної таємниці)

 

 

  1.  

Проблема батьків і дітей. Образ головної героїні. Мова твору.

 

 

  1.  

Контрольна робота з теми « Сучасна дитяча література». Тести

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

  1.  

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. тематична

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. TB LIME
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
8 січня 2020
Переглядів
3656
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку