"Квадрат. Периметр квадрату". 2кл.

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 2 класу на тему "Квадрат. Периметр квадрату". (за програмою 2018 року)
Перегляд файлу

Тема: Квадрат. Периметр квадрата.
Мета: Навчальна: уточнювати поняття прямокутника і квадрата; ознайомити з характерними рисами квадрата; вчити знаходити периметр квадрата; продовжити формування обчислювальних навичок; удосконалювати навички розв’язування задач;

Розвивальна: розви­вати логічне мислення, математичну мову, уміння порівнювати, аналізувати, робити висновки;

Виховна: виховувати акуратність під час письма; працелюбність.

 

Тип уроку: комбінований.

Обладнання: підручник, ілюстративний матеріал, мультимедійна презентація, роздаткові картки.

Хід уроку

I. Організація класу.

Ось знову лунає дзвінок,

Запрошує всіх на урок.

Будемо дружно ми працювати,

Створювати та фантазувати.

II. Перевірка домашнього завдання.

Які знаки ви поставили у даних виразах.(Сдайд1)

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

Гра «Так чи Ні!» (Якщо твердження правильне – плескаємо в долоні, якщо ні – тупаємо ніжками).

 

  1. У прямокутника всі сторони рівні.
  2. Зменшуване,від’ємник,різниця – це компоненти дії віднімання.
  3. 40+35=65
  4. У прямокутника 3 кути.
  5. Щоб знайти периметр прямокутника треба додати всі його сторони.
  6. Щоб знайти на скільки одне число менше або більше від іншого, треба від меншого числа відняти більше? (Ні).

 

-Ви молодці! Усі правильно засвоїли вивчений матеріал

ІV. Мотивація навчальної діяльності.

  1. Усна лічба.(Сдайд2)

5-lepestkov-1 (1) - копия5-lepestkov-1 (1) - копия20а) Гра «Ромашка»

5-lepestkov-1 (1) - копия2 


б) «Фігури» (Слайд 3)

Які фігури зображені на слайді?

  1. Робота з фігурами. (Слайд 4)
  • Оберіть прямокутники.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- А тепер оберіть прямокутник, у якого всі сторони рівні.

- Прямокутник, у якого всі сторони рівні, - квадрат.

V. Повідомлення теми та мети уроку.

- Сьогодні на уроці ми будемо працювати з квадратом. Будуватимемо та знаходитимемо його периметр.

VI. Вивчення нового матеріалу.

  1. Бесіда.
  • Що ж таке квадрат? ( Квадрат – прямокутник, у якого всі сторони рівні.)

(Вчитель будує квадрат на дошці)

  • Скільки вершин у квадрата? (Чотири)
  • Скільки кутів і сторін? (По чотири)
  • Отже, всього по чотири.
  • І ще важливо, вершини однакові, сторони і кути однакові.

Щоб знайти периметр квадрата потрібно додати всі його сторони

2.Слайд 5

  1. 3. Робота з підручником.

а) Завдання 260.

  • Нам потрібно побудувати у зошиті квадрат зі стороною 3см та знайти його периметр.
  • Якщо одна сторона квадрата 3 см, то скільки сантиметрів інші сторони? (Теж по 3 см)
  • Побудували? (Учитель перевіряє правильність виконання завдання)
  • Як обчислити периметр фігури? (Всі сторони додати)
  • Правильно! А як обчислити периметр квадрата? (Учитель звертає увагу, що периметр квадрата обчислюється  так: Р=а+а+а+а)
  • Яку відповідь отримали? (12 см2)

б) Завдання 261.

- Яким чином виконуються обчислення? (Кругові приклади)

(Учні розв’язують приклади на дошці та в зошиті)

в) Завдання 262.

  • Що ви бачите на малюнку? (Сливи у кошику, відрі і ящику)
  • Що запитується у задачі? (Скільки всього кілограмів слив?)
  • Скільки кілограмів слив у кошику? (5 кг)
  • Скільки кілограмів слив у відрі? (8 кг.)
  • Скільки кілограмів слив у ящику? (Стільки, скільки в кошику й відрі разом)
  • Знаючи ці дані, ми можемо знайти скільки кілограмів слив у ящику? (Так)
  • Якою дією? (Додавання: 5+8=13кг)
  • Знаючи скільки кілограмів слив у кошику, у відрі і ящику, ми можемо дати відповідь на питання задачі? (Так)
  • Якою дією? (Додавання: 5+7+13=26)
  1. Фізкультхвилинка. (Слайд 6)

VII. Узагальнення й систематизація знань.

  1. Гра «Істине-хибне».
  • Які твердження правильні?
  • Будь-який квадрат – це прямокутник.
  • Будь-який прямокутник – це квадрат.
  • Будь-який чотирикутник – це багатокутник.

(Перше і третє твердження – правильні)

  1. Знаходження значень виразів зі змінною.
  • Знайдіть значення виразу:

17 – (b – 4), якщо b=11; 12;10.

24 – (а + 2), якщо а=2; 10; 12.

  1. Офтальмологічна пауза. (Слайд 7)
  2. Робота з фігурами.
  • Виміряти сторони фігур і обчислити їх периметр. (Робота з картками)

VІII. Підсумок уроку.

Рефлексія

а)

  • Що ми сьогодні вивчали на уроці? Що робили?
  • Що ж таке квадрат?
  • Яка різниця між квадратом і прямокутником?
  • Як обчислюємо периметр квадрата?

б)

- З яким настроєм завершуєте сьогоднішній урок?

- Що вам найбільше сподобалось на уроці?

- Домалюйте свій настрій на цьому смайлику.

 

ІX. Домашнє завдання.

Ст. 45, №263,264

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
9 квітня 2020
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку