Тема уроку: Квадратична функція, її властивості та графік.
Мета: Систематизувати знання учнів з теми, закріпити навички побудови, читання графіків квадратичної функції, формувати навички застосування знань в нестандартних умовах, розширити знання учнів про застосування квадратичної функції, розвивати математичне мовлення учнів, просторову уяву, навички самостійної роботи, роботи в парах, самооцінювання, взаємооцінювання, формувати математичні, інформаційно-комунікаційні, комунікативні, соціальні компетенції, економічні компетенції, володіння рідною мовою, цифровими технологіями, виховувати інтерес до вивчення математики.
Тип уроку застосування умінь та навичок.
Обладнання комп’ютери, креслярські приладдя, мультимедійний проектор.
Хід уроку
I Домашнє завдання.
II. Мотивація навчальної діяльності учнів.
Демонстрація відео проєкту «Графіки у нашому житті»
III.Актуалізація та корекція опорних знань учнів
Скарбничка знань
IV.Застосування умінь та навичок.
1).Усна робота по презентації. Визначити знаки коефіцієнтів
в <0 в <0 в >0 в >0
2)Самостійна робота по варіантах зі взаємоперевіркою.
Задана функція y=x2+4x-5. Необхідно побудувати її графік, знайти область значень, проміжок, на якому функція має додатні значення.
I вар. Побудуйте графік функції за допомогою метода виділення квадрата тричлена.
II вар. Використайте алгоритм побудови параболи.
3) Динамічна пауза.
Учні рухами імітують вид графіків.
Знайдіть значення функції при х=6, проміжки зростання на спадання
2. Знайдіть кількість коренів рівняння Х² + n =2
в залежності від значення параметра n
V. Застосування знань в нестандартних умовах.
Виконання на дошці індивідуальних завдань.
1)Висоту м'яча, підкинутого над землею вгору, обчислюють за формулою: h (t)= – 4t2 + 20t, де h - висота в метрах, t - час у секундах, що минув з моменту кидка. На яку найбільшу висоту підніметься м’яч та за який час ?
2) Ділянку землі прямокутної форми треба обгородити парканом завдовжки 160 м. Яку найбільшу площу може мати ця ділянка?
VI. Підсумок уроку.
Підведення підсумків роботи, збирання аркушів оцінювання, оцінювання учнів, зясування наскільки справдились очікування учнів від уроку.