19 квітня о 18:00Вебінар: Як організувати якісний урок літератури для учнів із кліповим мисленням

Презентація "Функції. Властивості та графіки функцій. Квадратична функція"

Про матеріал
Підсумковий урок з теми «Функції. Властивості та графіки функцій. Квадратична функція» дозволить цікаво та наповнено повторити вивчений матеріал та підготуватись до написання контрольної роботи
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема. Підсумковий урок з теми «Функції. Властивості та графіки функцій. Квадратична функція»

Номер слайду 2

Мета. Узагальнити та систематизувати знання, вміння та навики набуті учнями з теми «Функції. Властивості та графіки функцій. Квадратична функція»Розвивати увагу. Виховувати культуру побудови

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Кожна із розв’язаних мною задач ставала зразком длярозв’язування наступних задач. Р. Декарт

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ABCDE1 Функція є спадною…Функція є зростаючою…2 Функція є непарною…Нулі функції -це…Графікомфункції y=x2 є…Графіком функції Y=x3 є… Функція𝑦=𝑥зростаюча?3y=x2+2x-5𝑦=𝑘𝑥Графіком функціїY=2x-5 є…Способи задання функціїЩо таке графік функції?{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ABCDE1 Функція є спадною…Функція є зростаючою…2 Функція є непарною…Нулі функції -це…Графікомфункції y=x2 є…Графіком функції Y=x3 є… 3y=x2+2x-5 Графіком функціїY=2x-5 є…Способи задання функціїЩо таке графік функції?Областьвизначення. Область значень. D(f)?E(f)?Функція. Функція-парна…

Номер слайду 6

{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Функція. Область визначенняфункції𝒚=𝟑𝒙𝟐−𝟒𝒙+𝟓𝒙∈(−∞;−𝟒)∪(−𝟒;𝟒∪(𝟒;∞)𝒚=𝟑𝒙−𝟔𝒙∈−𝟓;∞𝐲=𝟒𝐱𝟐−𝟏𝟔𝒙∈ R𝒚=𝟐𝒙𝒙+𝟓𝒙∈𝟐;∞)𝐲=𝟏𝟎𝟎𝐱𝟐+𝟑𝒙∈ R{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Функція. Область визначенняфункції

Номер слайду 7

{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}Функція. Область значеньфункції E(f)Координати точки перетину з віссю OY(0;5)(0;-4)(0;7)(0;0)(0;-5)

Номер слайду 8

Нулі функції (точки перетину з віссю OX)𝒚=𝒙𝟒−𝒙𝟐 Проміжки знакосталості функції)

Номер слайду 9

Нулі функції (точки перетину з віссю OX)𝒚=𝒙𝟒−𝒙𝟐 Проміжки знакосталості функції)-101-++-x

Номер слайду 10

𝒇𝒙=𝒙𝟒−𝒙𝟐 𝒇𝒙=𝟑𝒙𝟑−𝟐𝒙 𝒇𝒙=𝒙𝟐−𝟒𝒙+𝟓 Які з функцій парні, непарні, ні парні ні непарні:

Номер слайду 11

Перетворення графіків функцій. Графік якої функції зображено на мал.?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Вкажіть кроки побудови графіка функції: Зобразіть ескіз побудови

Номер слайду 14

Номер слайду 15

 Дано функцію:𝒚=−𝒙𝟐+4x-3 Заповнити пропуски: D(f)Графіком функції єВітки параболи напрямлені Вказати точки перетину з віссю ОХ: Точка перетину з віссю ОУ: Координати вершини параболи: Графік симетричний відносно прямої: Y(3)=Чи проходить графік функції через точку А(3;5)?

Номер слайду 16

Заповнити пропуски: D(f)Графіком функції єВітки параболи напрямленіВказати точки перетину з віссю ОХТочка перетину з віссю ОУ: Координати вершини параболи. Графік симетричний відносно прямої: Y(3)=Чи проходить графік функції через точку А(3;5)? R (1;0), (3;0)Парабола вниз(0;-3): (2;1) (х=-4/(-2); у=-4+8-3)х=2ні -9+12-3=0

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Область значень функції: Найменше, найбільше значення функції: Проміжки знакосталості функції: 13. Проміжки зростання, спадання функції: За побудованим графіком вказати:[1;∞)у=1-найбільше(-∞;2)-зрост.(2;∞)-спадаєf(x)>0, x (1;3)f(x)<0, x (-∞;1)U(3;∞)

Номер слайду 19

Побудуйте параболу, виділивши квадрат двочлена y=-x2+4x-3. Y=-x2+4x-3=-(-x2-4x+3)=-(x2-4x+4-4+3)==-(x2-4x+4)+1=-(x-2)2+1

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Підсумок уроку: Властивості функції. Навести приклад функції , що зростає на всій області визначення. Обернена пропорційність – це…Щоб знайти нулі функції…Точку перетину з віссю ОУ…Способи побудови графіка квадратичної функції

Номер слайду 23

Домашнє завдання. Стор.143 Стор. 146-147 Готуємося до тематичного оцінювання1-5,7,9,10 Типові завдання для контрольної роботи 1-3

Номер слайду 24

Народився у сім'ї львівського професора фізики Івана Вакарчука. Закінчив. Львівську лінгвістичну гімназію з поглибленим вивченням англійської мови(колишня школа № 4) зі срібною медаллю. Два роки займався у музичній школі за класом скрипки, паралельно навчаючись грі на баяні. У шкільні роки брав участь у КВК, створенні шкільного театру, активно займавсябаскетболом1991–1996 — навчався на фізичному факультеті Львівського університету(спеціалізація — теоретична фізика). Друга вища освіта — економіст-міжнародник. 1996 — вступив до аспірантури на кафедрі теоретичної фізики того ж університету.

Номер слайду 25

Олег Скрипка народився у місті Совєтабад Ленінабадської області Таджицької РСР (сьогодні смт Гафуров Согдійського вілоята. Таджикистана) у сім'ї українських переселенців. Виріс у Мурманській області Росії.1986 року закінчив Радіотехнічний факультет Київського політехнічного інституту (тепер Національний технічний університет України «КПІ»). 

pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
11. Квадратична функція, її графік і властивості
Додано
12 січня
Переглядів
103
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку