Дата________ |
Алгебра 8 клас |
УРОК № 47
КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ. НЕПОВНІ КВАДРАТНІ РІВНЯННЯ, ЇХ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ
Формулювання компетентностей:
ключові компетентності:
Тип уроку: засвоєння знань та первинних умінь.
Обладнання: підручник, презентація.
ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНІЙ МОМЕНТ
Учитель перевіряє готовність учнів до уроку, налаштовує їх на роботу.
II. АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ ТА ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Учитель повідомляє учням статистичні результати контрольної роботи, аналізує типові помилки, допущені під час її написання, показує шляхи їх усунення. Перевірку виконання вправ домашнього завдання можна здійснити за допомогою учнів (якщо вони приготували презентації).
III. ФОРМУЛЮВАННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ
IV. ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ
План вивчення нового матеріалу
VI. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ
Розв’язування письмових вправ
№867, 870, 874 ст.185.
Додатково №877, 878, 882 ст.186.
VII. ПІДСУМКИ УРОКУ
Запитання до класу
• Сформулюйте означення повного квадратного рівняння
• У рівнянні 3х²-7х+2=0 назвіть коефіцієнти а, b, с.
• Запишіть рівняння, якщо b = 0, а = -1,с = 2.
• Як називається таке рівняння?
• Наведіть приклади інших неповних квадратних рівнянь.
• Скільки коренів мають рівняння ах² = 0, ах² + bх = 0, ах² + с = 0?
VIII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
§19; №868, 869, 873 ст.185