Презентація «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу».

Про матеріал
Тема: «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного і того ж аргументу». Мета уроку:учні будуть знати формули основних співвідношень між тригонометричними функціями одного аргументу; застосовувати вивчені співвідношення для тотожних перетворень виразів; знаходити значення тригонометричних функцій за однією відомою функцією; що зумовило виникненню тригонометрії; що присутня тригонометрія не тільки в фізиці, біології, медицині, а й у живій природі, архітектурі, музиці,побуті; формувати такі компетентності: спілкування державною мовою:усно у вигляді твору-ессе висловлювати думки,почуття щодо уроку; інформаційно – цифрова : вміння самостійно шукати та аналізувати необхідну інформацію в Інтернеті; комунікативна: вміння робити у групі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку «Основні співвідношення між тригонометричними функціями одного аргументу»

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Людина застосовує властивості тригонометричних функцій по-різному: Термографи – креслять графіки температури;Кардіографи – зображують графічно роботу серця;Сейсмографи – попереджають про землетруси або фіксують їх.5

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

11

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Розглядаючи графіки тригонометричних функцій,можна згадати,що в повсякденному житті ми бачили схожі криві та поверхні. Наприклад хвилі на морі мають форму,що нагадує синусоїду.9

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Берлінскі синусоїди, Германія

Номер слайду 33

Тригонометрія в архітектурі12

Номер слайду 34

10

Номер слайду 35

Сантьяго калантрава вальсІспанський архитектор та скульптор, автор багатьох футуристичних побудов у різних країнах світу.

Номер слайду 36

Кандела феликс (1910-1997)Мексиканський архитектор і інженер. Творець різноманітних залізо-бетонних склепінь-оболонок; розробив тонкостінні покриття у формі гіперболічних параболоїдів.

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

pptx
Пов’язані теми
Алгебра, Презентації
Додано
15 травня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку