Кваліфікаційна робота. Рівень вищої освіти –другий (магістерський)

Про матеріал
Кваліфікаційна робота "Особливості формування умінь професійної самоорганізації у майбутніх учителів початкової школи". Актуальність дослідження: розвиток професіоналізму майбутнього вчителя; організація педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи; формування в студентів умінь професійної самоорганізації має системний і цілеспрямований характер.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИВиконала: студентка 6 курсу Курик Юлія Сергіївна

Номер слайду 2

Актуальність дослідження

Номер слайду 3

Суперечності

Номер слайду 4

Стан дослідження

Номер слайду 5

Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні педагогічних умов, що забезпечують ефективність формування у майбутніх учителів початкової школи умінь професійної самоорганізації в процесі педагогічної підготовки.

Номер слайду 6

Мета дослідження зумовила вирішення таких завдань:

Номер слайду 7

Об’єкт дослідження – формування у майбутніх вчителів початкової школи умінь професійної самоорганізації. Предмет дослідження – педагогічні умови формування у майбутніх учителів початкової школи умінь професійної самоорганізації в процесі педагогічної підготовки.

Номер слайду 8

ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УМІНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ

Номер слайду 9

«педагогічний професіоналізм» «самоорганізація» «педагогічнасамоорганізація» «уміння» «педагогічні уміння»

Номер слайду 10

Визначено поняття! самоорганізація – це цілеспрямована діяльність особистості з метою накопичення певної інформації, її узагальнення, аналізу, формулювання висновків та визначення шляхів подальшого самовдосконалення особистості.

Номер слайду 11

Обґрунтовано розуміння! Професійна самоорганізація – це складне системне утворення, яке являє собою умову, процес та результат особистісного вдосконалення майбутнього вчителя

Номер слайду 12

З’ясовано визначення поняття! Уміння професійної самоорганізації» - це здатність особистості успішно вирішувати нагальні педагогічні проблеми та виконувати свідому роботу над собою з метою всебічного розвитку, вдосконалення професійно необхідних рис характеру та здібностей для підвищення рівня власного професіоналізму

Номер слайду 13

Етапи самоорганізації діяльності майбутнього вчителя {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап управління діяльністю. Уміння професійної самоорганізаціїЕтап цілепокладання▪ уміння бачити проблему▪ уміння будувати ієрархічну систему цілей▪ уміння ставити завдання на певний період. Етап планування▪ уміння розробляти плани заходів для досягнення мети▪ уміння знаходити позитивну мотивацію власних дій▪ уміння знаходити альтернативні варіанти вирішення проблеми. Організаційний етап▪ уміння раціонально організовувати власне робоче місце▪ уміння розподіляти свою роботу за рівнем складності та важливості▪ уміння раціонально використовувати вільний час. Етапрегулювання▪ уміння корегувати заплановані дії відповідно до обставин▪ уміння мобілізувати внутрішні сили, регулювати свій емоційний стан▪ уміння проявляти активність та самостійність у досягненні поставленої мети. Етап контролю та оцінки▪ уміння робити висновки, підводити підсумки проведеної роботи▪ уміння аналізувати результати власної діяльності▪ уміння оцінювати отримані результати

Номер слайду 14

Критерії оцінки рівня сформованості умінь професійної самоорганізації

Номер слайду 15

Педагогічна підготовка складний, закономірний, безперервний процестеоретична підготовкаметодична підготовка різні види практики науково-дослідна діяльність

Номер слайду 16

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООРГАНІЗАЦІЇ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 17

Рівні сформованості у студентів умінь професійної самоорганізації: уміння цілепокладання; 2) уміння планування; 3) уміння організації діяльності; 4) уміння регулювання діяльності; 5) уміння контролю та оцінки результатів діяльності.

Номер слайду 18

Педагогічні умови формування у майбутніх учителів умінь професійної самоорганізації:здійснення педагогічного керівництва процесом формування у студентів умінь професійної самоорганізації

Номер слайду 19

Використання тренінгових занять, застосування рольових та ділових ігор, вправ-ситуацій і вправ-завдань стимулює зростання методичної грамотності майбутніх учителів початкової школи щодо самоорганізації власної діяльності та сприяє підвищенню рівня оволодіння студентами уміннями професійної самоорганізації

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
25 листопада 2023
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку