З’ясовано визначення поняття! Уміння професійної самоорганізації» - це здатність особистості успішно вирішувати нагальні педагогічні проблеми та виконувати свідому роботу над собою з метою всебічного розвитку, вдосконалення професійно необхідних рис характеру та здібностей для підвищення рівня власного професіоналізму
Етапи самоорганізації діяльності майбутнього вчителя {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Етап управління діяльністю. Уміння професійної самоорганізаціїЕтап цілепокладання▪ уміння бачити проблему▪ уміння будувати ієрархічну систему цілей▪ уміння ставити завдання на певний період. Етап планування▪ уміння розробляти плани заходів для досягнення мети▪ уміння знаходити позитивну мотивацію власних дій▪ уміння знаходити альтернативні варіанти вирішення проблеми. Організаційний етап▪ уміння раціонально організовувати власне робоче місце▪ уміння розподіляти свою роботу за рівнем складності та важливості▪ уміння раціонально використовувати вільний час. Етапрегулювання▪ уміння корегувати заплановані дії відповідно до обставин▪ уміння мобілізувати внутрішні сили, регулювати свій емоційний стан▪ уміння проявляти активність та самостійність у досягненні поставленої мети. Етап контролю та оцінки▪ уміння робити висновки, підводити підсумки проведеної роботи▪ уміння аналізувати результати власної діяльності▪ уміння оцінювати отримані результати
Використання тренінгових занять, застосування рольових та ділових ігор, вправ-ситуацій і вправ-завдань стимулює зростання методичної грамотності майбутніх учителів початкової школи щодо самоорганізації власної діяльності та сприяє підвищенню рівня оволодіння студентами уміннями професійної самоорганізації