28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Квест 2-4 клас « Подорож Казковою країною »

Про матеріал
Квест-гра для учнів 2-4 класів. Діти подорожуют чарівною країною,де зупиняються в п яти царствах"Казок", ""Казкових героїв","Загадковому","Музичному" та "Пазликів"
Перегляд файлу

Квест 2-4 класи  « Подорож казковою країною »

 

.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!


Ведучий: Діти, сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. В ньому  чарівна карта та інструкція до неї.
Пропоную відкрити лист.
Доброго дня, любі учні! Я гном з казкової країни . Хочу запросити вас до нас в гості та пограти в нашу улюблену квест-гру.
Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда?
Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на дві команди.  За правильне виконання завдань команда отримуватиме зірку на свій рахунок.
Карта П яти  царств у вас вже є. А саме головне уважно познайомтесь з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Ваш Гном .
Ведучий: Згодні на запрошення? Готові вирушати в чарівний світ гри?
З листом ми познайомились. Тепер треба розібратися з інструкцією .

Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Дискваліфікація за шахрайство обох команд.
5. За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.
Ведучий Інструкція зрозуміла? Команди  готові? Вирушаємо в путь!

3. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Ведучий: Ось і наша карта. І перша зупинка. Чарівне царство «Казкових героїв»
Додай ім'я казкового героя.
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім'я героя.
Вихователь називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.
1 команда                                                                                              2 команда
Кощій...(Безсмертний)                                                    Олена...(Чудова)
Василина....(Премудра)                                                   Іван...(Царевич)
Хлопчикз....(пальчик)                                                     Спляча...(красуня)
Баба...(Яга)                                                                       Змій...(Горинич)
Гуси...(Лебеді)                                                                   Крихітка...(Ховрошечка)
Коник...(Горбоконик)                                                        Сівка....(Бурка)
Соловей… (Розбійник)                                                      Курочка- ...(Ряба)
Молодці. Кожна команда отримує по зірочці.

Ведучий: Вирушаємо далі.

 Друга зупинка. Чарівне царство «Загадокове»
1 команда                                                                                                2 команда
Чекали маму з молоком,                                    У дитинстві всі над ним сміялися,
А пустили вовка в дім,                                        Відштовхнути його старалися:
Ким же були ці                                                     Адже ніхто не знав, що він
Маленькі діти?                                                     Білим лебедем народжений.
(Семеро козенят)                                                                         (Гидке каченя )

Над простим моїм питанням                                 Старенька бабуся у лісі жила,
Не витратиш багато сил.                                        Гостинці для неї онука несла.
Хто хлопчика з довгим носом                                Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
З поліна змайстрував?                                    Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(тато Карло)                                                                     («Червона Шапочка»)

 

Сидить дівчина в корзині                                              Він розбійник, він лиходій,

На ведмежій дужій спині.                                              Свистом він лякав людей.

А чому ж вона сховалась                                                              (Соловей-розбійник.)

До ведмедя не призналась?

(«Маша і ведмідь»)
Ви дуже швидко виконали і це завдання, за що і отримуєте по зірочці на свій рахунок.
Ведучий: Ну, що вирушаємо далі! Третя зупинка. Чарівне царство «Казок»
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
— А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:
1 команда                                                                                                     
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).

«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).

Старенька бабуся у лісі жила.
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відгадав?
(Шарль Перро «Червона Шапочка»)
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
(Українська народна казка «Ріпка»)

До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
(О.Толстой «Пригоди Буратіно»)

 2 команда
«…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник).
«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).
Він веселий і незлобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар хлопчик Робін
І товариш П'ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо... (Вінні-Пух).
(Олександр Мілн «Вінні-Пух»)

Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Ні, не наша мама.
(Українська народна казка «Вовк та семеро козенят»)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась
До ведмедя? Не призналась.
(Російська народна казка «Маша та ведмідь»)

Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався.
Скажем дружно: «Здрастуй, ... (Карлсон)».
(Астрід Ліндгрен «Карлсон»)

Ви добре виконали завдання, тож рухаємося далі.
Вчитель: Четверта зупинка. Чарівне царство «Музичне»
ВИДЕО-ФІЗ-ХВЛИНКА   https://www.facebook.com/100029029398091/videos/189478605363118/
Ведучий: Осі і наша остання зупинка, п яте царство. Чарівне царство Пазликів.
У кожної команди є конверт з пазлами. Вам треба швидко і правильно скласти картинку і вказати назву казки за епізодом.
Команди готові. Молодці, гарно справилися з завданням. Наші пригоди закінчилися. Підрахуємо кількість ваших зірок.
Перша команда  - ___ зірок; Друга команда  - ___ зірок.
3. Підведення підсумків.
Ось і підходить до кінця наша казкова пригода. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. А найголовніше ви показали, як вмієте працювати в команді. І я вважаю, що це найголовніше. Працювати командою краще, ніж поодинці. Я бачу ваші радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим.

Читайте, хлопчаки!
Дівчата, читайте!
Улюблені книжки
Шукайте на сайті!
В метро, в електричці
І автомобілі,
В гостях чи вдома,
На дачі, на віллі -
Читайте, дівчата!

Читайте, хлопчаки!
 

 

docx
Додав(-ла)
Дерновая Ирина
Додано
15 квітня
Переглядів
121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку