Квест 2-4 класи « Подорож казковою країною »
.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Ведучий: Діти, сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. В ньому чарівна карта та інструкція до неї.
Пропоную відкрити лист.
Доброго дня, любі учні! Я гном з казкової країни . Хочу запросити вас до нас в гості та пограти в нашу улюблену квест-гру.
Всього 5 царств та 5 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда?
Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на дві команди. За правильне виконання завдань команда отримуватиме зірку на свій рахунок.
Карта П яти царств у вас вже є. А саме головне уважно познайомтесь з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Ваш Гном .
Ведучий: Згодні на запрошення? Готові вирушати в чарівний світ гри?
З листом ми познайомились. Тепер треба розібратися з інструкцією .
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Дискваліфікація за шахрайство обох команд.
5. За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.
Ведучий Інструкція зрозуміла? Команди готові? Вирушаємо в путь!
3. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Ведучий: Ось і наша карта. І перша зупинка. Чарівне царство «Казкових героїв»
Додай ім'я казкового героя.
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім'я героя.
Вихователь називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.
1 команда 2 команда
Кощій...(Безсмертний) Олена...(Чудова)
Василина....(Премудра) Іван...(Царевич)
Хлопчикз....(пальчик) Спляча...(красуня)
Баба...(Яга) Змій...(Горинич)
Гуси...(Лебеді) Крихітка...(Ховрошечка)
Коник...(Горбоконик) Сівка....(Бурка)
Соловей… (Розбійник) Курочка- ...(Ряба)
Молодці. Кожна команда отримує по зірочці.
Ведучий: Вирушаємо далі.
Друга зупинка. Чарівне царство «Загадокове»
1 команда 2 команда
Чекали маму з молоком, У дитинстві всі над ним сміялися,
А пустили вовка в дім, Відштовхнути його старалися:
Ким же були ці Адже ніхто не знав, що він
Маленькі діти? Білим лебедем народжений.
(Семеро козенят) (Гидке каченя )
Над простим моїм питанням Старенька бабуся у лісі жила,
Не витратиш багато сил. Гостинці для неї онука несла.
Хто хлопчика з довгим носом Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
З поліна змайстрував? Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(тато Карло) («Червона Шапочка»)
Сидить дівчина в корзині Він розбійник, він лиходій,
На ведмежій дужій спині. Свистом він лякав людей.
А чому ж вона сховалась (Соловей-розбійник.)
До ведмедя не призналась?
(«Маша і ведмідь»)
Ви дуже швидко виконали і це завдання, за що і отримуєте по зірочці на свій рахунок.
Ведучий: Ну, що вирушаємо далі! Третя зупинка. Чарівне царство «Казок»
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
— А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:
1 команда
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).
«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).
Старенька бабуся у лісі жила.
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відгадав?
(Шарль Перро «Червона Шапочка»)
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
(Українська народна казка «Ріпка»)
До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
(О.Толстой «Пригоди Буратіно»)
2 команда
«…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник).
«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).
Він веселий і незлобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар хлопчик Робін
І товариш П'ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо... (Вінні-Пух).
(Олександр Мілн «Вінні-Пух»)
Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Ні, не наша мама.
(Українська народна казка «Вовк та семеро козенят»)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась
До ведмедя? Не призналась.
(Російська народна казка «Маша та ведмідь»)
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався.
Скажем дружно: «Здрастуй, ... (Карлсон)».
(Астрід Ліндгрен «Карлсон»)
Ви добре виконали завдання, тож рухаємося далі.
Вчитель: Четверта зупинка. Чарівне царство «Музичне»
ВИДЕО-ФІЗ-ХВЛИНКА https://www.facebook.com/100029029398091/videos/189478605363118/
Ведучий: Осі і наша остання зупинка, п яте царство. Чарівне царство Пазликів.
У кожної команди є конверт з пазлами. Вам треба швидко і правильно скласти картинку і вказати назву казки за епізодом.
Команди готові. Молодці, гарно справилися з завданням. Наші пригоди закінчилися. Підрахуємо кількість ваших зірок.
Перша команда - ___ зірок; Друга команда - ___ зірок.
3. Підведення підсумків.
Ось і підходить до кінця наша казкова пригода. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. А найголовніше ви показали, як вмієте працювати в команді. І я вважаю, що це найголовніше. Працювати командою краще, ніж поодинці. Я бачу ваші радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим.
Читайте, хлопчаки!
Дівчата, читайте!
Улюблені книжки
Шукайте на сайті!
В метро, в електричці
І автомобілі,
В гостях чи вдома,
На дачі, на віллі -
Читайте, дівчата!
Читайте, хлопчаки!