Квест "7 чудес Мелітопольщини"

Про матеріал
Шкільний квест «Сім чудес Мелітопольщини» проводиться з метою розвитку в учнів ідей патріотичного й громадянського виховання та прищеплення любові до малої Батьківщини. Шкільний квест «Сім чудес Мелітопольщини» здійснюється дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання. Учасники мають створити онлайн-карту відповідно до часових термінів та завдань, що надаються до кожного питання. Заключний етап квесту буде проведено в формі захисту своїх Google-мап. Мета квесту: мотивувати та стимулювати учнів до вивчення історії рідного краю; розвиток патріотичних та громадянських якостей особистості; виховувати інформаційну культуру учнів; підтримувати здібних та обдарованих дітей. Завдання квесту: пробудження пізнавальної активності та інтересу до культурної спадщини свого краю; активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики, історії; розвиток пізнавального інтересу, уваги, творчого мислення, самостійності, спостережливості, вміння аналізувати, узагальнювати та порівнювати; пошук та заохочення творчих дітей.
Перегляд файлу

АНОТАЦІЯ

до шкільного квесту  «Сім чудес Мелітопольщини»

 

Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» проводиться з метою розвитку в учнів ідей патріотичного й громадянського виховання та прищеплення любові до малої Батьківщини.

Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» здійснюється дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання. Учасники мають створити онлайн-карту  відповідно до часових термінів та завдань, що надаються до кожного питання. Заключний етап квесту буде проведено в формі захисту своїх Google-мап.

Мета квесту:

  •     мотивувати та стимулювати учнів до вивчення історії рідного краю;
  •     розвиток патріотичних та громадянських якостей особистості;
  •      виховувати інформаційну культуру учнів;
  •      підтримувати здібних та обдарованих дітей.

Завдання квесту:

  •      пробудження пізнавальної активності та інтересу до культурної спадщини свого краю;
  •      активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики, історії;
  •     розвиток пізнавального інтересу, уваги, творчого мислення, самостійності, спостережливості, вміння аналізувати, узагальнювати та порівнювати;
  •      пошук та заохочення творчих дітей.

Вимоги до учасників квесту:

  •     участь у конкурсі можуть брати учні 1-11 класів разом з батьками;
  •     мати комп’ютер підключений до мережі Інтернет;
  •      кожен учасник повинен мати свій Google-аккаунт перед початком квесту та заповнити  форми на онлайн-ресурсі квесту за три дні до його початку http://goo.gl/forms/gpRC6KNkP5 та три дні після квесту http://goo.gl/forms/QFFuJe2B4L ;
  •      учасники повинні володіти навичками користування з ПК та онлайн-сервісами:
  •     електронна пошта Gmail (реєстрація аккаунту для подальшої  участі);
  •      геосервіси: Google Maps
  •      сервіс хмари слів: Tagul;
  •     пазли онлайн: jigsawplanet.com;
  •     інтерактивні малюнки Loupe;
  •     відеосервісом: YouTube

Підготовку та проведення квесту забезпечує шкільний керівник квесту, який:

  • створює онлайн-ресурс квесту (блог або шкільний сайт) та сертифікати для нагородження переможців і учасників;
  • координує організацію та хід  проведення квесту;
  • розміщує на онлайн-ресурсі інформацію про результати виконання пошукових завдань учасниками; орієнтовні відповіді на пошукові завдання; поточну інформацію;
  • забезпечує належне функціонування онлайн-ресурсу квесту;
  • надає консультації учням щодо правил проведення квесту;
  • опрацьовує вхідні та вихідні анкети;
  • підводить загальні підсумки проведення квесту та висвітлює їх на онлайн-ресурсі.

Для оцінювання відповідей учасників залучається компетентне журі, що складається з вчителів школи, учні яких не беруть участь у квесті.

Заявки для участі у квесті надаються шляхом заповнення реєстраційної форми, яка знаходиться на онлайн-ресурсі квесту до зазначеної дати.  

Етапи проведення квесту:

І етап – підготовчий (учасники ознайомлюються з правилами участі у квесті, структурою онлайн-ресурсу та заповнюють вхідну онлайн-анкету);

ІІ етап – дистанційний (учасники отримують завдання відповідно до розкладу проведення квесту через онлайн-ресурс  і зберігають свої відповіді на Google-мапі);

ІІІ етап – очний (захист  пошукових завдань у формі Google-мапи);

ІV етап – заключний (підбиття підсумків квесту, нагородження сертифікатами переможців та учасників, заповнюють вихідну онлайн-анкету).  

Критерії оцінювання

1.    Оцінювання пошукових завдань здійснюється компетентним журі (кожне завдання оцінюється за 12-бальною шкалою; максимальна кількість балів за 7 завдань складає 84 бали).

2.    Кожен Учасник квесту, незалежно від досягнутого результату, отримає сертифікат учасника у різних номінаціях.

3.    Переможцем або переможцями (І місце) стають учасники, які набрали найбільшу кількість балів, незалежно від кількості осіб, що отримали таку ж кількість балів.

4.    Відсоток переможців складатиме не більше 50% від загальної кількості учасників, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань.

5.    Результати квесту оскарженню не підлягають.

 

Фінал квесту: нагородження переможців і учасників квесту. Дата проведення квесту:  за 2 тижні до святкування Дня міста.

 

Перегляд файлу

АНОТАЦІЯ

до шкільного квесту  «Сім чудес Мелітопольщини»

 

Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» проводиться з метою розвитку в учнів ідей патріотичного й громадянського виховання та прищеплення любові до малої Батьківщини.

Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» здійснюється дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання. Учасники мають створити онлайн-карту  відповідно до часових термінів та завдань, що надаються до кожного питання. Заключний етап квесту буде проведено в формі захисту своїх Google-мап.

Мета квесту:

  •     мотивувати та стимулювати учнів до вивчення історії рідного краю;
  •     розвиток патріотичних та громадянських якостей особистості;
  •      виховувати інформаційну культуру учнів;
  •      підтримувати здібних та обдарованих дітей.

Завдання квесту:

  •      пробудження пізнавальної активності та інтересу до культурної спадщини свого краю;
  •      активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики, історії;
  •     розвиток пізнавального інтересу, уваги, творчого мислення, самостійності, спостережливості, вміння аналізувати, узагальнювати та порівнювати;
  •      пошук та заохочення творчих дітей.

Вимоги до учасників квесту:

  •     участь у конкурсі можуть брати учні 1-11 класів разом з батьками;
  •     мати комп’ютер підключений до мережі Інтернет;
  •      кожен учасник повинен мати свій Google-аккаунт перед початком квесту та заповнити  форми на онлайн-ресурсі квесту за три дні до його початку http://goo.gl/forms/gpRC6KNkP5 та три дні після квесту http://goo.gl/forms/QFFuJe2B4L ;
  •      учасники повинні володіти навичками користування з ПК та онлайн-сервісами:
  •     електронна пошта Gmail (реєстрація аккаунту для подальшої  участі);
  •      геосервіси: Google Maps
  •      сервіс хмари слів: Tagul;
  •     пазли онлайн: jigsawplanet.com;
  •     інтерактивні малюнки Loupe;
  •     відеосервісом: YouTube

Підготовку та проведення квесту забезпечує шкільний керівник квесту, який:

  • створює онлайн-ресурс квесту (блог або шкільний сайт) та сертифікати для нагородження переможців і учасників;
  • координує організацію та хід  проведення квесту;
  • розміщує на онлайн-ресурсі інформацію про результати виконання пошукових завдань учасниками; орієнтовні відповіді на пошукові завдання; поточну інформацію;
  • забезпечує належне функціонування онлайн-ресурсу квесту;
  • надає консультації учням щодо правил проведення квесту;
  • опрацьовує вхідні та вихідні анкети;
  • підводить загальні підсумки проведення квесту та висвітлює їх на онлайн-ресурсі.

Для оцінювання відповідей учасників залучається компетентне журі, що складається з вчителів школи, учні яких не беруть участь у квесті.

Заявки для участі у квесті надаються шляхом заповнення реєстраційної форми, яка знаходиться на онлайн-ресурсі квесту до зазначеної дати.  

Етапи проведення квесту:

І етап – підготовчий (учасники ознайомлюються з правилами участі у квесті, структурою онлайн-ресурсу та заповнюють вхідну онлайн-анкету);

ІІ етап – дистанційний (учасники отримують завдання відповідно до розкладу проведення квесту через онлайн-ресурс  і зберігають свої відповіді на Google-мапі);

ІІІ етап – очний (захист  пошукових завдань у формі Google-мапи);

ІV етап – заключний (підбиття підсумків квесту, нагородження сертифікатами переможців та учасників, заповнюють вихідну онлайн-анкету).  

Критерії оцінювання

1.    Оцінювання пошукових завдань здійснюється компетентним журі (кожне завдання оцінюється за 12-бальною шкалою; максимальна кількість балів за 7 завдань складає 84 бали).

2.    Кожен Учасник квесту, незалежно від досягнутого результату, отримає сертифікат учасника у різних номінаціях.

3.    Переможцем або переможцями (І місце) стають учасники, які набрали найбільшу кількість балів, незалежно від кількості осіб, що отримали таку ж кількість балів.

4.    Відсоток переможців складатиме не більше 50% від загальної кількості учасників, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань.

5.    Результати квесту оскарженню не підлягають.

 

Фінал квесту: нагородження переможців і учасників квесту. Дата проведення квесту:  за 2 тижні до святкування Дня міста.

 

Перегляд файлу

Відеоінструкція «Створення/робота з Google-мапою»

https://www.youtube.com/watch?v=vgDqYyKxoKo

 

Створення/реєстрація акаунта на Gmail

Крок 1. Запустіть веб-браузер і в адресному рядочку введіть адресу http://gmail.com.

Instrukzia1 02.jpg

Крок 2. У вікні, що відкриється, перейдіть за посиланням «Створити обліковий запис»/«Создайте акаунт».(Рис.1)

Instrukzia1 03.png

Крок 3. На сторінці створення акаунта оберіть робочу мову «Українська». Для цього у правому Верхньому куті сторінки в полі «Change Language/Змінити мову/Изменить язык:» з випадаючого меню оберіть «Українська». (Рис.2)

Крок 4. Створіть свій акаунт. Для цього заповніть всі поля запропонованої форми. (Рис.3)

Instrukzia1 04.jpg

Крок 5. Обов’язково запишіть використані Вами «Ім’я користувача» та «Пароль» до свого робочого паперового Щоденника/Нотатника/Блокнота або на будь-який інший носій.

Крок 6. На сторінці «Знайомство з Gmail» ознайомтесь з інформацією і для продовження натисніть «Перейти до облікового запису». (Рис.4)

Instrukzia1 05.jpg

Крок 7. Вітаємо!!! Тепер у Вас є поштова скринька і акаунт на Gmail! (Рис.5)

Instrukzia1 06.jpg

 

 

Перегляд файлу

Відеоінструкція «Створення/робота з Google-мапою»

https://www.youtube.com/watch?v=vgDqYyKxoKo

 

Створення/реєстрація акаунта на Gmail

Крок 1. Запустіть веб-браузер і в адресному рядочку введіть адресу http://gmail.com.

Instrukzia1 02.jpg

Крок 2. У вікні, що відкриється, перейдіть за посиланням «Створити обліковий запис»/«Создайте акаунт».(Рис.1)

Instrukzia1 03.png

Крок 3. На сторінці створення акаунта оберіть робочу мову «Українська». Для цього у правому Верхньому куті сторінки в полі «Change Language/Змінити мову/Изменить язык:» з випадаючого меню оберіть «Українська». (Рис.2)

Крок 4. Створіть свій акаунт. Для цього заповніть всі поля запропонованої форми. (Рис.3)

Instrukzia1 04.jpg

Крок 5. Обов’язково запишіть використані Вами «Ім’я користувача» та «Пароль» до свого робочого паперового Щоденника/Нотатника/Блокнота або на будь-який інший носій.

Крок 6. На сторінці «Знайомство з Gmail» ознайомтесь з інформацією і для продовження натисніть «Перейти до облікового запису». (Рис.4)

Instrukzia1 05.jpg

Крок 7. Вітаємо!!! Тепер у Вас є поштова скринька і акаунт на Gmail! (Рис.5)

Instrukzia1 06.jpg

 

 

Перегляд файлу

Положення

про проведення шкільного квесту

 «Сім чудес Мелітопольщини»

 

1.   Базовий навчальний заклад: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області

2.   Адреса закладу: 72306 вул. Калініна, 147 м. Мелітополь Запорізька область, тел. (0619)437805,  e-mail: znz8@i.ua, веб-сайт: http://znz8melitopol.at.ua/

3.  Загальні  положення. Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» проводиться з метою розвитку в учнів ідей патріотичного й громадянського виховання та прищеплення любові до малої Батьківщини.

4. Специфіка проведення квесту. Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» здійснюється дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання. Учасники мають створити онлайн-карту  відповідно до часових термінів та завдань, що надаються до кожного питання. Заключний етап квесту буде проведено в формі захисту своїх Google-мап. Всі учасники конкурсу одержать Дипломи учасника, а найкращі – Дипломи переможців. Переможцями є учасники, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань, але не більше 50% від загальної кількості учасників.

5. Мета квесту:

  • мотивувати та стимулювати учнів до вивчення історії рідного краю;
  • розвиток патріотичних та громадянських якостей особистості;
  • виховувати інформаційну культуру учнів;
  • підтримувати здібних та обдарованих дітей.

           6. Основними завданнями квесту є:

  • пробудження пізнавальної активності та інтересу до культурної спадщини свого краю;
  •  активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики, історії;
  • розвиток пізнавального інтересу, уваги, творчого мислення, самостійності, спостережливості, вміння аналізувати, узагальнювати та порівнювати;
  • пошук та заохочення творчих дітей.

7. Організація та проведення квесту

7.1.Вимоги до учасників квесту:

  • участь у конкурсі можуть брати учні 1-11 класів разом з батьками;
  • мати комп’ютер підключений до мережі Інтернет;
  • кожен учасник повинен мати свій Google-аккаунт перед початком квесту та заповнити  форми на онлайн-ресурсі квесту за три дні до його початку http://goo.gl/forms/gpRC6KNkP5 та три дні після квесту http://goo.gl/forms/QFFuJe2B4L ;
  • учасники повинні володіти навичками користування:

1) ОС Windows:

-         інтерфейс ОС;

-   об’єкти файлової системи /папки, файли/: створити, видалити, перейменувати; виконувати операції через буфер обміну (копіювати, вирізати та вставити);

2) додатками (прикладними програмами):

-         браузер (вміти здійснювати пошук та збереження текстової і графічної інформації; дотримуватися правил безпечної роботи в глобальній мережі);

3) онлайн-сервісами:

  • електронна пошта Gmail (реєстрація аккаунту для подальшої  участі);
  • геосервіси: Google Maps
  • сервіс хмари слів: Tagul;
  • пазли онлайн: jigsawplanet.com;
  • інтерактивні малюнки Loupe;
  • відео сервісом: YouTube

7.2 Організація квесту

Підготовка і проведення квесту забезпечує шкільний керівник квесту, який:

  • створює онлайн-ресурс квесту (блог або шкільний сайт) та сертифікати для нагородження переможців і учасників;
  • координує організацію та хід  проведення квесту;
  • розміщує на онлайн-ресурсі інформацію про результати виконання пошукових завдань учасниками; орієнтовні відповіді на пошукові завдання; поточну інформацію;
  • забезпечує належне функціонування онлайн-ресурсу квесту;
  • надає консультації учням щодо правил проведення квесту;
  • опрацьовує вхідні та вихідні анкети;
  • підводить загальні підсумки проведення квесту та висвітлює їх на онлайн-ресурсі.

Для оцінювання відповідей учасників залучається компетентне журі, що складається з вчителів школи, учні яких не беруть участь у квесті.

Заявки для участі у квесті надаються шляхом заповнення реєстраційної форми, яка знаходиться на онлайн-ресурсі квесту до зазначеної дати.  

7.3 Етапи проведення квесту для учнів 1-11класів:

·  І етап – підготовчий (учасники ознайомлюються з правилами участі у квесті, структурою онлайн-ресурсу та заповнюють вхідну онлайн-анкету);

·  ІІ етап – дистанційний (учасники отримують завдання відповідно до розкладу проведення квесту через онлайн-ресурс  і зберігають свої відповіді на Google-мапі);

·  ІІІ етап - очний (захист  пошукових завдань у формі Google-мапи);

·  ІV етап – заключний (підбиття підсумків квесту, нагородження сертифікатами переможців та учасників, заповнюють вихідну онлайн-анкету).  

7.4 Критерії оцінювання

1.    Оцінювання пошукових завдань здійснюється компетентним журі (кожне завдання оцінюється за 12-бальною шкалою; максимальна кількість балів за 7 завдань складає 84 бали).

2.    Кожен Учасник квесту, незалежно від досягнутого результату, отримає сертифікат учасника у різних номінаціях.

3.    Переможцем або переможцями (І місце) стають учасники, які набрали найбільшу кількість балів, незалежно від кількості осіб, що отримали таку ж кількість балів.

4.    Відсоток переможців складатиме не більше 50% від загальної кількості учасників, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань.

5.    Результати квесту оскарженню не підлягають.

 

7.5 Фінал квесту: нагородження переможців і учасників квесту. Дата проведення квесту: за 2 тижні до святкування Дня міста.

 

Перегляд файлу

Положення

про проведення шкільного квесту

 «Сім чудес Мелітопольщини»

 

1.   Базовий навчальний заклад: Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №8 Мелітопольської міської ради Запорізької області

2.   Адреса закладу: 72306 вул. М. Оратовського, 147 м. Мелітополь Запорізька область, тел. (0619)437805,  e-mail: znz8@i.ua, веб-сайт: http://znz8melitopol.at.ua/

3.  Загальні  положення. Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» проводиться з метою розвитку в учнів ідей патріотичного й громадянського виховання та прищеплення любові до малої Батьківщини.

4. Специфіка проведення квесту. Шкільний квест  «Сім чудес Мелітопольщини» здійснюється дистанційно на основі онлайн-платформи, на якій, відповідно до розкладу, будуть з’являтися пошукові завдання. Учасники мають створити онлайн-карту  відповідно до часових термінів та завдань, що надаються до кожного питання. Заключний етап квесту буде проведено в формі захисту своїх Google-мап. Всі учасники конкурсу одержать Дипломи учасника, а найкращі – Дипломи переможців. Переможцями є учасники, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань, але не більше 50% від загальної кількості учасників.

5. Мета квесту:

  • мотивувати та стимулювати учнів до вивчення історії рідного краю;
  • розвиток патріотичних та громадянських якостей особистості;
  • виховувати інформаційну культуру учнів;
  • підтримувати здібних та обдарованих дітей.

           6. Основними завданнями квесту є:

  • пробудження пізнавальної активності та інтересу до культурної спадщини свого краю;
  •  активізація позакласної та позашкільної роботи з інформатики, історії;
  • розвиток пізнавального інтересу, уваги, творчого мислення, самостійності, спостережливості, вміння аналізувати, узагальнювати та порівнювати;
  • пошук та заохочення творчих дітей.

7. Організація та проведення квесту

7.1.Вимоги до учасників квесту:

  • участь у конкурсі можуть брати учні 1-11 класів разом з батьками;
  • мати комп’ютер підключений до мережі Інтернет;
  • кожен учасник повинен мати свій Google-аккаунт перед початком квесту та заповнити  форми на онлайн-ресурсі квесту за три дні до його початку http://goo.gl/forms/gpRC6KNkP5 та три дні після квесту http://goo.gl/forms/QFFuJe2B4L ;
  • учасники повинні володіти навичками користування:

1) ОС Windows:

-         інтерфейс ОС;

-   об’єкти файлової системи /папки, файли/: створити, видалити, перейменувати; виконувати операції через буфер обміну (копіювати, вирізати та вставити);

2) додатками (прикладними програмами):

-         браузер (вміти здійснювати пошук та збереження текстової і графічної інформації; дотримуватися правил безпечної роботи в глобальній мережі);

3) онлайн-сервісами:

  • електронна пошта Gmail (реєстрація аккаунту для подальшої  участі);
  • геосервіси: Google Maps
  • сервіс хмари слів: Tagul;
  • пазли онлайн: jigsawplanet.com;
  • інтерактивні малюнки Loupe;
  • відео сервісом: YouTube

7.2 Організація квесту

Підготовка і проведення квесту забезпечує шкільний керівник квесту, який:

  • створює онлайн-ресурс квесту (блог або шкільний сайт) та сертифікати для нагородження переможців і учасників;
  • координує організацію та хід  проведення квесту;
  • розміщує на онлайн-ресурсі інформацію про результати виконання пошукових завдань учасниками; орієнтовні відповіді на пошукові завдання; поточну інформацію;
  • забезпечує належне функціонування онлайн-ресурсу квесту;
  • надає консультації учням щодо правил проведення квесту;
  • опрацьовує вхідні та вихідні анкети;
  • підводить загальні підсумки проведення квесту та висвітлює їх на онлайн-ресурсі.

Для оцінювання відповідей учасників залучається компетентне журі, що складається з вчителів школи, учні яких не беруть участь у квесті.

Заявки для участі у квесті надаються шляхом заповнення реєстраційної форми, яка знаходиться на онлайн-ресурсі квесту до зазначеної дати.  

7.3 Етапи проведення квесту для учнів 1-11класів:

·  І етап – підготовчий (учасники ознайомлюються з правилами участі у квесті, структурою онлайн-ресурсу та заповнюють вхідну онлайн-анкету);

·  ІІ етап – дистанційний (учасники отримують завдання відповідно до розкладу проведення квесту через онлайн-ресурс  і зберігають свої відповіді на Google-мапі);

·  ІІІ етап - очний (захист  пошукових завдань у формі Google-мапи);

·  ІV етап – заключний (підбиття підсумків квесту, нагородження сертифікатами переможців та учасників, заповнюють вихідну онлайн-анкету).  

7.4 Критерії оцінювання

1.    Оцінювання пошукових завдань здійснюється компетентним журі (кожне завдання оцінюється за 12-бальною шкалою; максимальна кількість балів за 7 завдань складає 84 бали).

2.    Кожен Учасник квесту, незалежно від досягнутого результату, отримає сертифікат учасника у різних номінаціях.

3.    Переможцем або переможцями (І місце) стають учасники, які набрали найбільшу кількість балів, незалежно від кількості осіб, що отримали таку ж кількість балів.

4.    Відсоток переможців складатиме не більше 50% від загальної кількості учасників, які правильно виконали не менше 60% від усіх запропонованих завдань.

5.    Результати квесту оскарженню не підлягають.

 

7.5 Фінал квесту: нагородження переможців і учасників квесту. Дата проведення квесту: за 2 тижні до святкування Дня міста.

 

Перегляд файлу

КРОК 1. Кам’яна могила

  1. https://www.youtube.com/watch?v=u_gq9HIydk0
  2. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%27%D1%8F%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BB%D0%B0

 

КРОК 2. Парк

  1. http://infonews.zp.ua/uploads/posts/1426532387_0196.jpg
  2. http://melitopol-park.at.ua/news/istorija/1-0-1

 

КРОК 3. Терпіннівські джерела

  1. с. Терпіння
  2. http://moji.com.ua/item/terpenevskie-istochniki

 

 

КРОК 4. Мелітопольська черешня

  1. Луї Анрі  Філібер.
  2. https://youtu.be/qaM1Djz4owk

 

КРОК 5. Народна капела бандуристів «Джерела»

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ZDk1MDXM6n8
  2. http://news.mspravka.info/news/40350 

 

КРОК 6. Інтеркультурний Мелітополь

  1. http://melitopol.ua/static/social-naya-sfera/intercultural/ .
  2. https://pp.vk.me/c622221/v622221824/143ce/g18hbVH4Jt0.jpg

 

КРОК 7. Гарячка або Коліно

  1. http://www.mv.org.ua/news/104671-dostoino_vnimanija_v_melitopole_vozrodili_ozero_i_rodnik.html .
  2. http://region-plus.tv/assets/media/news_images/10683/gorya4ka.jpg
Перегляд файлу

КРОК 1. Кам’яна могила

  1. https://www.youtube.com/watch?v=u_gq9HIydk0
  2. https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B0%D0%BC%27%D1%8F%D0%BD%D0%B0_%D0%9C%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%BB%D0%B0

 

КРОК 2. Парк

  1. http://infonews.zp.ua/uploads/posts/1426532387_0196.jpg
  2. http://melitopol-park.at.ua/news/istorija/1-0-1

 

КРОК 3. Терпіннівські джерела

  1. с. Терпіння
  2. http://moji.com.ua/item/terpenevskie-istochniki

 

 

КРОК 4. Мелітопольська черешня

  1. Луї Анрі  Філібер.
  2. https://youtu.be/qaM1Djz4owk

 

КРОК 5. Народна капела бандуристів «Джерела»

  1. https://www.youtube.com/watch?v=ZDk1MDXM6n8
  2. http://news.mspravka.info/news/40350 

 

КРОК 6. Інтеркультурний Мелітополь

  1. http://melitopol.ua/static/social-naya-sfera/intercultural/ .
  2. https://pp.vk.me/c622221/v622221824/143ce/g18hbVH4Jt0.jpg

 

КРОК 7. Гарячка або Коліно

  1. http://www.mv.org.ua/news/104671-dostoino_vnimanija_v_melitopole_vozrodili_ozero_i_rodnik.html .
  2. http://region-plus.tv/assets/media/news_images/10683/gorya4ka.jpg
Перегляд файлу

КРОК 1.

Зберіть пазл.

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7eb1467499

Ви отримали зображення місцевості.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 1 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один відеоролик в мережі YouTube про перше з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про перше з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 2.

Ознайомтеся з поданою  хмарою слів  та  знайдіть загальне слово яке їх об’єднує. Це і буде назва  другого з чудес Мелітопольщини.

https://tagul.com/krblc1f1b2qb/крок-2

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 2 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один малюнок про друге з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про друге  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 3.

Подивіться відеоролик про третє з семи чудес Мелітопольщини. Дізнайтеся назву місцевості про яку йдеться мова.

https://www.youtube.com/watch?v=CtiEvYsWuII

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 3 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте назву села, в якому знаходиться третє чудо Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про третє  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 4.

Розгляньте інтерактивне зображення http://www.getloupe.com/v/misx4mg0?r=u

Знайдіть ключові зображення, яких найбільше. З них Ви дізнаєтесь про четверте чудо Мелітопольщини.

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 4 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Дізнайтеся  прізвище людини, яка започаткувала вирощування цієї рослини.
  2. Надайте посилання на відео про четверте  з семи чудес Мелітопольщини.

 

 

КРОК 5.

Подивіться відеоролик про п’яте з семи чудес Мелітопольщини. Дізнайтеся назву  колективу  про який  йдеться мова.

https://www.youtube.com/watch?v=cTKY0OyMF8Y

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 5 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один відеоролик в мережі YouTube про п’яте з семи чудес Мелітопольщини .
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про п’яте  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 6.

Прочитайте текст та знайдіть ключове слово. Це слово є шостим з семи чудес Мелітопольщини.

Дванадцять міст були обрані учасниками програми „Інтеркультурні міста” – Берлін (ФРН), Крайова (Румунія), Іжевськ (Росія), Люблін (Польща), Ліон (Франція), Мелітополь (Україна), Реджіо Емілія (Італія), Суботиця (Сербія), Гринвіч (Велика Британія), Неушател (Швейцарія), Патрас (Греція), Ставрополь (Росія).

Головний критерій для відбору учасників – розуміння цілей та методик програми з боку міської влади, організацій громадянського суспільства, місцевих ЗМІ, соціальних та культурних інституцій.

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 6 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте посилання на сайт з описом  про шосте з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Знайдіть одну фотокартку про шосте з семи чудес Мелітопольщини.

 

 

КРОК 7.

Прочитайте текст та знайдіть ключове слово. Це слово є сьомим з семи чудес Мелітопольщини.

 

Нещодавно в нашому місті з’явилось ще одне місце для дозвілля та відпочинку. Воно має дві народні назви. За однією з версій так називали водойму, тому що на його дні били три підземних джерела - два холодних і одне гаряче. Другої  назви місце удостоїлося через свої  химерні обриси - з висоти пташиного польоту воно дійсно нагадує бумеранг або коліно. У будь-якому випадку, аж до 80-х років для багатьох городян це було популярним місцем та по праву вважався одним з улюблених місць відпочинку.

 

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 7 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте посилання на сайт з описом  про сьоме з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Самостійно зробіть одну фотокартку про сьоме з семи чудес Мелітопольщини.

 

Перегляд файлу

КРОК 1.

Зберіть пазл.

http://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7eb1467499

Ви отримали зображення місцевості.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 1 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один відеоролик в мережі YouTube про перше з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про перше з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 2.

Ознайомтеся з поданою  хмарою слів  та  знайдіть загальне слово яке їх об’єднує. Це і буде назва  другого з чудес Мелітопольщини.

https://tagul.com/krblc1f1b2qb/крок-2

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 2 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один малюнок про друге з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про друге  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 3.

Подивіться відеоролик про третє з семи чудес Мелітопольщини. Дізнайтеся назву місцевості про яку йдеться мова.

https://www.youtube.com/watch?v=CtiEvYsWuII

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 3 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте назву села, в якому знаходиться третє чудо Мелітопольщини.
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про третє  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 4.

Розгляньте інтерактивне зображення http://www.getloupe.com/v/misx4mg0?r=u

Знайдіть ключові зображення, яких найбільше. З них Ви дізнаєтесь про четверте чудо Мелітопольщини.

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 4 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Дізнайтеся  прізвище людини, яка започаткувала вирощування цієї рослини.
  2. Надайте посилання на відео про четверте  з семи чудес Мелітопольщини.

 

 

КРОК 5.

Подивіться відеоролик про п’яте з семи чудес Мелітопольщини. Дізнайтеся назву  колективу  про який  йдеться мова.

https://www.youtube.com/watch?v=cTKY0OyMF8Y

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 5 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Знайдіть один відеоролик в мережі YouTube про п’яте з семи чудес Мелітопольщини .
  2. Надайте посилання на сайт з описом  про п’яте  з семи чудес Мелітопольщини.

 

КРОК 6.

Прочитайте текст та знайдіть ключове слово. Це слово є шостим з семи чудес Мелітопольщини.

Дванадцять міст були обрані учасниками програми „Інтеркультурні міста” – Берлін (ФРН), Крайова (Румунія), Іжевськ (Росія), Люблін (Польща), Ліон (Франція), Мелітополь (Україна), Реджіо Емілія (Італія), Суботиця (Сербія), Гринвіч (Велика Британія), Неушател (Швейцарія), Патрас (Греція), Ставрополь (Росія).

Головний критерій для відбору учасників – розуміння цілей та методик програми з боку міської влади, організацій громадянського суспільства, місцевих ЗМІ, соціальних та культурних інституцій.

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 6 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте посилання на сайт з описом  про шосте з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Знайдіть одну фотокартку про шосте з семи чудес Мелітопольщини.

 

 

КРОК 7.

Прочитайте текст та знайдіть ключове слово. Це слово є сьомим з семи чудес Мелітопольщини.

 

Нещодавно в нашому місті з’явилось ще одне місце для дозвілля та відпочинку. Воно має дві народні назви. За однією з версій так називали водойму, тому що на його дні били три підземних джерела - два холодних і одне гаряче. Другої  назви місце удостоїлося через свої  химерні обриси - з висоти пташиного польоту воно дійсно нагадує бумеранг або коліно. У будь-якому випадку, аж до 80-х років для багатьох городян це було популярним місцем та по праву вважався одним з улюблених місць відпочинку.

 

Ви знайшли слово.

Завдання.

Відмітити на Google-мапі  позначку 7 з ключовим словом та відповідями на такі завдання:

  1. Надайте посилання на сайт з описом  про сьоме з семи чудес Мелітопольщини.
  2. Самостійно зробіть одну фотокартку про сьоме з семи чудес Мелітопольщини.

 

Перегляд файлу

Зразок  Google-мапи для учнів

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z5E6JUxTs6P8.kj7dGAce52DA&usp=sharing

 

Перегляд файлу

Зразок  Google-мапи для учнів

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=z5E6JUxTs6P8.kj7dGAce52DA&usp=sharing

 

zip
Додано
7 травня 2019
Переглядів
821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку