Квест для першокласників «До країни Знань»

Про матеріал

Квест для першокласників «До країни Знань» створений для першого знайомства здобувачів освіти з навчальним закладом і його працівниками. По закінченню заходу знаходимо ключ до країни Знань і солодке частування.

Перегляд файлу

 

3.09.2018

1 клас

Вчитель Камардіна Віта Анатоліївна

 КВЕСТ ДЛЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ «ДО КРАЇНИ ЗНАНЬ»

Маршрут.

  1. Клас
  2. Кабінет директора.
  3. Музична зала
  4. Кухня
  5. Наш майданчик
  6. Медсестра
  7. Спортивний майданчик
  8. Клас

  Діти з класним керівником заходять до класу

КЛАС

  • Сьогодні для вас пролунав перший дзвінок, який покликав вас на перший у вашому житті шкільний урок.

ЗНАЙОМСТВО.

Коли люди зустрічаються, то перше, що вони роблять , знайомляться. Я – ваша вчителька. А хто знає, як мене звуть?

А зараз кожен дуже-дуже голосно за моєю командою викрикне своє імя.

  • Як вас звуть?
  • Чи почули ви, як кого звуть?
  • Давайте спробуємо сказати звичайним голосом.
  • Як вас звуть?
  • Чи почули ви тепер, як кого звуть?
  • Давайте спробуємо сказати пошепки.
  • Як вас звуть?
  • Чому ж я знову не почула жодного імені? Як же мені бути?
  • Отож, потрібно говорити по черзі. Це буде одне з наших правил на уроці.

ГРА «МІКРОФОН». Діти називають своє імя, передаючи мікрофон.

 Ви скоро потрапите до Країни Знань. Усі жителі цієї країни носять почесне звання – учень, школяр. Сьогодні ви зі звичайних хлопчиків і дівчаток перетворитесь на здобувачів знань. Подивіться, шановні батьки, які в нас гарні діти: чепурні, веселі, жваві, непосидючі, розумні, кмітливі! А батьки? Я впевнена: кращих батьків просто не існує. Мені дуже приємно, що всі ми разом зібралися в одному класі.

Я вітаю вас із цією визначною подією і хочу вручити ключ від Країни Знань.

  • Ой, а де ж подівся ключ?

(Перегляд відео.

«Добрий день, мої маленькі школярики. Я вітаю вас із першим навчальним днем, із першим шкільним святом, із першим уроком. Я – королева Знань. Сьогодні трапилась неприємна пригода: нашу країну оточили монстрики з країни Ледарюг. Тому я вимушена була заховати ключ від країни Знань. Я вас дуже прошу відшукати ключик, лише тоді ви станете справжніми школярами та познайомитеся з НВК. Почніть із конверта. Він знаходиться у класі. А у кого – відгадайте:

Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає,
Хоч мала сама на зріст,
Та великий має хвіст.
Як намисто оченята…
Хто це? Спробуй відгадати.
(Білка))
 

Діти шукають білку та конверт.

Завдання. Збери портфель. На зображення портфеля потрібно наклеїти карточки з малюнками тих предметів, які потрібно брати до школи.

  • А хто буде перевіряти, як ви впоралися?

Завдання. Таємне послання. Восковою білою крейдиною пишемо послання. Діти мають зафарбувати олівцем аркуш і прочитати напис: «Директор» (отже, наступне завдання – кабінет директора).

  • Хто знає, як потрапити до кабінету директора? (Постукати, запитати, чи можна зайти, привітатися)

КАБІНЕТ ДИРЕКТОРА

ЗНАЙОМСТВО.

Ну, і щоб не гаять час, запитати хочу вас.

А ви хором промовляйте, «так» чи «ні» відповідайте.

 

Чи веселі йшли до школи? (Так)

Лінь-дрімоту побороли? (Так)

Чи готові ви дружити, в колективі дружно жити? (Так)

Чи може хочеться поспати? (Ні)

Чи може з лялькою пограти? (Ні)

То ви прийшли сюди навчатись? (Так)

А може труднощів боятись? (Ні)

Скажіть, портфелі ви придбали? (Так)

А чи усе туди поклали? (Так)

Ой, щось я вірю неохоче, перевірити вас хочу!

 

Я знаю хлопчика одного, і зараз розповім про нього.

А ви послухайте  мене – а раптом хто впізна й себе.

  • Якщо б ви теж поклали такі предмети, ви ствердно киваєте головою, а якщо ні – тупаєте ногами.

 

Перший раз малий Микола

Став збиратися до школи.

 

Олівця поклав у сумку,

Книги, ручку, зошит, гумку,

М’яч, перо, граблі, подушку,

На обід мяку пампушку,

Двох ведмедиків, лопату,

Білочку руду,  хвостату,

Лук і стріли, і рушницю,

Ще й пухкеньку паляницю,

Ще й стільця, стола і парту,

І географічну карту,

Трактора, машину, мило –

Вже й надворі звечоріло.

Сів Микола, дума думку:

«Чи усе поклав у сумку?»

 

Уважно слухали весь час? Нема такого серед вас?

Зараз перевіримо.

Директор перевіряє портфелі з наклейками.

  • Тепер вам треба йти далі.

Завдання. Повітряні кульки. В середині кульок малюнки: фортепіано, скрипічний ключ, ноти, мікрофон, бубон, сопілка.

  • То куди ви мандруєте?

МУЗИЧНА ЗАЛА

ЗНАЙОМСТВО.

Завдання. Заспівати пісню, використовуючи слова «Няв-няв», «Хрю-хрю», «Ко-ко», «Ква-ква», «Гав-гав», «Му-му».(Мелодія «Чому вчать у школі»)

Завдання. Збери пазли. Школярі збирають пазли (повар, кухня, каструля, холодильник, дошка та ніж, ополоник)

  • Де можуть знаходитися ці предмети? Йдемо до кухні.

КУХНЯ

ЗНАЙОМСТВО.

Завдання. Цукор. Стаємо ланцюжком. Передаємо ложкою цукор-рафінад від коробки до цукорниці.

Завдання. Відро з водою. У дитячих відеречках налита вода. В одному з відер у пластиковому пакеті три ключики. Один із них від «чарівної» скриньки. У скриньці лежить аркуш паперу зі словом «Майданчик»

НАШ МАЙДАНЧИК

Завдання. Захована підказка. На майданчику відшукати дерево. На ньому буде пластикова баклажка з предметами (білий халат, фонендоскоп, вітаміни)

МЕДСЕСТРА

ЗНАЙОМСТВО НА ВУЛИЦІ

Завдання. Знайти в пісочниці . Медсестра видає гумові рукавички та лопаточки, діти шукають капсулу від кіндер-сюрприза. Розкривають.

Завдання. Хто тут зайвий? Пропонуються ілюстрації. Визначити, який предмет зайвий. Це буде ключем до наступного етапу. (Спортивний майданчик )

СПОРТИВНИЙ МАЙДАНЧИК

ЗНАЙОМСТВО

Естафети.

  • Шукаємо незвичайний кущ.

Завдання. На кущі  прищіпками прикріплені букви «А», «Л», «К», «С»

  • Складіть слово. Вирушаємо далі.

КЛАС

Діти заходять до святково прикрашеного класу (до кожного стільця прикріплена повітряна кулька з гелем, на партах – листівки –медальки «1 клас»). По класу лежать стрілочки до ЧАРІВНОЇ ТОРБИНКИ. У ній лежать солодощі та ключ від Країни Знань.

  • Тепер ви справжні школярі. Ми разом вирушаємо в Країну Знань. Хай стеляться вас барвінкові дороги, осяяні світлом добра, дружби, миру! В добру путь, дорогі діти!

1

 

Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку