Квест в середній групі «На допомогу мешканцям Лего-країни!»
Мета: закріплювати вміння виконувати завдання за словесними вказівками вихователя; закріплювати навички лічби від 1 до 3 в прямому та зворотному напрямку; удосконалювати знання кольорів; розвивати просторову уяву, логічне мислення, вміння орієнтуватися на аркуші паперу, пізнавальний інтерес; розвивати самостійність, виховувати прагнення надавати допомогу іншим, які опинилися у важкій ситуації; виховувати дружні взаємини між дітьми, звичку займатися спільно.
Матеріал: карта, лего цеглинки, іграшковий телефон, великі машини (3 шт.), кольорові кошики, д/гра «Який колір загубив художник?», д/гра «На фермі».
Хід.
1. Організаційний момент.
Діти, оберіть цеглинку зеленого кольору, якщо у вас гарний настрій, якщо настрій нормальний – жовту цеглинку, а якщо, хтось або щось зіпсувало вам настрій, оберіть черву цеглинку (діти обирають цеглинку того кольору, який в них настрій, якщо обрали червону, обгрунтовують, чому саме).
2. Основна частина.
Діти, я сьогодні зустріла лего- чоловічка і він мені розповів свою історію. Злючка- забіючка викрала чарівну башточку, розламала її на частини та заховала в різних місцях. Щоб не забути куди сховала, зробила собі карту. Лего- чоловічок знайшов карту, але самостійно не може розібратися у шифрі Злючки- забіючки. Він дуже просить, щоб ми йому допомогли.
Ну, що, допоможемо зібрати та повернути башточку в країну Лего? (відповідь дітей).
Ось, подивіться, яку карту чоловічок нам передав. Давайте її уважно розглянемо та спробуємо розгадати.
1) Перша підказка -на карті зображено телефон.
Як ви вважаєте, для чого він нам потрібен? (відповіді дітей) Так, щоб дзвонити. Тут є цифри, це номер- підказка. Давайте подзвонимо по номеру. Допоможіть мені, назвіть всі цифри (дзвонять і дітям загадують загадку):
Не автобус і не віз,
Маю четверо коліс,
Вік з дорогою дружу,
Все по ній кудись біжу (машина).
Дітям треба порахувати скільки великих машин у групі та викласти цифру 3 з лего- цеглинок. Запропонувати знайти серед машин цеглинку, яку викрала та сховала Злючка- забіючка.
Ми виконали це завдання та знайшли першу частину від башточки. Давайте подивимося, що нас чекає далі.
2) Друга підказка – зображені фарби.
Зараз нам треба відправитися до художника у гості. Із- за того, що Злючка викрала башточку та розламала її, всі кольори загубилися. Треба допомогти художнику та знайти наступну цеглинку.
Дидактична гра «Який колір загубив художник?» (дітям пропонують знайти той колір цеглинки, якого не вистачає на малюнку, пояснити - чому саме ця цеглинка).
В кошику залишається одна цеглинка, дітям запропонувати поставити її на першу цеглинку.
3) Третя підказка – на карті зображені тварини.
У Лего країні є ферма, де мешкають тварини. Там також трапилася біда коли вкрали башточку. Всі тварини розбіглися. Тепер їх треба знайти, назвати та порахувати.
Дидактична гра «На фермі» (дітям треба знайти цеглинку того кольору, який відповідає кількості тварин).
Молодці, із цим завданням ми також впорались, знайшли ще одну цеглинку для нашої башточки.
4) Четверта підказка- скрипковий ключ.
Діти, що це може означати. Так у нас музична пауза «Кулачки, як молоточки».
Дивіться, ми так весело грали, що знайшлися відразу дві цеглинки, ми грали двома і дві знайшли.
5) П’ята підказка- намальовані лего- цеглинки.
Злючка- забіючка перемішала всі цеглинки і десь у цій купі лежить цеглинка, якої нам не
вистачає. Треба розкласти по кольорам цеглинки і ми знайдемо останню цеглинку.
Діти розкладають цеглинки в відповідний кошик і знаходять останню цеглинку.
Ми знайшли всі цеглинки і зібрали чарівну башточку, треба її повернути в Лего країну до лего- чоловічків.
3. Сподобалось вам мандрувати по карті? Що найбільше сподобалось? Що було найважче? (відповіді дітей)