Мета заходу:
- активізація пізнавальної діяльності учнів;
- підвищення інтересу до вивчення математики;
- підвищення загальної культури учнів;
- розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;
- вчити працювати в группах.
Мета заходу:
- активізація пізнавальної діяльності учнів;
- підвищення інтересу до вивчення математики;
- підвищення загальної культури учнів;
- розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;
- вчити працювати в группах.
Обладнання:
- номерки для кабінетів;
- картки із завданнями;
- маршрутні листи для команд;
- відповіді для перевіряючих на контрольних пунктах.
Правила проведення квесту:
Клас ділиться на 2-3 команди (в залежності від кількості учнів). Вчитель роздає командам маршрутні листи та карточки з першим завданням. Учні мають виконати завдання та дізнатися кому або в який кабінет треба віднести відповіді для перевірки. Вчитель або учень на контрольному пункті перевіряє завдання, ставить бали в маршрутному листі та дає карточку з наступним завданням. Таким чином учні мають пройти всі контрольні пункти. Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні пункти , а й набере більше балів.
Контрольний пункт Казковий
Назвати казки або вислови з казок з числами (кожна казка або вислів-1 бал)
Контрольний пункт Цифровий
Є дев’ять цифр:1,2,3,4,5,6,7,8,9. Не змінюючи порядку цифр, розставити знаки + та – (всього три знаки), щоб у результаті вийшло 100.
ВІДПОВІДЬ: 123-45-67+89
Контрольний пункт Історичний
За кожну правильну відповідь отримаєте 1 бал.
1. Назвіть давньогрецького математика, філософа, спортсмена.
2. Хто ввів прямокутну систему координат?
3. Що вигукнув Архімед, вискакуючи з ванної?
4. Що важче кілограм гривеників чи кілограм двохгривенних?.
5. Хто був автором першого підручника геометрії?
ВІДПОВІДЬ: 1) Піфагор, 2)Декарт, 3)Еврика, 4)кілограм гривенників, 5) Евклід
Контрольний пункт Ребус
ВІДПОВІДЬ: Вік - живи, вік – учись
Контрольний пункт Уважний
Контрольний пункт Кмітливий.
Контрольний пункт Танграм.
Скласти фігуру