Квест для учнів 6-7-х класів

Про матеріал

Мета заходу:

- активізація пізнавальної діяльності учнів;

- підвищення інтересу до вивчення математики;

- підвищення загальної культури учнів;

- розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;

- вчити працювати в группах.

Перегляд файлу

Похожее изображение 


Мета заходу:

       - активізація пізнавальної діяльності учнів;

       - підвищення інтересу до вивчення математики;

      -  підвищення загальної культури учнів;

       - розвивати уміння учнів спілкуватися з іншими;

       - вчити працювати в группах.

Обладнання:

     - номерки для кабінетів;

     - картки із завданнями;

     - маршрутні листи для команд;

     - відповіді для перевіряючих на контрольних пунктах.

Правила проведення квесту:

Клас ділиться на 2-3 команди (в залежності від кількості учнів). Вчитель роздає командам маршрутні листи та карточки з першим завданням. Учні мають виконати завдання та дізнатися кому або в який кабінет треба віднести відповіді для перевірки. Вчитель або учень на контрольному пункті перевіряє завдання, ставить бали  в маршрутному листі та дає карточку з наступним завданням. Таким чином учні мають пройти всі контрольні пункти. Виграє команда, яка не тільки першою пройде всі контрольні пункти , а й набере більше балів.


Контрольний пункт Казковий

Назвати казки або вислови з казок з числами (кожна казка або вислів-1 бал)

Контрольний пункт Цифровий

 Є дев’ять цифр:1,2,3,4,5,6,7,8,9. Не змінюючи порядку цифр, розставити знаки + та – (всього три знаки), щоб у результаті вийшло 100.

ВІДПОВІДЬ: 123-45-67+89

Контрольний пункт Історичний

За кожну правильну відповідь отримаєте 1 бал.

1. Назвіть давньогрецького математика, філософа, спортсмена.

2. Хто ввів прямокутну систему координат?

3. Що вигукнув Архімед, вискакуючи  з ванної?

4. Що важче кілограм гривеників чи кілограм двохгривенних?.

5. Хто був автором першого підручника геометрії?

ВІДПОВІДЬ: 1) Піфагор, 2)Декарт, 3)Еврика, 4)кілограм гривенників, 5) Евклід

Контрольний пункт Ребус

ВІДПОВІДЬ: Вік -  живи,  вік – учись

 

        Контрольний пункт  Уважний

  1.               Вирішив півень перевірити свою масу. Став на ваги двома ногами і побачив, що важить 2 кг. Скільки він важить на одній нозі? (2 кг)
  2.               На столі стояло три кухлі з молоком. Кіт випив один кухоль молока. Скільки кухлів залишилося? (Три)
  3.               На яке число ділиться будь-яке число без остачі? (на 1)
  4.               Чому дорівнює площа квадрата зі стороною 10? (100)
  5.               Назвіть найбільше натуральне число. (такого не існує)
  6.               Яке число без остачі ділиться на всі числа? (0)
  7.               1/12 року – це … . (… місяць)
  8.               Прилад для вимірювання кутів. (транспортир)
  9.               Цеглина важить 1,5 кг і ще пів цеглини. Яка маса цеглини? (3 кг)
  10.          Горіло п’ять свічок. Дві з них згасли. Скільки свічок залишилося? (2)
  11.          Селянин ішов до стації і зустрів дві бабусі, кожна з яких несла по два кошики і в кожному кошику було по два кролі. Скільки осіб йшло до станції? (один селянин)
  12.          Який знак слід поставити між цифрами 7 і 8, щоб отримати число, більше за 7 і менше за 8? (кому)
  13.          Водій автомашини має дві сестри, але вони не мають брата. Як таке може бути? (водій – жінка)
  14.          Який кут утворюють годинна і хвилинна стрілки о 6 год? (розгорнутий)
  15.          Скільки буде, якщо половину поділити на половину? (1)

 

Контрольний пункт Кмітливий.

  1.              Супутник Землі робить один оберт за 1 год 40 хв, а другий оберт за100 хв. Як це пояснити?               (7 год 40 хв = 100хв)
  2.              Трійка коней пробігла 30 км. Яку відстань пробіг кожен кінь? (ЗО км)
  3.              Три різних числа спочатку додали, а потім їх же перемножили. Сума й добуток виявилися рівними. Які це числа? (1 + 2+3 = 1-2-3)
  4.              Від полотна матерії довжиною 200 м кожний день відрізали по 20 м.Через скільки днів відрізали останній шматок? (Через 9 днів)
  5.              Кавун важить 2 кг і ще1/2 - кавуна. Яка вага всього кавуна? (6кг)
  6.              Який знак потрібно поставити між числами 7 і 8, щоб отримати число, яке більше за 7 і менше за 8? (Кому)
  7.              Чому дорівнює 22 ? 32? Кут у квадраті? (90°)
  8.              Москви до Петербурга вийшов поїзд зі швидкістю 50 км /год, а з Петербурга до Москви вийшов поїзд зі швидкістю 60 км/год. Який з поїздів буде далі від Москви в момент зустрічі? (Вони будуть знаходиться на однаковій відстані.)
  9.              За книгу заплатили 6 грн. та ще1/3 її вартості. Скільки коштує книга?(8 грн)

 

Контрольний пункт Танграм.

Скласти фігуру

Схемы игры танграмСхемы игры танграм

doc
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
2456
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку