Квест для учнів 6 класу. Розроблено шість завдань, які формують наступні компетентності: спілкування рідною мовою, володіння іноземною, математичну компетентність та володіння ІКТ. Також сприяють розвитку критичного мислення, уміння працювати в команді
Квест присвячений Міжнародному дню рідної мови. Цікаві завдання підійдуть для учнів 5-6 класу.
Для проведення квесту слід роздрукувати завдання для кожного класу (можна на кольоровому папері: для кожного класу – окремий колір). Після виконання кожного завдання діти отримають ключ – відповідь, куди прямувати далі.
КЛЮЧІ:
Завдання 1. Секретар (або людина, яка постійно працює з документами)
Завдання 2. Учитель англійської мови
Завдання 3. Учитель фізкультури
Завдання 4. Учитель математики
Завдання 5. Учитель інформатики
Завдання 6. Директор
Також слід вибудувати маршрут (учні обох команд стартують з однакового завдання, далі – послідовність змінюється. У кінці квесту обидві команди приходять до директора).
Мова – це лише звуки та слова, а й закодована інформація. Проскануйте QR-код та виконайте завдання. Якщо відповідь буде правильною, отримаєте ключпідказку, куди прямувати далі.
Нині люди спілкуються й в соцмережах. І допомагають їм у цьому смартфони. Використайте телефон для виконання завдання. Розшифруйте ребуси.
КЛЮЧ. З’ясуйте походження цих слів. А хто знає цей шкілький предмет якнайкраще? Зробіть селфі та отримайте наступне завдання.
Знайдіть слова, утворіть прислів’я та запишіть їх.
У |
Ь |
Ь |
Д |
І |
Й |
Г |
Й |
О |
Л |
Ц |
А |
У |
З |
Д |
О |
Р |
О |
В |
О |
М |
У |
Б |
Б |
Е |
Л |
Ь |
Я |
Й |
Н |
Л |
Л |
Є |
У |
Ш |
З |
Я |
Ж |
С |
С |
Ї |
Т |
І |
Л |
І |
Т |
Д |
Д |
О |
М |
У |
Б |
Б |
О |
М |
У |
Б |
І |
К |
О |
Н |
Р |
У |
Х |
А |
Й |
С |
Я |
Ш |
Й |
Л |
Р |
Н |
У |
Ш |
А |
І |
Р |
Л |
В |
І |
Г |
К |
О |
Л |
Л |
Б |
І |
Л |
Ь |
Ш |
Е |
К |
Ш |
Р |
В |
Ь |
Ь |
Д |
І |
Й |
Г |
Ь |
Ь |
Е |
Г |
Ц |
И |
П |
Р |
О |
Ж |
И |
В |
Е |
Ш |
Ч |
Е |
Г |
Й |
Г |
Й |
О |
Л |
Г |
Й |
Ь |
Ь |
Д |
І |
Й |
О |
В |
О |
М |
У |
В |
О |
О |
Г |
Я |
Д |
Ш |
Е |
З |
Д |
О |
В |
Ш |
Е |
Т |
О |
Ф |
У |
Ь |
Ь |
Е |
Ш |
Ч |
Е |
Г |
Е |
Ш |
Я |
Я |
Х |
Е |
Ш |
1. _________________________________________________
2. _______________________________________________
КЛЮЧ. Обидва прислів’я об’єднані однією темою. Здогадалися? А тепер поміркуйте, в учителя якого предмету вас очікує наступне завдання! (Уважно читайте прислів’я J) За допомогою рідною мови можна не тільки складати речення, а й розв’язувати приклади. Спробуймо? Отож, здогадайся, які числа зашифровані й виконай математичні дії з ними.
1) виняток з правила про спрощення помножити кількість частин слова
________________
2) від одержаного добутку відняти кількість звуків
________________
3) різницю поділити на кількість голосних звуків
________________
4) до частки додати кількість членів речення
________________
КЛЮЧ: наступне завдання шукай у вчителя, який уміє проводити такі розрахунки
Чи знаєте ви, що таке анаграма? Так, це переставляння літер слові. Між іншим, слово «анаграма» не власне українське, а запозичене. Розшифруйте запропоновані анаграми та отримаєте слово-ключ.
P.S. Усі слова пов’язані з наукою про мову
|
|
|
|
|
|
|
ЇМХРАЗА
|
|
|
|
|
|
|
ДДТОАКО
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ЯРРОФАГІЯ
|
|
|
|
|
|
КІССФУІ
|
|
|
|
|
|
МООІМН
|
|
|
|
|
|
|
|
ОКИФАНЕТ
КЛЮЧ. Наступне завдання у вчителя, який знає, як створити це.
Мова – це засіб порозуміння між людьми. Однак інколи її використовують, щоби щось приховати. Ось, наприклад, пірати зашифровували інформацію про скарби за допомогою спеціальних символів. Спробуйте розшифрувати місце наступного завдання. Та, на жаль, деякі символи затерлися. Їх потрібно відновити
«Найкращий знавець рідної мови»