Тема: Наша подорож Країною Знань 2020-2021 р. р
Клас: 3-А
Мета: узагальнити знання дітей, отримані протягом року, про державні символи України, традиції святкування українців; формувати в учнів уміння швидко розв’язувати поставлені завдання, співпрацювати в групі; створити святковий піднесений настрій;
розвивати загальнопізнавальні вміння, просторове сприйняття, інтерес до минулого і сучасного нашої держави, увагу, спостережливість, уміння слухати, працювати самостійно та у групі, розвивати пам'ять і логічне мислення, художній смак, інтерес до українських свят, традицій як складової частини духовної культури українців; розвивати творчі здібності, критичне мислення, комунікативні навички учнів, мистецькі здібності: малювати, створювати аплікацію за задумом, декорування;
виховувати почуття колективізму, згуртованості, вміння працювати в команді, кмітливість, почуття поваги до інших, взаємодопомоги.
Матеріально-технічне забезпечення:
дидактичне забезпечення: емблеми, булавки, роздруковані завдання, 2 півлітрові банки з водою, 2 ємності-відерця, папір білий, кольоровий, гофрований, картон кольоровий, білий, клей, фломастери, олівці кольорові, олівці прості, лінійки, гумки, ножиці, трубочки для напоїв, для барбекю, шаблон для мальованки, дипломи про закінчення 3 класу, призи.
технічні засоби навчання: магнітофон, запис пісні «Канікули».
використані джерела інформації:
Загадки про державні та народні символи України.
https://mamabook.com.ua/zagadku-pro-sumvolu-ukrainu/
Складова моделі успішного випускника: Громадянин
Орієнтир складової моделі успішного випускника: патріотизм (очікувані результати: формування почуття патріотизму, відданості Батьківщині); громадянська позиція (очікувані результати: здатність до спільного життя, до співпраці у громадянському суспільстві); сімейні цінності (очікувані результати: знання та збереження сімейних цінностей).
Складова моделі успішного випускника: Творча особистість
Орієнтир складової моделі успішного випускника: дивергентне мислення (очікувані результати: розвиток креативного та творчого мислення, уяви, фантазії, вміння знаходити нові ідеї та реалізовувати їх); творча самореалізація (очікувані результати: розвиток творчої активності, реалізація творчих здібностей).
Педагогічний інструментарій для формування успішного випускника (підхід - особистісно-орієнтований, компетентнісний, діяльнісний; технологія - інформаційна, формування творчої особистості, ігрова технологія; форма роботи - квест).
ХІД ЗАХОДУ
Вихователь: |
Доброго дня, дорогі діти, учні 3-А класу. Добігає кінця наш навчальний рік і сьогодні ми вирішили згадати все, що було у ньому цікавого, веселого. У цьому нам допоможе квест «Наша подорож Країною Знань 2020-2021 р. р» Ви вже раніше об’єдналися в групи за допомоги пазлів, обрали назву команди, капітана, підготували емблему. Отже, познайомимося з командами! |
Представлення команд. |
|
Вчитель: |
Увага! Правила проходження квесту: У нас є 7 станцій, роташовані на подвір’ї школи. Кожна має свій номер. Кожна команда матиме свій маршрутний лист з номерами станцій, де вам ставитимуть бали за проходження етапів, активність, старанність, а також за правильно виконане завдання ви отримаєте пазл, що допоможе створити свою особисту історію про цей навчальний рік. Обов’язково виконувати всі умови станції; Переходити від станції до станції ви можете тільки тоді, коли ви виконали завдання, отримали пазл та відповідний запис в своєму листі. Забороняється самостійно заповнювати лист, заважати іншим командам виконувати завдання, спрощувати свої завдання. Після проходження всіх завдань ви рухаєтесь до фінішу, створюєте колаж з пазлів і декоративно його оформлюєте. Пам’ятайте про безпеку під час ігор! Бажаю удачі, натхнення і кмітливості! Якщо готові, тоді розпочнемо!!!! |
Станція 1. Вересень «Скарби України»: папір білий, кольоровий, клей, олівці фломастери.
|
Мейкерські завдання за тематикою першого уроку:
Знак держави головний – всяк його повинен знати. Воля, слава, сила в нім. – Тож спробуй відгадати. (Тризуб)
Синьо-жовте полотнище гордо майорить. Це – ознака сили й слави Української держави. (Прапор)
Ой цвіте на Україні красне літо, Ой збирають чорноброві в гаю квіти, В’яжуть стрічку й квіточку в стіжок, Щоб до танцю вбратись в оберіг – … ( вінок).
Хто ж ті ягоди не знає, Від застуди їх приймає. На кущах вони висять, І, як маків цвіт, горять. Тільки це не є малина. Що за ягода? –… (калина) |
Станція 2. Жовтень «День козацтва»: 2 півлітрові банки з водою, 2 відерця. |
Спортивне змагання на час для кожної з груп: кожна дитина, по одному, переносить воду ложкою з півлітрової банки до відерця. Час фіксується у маршрутному листі. |
Станція 3. Листопад «Орієнтування на місцевості»: 4 листа А4, 5 олівців і лінійок, кольорові олівці – 4 набора. |
Кожна команда отримує лист А4, олівці, лінійки, гумки і створює план БНВО. |
Станція 4. Новорічні свята. |
Кожна група виконує на вибір одну пісню: виконання колядок, щедрівок, пісень про Святого Миколая, новорічних пісень. |
Станція 5. Березень «Міжнародний жіночий день» клей, папір білий, кольоровий, гофрований, ножиці, картон, трубочки для напоїв, для барбекю. |
Кожна група створює подарунок для найрідніших жінок на свій вибір. |
Станція 6. Квітень «Підготовка до Великодня»: вікторина, шаблон яйця – 4 шт., фломастери, олівці. |
Вікторина «Писанки»: ПИТАННЯ 1: Велике релігійне свято, до якого виготовляють писанки. ПИТАННЯ 2: З яких слів утворилось слово Великдень? ПИТАННЯ 3: Яйце якого кольору є головним символом Воскресіння? ПИТАННЯ 4: Одним з головних символів Великодня є яйце. А чи знаєте ви, у чому різниця між крашанкою та писанкою? ПИТАННЯ 5: Що символізує яйце? ПИТАННЯ 6: Вид писанки, на якій зображення продряпується. ПИТАННЯ 7: Як називається четвер напередодні Великодня? ПИТАННЯ 8: Що прийнято складати у Великодній кошик ?
Створення унікальної мальованки: оздобити шаблон. |
Станція 7. Травень «День вишиванки»: заготовки, фломастери 5 наборів.
|
Завдання 1. Доповнити вишивку:
|
На фініші діти створюють колажі з фото на ватмані (4 шт.)
|
|
Вчитель: |
Ось і прийшли ми до фінішу нашої подорожі Країною Знань 2020-2021 р.р. Якою була ця подорож для вас? (Відповіді дітей кожної з груп) |
Вихователь: |
Школа — велика дитяча країна,
|
Нагородження груп по номінаціям: призи+дипломи.
|
|
Вчитель: |
Скоро нас чекають канікули – чудова пора, коли діти відпочивають, набираються сил.
Бажаю вам канікули Щасливо провести, Міцними, здоровими Восени прийти! |
Діти співають пісню «Канікули». |
|
Маршрутний лист для команди «____________________________________________________» Учнів 3-А класу |
||
№, назва станції |
Кількість балів |
Примітка |
|
1. |
Станція №1. Вересень «Скарби України». |
|
|
2. |
Станція №2. Жовтень «День козацтва».
|
Загальний час: |
|
3. |
Станція 3. Листопад «Орієнтування на місцевості» |
|
|
4. |
Станція 4. Новорічні свята. |
|
|
5. |
Станція 5. Березень «Міжнародний жіночий день» |
|
|
6. |
Станція 6. Квітень «Підготовка до Великодня». |
|
|
7 |
Станція 7. Травень «День вишиванки»:
|
|
|
Підсумок балів: |
|
|