Квест до завершення навчального року "Наша подорож Країною Знань"

Про матеріал
Узагальнити знання дітей, отримані протягом року, про державні символи України, традиції святкування українців; формувати в учнів уміння швидко розв’язувати поставлені завдання, співпрацювати в групі; створити святковий піднесений настрій; розвивати загальнопізнавальні вміння, просторове сприйняття, інтерес до минулого і сучасного нашої держави, увагу, спостережливість, уміння слухати, працювати самостійно та у групі, розвивати пам'ять і логічне мислення, художній смак, інтерес до українських свят, традицій як складової частини духовної культури українців; розвивати творчі здібності, критичне мислення, комунікативні навички учнів, мистецькі здібності: малювати, створювати аплікацію за задумом, декорування; виховувати почуття колективізму, згуртованості, вміння працювати в команді, кмітливість, почуття поваги до інших, взаємодопомоги.
Перегляд файлу

Тема: Наша подорож Країною Знань 2020-2021 р. р

Клас: 3-А

Мета: узагальнити знання дітей, отримані протягом року, про державні символи України, традиції святкування українців; формувати в учнів уміння швидко розв’язувати поставлені завдання, співпрацювати в групі; створити святковий піднесений настрій;

розвивати загальнопізнавальні вміння, просторове сприйняття, інтерес до минулого і сучасного нашої держави, увагу, спостережливість, уміння слухати, працювати самостійно та у групі, розвивати пам'ять і логічне мислення, художній смак, інтерес до українських свят, традицій як складової частини духовної культури українців; розвивати творчі здібності, критичне мислення, комунікативні навички учнів, мистецькі здібності: малювати, створювати аплікацію за задумом, декорування;

виховувати почуття колективізму, згуртованості, вміння працювати в команді,  кмітливість, почуття поваги до інших, взаємодопомоги.

Матеріально-технічне забезпечення:

       дидактичне забезпечення: емблеми, булавки, роздруковані завдання, 2 півлітрові банки з водою, 2 ємності-відерця, папір білий, кольоровий, гофрований, картон кольоровий, білий, клей, фломастери, олівці кольорові, олівці прості, лінійки, гумки, ножиці, трубочки для напоїв, для барбекю, шаблон для мальованки, дипломи про закінчення 3 класу, призи.

       технічні засоби навчання: магнітофон, запис пісні «Канікули».

       використані джерела інформації:

Загадки про державні та народні символи України.

https://mamabook.com.ua/zagadku-pro-sumvolu-ukrainu/

Складова моделі успішного випускника: Громадянин

Орієнтир складової моделі успішного випускника: патріотизм (очікувані результати: формування почуття патріотизму, відданості Батьківщині); громадянська позиція (очікувані результати: здатність до спільного життя, до співпраці у громадянському суспільстві); сімейні цінності (очікувані результати: знання та збереження сімейних цінностей).

Складова моделі успішного випускника: Творча особистість

Орієнтир складової моделі успішного випускника: дивергентне мислення (очікувані результати: розвиток креативного та творчого мислення, уяви, фантазії, вміння знаходити нові ідеї та реалізовувати їх); творча самореалізація (очікувані результати: розвиток творчої активності, реалізація творчих здібностей).

Педагогічний інструментарій для формування успішного випускника (підхід - особистісно-орієнтований, компетентнісний, діяльнісний;  технологія - інформаційна, формування творчої особистості,  ігрова технологія; форма роботи - квест).

ХІД ЗАХОДУ

Вихователь:

        Доброго дня, дорогі діти, учні 3-А класу. Добігає кінця наш навчальний рік і сьогодні ми вирішили згадати все, що було у ньому цікавого, веселого. У цьому нам допоможе квест «Наша подорож Країною Знань 2020-2021 р. р»

        Ви вже раніше об’єдналися в групи за допомоги пазлів,  обрали назву команди, капітана, підготували емблему. Отже, познайомимося з командами!

Представлення команд.

Вчитель:

Увага! Правила проходження квесту:

        У нас є 7 станцій, роташовані на подвір’ї школи. Кожна має свій номер. Кожна команда матиме свій маршрутний лист з номерами станцій, де вам ставитимуть бали за проходження етапів, активність, старанність, а також за правильно виконане завдання ви отримаєте пазл, що допоможе створити свою особисту історію про цей навчальний рік.

Обов’язково виконувати всі умови станції;

       Переходити від станції до станції ви можете тільки тоді, коли ви виконали завдання, отримали пазл та відповідний запис в своєму листі.

      Забороняється самостійно заповнювати лист, заважати іншим командам виконувати завдання, спрощувати свої завдання.

      Після проходження всіх завдань ви рухаєтесь до фінішу, створюєте колаж з пазлів і декоративно його оформлюєте. Пам’ятайте про безпеку під час ігор!

      Бажаю удачі, натхнення і кмітливості! Якщо готові, тоді розпочнемо!!!!

Станція 1.

Вересень «Скарби України»:

папір білий, кольоровий, клей, олівці фломастери.

 

 

Мейкерські завдання за тематикою першого уроку:

  1. Створити, відгадавши загадку:

Знак держави головний –

всяк його повинен знати.

Воля, слава, сила в нім. –

Тож спробуй відгадати. (Тризуб)

  1. Створити, відгадавши загадку:

Синьо-жовте полотнище

гордо майорить.

Це – ознака сили й слави

Української держави. (Прапор)

  1. Створити, відгадавши загадку:

Ой цвіте на Україні красне літо,

Ой збирають чорноброві в гаю квіти,

В’яжуть стрічку й квіточку в стіжок,

Щоб до танцю вбратись в оберіг – … ( вінок).

  1. Створити, відгадавши загадку:

Хто ж ті ягоди не знає,

Від застуди їх приймає.

На кущах вони висять,

І, як маків цвіт, горять.

Тільки це не є малина.

Що за ягода? –… (калина)

Станція 2.

Жовтень «День козацтва»:

2 півлітрові банки з водою, 2 відерця.

Спортивне змагання на час для кожної з груп: кожна дитина, по одному, переносить воду ложкою з півлітрової банки до відерця. Час фіксується у маршрутному листі.

Станція 3. 

Листопад «Орієнтування на місцевості»:

4 листа А4, 5 олівців і лінійок, кольорові олівці – 4 набора.

Кожна команда отримує лист А4, олівці, лінійки, гумки і створює план БНВО.

Станція 4.  Новорічні свята.

Кожна група виконує на вибір одну пісню: виконання колядок, щедрівок, пісень про Святого Миколая, новорічних пісень.

Станція 5.  Березень «Міжнародний жіночий день»

клей, папір білий, кольоровий, гофрований, ножиці, картон, трубочки для напоїв, для барбекю.

Кожна група створює подарунок для найрідніших жінок на свій вибір.

Станція  6.  Квітень «Підготовка до Великодня»:

вікторина, шаблон яйця – 4 шт., фломастери, олівці.

                          Вікторина «Писанки»:

ПИТАННЯ 1:

Велике релігійне свято, до якого виготовляють писанки.

ПИТАННЯ 2:

З яких слів утворилось слово Великдень?

ПИТАННЯ 3:

Яйце якого кольору є головним символом Воскресіння?

ПИТАННЯ 4:

Одним з головних символів Великодня є яйце. А чи знаєте ви, у чому різниця між крашанкою та писанкою?

ПИТАННЯ 5:

Що символізує яйце?

ПИТАННЯ 6:

Вид писанки, на якій зображення продряпується.

ПИТАННЯ 7:

Як називається четвер напередодні Великодня?

ПИТАННЯ 8:

Що прийнято складати у Великодній кошик ?

 

Створення унікальної мальованки: оздобити шаблон.

Станція  7.  Травень «День вишиванки»:

заготовки, фломастери 5 наборів.

 

Завдання 1. Доповнити вишивку:

C:\Users\Expert\Desktop\embroidery_ukr_ua_04_m.pngC:\Users\Expert\Desktop\embroidery_ukr_ua_03_m.pngC:\Users\Expert\Desktop\embroidery_ukr_ua_01_m.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Expert\Desktop\embroidery_ukr_ua_02_m.png 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

На фініші діти створюють колажі з фото на ватмані (4 шт.)

 

 

Вчитель:

Ось і прийшли ми до фінішу нашої подорожі Країною Знань 2020-2021 р.р.  Якою була ця подорож для вас?

(Відповіді дітей кожної з груп)

Вихователь:

Школа — велика дитяча країна,
В ній відкривається білий наш світ.
Тут пізнає себе кожна дитина,
І відправляється звідси в політ.

 

Нагородження груп по номінаціям: призи+дипломи.

  1. Найспритніші.
  2. Найактивніші.
  3. Найспортивніші.
  4. Українознавці.

Вчитель:

Скоро нас чекають канікули – чудова пора, коли діти відпочивають, набираються сил.

 

Бажаю вам канікули

Щасливо провести,

Міцними, здоровими

Восени прийти!

Діти співають пісню «Канікули».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрутний лист для команди

 «____________________________________________________»

Учнів 3-А класу

№, назва станції

Кількість балів

Примітка

1.

Станція №1.

Вересень «Скарби України».

 

 

2.

Станція №2.

Жовтень «День козацтва».

 

Загальний час:

 

3.

Станція 3.

Листопад «Орієнтування на місцевості»

 

 

4.

Станція 4.

 Новорічні свята.

 

 

5.

Станція 5.

 Березень «Міжнародний жіночий день»

 

 

6.

Станція  6.  Квітень «Підготовка до Великодня».

 

 

7

Станція  7.  Травень «День вишиванки»:

 

 

 

Підсумок балів:

 

 

 

docx
Додано
29 грудня 2023
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку