Квест : «Дружба та братство – найбільше багатство»(за твором В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)

Про матеріал
Квест «Дружба та братство – найбільше багатство»(за твором В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»)
Перегляд файлу

09120601411115126_f0_0.jpgУкраїнська література 6 клас Пов’язане зображення

Тема: «Дружба та братство – найбільше багатство» (за твором  В.Нестайко «Тореадори з Васюківки»)
Мета: активізувати розумову діяльність шляхом створення умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості учнів, здатності до подолання перешкод; розвивати логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації, знайти спільну мову з різними людьми; формувати вміння аналізувати поведінку героїв, їхні вчинки, вміння толерантно й аргументовано доводити свою думку; виховувати позитивні риси характеру, активну життєву позицію, оптимістичний світогляд.
Тип уроку: квест

Обладнання: карти з маршрутом,маршрутні листи, пазли, ілюстрації до твору, ручки, мішечок для жеребкування, призи.

Перебіг квесту

Організаційний момент

  Діти, сьогодні на уроці ми продовжуємо працювати над повістю В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», на якому ще раз згадаємо найцікавіші моменти твору, поговоримо про веселих друзів, які весь час вигадують авантюри та потрапляють у пригодницькі ситуації.

 Усі учні діляться на дві команди шляхом жеребкування. Із мішечка вони дістають картки, на яких зображені кавун або кукурудза.
Команди обирають капітанів, отримують маршрутні листи, карти(Додаток 1) і за сигналом розпочинають змагання.

Маршрутний лист

Назва станції

Відмітка

Зупинка «Детектор брехні»

 

Зупинка «Дитяча дружба»

 

Зупинка «Що? Де? Коли?»

 

Зупинка «Корида»

 

Зупинка «На баштані»

 

Зупинка «Пригоди»

 

Результат пошуку зображень за запитом "детектор брехні апарат"І. Зупинка «Детектор брехні»

ДОДАТКОВЕ завдання: розшифруйте ребус і скажіть як він пов́язаний з твором «Тореадори з Васюківки».


        

ВІДПОВІДЬ:    (Повість; «Тореадори з Васюківки» - пригодницька повість)

Довести правильність твердження або спростувати його.

1. Павлусь дружив з Явою ще з першого класу. (Ні, з четвертого)

2. Хлопці хотіли прорити метро під  клунею. (Ні, під свинарником)

3. Ява змушений іти на переекзаменовку через полювання на шпигунів(Так)

4.У кукурудзі хлопців знайшли Книш і Будка (Ні, Книш і Бурмило)

5.Зробити підводний човен хлопці вирішили з плоскодонки. (Так)

6.Робінзон Кукурудзо втік з дому на острів,щоб прожити там 20 років (Ні, 28 років два місяці і 19 днів)

7.У Києві хлопці шукали незнайомця,щоб віддати йому годинник (Так)

8.У печері Ява і Павлуша зустріли привида (Ні)

9.Павло Денисович та Іван Васильович перестали приятелювати через художнє мистецтво (Так)

10.  Яві було доручено військове завдання і тому він опинився на полігоні (Ні)

11. Павлуша врятував Яву під час повені в селі (Так)

12. Хлопці підпалили сіно через Гребенючку (Ні)

Результат пошуку зображень за запитом "діти в пісочниці"ІІ.Зупинка «Дитяча дружба»
          Перш ніж перейти до самого завдання, вам необхідно буде продемонструвати знання з усної  народної творчості. Назвіть прислів’я та приказки про дружбу.( Скажи мені, хто твій друг, і я скажу тобі, хто ти.  Дерево міцне корінням, людина — друзями. Друзі пізнаються в біді)
      За допомогою спеціальної абетки  треба  прочитати  вислів, який можна вважати основною думкою повісті.

Абетка-дешифратор

 

@

#

$

^

&

*

~

f

j

!

?

Y

q

w

7

L

А

Б

В

Г

Д

Е

Є

Ж

З

Ї

С

Т

У

Ф

Х

Я

 

[

{

g

h

v

:

«

N

Z

<

=

+

u

d

b

R

И

І

Й

К

Л

М

Н

О

П

Р     

Ц

Ч

Ш  

Щ

Ю

Ь

   

«  *  :  @     « {  +  N  ^  N       h  < @ d  N ^ N     $      f [ Y Y {        j  @ 

& <  q  f  # q.

ВІДПОВІДЬ: «Нема нічого кращого в житті за дружбу»

Пов’язане зображенняІІІ. Зупинка  «Що? Де? Коли?»

Додаткове завдання: назвати автора твору і місце його народження (Всеволод Зіновійович Нестайко; м.Бердичів, Житомирська область.)

На цій станції учасникам пропонується переглянути зображення і віднайти асоціацію, пов’язану зі змістом твору.

  1.               Результат пошуку зображень за запитом "5 коп"  2.Пов’язане зображення 3. 670px-Potty-Train-Your-Puppy-Using-a-Bell-Step-3

4.Пов’язане зображення       5. Пов’язане зображення 6. ArticleImage_128271

 

7. Пов’язане зображення8.  Результат пошуку зображень за запитом "іспанія"

9.Пов’язане зображення10.Результат пошуку зображень за запитом "велосипед дівчина"

11.Результат пошуку зображень за запитом "метро"12.Результат пошуку зображень за запитом "піраміди"

13.Результат пошуку зображень за запитом "ревізор"14. Результат пошуку зображень за запитом "паводок"

15.Пов’язане зображення16.космонавт-и-юстрации-вектора-77204318

  1.               5 копійок коштував би проїзд для вчительки  математики
  2.               Саме в кукурудзі хлопці заблукали.
  3.               Собакевич, якому прив’язали дзвоник  у школі .                          
  4.               Капелюшок, який лишився      хлопцям від  дачниці.
  5.               «Робінзон КУКУРУДЗО»  
  6.               Мама Яви – депутат райради.
  7.               Килимок із трьома песиками  .   
  8.               Іспанія – батьківщина тореадорів  .          
  9.               Захворівши, Ява вже складав свій заповіт.
  10.          Велосипед, який Ява заповідав сестрі Яришці  .
  11.          Гра у фараонів.
  12.          Метро , яке рили під свинарником  .
  13.          «Ревізор»- вистава, яку ставили учні.
  14.          В селі був паводок і хлопці допомагали рятувати людей і їх майно..
  15.          На антені будинка культури хлопці  повісили дідові підштанники.
  16.          Спуск у криницю за Собакевичем

ArticleImage_128271Пов’язане зображенняІV.Зупинка «Корида»

Додаткове запитання: У якому океані знаходиться острів – тезко Івана Реня?

(В Індійському океані)

Перед вами малюнок бою тореадора з биком. Ваше завдання: вписати в клітинки, що на бику  клички всіх тварин, які згадуються у творі.  А потім доберіть до кожної клички характеристику( епітети) .

Результат пошуку зображень за запитом "баштан"ВІДПОВІДЬ: Манюня - клята; Контрибуція- психічна, охайна, бридлива; Собакевич- руде, капловухе, кудлате(цуценя);  Петька- страшнючий;  Жора- балакучий.

V.Зупинка «На баштані»

Додаткове завдання: скласти пазли. На них зашифровані фразеологізми, які вживаються у повісті . Назвіть їх.

Відповідь: як кіт наплакав ;     побили горшки.

Перед вами ілюстрація. Скажіть, який епізод твору вона передає. Тепер основне завдання: На кавунах написати, як називали друзів у творі інші персонажі. Пов’язане Ð·Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð¶ÐµÐ½Ð½ÑВідповідь:
Напарники.

Авантюристи шмаркаті.
Тореадори.
Хлопці з фантазією.
Друзяки.
Гангстери Вишкварки
 

 

 

 

 

VІ.Зупинка «Пригоди»

Результат пошуку зображень за запитом "тореадори з васюківки"Дотаткове завдання: далі отримують картки із буквами, з яких потрібно скласти назву наступного завдання

 Р О Г И Д И П  (ПРИГОДИ).

 Заповнити таблицю, вписуючи пригоди, які трапилися з Явою та Павлушею і їх учасників.

Пригоди

Учасники

1.

 

2.

 

3.

 

4.

 

5.

 

6.

 

Відповідь: бій биків, рятування сільського винахідника й умільця Фарадейовича, метро у Васюківці, порятунок маленького песика Собакевича , гра у фараонів на баштані, підштанники  повісили на антену, випустили пугутькала під час  лекції, зірвали виставу.

Результат пошуку зображень за запитом "фініш"Підсумоковий момент.

Етап нагородження і привітання команд.

 

 

ДОДАТОК 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТОК 2

Правила квесту

  1. Учасники діляться на команди.
  2.  Кожній команді видаються карти, маршрутні листи . Старт одночасний.
  3. Знайшовши ці координати, учасникам необхідно виконати завдання.
  4. Перед кожним основним завданням є додаткове завдання, що дає можливість команді заробити додаткові  бали.
  5. Завдання оголошує вчитель або помічники, які знаходяться на точках координат.
  6. По виконанню завдання вчитель (помічник) ставить бали в маршрутному листі від 0 до 5  або відмітку про виконання завдання.
  7. Якщо завдання виконано не бездоганно –вчитель(помічник)  вирішує скільки  балів забрати, якщо завдання не виконане, то вчитель забирає з собою бранця. Бали також забираються за порушення.
  8. У кожної команди свій маршрут, який порушувати не можна.
  9. Бранців по проходженню маршруту можна викупити балами або  додатковими завданнями.
  10.          Перемагає та команда, яка перша пройде маршрут із завданнями, прийде на фініш з усіма гравцями і з найбільшою кількістю балів. 
  11.          Підказка помічника = 1 бал.

 

docx
Додано
7 березня
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку