Я. СТЕЛЬМАХ
«НЕ ЙДИ ПОЗАДУ МЕНЕ - МОЖЛИВО, Я
НЕ ПОВЕДУ; НЕ ЙДИ ПОПЕРЕДУ МЕНЕ -
МОЖЛИВО, Я НЕ ПІДУ ЗА ТОБОЮ;
ПРОСТО ЙДИ ПОРУЧ І БУДЬ МОЇМ
ДРУГОМ»
1.“Митькозавр із Юрківки...” за жанром - це...
2. Назвіть головних героїв повісті.
3. Яке завдання на літо учням запропонувала вчителька ботаніки?
4. Де хлопці мали збирати свою колекцію?
5. Кого хлопці зустріли першим , коли прийшли в село?
6. Що побачили хлопці в лісі?
7. Яку назву дали герої чудовиську?
8. Що хлопці зробили для того, щоб дізнатисябільше про чудовиська?
9. Як хлопці розсекретили чудовиська?
10. Хто видавав себе за химеру?
11. Кого герої використали для приманки, абизловити химеру?
12. Хто потрапив у яму, яку вирили хлопці, щобспіймати химеру?
ВІДПОВІДІ 1.Пригодницька повість.
2. Сергій та Митько.
3. Зібрати колекцію комах.
4. У Юрківцях, де жила Митькова бабуся.
5. Василька-велосипедиста.
6. Химеру.
7. Митькозавр.
8. Пішли до бібліотеки читати книжки іззоології.
9. Митько кинув каменюкою у голову химері.
10. Василько.
11. Курку.
12. Дідусь Трохим.
Опрацювання змісту за запитаннями
1.Як описується похід хлопчиків до озера?
2. Хто їхав назустріч хлопцям біля озера?
3. Як героїв назвав велосипедист?
4. Про що говорили герої біля куреня?
5. Куди щодня ходили герої?
6. Кого вони побачили у озері?
7. Що було у долоні хлопчика?
Опрацювання зм сту за запитаннями
8. Яку страшну історію розказав Василько біляозера?
9. Як герої чатували вночі?
10. Яку книжку хотіли взяти у бібліотеці?
11. Яке було озеро?
12. Що подумали діти про назву села і до якогоперіоду воно належало?
13.Хто був головний у експедиції?
“ П’ятий зайвий”
“Кроссенс“
Як подані зображення пов’язані із твором?