Квест-ескейп рум "Казкова подорож Кролика Назара та Зайчика Любомира до школи"

Про матеріал
Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданнями, різнобічно оцінювати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності; дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучати логіку та критичне мислення. Ідея проведення квесту базується на поєднанні навчального матеріалу з грою, що зацікавлює учнів, стимулює прагнення виконувати завдання та отримувати результат-сюрприз.
Перегляд файлу

Квест-ескейп рум «Казкова подорож Кролика Назара та Зайчика Любомира до школи»

Розклад уроків 4-Д класу змінено відповідно квесту:

1.Українська мова

2.Математика

3.Фізична культура

4.Англійська мова

5.Читання

Мета: продовжувати знайомство з квестом як активною формою роботи; розвивати пізнавальний інтерес; формувати навички командної роботи.

Обладнання: карточки із завданнями, умовні знаки, конструктор ЛЕГО, смайлики, пазли, спортивний інвентар (2 скакалки, 4 футбольних мяча, 9 обручів великих, перекладина), наочність для мнемотехніки.

Очікувані результати:

1.Сформувати в учнів необхідні компетенції.

2.Актуалізувати наявні знання з певних предметів.

3.Забезпечити створення сприятливих психологічних умов для ефективної взаєводії в командах.

4.Розвинути самопізнання учасників квесту.

5.Дати дітям можливість проявити свої знання, вміння та творчі здібності, виконуючи цікаві завдання.

6.Здружити учнів за допомогою командної роботи.

7.Стати безпосереднім учасником навчального процесу.

8.Отримати задоволення від участі та результату квеста.

І.Станція «Пошукові завдання» (урок – укр.мова; етап уроку – вивчення нового матеріалу; час – 10 хвилин)

1.Стартове завдання

Посперечалися якось Кролик Назар та Зайчик Любомир про те, що краще: вміти логічно, креативно та критично мислити чи бути швидким, спритним та здоровим. Вдягли вони чарівні квіточки-невидимки на голівки та поспішили у найближчу школу. Зайшли вони на уроки української мови, математики, фізичної культури, англійської мови, читання. Допоможіть звіряткам визначитись у своїй суперечці. Доведіть, що важливо розвивати як розумові здібності, так і фізичні якості.

2.Завдання: 1.Словесні аналогії: 1 команда: а)рука – скакалка, нога – (лава); нога – м’яч, рука – (ракетка); ковзан – нога, м’яч – (рука); б)м’яч, скакалка, (яблуко), кегля; 2 команда: а)рука – ключка, нога – (ковзани); нога – лава, рука – (м’яч), м’яч – нога, скакалка – (рука); б)ворота, шайба, лава, (абрикос). 2.Продовж прислівя: 1 команда: а)Здоровя в порядку – (дякуй зарядці), б)Хто спортом займається, той (сили набирається). 2 команда: а)Пішки ходити – (довго жити), б)Рухайся більше – (проживеш довше). 3.Релакс: кінезіологічні вправи: а)самомасаж долонь; б)самомасаж пальців рук.

3.Оцінювання: 1,2 – швидкість, правильність; 3 – вербально.

4.Рефлексія: а)оцінювання своєї роботи (умовні знаки: сніжинка – дощик), б)оцінювання командної роботи (система балів: 1 – 12).

ІІ.Станція «Математичні дії» (урок – математика; етап уроку – закріплення вивченого матеріалу; час – 7 хвилин)

2.Завдання: 1.Розвяжіть задачі: 1 команда: а)Маса кролика 1 кг 200гр. Яка маса 5 таких кроликів? (6); б)Середня довжина зайця-русака 53 см, а кролика – 37 см. На скільки см заєць-русак довший, ніж кролик? (16); в)Швидкість зайця-русака 70км/год. Яка його швидкість за 30 хв.? (35); 2 команда: а)Маса зайця-русака 3 кг 800гр. Яка маса 4 таких зайців? (15.200); б)Середня довжина кролика 37 см, а зайця-русака – 53 см. На скільки см кролик менший, ніж заєць-русак? (16); в)Швидкість зайця-русака 70 км/год. Яку відстань він може пробігти за 2 години? (140) 2.Релакс: а)кінезіологічні вправи «Зайчик – кролик»; б)гра на увагу «Вовк та заєць».

3.Оцінювання: 1 – правильність, швидкість; 2 – вербально.

4.Рефлексія: а)оцінювання своєї роботи (конструктор ЛЕГО: червона цеглинка – щось не зрозуміло, жовта – зрозуміло все після перевірки, зелена – все виконано правильно), б)оцінювання командної роботи (рухами: підняти руки вгору – високий бал, поставити руки на пояс – низький бал).

ІІІ.Станція «Спортивні змагання» (урок – фізична культура; етап урокузаключна частина; час – 17 хвилин)

2.Завдання: 1.Скласти пазли (розрізані малюнки спортивного інвентарю): 1 команда: булава, кегля, скакалка; 2 команда: обруч, стрічка, м’яч. 2.Настрибати на скакалці найбільшу кількість разів (виконує 1 учень (учениця) з кожної команди). 3.Набити на нозі футбольний мяч найбільшу кількість разів (виконує 2 учні (учениці) з кожної команди). 4.Прокрутити одночасно 3 обручі на талії (виконує 3 учні (учениці) з кожної команди). 5.Підтягнутися на перекладині (всі бажаючі). 6.Релакс: вправи на розтягнення та розслаблення мязів.

3.Оцінювання: 1 – швидкість, правильність; 2,3,5 – кількість, правильність; 4 – час, правильність; 6 – вербально.

4.Рефлексія: а)оцінювання своєї роботи (словесно: зміг – не зміг, вмію – не вмію, вчитимусь – не вчитимусь), б)оцінювання командної роботи (смайлики).

ІV.Станція «Мовні ігри» (урок – англійська мова; етап уроку – актуалізація опорних знань; час – 6 хвилин)

2.Завдання: 1.Скласти із літер слова до теми «Спорт»: 1 команда: NRU (біг),  FTLAOBOL (футбол), KEHOYC (хокей); 2 команда: KSEATBLLOB (баскетбол),  NTNSIE (теніс), SMWIGIMN (плавання). 2.Імітація складених видів спорту (всі бажаючі). 3.Релакс: вчитель називає англійською дії, а учні їх імітують: talk (говорити), sing (співати), run (бігати), swim (плавати), jump (стрибати), sit (сидіти).

3.Оцінювання: 1 – правильність, швидкість; 2 – точність, артистизм; 3 – вербально.

4.Рефлексія: а)оцінювання своєї роботи (система жестів), б)оцінювання командної роботи (словесно: yesno).

V.Станція «Калейдоскоп літер» (урок – читання; етап уроку – актуалізація опорних знань; час – 10 хвилин)

1.«Фініш» стартового завдання

Подивилися здивовано Кролик Назар та Зайчик Любомир один на одного та подумали: «Дітки такі швидкі, спритні, вправні, сильні, здорові – вони займаються спортом та розвивають свої фізичні якості; вміють логічно, креативно та критично мислити – тренують свою пам'ять, оригінально застосовують свої знання при виконанні цікавих завдань, розвивають розумові здібності». «Я вважаю, що вміти логічно, креативно та критично мислити так само важливо, як і бути швидким, спритним та здоровим» – сказав Зайчик Любомир. « Погоджуюся, необхідно бути і фізично, і розумово розвинутими» – додав Кролик Назар.

2.Завдання: 1.Прочитайте: 1 команда: ВДЗОРО’Ю ЦНІИ ЕМНАЄ (здоров’ю ціни немає), ЩОБУСПІШНОРОЗВИВАТИСЯНЕОБХІДНОСПОРТОМЗАЙМАТИСЯ. 2 команда: ОЗРВОД’Я ОСВЬГО ЖОЕДРОЧ (здоров’я всього дорожче), КРИЖАНАВОДАДЛЯВСЯКОЇХВОРОБИБІДА. 2.Мнемотехніка: 1.Дід у полечко ходив: раз ходив, два ходив, три ходив (ходьба на місці). 2.В полі ріпку посадив: раз садив, два садив, три садив (нахили тулуба вперед-назад, руки на поясі). 3.А тоді сидів, чекав: раз чекав, два чекав, три чекав (присідання, руки на поясі). 4.Вже й мороз його лякав: раз лякав, два лякав, три лякав (стрибки на правій-лівій, двох ногах ). 5.Вже і дощик накрапав: раз крапав, два крапав, три крапав (руки за голову, повороти вправо-вліво). 6.Вже і сонечко пекло: раз пекло, два пекло, три пекло (колові оберти руками вперед). 7.Вгору ріпку потягло: раз тягло, два тягло, три тягло (потягування) 3.Релакс: гра «2 – 4 – всі разом».

3.Оцінювання: 1 – швидкість, правильність; 2 – запамятовування, синхронність дій; 3 – вербально.

4.Рефлексія: а)оцінювання своєї роботи (словесно: цікаво – не цікаво, сподобалося – не сподобалося), б)оцінювання командної роботи (рухами: плескати в долоні – високий бал, руки за голову – низький бал).

VІ.Рефлексія квесту:

- Що найбільше запам’яталося про сьогоднішній квест?

- Які цікаві питання сьогоднішнього квесту залишаються для вас без відповіді?

«Мапа тіла»:

- Що змусило мене задуматися?

- Що хочеться взяти із собою?

- До чого не хочеться повертатися?

- Що найбільше розважило?

VІІ.Підсумок:

Оцінюється активність, настрій учасників. Під час квесту необхідно зібрати певну кількість фішок. Акцентується увага, що квест не мав характеру змагань за перше місце. Головним є те, що учні вчилися граючись, змагалися командами, а у командній роботі головні взаємопідтримка, взаємодопомога, дружба. В кінці квесту учні повинні потиснути руки гравцям-суперникам, гравцям своєї команди та подякувати за гру. Учитель може оцінити знання учнів (тільки позитивно).

 

docx
Додано
3 березня 2020
Переглядів
873
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку