Квест –гра «Небезпечні знахідки"
Мета: Поповнити та систематизувати знання учнів про правила безпечної поведінки учнів вдома; про безпечні ігри; небезпечні предмети та прилади; дати уяву про небезпечні ситуації, навчити уникати їх і правильно поводити себе у разі їх виникнення; формувати якості свідомої особистості. Розвивати пам ‘ять, мислення, бажання бути здоровим, вміння попередити появу паніки в небезпечних ситуаціях. Виховувати сміливість та якість приймати швидке і правильне рішення проблеми в екстремальних умовах; любов до життя, турботливе відношення до свого здоров ‘я.
Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями.
В змаганнях беруть участь 6 команд, що складатимуться з учнів школи. Команди одночасно долають випробування, що знаходяться на різних станціях. Немає різниці, з якої станції розпочати. Головне – її пройти. Команда, яка справиться швидше отримує додаткові бали. Результати змагань будуть визначати вчителі. Кожна команда отримує прохідний лист, де їм відмічатимуть кількість балів або витрачений час.
Квест-гра складається з кількох станцій:
І станція – «Переправа». Умови:
Запитання для учасників команд (1 гравець відповідає на 1 питання)
1.Під час грози небезпечно стояти… (під деревом)
2.Бензин можна загасити лише… (піском)
3. Під час землетрусу найбільш безпечним місце в будинку є … (дверний отвір)
4.В сільській місцевості найпростішим укриттям може бути
(підвальне приміщення)
5. Найпростішим засобом захисту органів дихання може бути… (ватно-марлева пов’язка)
6.Назвіть номер телефону пожежної частини.
ІІ станція – «Шифрувальна»
Кожна команда має відгадати зашифроване слово,та знайти цей предмет.
А |
Б |
В |
Г |
Ґ |
Д |
Е |
Є |
Ж |
З |
И |
І |
Ї |
Й |
К |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
|||
Л |
М |
Н |
О |
П |
Р |
С |
Т |
У |
Ф |
Х |
Ц |
Ч |
Ш |
Щ |
Ь |
Ю |
Я |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
32 |
33 |
ПЛЯШКА
20 |
16 |
33 |
29 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
|
ПІГУЛКИ
20 |
12 |
4 |
24 |
16 |
15 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
ПОРОШОК
20 |
19 |
22 |
19 |
29 |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
ТЕЛЕФОН
23 |
7 |
16 |
7 |
25 |
19 |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
ІГРАШКА
12 |
4 |
21 |
1 |
29 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
ГРОШІ
4 |
21 |
19 |
29 |
12 |
|
|
|
|
|
КОРОБКА
15 |
19 |
21 |
19 |
2 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
РЮКЗАК
21 |
32 |
15 |
10 |
1 |
15 |
|
|
|
|
|
|
ЗОШИТ
10 |
19 |
29 |
11 |
23 |
|
|
|
|
|
ЦУКЕРКА
27 |
24 |
15 |
7 |
21 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
ХУСТКА
26 |
24 |
22 |
23 |
15 |
1 |
|
|
|
|
|
|
СІРНИКИ
22 |
12 |
21 |
18 |
11 |
15 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ станція- «Обговорення»
Учасники демонструють свої знахідки та вчаться, як правильно себе поводити, якщо ви натрапили на таку знахідку.
ІV станція- «Мікрофон»
Зараз я задаю вам питання, на які ви даєте відповідь. Відповідаємо по черзі, за правильну повну відповідь – 1 бал. Починаймо!
1. За яким номером телефону потрібно звертатися у випадку виникнення пожежі? (101).
2. Чому не можна гасити пожежу на електроприладах водою? (буде замикання або пораження струмом)
3. Що слід зробити, якщо в квартирі чути запах газу? (104)
4. Що може статися через витік газу? ( Вибух )
5. Чи можна вибивати вікна при пожежі? (Ні, бо у приміщення почне поступати свіже повітря, яке прискорює горіння).
6. Чому у дитячих закладах двері приміщень відчиняються назовні? (Тому, що у такому випадку при евакуації не створюється велике скупчення людей)
7. Чому не можна кидати у вогонь аерозольні упаковки? (Аерозольні упаковки — вибухонебезпечні).
8. На що необхідно лити воду під час гасіння : на вогонь чи на палаючий предмет? (На палаючий предмет)
9. Що треба робити, якщо під час перегляду телевізора з нього пішов дим? (Вимкнути телевізор. Викликати пожежну службу, позвати на допомогу дорослих або самому накинути на телевізор щільну тканину, ковдру).
10. На що можна встановлювати електропраску? (На металеву підставку)
11. Головна вогнегасна речовина (Вода)
12. Де в задимлених приміщеннях потрібно шукати дітей? (У шафі, під ліжком, під столом).
V станція – «Врятуй себе, допоможи іншому»
Кожна команда дає відповідь, що робити в такій ситуації.
VI станція – «Колаж безпечної та небезпечної поведінки»
Діти з малюнків складають колаж безпечної та небезпечної поведінки.
Прохідний лист
Команда - |
Бали |
|
І станція – «Переправа». |
|
|
ІІ станція – «Шифрувальна»
|
|
|
ІІІ станція- «Обговорення»
|
|
|
ІV станція- «Мікрофон»
|
|
|
V станція – «Врятуй себе, допоможи іншому»
|
|
|
VI станція – «Колаж безпечної та небезпечної поведінки»
|
|
|