Журнал щоденного обліку роботи соціального педагога

Про матеріал
Кожного дня соціальний педагог має вести журнал, де показує проведену ним роботу: бесіди, консультації, тренінги, збори. В журналі присутні відповідні графи, де вказується кількість присутніх, зміст заходу, викоритані методи і т.д. Журнал зручний при заповненні
Перегляд файлу

 

 

 

Журнал щоденного обліку роботи

соціального педагога

Чорнівського навчально-виховного комплексу

Ковальчук Юлії Ярославівни

на 2019-2020 навчальний рік

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

День тижня

 

Дата

Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти)

К-сть осіб

Вид роботи

Зміст  роботи

Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття)

Кількість годин роботи

Присутні

(глядачі чи учасники)

Примітка

Понеділок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вівторок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середа (методичний день)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Четвер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

П’ятниця

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
3 липня 2019
Переглядів
9119
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку