Журнал щоденного обліку роботи
соціального педагога
Чорнівського навчально-виховного комплексу
Ковальчук Юлії Ярославівни
на 2019-2020 навчальний рік
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
День тижня
|
Дата |
Цільова аудиторія (група ДНЗ, клас, вчителі, батьки, інклюзивні діти) |
К-сть осіб |
Вид роботи |
Зміст роботи |
Які методи використано (анкетування, тестування, корекційно-розвивальні заняття) |
Кількість годин роботи |
Присутні (глядачі чи учасники) |
Примітка |
Понеділок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вівторок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Середа (методичний день) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Четвер |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П’ятниця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
|
|
|
|
|