Квест-гра "Посвята в першокласники"

Про матеріал
Квест-гра "Посвята в першокласники". Цікаво і незвично провести традиційне свято для першокласників у формі гри.
Перегляд файлу

                                                  Сценарій квест-гри у 1 класі
                                      «Посвята в першокласники»  2020 – 2021

 

Вчитель: - Доброго дня усім присутнім. Ми зібралися на традиційне свято «Посвята в першокласники». Сьогодні у 1 класу урочистий день. Вже майже два місяці 5 хлопчиків та 4 дівчаток провчилися в школі. Зовсім нещодавно їх називали малюками, дошколятами, а тепер про них кажуть: «Це учні!». Тож ми раді бачити найменших учнів нашого ліцею. Привітаймо  їх.

 

1.  Привіт, друзі! Мене звуть Вікторія, нещодавно я була галаслива і непосидюча, а тепер уважна і відповідальна.

2.  А я був просто хлопчисько, а тепер вже учень.

3.  У школі я не граюсь, а звукову модель складаю.

4.  Я намагаюсь, я не лінуюсь, я задоволена, бо я учениця.

5.  А я радую батьків, одні тільки смайлики ношу.

6.  Я був хлопчик…, а зараз сам себе не впізнаю, і старанний, і уважний.

7.  Тепер я великий, прийшла пора вчитись.

8.  Мені тато купив щоденник, бо ж я більше не дитятко. Сиджу в класі за партою, на дошці пишу крейдою – краса.

9.  У школі дуже цікаво. Да – на перервах шумно, але я не бігаю. У нашому класі, якщо чесно, скоро стану найрозумнішою.

Всі:  Ми відтепер учні, бо вчимося в школі! До побачення дитячий садок.

                                  Пісня

Вчитель:  І щоб довести, що ви стали першокласниками, нам разом треба пройти випробування. Випробування, звичайно, будуть різні і важкі, і легкі, але я думаю, що ми все подолаємо, тому що ми разом!?

 

Ведуча:  Вам треба пройти 5 станцій, за кожне успішне проходження завдань будете отримувати конверт з ключем підказкою, зібравши їх та відгадавши, ви дізнаєтесь хто є помічником кожного першокласника.

                                      Завдання 1. Гра «Збери портфель»

Ведучий: - Отже, перше завдання. Зараз ми перевіримо, чи навчилися ви збирати портфель? Якщо я назву предмет, який потрібно взяти в школу, ви плескаєте в долоні. Якщо цей предмет не потрібен, то ви не аплодуєте.

Підручники і книжки,

Іграшкова мишка,

Паровозик заводний,

Пластилін кольоровий,

Пензлики і фарби,

Новорічні маски,

Ластик і закладки,

Пазли і зошити,

Розклад, щоденник.

ось тепер і зібраний в школу учень!

Вчитель: Молодці! І так, портфель навчилися збирати, можемо розрізнити шкільне приладдя від іграшок.

Ведучий:  Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 1 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить.         Книга.

Вчитель: а де в школі багато книг? (діти відповідають),так в бібліотеці. Ми йдемо до шкільної бібліотеки.

               1. Станція «З книгою подружишся, розуму наберешся.».

Ведуча. Доброго дня діти, рада вітати вас у шкільній бібліотеці, і на першому серйозному випробуванні: станції « З книгою подружишся, розуму наберешся».

А говорити будемо з вами про казки. Думаю усі полюбляють слухати українські казки, отож розпочинаємо. І перше наше завдання відгадати загадки про казки.

 

1.Сидить півник на печі

Їсть смачненькі калачі.

Ось лисичка прибігає,

Півника мерщій хапає.

Біжить півень рятувати,

В лиса півника забрати.

(Котик і півник)

 

2. Я — бичок-третячок,

Солом'яний у мене бочок.

Із соломи дід зробив,

Бік смолою засмолив.

(Солом'яний бичок)

 

3. Старенька бабуся у лісі жила,

Гостинці для неї онука несла.

Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?

Як казка ця зветься?

Хто б відповів?

(Червона Шапочка)

 

4. На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко,

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

А цю казку, діти, ви

Встигли відгадати?

(Ріпка)


5. Підробив він голосок,

Став малим співати.

Здогадалися вони:

Вовк — не наша мати.

(Вовк і семеро козенят)

 

6. Працювала я у хатці,

Танцювала у палаці.

Є така у мене звичка —

Десь губити черевички.

(Попелюшка)

 

7. Вигнав дід козу із хати —

Та й пішла вона блукати:

В зайця хатку відібрала.

Всі козу ту виганяли,

Рак козуню ущипнув,

Зайцю хатку повернув.

(Коза-дереза)

 

8. Сидить дівчина в корзині

На ведмежій дужій спині.

А чому ж вона сховалась,

До ведмедя не призналась?

(Маша і ведмідь)

 

9. Вовка зовсім не боявся

І ведмедю не дістався,

Але лисиці на зубок

Все ж потрапив...

(Колобок)

 

Ведучий: Молодці, загадки вміємо розгадувати. А зараз 2 завдання. У чарівній скриньці зібрані різні речі, які належать казковим героям з різних казок. Вам треба назвати чиї це речі і, які риси характеру у цього казкового героя?

 

Колосок (казка «Колосок», Півник-добрий, працьовитий, справедливий, мишенята-ліниві, безтурботні)

Червона шапочка (казка «Червона шапочка», Червона Шапочка -  весела, довірлива смілива)

Рукавичка - (казка «Рукавичка», Рукавичка -  чарівна, бо в неї влізло багато тварин, а звірі всі добрі, дружні, бо дозволяли один одному потрапити до рукавички)

Човник – ( казка «Івасик-Телесик», Івасик-Телесик – добрий, сміливий, відважний, розумний)

Шар – ( казка « Колобок», Колобок – добрий, веселий, безтурботний)

Мисочка – ( казка « Лисиця і Журавель», Журавель – справедливий, винахідливий; Лисиця – хитра)

Пір’їна – ( казка « Кривенька качечка», Качечка – добра, працьовита, справедлива)

Соломина – ( казка « Солом’яний бичок», Солом’яний бичок

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 2 підказкою.

 

Ведуча: Куди треба далі вирушати вам підкаже вірш.

 

Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

(відповіді учнів)

Ведуча:    Так ми ідемо до медичного кабінету.


                               2 Станція «Здоров’я – найдорожчий скарб.»

Ведуча. Доброго дня діти, вітаю вас на станції « Здоров’я – найдорожчий скарб». І говорити будемо звичайно про здоров’я. Для того, щоб людина була завжди охайною, все встигала зробити, не спізнювалася на заняття, на роботу, вона повинна дотримуватися режиму дня. Отож перше завдання  гра «Плутанина». Перед вами малюнки на яких зображено режим дня школяра вам потрібно розмістити сюжетні малюнки, що відображають основні моменти режиму дня, в правильній послідовності.


Ведуча: Гарно справились із першим завданням. Далі пропоную вам зіграти у гру  «Гарні звички». Якщо корисно – говорити «так», якщо шкідливо – говорити «ні».

1.Вітання під час зустрічі...

2.Брати до рота та гризти всілякі предмети - ручки, олівці...

3.Допомагати слабшим, маленьким, хворим...

4.Виконувати ранкову гімнастику...

5.Смоктати палець...

6.Доглядати за власним одягом, взуттям...

7.Дотримуватись режиму дня...

8.Гризти нігті...

9.Колупатись у носі...

10.Довго засиджуватись біля телевізора...

11.Курити, пити...

12.Мити руки перед їжею, після відвідування туалету та повернувшись із прогулянки.

13.Плямкати та сьорбати під час їжі.

14.Чистити зуби, регулярно митися під душем.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 3 підказкою.

 

Ведуча: Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

 

Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній,

їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні . (відповіді учнів).

Так ми ідемо до їдальні.

         3. Станція «Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити». Сократ

 

 Вчитель: Щоб мати здоров'я, слід правильно їсти,

Вживати поживне і тільки корисне.

Не їсти надміру, не шкодити тілу

Кожна країна має свої традиції харчування. Що ж полюбляють українці? Спробуйте відгадати ці страви.

 

1.Популярна в Україні рідка страва, що вариться з буряків, капусти, моркви, картоплі. (борщ)

2. Борошняний виріб у формі півмісяця із начинкою картоплі, капусти, ягід. (вареники)

3. Закручена в листки капусти начинка. (голубці)

 

 Ведучий: Сьогодні ми з вами побудемо у ролі кухарів, і будемо варити борщ. Отож гра «Зваримо борщик»

Діти перед вами зображення різних овочів. Ви повинні підійти, уважно подивитись, і ,називаючи їх, покласти в каструлю зображення тих овочів, які використовують для приготування борщу.

 

Вчитель:  Тепер спробуйте самостійно скласти правила поведінки за столом.

Діти розповідають правила поведінки в їдальні.

Вчитель :Я сподіваюсь, що ви тепер будете поводитись згідно з цими правилами, про які ми сьогодні говорили.

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 4 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

 

Якщо текст з'єднати з мелодією

І потім виконати це разом,

Те, що ви почуєте, звичайно ж,

Називається легко і просто - ... пісня. (відповіді учнів), а де ми співаємо (відповіді учнів),так у кабінеті музичного мистецтва.

                      4 Станція «Легше тобі на душі стане, як пісня до твого серця загляне».

Ведуча:Шановні діти, зараз вашій увазі будуть запропоновані пісні, які ви чули в мультфільмах. Завдання просте: необхідно назвати героя і назвати мультфільм, в якому співається ця пісня.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з 5 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

 

Є галявина в нашій школі

А на ній козли та коні.

Перекидаємось ми тут

Рівно сорок п’ять хвилин.

У школі – коні і галявина?!

Що за диво, відгадайте!

(Спортивна зала).

 



                                5. Станція «Хто спортом займається, той сили набирається».

1.Завдання. Відгадати загадки про спорт.

 

Щоб міцне здоров’я мати,

Та хвороб не знати,

Щоб все було в порядку,

Не забувайте про … ( зарядку)

 

Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт –

Об’єднало слово… ( спорт)

 

Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться… (лижі)

 

Сіла купа дітвори

І поїхала з гори!

Люблять їх усі малята.

Зветься цей візок… (санчата)

 

З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють – іскри йдуть!

Гострі та страшні вони.

Мають назву … (ковзани)


2.Завдання.Назвіть види спорту, які ви знаєте.


3. Завдання. Показати фізкультхвилинку.

 

Ведуча: Молодці з усіма завданнями впорались, тримайте конверт з останньою 6 підказкою.

Куди треба далі вирушати вам підкаже загадка.

 

Є у школі дивна зала

Там на сцені виступають

І свята всі відзначають,

Там танцюють і співають,

І вистави різні грають.

(Актова зала)

Так, ідемо до актової зали.

Станція «Актова зала»

               6 станція. « Ми любим творчість, ми активні, творчі,креативні»

Першокласники шикуються на сцені.

 

                                  Виступ першокласників.

Увага,увага!

Всім чути довкола?

Вас вітають учні

Нової української школи !

 

Що за школа в нас нова?

Чути скрізь такі слова,

Знаємо, що це цікаво,

Думають так і наші мами.

 

 

Ми будемо допитливі,

Ми будемо кмітливі.

І правила для учнів

Вивчати нам під силу!

 

Влітку ми відпочивали,

У морі купались.

А вчителі працювали,

До НУШ готувались!

 

« Ранкове коло» - просто клас!

Про все, про все поговорити.

Чудовий настрій буде в нас,

Щоб на уроках все робити.

 

Скажу, друзі, по секрету,

Що слово «рутина»

Мої рідні в інтернеті

Шукали з годину.

 

Ну й дорослі, молодці!

Щоб ми не сварились,

«Коло вибору» нам склали –

Гарно потрудились!

 

На «відмінно» вчитись будем –

Ми вам обіцяємо!

Будемо встигати всюди,

Це ми точно знаємо!

 

Ми всі – діти України

Прийшли в Нову Школу.

Радо приймаємо всі зміни,

Все у нас чудово!

 

Частівки

Тож радійте всі навколо,

Привітайте щиро нас.

Здрастуй, наша рідна школо,

Ми прийшли у перший клас.

 

Будемо всі вчитись в школі

Ми без лінощів, і мук,

Кожен стане з нас відомим

В світі доктором наук.

 

Непогано би рекорди

На уроках встановлять.

Щоб щоденником матусю,

І татуся не лякать.

 

Обіцяємо вам в школі

Відзначатися щодня.

М’яч у шибку зафутболить,

Може кожне хлопчиня.

 

Оберемо депутата

І дамо йому наказ:

Щоб перерв було багато,

А урок на тиждень раз.

 

Отакі в нас перші плани,

Ви поправте як на те…

І на нас уважно гляньте,

Гідна зміна вам росте!

 

 

Ведучий: Любі першокласники, а зараз я прошу вас дати урочисту обіцянку бути сумлінними, працьовитими і старанними учнями. Після кожної строфи обіцянки, ви маєте дружно відповісти обіцяємо :

Буду я в школі вчитись читати,
Гарно писати і рахувати.
Усі першокласники (разом): Обіцяємо!


Обіцяю не лінитись,
Добросовісно трудитись.
Педагогів поважати
І оцінки гарні мати.

Усі першокласники (разом): Обіцяємо!


Книги й зошити любити,
Берегти, а не губити.
Акуратним завжди бути,
Щоб нічого не забути.

Усі першокласники (разом): Обіцяємо!


Вчитись будемо сумлінно
І поводитись відмінно,
Щоб батьки могли радіти,
Що такі в них гарні діти!

Усі першокласники (разом):Обіцяємо!

 

Ведуча : З цієї хвилини я урочисто присвоюю Вам почесне звання «УЧЕНЬ», Тож ми раді прийняти вас до нашої дружньої шкільної родини.

 

Ведуча :  Ми запрошуємо на сцену найголовнішу людину в нашій школі! Це директор Білоконь Анатолій Олександрович. Просимо  до слова!

 

Ведуча: А зараз хочемо вручити вам документ, який посвідчує , що ви пройшли випробовування і стали справжніми учнями  Летичівського ліцею №3

 

 

Є у школі дивна зала

Там на сцені виступають

І свята всі відзначають,

Там танцюють і співають,

І вистави різні грають.

(Актова зала)

 

Є галявина в нашій школі

А на ній козли та коні.

Перекидаємось ми тут

Рівно сорок п’ять минут.

У школі – коні і галявина?!

Що за диво, відгадайте –те!

(Спортивна зала).

 

Якщо текст з'єднати з мелодією

І потім виконати це разом,

Те, що ви почуєте, звичайно ж,

Називається легко і просто - ... пісня.

 

Є вона у кожній школі —

І в близькій, і в дальній,

їжі всякої доволі

В кожній є... їдальні .

 

Щоб здоров'я добре мати

Слід про нього змалку… (дбати)

Кожний ранок обливатись

І зарядкою… (займатись)

У дворі щодня гуляти,

Повноцінно їсти й… (спати)

Добре мити всі продукти,

Досхочу вживати… (фрукти)

Будете це все робити –

Перестанете… (хворіти)

(відповіді учнів)

 

Не сорочка, а зшита,

Не кущ, а з листочками,

Не людина, а говорить.         ( книга)

 

docx
Додано
2 серпня 2023
Переглядів
1586
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку