КЗ Ліцей 11
Вчитель початкових класів: Нельга Олена Сергіївна
Розробка уроку для 1 класу з читання на тему " Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту "
Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту
Хід уроку
Очікувані результати: читає правильно та виразно вголос різні тексти; розповідає, про що текст; визначає тему і головну думку в тексті; визначає тип тексту; передбачає закінчення; аналізує звуковий склад слова, правильно пише малу букву м.
У цей ранковий, добрий час
Я рада, діти, бачить вас.
Треба всім нам привітатись.
Вліво-вправо поверніться,
Один одному всміхніться.
Чи готові до уроку? Молодці!
То ж сідайте. Працювати почали.
Вчитель: Діти давайте пограємо в гру «Спіймай звук». Вам потрібно плескати в долоньки коли чуєте звук м. Готові?
Діти :Так!
Вчитель: Почали: лелека, мавпеня, книга, мак, малий, лев, мороз, зошит.
Молоді, ви сьогодні дуже уважні.
Вчитель: Як ви гадаєте, яка буква буде головною сьогодні на уроці?
Діти: Буква М.
Вчитель: Вірно, сьогодні ми будемо удосконалювати знання з буквою м. Відшукаймо її у словах, будемо читати та прописувати слова з нею.
Вчитель: Беремо підручник та відкриваємо сторінку 16. Подивіться, хто зображений зверху?
Діти: Котик та мишка.
Вчитель: Що вони роблять?
Діти: Гуляють по місту.
Вчитель: А зараз гра «Асоціативний кущ». З чим у вас асоціюється слово міст? Діти: (Відповіді дітей.)
Вчитель: Молодці, переходимо до 1 завдання. Знайдіть слово – підпис до малюнку. Діти, давайте знайдемо підпис до малюнку.
Діти: ( Діти читають слова по черзі, роблять звуковий аналіз, знаходять де звук м у слові.)
Вчитель: Молодці, правильно це мімоза. Хто знає, що таке мімоза?
Діти: (Відповіді дітей)
Вчитель: А тепер завдання 2. Текст, тема тексту.
Діти читають текст, відповідають на запитання. Чого у містах багато?Що є біля будинків? Окрім майданчиків, що є ще? Що їздить по вулицях?Доповнюють текст, що ще є у містах. (Відповіді дітей.)
Зарядка для очей. https://www.youtube.com/watch?v=qWPw0h4KPLQ&ab_channel=%D0%92%D1%81%D1%96%D0%BCpptx-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2
Розминка пальчиків, підготовка до правопису букв.
Робота із друкованим зошитом.
Чи було цікаво?
Що ми з вами вивчили, що повторили на цьому уроці?
Чи було важко?