Розробка уроку для 1 класу з читання на тему " Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту "

Про матеріал
Розробка уроку для 1 класу з читання на тему: " Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту "
Перегляд файлу

КЗ Ліцей 11

Вчитель початкових класів: Нельга Олена Сергіївна

Розробка уроку для 1 класу з читання на тему " Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту "

 

Букви М і м. Письмо малої букви м. Текст. Тема тексту

Хід уроку

Очікувані результати: читає правильно та виразно вголос різні тексти; розповідає, про що текст; визначає тему і головну думку в тексті; визначає тип тексту; передбачає закінчення; аналізує звуковий склад слова, правильно пише малу букву м.

  1. Організація класу.

У цей ранковий, добрий час

Я рада, діти, бачить вас.

Треба всім нам привітатись.

Вліво-вправо поверніться,

Один одному всміхніться.

Чи готові до уроку? Молодці!

То ж сідайте. Працювати почали.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Вчитель: Діти давайте пограємо в гру «Спіймай звук». Вам потрібно плескати в долоньки коли чуєте звук м. Готові?

Діти :Так!

Вчитель: Почали: лелека, мавпеня, книга, мак, малий, лев, мороз, зошит.

Молоді, ви сьогодні дуже уважні.

  1. Повідомлення теми та мети уроку.

Вчитель: Як ви гадаєте, яка буква буде головною сьогодні на уроці?

Діти: Буква М.

Вчитель: Вірно, сьогодні ми будемо удосконалювати знання з буквою м. Відшукаймо її у словах, будемо читати та прописувати слова з нею.

Фізкульхвилинка. https://www.youtube.com/watch?v=qoqYMv_V_3o&ab_channel=%D0%A0%D0%A3%D0%A5%D0%90%D0%9D%D0%9A%D0%9E%D0%9C%D0%95%D0%9D%F0%9F%8E%99%D0%86%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%9A%D0%BE%D1%80%D1%87%D0%B0%D0%B3%D1%96%D0%BD

 

  1. Робота з підручником ст.16.( Буквар Большакова)

Вчитель: Беремо підручник та відкриваємо сторінку 16. Подивіться, хто зображений зверху?

Діти: Котик та мишка.

Вчитель: Що вони роблять?

Діти: Гуляють по місту.

Вчитель: А зараз гра «Асоціативний кущ». З чим у вас асоціюється слово міст? Діти: (Відповіді дітей.)

Вчитель: Молодці, переходимо до 1 завдання. Знайдіть слово – підпис до малюнку. Діти, давайте знайдемо підпис до малюнку.

Діти: ( Діти читають слова по черзі, роблять звуковий аналіз, знаходять де звук м у слові.)

Вчитель: Молодці, правильно це мімоза. Хто знає, що таке мімоза?

Діти: (Відповіді дітей)

Вчитель: А тепер завдання 2. Текст, тема тексту.

Діти читають текст, відповідають на запитання. Чого у містах багато?Що є біля будинків? Окрім майданчиків, що є ще? Що їздить по вулицях?Доповнюють текст, що ще є у містах. (Відповіді дітей.)

Зарядка для очей. https://www.youtube.com/watch?v=qWPw0h4KPLQ&ab_channel=%D0%92%D1%81%D1%96%D0%BCpptx-%D0%B3%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B7%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D0%BF%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%96%D0%B2

Розминка пальчиків, підготовка до правопису букв.

Робота із друкованим зошитом.

  1. Підсумок уроку.

Чи було цікаво?

Що ми з вами вивчили, що повторили на цьому уроці?

Чи було важко?

 

docx
Додано
10 серпня 2023
Переглядів
223
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку