Квест – гра «Розкажемо Європі про себе»(початкова школа)

Про матеріал
формувати предметні компетентності: *навчальна - поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки; *розвивальна - розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість, бажання стати гордістю своєї Батьківщини; *виховна - виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

 

Квест – гра  «Розкажемо Європі про себе»(початкова школа) Мета уроку:

формувати  ключові компетентності:

-         ціннісно-смислові: уміння визначати життєві цінності і мету, ухвалювати правильні рішення;

-         загальнокультурні: уміння вирізняти особливості національної й загальнолюдської культури; застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;

-         уміння вчитися: уміння ухвалювати правильні рішення;

-         інформаційні: уміння самостійно шукати, добирати, аналізувати й відтворювати інформацію;

-         комунікативні: уміння спілкуватися у команді, групі.

-         формувати предметні компетентності:

*навчальна - поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки;  *розвивальна - розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість, бажання стати гордістю своєї Батьківщини; 

*виховна - виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.

 

Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, дитячі малюнки, вишитий рушник, гілочка калини, колоски, віночок, пазли, карта України, карта області, маршрутний лист,  сонечка побажань, скринька.  Хід уроку

I. Організація класу «Сонечко бажання».

   Доброго дня, діти! Сьогодні у нас перший урок після канікул. Розпочинається нова сторінка вашого шкільного життя. Тож нам потрібно налаштуватися на плідну роботу. Для цього ви отримуєте сонечка з усмішкою, на яких маєте написати побажання для свого сусіда по парті на весь навчальний рік. Потім складете їх до чарівної скриньки і в кінці року відкриємо її, щоб перевірити чи здійснилися побажання.

image

ІІ. Оголошення теми та мети уроку 

   Мотивація навчальної діяльності

    Слово вчителя. Сьогодні на уроці ми поговоримо про Європу та Україну.

Спробуємо розказати, що ж є у нас неповторного, чим ми можемо пишатися.

І говорячи про це, маємо знайти відповідь на питання, що ж ми вважаємо своєю малою Батьківщиною. Тема нашого першого уроку присвячена темі країни, в якій ми з вами живемо –Україні!

Адже уявіть собі, зовсім нещодавно в нашої країни був День народження.

Можливо хтось із вас знає скільки років виповнилося незалежній Україні? ( діти відповідають, пропонують свої варіанти)

Які ж ви молодці! Уявіть собі, наша країна вже зовсім доросла, їй нещодавно виповнилося 30 років!

      А проведемо наш  урок у формі квесту. Виконуючи завдання якого, ви зберете частинки пазлу, на якому зображено карту однієї з областей України.       Що ж беремося до роботи. На партах у вас є карта маршруту, за якою ми будемо пересуватися. Фішками робимо крок після виконання кожного завдання. Ділимося на чотири групи.

                                             Станція 1 «Що я знаю про Європу?»

На партах у вас є повідомлення про Європу. Кожна група за своїм столом ознайомлюється з інформацією та виконує завдання. Після завершення відведеного часу кожна група закінчує роботу за своїм столом і переходить до іншого. 

       І гр. Європа – це частина світу у Північній півкулі. Вона відділяється від Азії Уральськими та Кавказькими горами, Каспійським та Чорним морем.

       ІІ гр. Центр Європи знаходиться в селі Ділове, що пролягає територією

Рахівського району,Закарпатської області. В 1887 р. за часів АвстроУгорської імперії був встановлений кам’яний знак з написом: «Це постійне, точне вічне  місце, визначене спеціальним апаратом, виготовленим в АвстроУгорщині, в Європейській системі широт і довгот. 1887».

     ІІІ гр. Найменша країна Європи – Ватикан, а найбільша країна за площею, кордони якої не виходять за межі Європи – Україна.

    IV гр. Україна межує з Польщею, Словаччиною, Угорщиною, Румунією, Молдовою, Росією, Білоруссю.

   Тепер даємо відповіді на запитання:

-         Що таке Європа?

-         Що відділяє Європу від Азії?

-         Де знаходиться центр Європи?

-         Яка країна Європи найменша? Найбільша?

-         З якими країнами межує Україна?

   Молодці з цим завданням ви впорались. Тримайте перший фрагмент із загубленої карти. І одразу виконайте наступне завдання

                                        

                                    Станція 2 «Відкрий для гостей Україну» Завдання дайте відповіді на питання вікторини :

1.       Назвіть столицю України    ( Київ)

2.       Скільки областей має наша держава?  (24)

3.       Що є основним законом держави Україна?  (Конституція України)

4.       Хто діючий Президент України?  (Володимир Зеленський)

5.       Як називається державна валюта?  (гривня)

6.       Яка річка протікає усією територією України?  ( Дніпро)

7.       Які гори є на території нашої держави?  (Карпати)

8.       Кого український народ називає  Кобзарем? (Т.Г. Шевченко)

9.       Який танець є нашим національним?  (Гопак)

10.   Який одяг вважається  український національним?  ( Вишиванка )                      

                                      

                                        Станція 3 «Символи України»

 

Символи - це встановлені Конституцією або спеціальними законами особливі розпізнавальні знаки конкретної держави. Вони є невід’ємним атрибутом суверенної держави.

Завдання : відгадайте загадки та розташуйте ілюстрації  у тому порядку, у якому розташовані загадки .

*       Знак держави головний – всяк його повинен знати. Воля, слава, сила в нім. – Тож спробуй відгадати. (Герб)

 

По радіо звучить щоденно патріотична пісня, що возвеличує Вкраїну

і прославля навічно.(Гімн)

 

Синьо-жовте полотнище гордо майорить.

Це – ознака сили й слави Української держави.(прапор)

 

 Назвіть рослину, яку вважають символом України. Підказка: нею прикрашають весільний хліб, вінок нареченої. 

*       Важко уявити собі українську землю без цього дерева. Підказка: саме під цим деревом молоді освідчувалися одне одному. Назвіть це дерево.

*       Це дерево є символом дівочої краси. Письменники дуже часто порівнюють дівчину з цим деревом.

*       Застромлена під дах гілочка цього дерева служить оберегом. Назвіть це дерево.

*       Назвіть народний оберіг українців, яким перев'язували старостів, на якому подавали хліб-сіль.

*       Ця річ є частиною українського національного костюма, а також він є, за повір’ям, оберегом від будь-якого лиха.

*       Його ставили на покуті в урочисті дні, а прикрашали волошками та маком.

image

   Ось ви отримали вже третій фрагмент загубленої карти. Нумо шукати далі.

                                   

                        Станція 4 «Видатні українці»

 

                                             image 

Завдання: перегляньте фото та назвіть видатних людей України. Серед них є вихідці з Донбасу. Хто саме?

image Богдан Ступка – актор, герой України.

 Ліна Костенко – поетеса

 Кузьма Скрябін (Андрій Кузьменко) – актор, музикант.

 Береговий Георгій Тимофійович- перший 

                               космонавт Донбасу.

image Леонід Биков – режисер, сценарист, актор з Донбасу.

image Солов’яненко Анатолій Борисович- оперний співак з      

                                          Донбасу

image Борис Патон – винахідник, науковець, металург.

 Василь Вірастюк – 

                                                           «найсильніша людина планети 2004р.

image Сергій Бубка – легкоатлет, шестиразовий чемпіон  

                                               світу.

image Андрій Шевченко-футболіст, який виступає             

                                          за «Динамо Київ»

image Яна Клочкова –

                                   українська  плавчиня, що виграла п'ять                                                                                     олімпійських медалей.

image Олег Скрипка -

Український музикант, вокаліст, композитор, лідер гурту «Воплі Відоплясова», художній керівник етнофестивалю «Країна мрій».

-Ось ви отримали вже четвертий фрагмент загубленої карти.

                                        

                                           Станція 5 «Український одяг»

Завдання : перегляньте фото, визначте номери українського костюма. Доберіть назви українського одягу. Гра «Одягни ляльку» (одягніть ляльок)

 

 

 

image1.

5.

      А                               б                                     в

Відповідь:4, 5а

 

                                             image 

 

 

image 

 

 

 

 

                                                   Станція 6 «Поетична»

Хто зображений на портретах?   Знайди уривки віршів цих поетів

image Леся Українка 

 

image   Іван Франко   

 

image Т.Г.Шевченко    

 

image  Олена Пчілка  

                                            Можна додати прізвища (Марійка Підгірянка, Павло 

Глазовий)

                                                        

 

 

                                                        Уривки віршів:

 

Поблискують черешеньки в листі зелененькім, черешеньки ваблять очі діточкам маленьким.

 

Дівчаточко й хлоп’яточко під деревцем скачуть, простягають рученята та мало не плачуть..

 

 

На зеленому горбочку, У вишневому садочку,

Притулилася хатинка, Мов маленькая дитинка Стиха вийшла виглядати,

Чи не вийде її мати.

І до білої хатинки, Немов мати до дитинки,

Вийшло сонце, засвітило

І хатинку звеселило.

 

 

 

 

Реве та стогне Дніпр широкий

Сердитий вітер завива, Додолу верби гне

високі,

Горами хвилю підійма.

 

Садок вишневий коло хати, Хрущі над вишнями гудуть.

Плугатарі з плугами йдуть, Співають, ідучи, дівчата,

А матері вечерять ждуть.

 

Надійшла весна прекрасна, 

Многоцвітна, тепла, ясна,  Ніби дівчинка в. вінку. Ожили луги, діброви

Повно гомону,

 

Червона калино,

Чого в лузі гнешся? Чи світла не любиш   До сонця не пнешся?

 

Не жаль мені цвіту, 

Не страшно і грому, 

 

розмови 

І пісень в чагарнику.

І світло люблю я. 

Купаюся в ньому.

 

 

Погляньте на двох їх: 

Он з донею мати. Чи можна ж маленьку  Ще більше кохати?!

Впадає матуся,  Дівчатко милує,— І рученькі й ніжки  Маленькі цілує!

 

Був собі журавель 

Та журавочка,

Наносили сінця  Повні ясельця. Наша пісня гарна й нова,—  Почнем її, братця, знова: 

Був собі журавель 

Та журавочка 

 

 

Підшукав собі Микита 

Дачку невеличку  З добрим садомвипоградом,  З виходом на річку.

Через тиждень «Жигулями» 

Прикотив Микита.

 

Тепер у вас є усі частини загубленої карти, складіть їх.

 Що ми бачимо ? Правильно, наша Донецька область. Дайте відповідь на запитання: «Що ж таке мала Батьківщина?»

Правильно, це те місце, де ми народилися і живемо – наше місто Бахмут.

o Що потрібно робити людям, щоб їхня земля процвітала? o А що можете робити для свого міста ви вже сьогодні?

   Я бажаю вам успіхів у навчанні, у всіх ваших справах, бо від успіху кожного громадянина кращою стає вся держава. Давайте любити, цінувати, берегти свій рідний край, робити все можливе для його процвітання. Щоб ми були справжньою європейською державою.

 

 

pdf
Додано
12 грудня 2021
Переглядів
1101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку