Тема: Квест-гра «Запалюємо зорі до дня Миколая»
Мета: формувати в дітей вміння дотримуватися правил
колективної гри;
виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти
друзям на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій,
виробляти навчальні навички (вміння відповідати на
запитання, слухати відповіді інших, не перебивати мовця)
створювати мотивації, розвивати інтерес і допитливість учнів
Хід заняття
Ι. Організаційний момент
Встаньте, діти, всі рівненько
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене
Посміхніться і до себе
Привітайтеся до наших гостей!
ΙΙ. Вступна бесіда
Сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. Пропоную відкрити його
Доброго дня учні 1 – 2 класів!
Мене звуть Док. Я гном з казкового королівства. Хочу запросити вас до нас в гості та пограти в нашу улюблену гру. Для того, щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на команди.
ПІЗНАЙКИ ВСЕЗНАЙКИ НОВОРІЧКИ
ΙΙΙ Основна частина
По два учні з кожної команди складають ялинку. А команди в цей час складають пазли
• Стоїть зелена і розкішна,
Зелена в неї сукня пишна.
Йде на галявину стежинка,
А там – прикрашена…(ялинка)
•В них закорсані носи,
Швидко мчать вони з гори.
Їх угору тягнуть діти,
Щоб до низу полетіти.
На них катаються малята.
Звісно є у всіх … (санчата)
•Як лиш холодніше стало,
Їх на руки повдягали.
Це не сукня, не сідничка,
Гріє руку … (рукавичка)
•Я падаю на ваши хати.
Я білий-білий, волохатий.
Я приліпаю вам до ніг
І називаюсь просто....
(сніг)
••На долоню зірка впала,
Я дмухнув – вона розтала.
То не зірка вже, краплинка,
А була вона …
(сніжинка)
•Прозорий, як скло, не вставиш у вікно
( крига )
•Дві дощечки, дві сестри несуть мене із гори
(лижі)
•Кручу, гуркочу, знати нікого не хочу
(хурделиця )
•Росте вона зимою
Донизу головою
Тоненькою,
Прозорою,
Біло-голубою.
(бурулька)
•Загорілися замети
Загорілися, чи ба,
І замети, і верба!...
Кіт на пічці не лежить,
А чимдуж надвір біжить.
Зла проноза: по дворі
Скачуть змерзлі....
(снігурі)
•Не художник, а малює
(мороз )
( з шести цеглин, які є у кожного учня, діти обирають той колір, на якому, на їхню думку, розміщена відповідь і піднімають цеглину обраного кольору)
¤ пензлик, гумка, ложка, олівець, лінійка, ручка
¤ морква, капуста, огірок, слива, помідор, баклажан.
¤ хліб, ватрушка, печиво, бублики,пиріжки, цукерки
¤ птах, заєць, кущ,собака, півень, лев
¤ бджола, метелик, жук, пташка, бабка, сонечко
¤ сніг, дощ, гриб, сніжинки, роса, веселка
Він сюрприз, його чекають
І дарують і приймають,
Яскравий, зв’язаний пакунок
Зветься звісно (подарунок)
Вгадай предмет з якої казки
¤ яйце «Курочка ряба»
¤ буряк «Ріпка»
¤ рукавичка «Рукавичка»
¤зернятка «Про півника і двох мишенят»
¤ глечик « Лисичка та журавель»
¤ число 3 « Три поросяти»
¤ число 7 «Вовк і семеро козенят»
¤ червоний капелюшок «Червона шапочка»
¤ булава «Котигорошко»
6 Конкурс «Лови сніжок»
Щоб було веселіше гратись,
Щоб на санях зміг дібратись
До нас святий Миколай
Хутчіше снігу назбирай
Тоді засяє у горі
Зоря на радість дітворі
(Яка команда назбирає більше сніжків, а потім кинемо сніжок у друзів
Кожна команда отримає набор кульок на яких записані приклади. Учні вибирають тільки ті кульки, в яких відповідь назване число вчителя
ΙV Підбиття підсумків заняття
Ми трудилися щосили,
Усі зорі засвітили.
І тепер в святковий час
Їде Миколай до нас.