Зелений – символ природи і молодості; він –«міст» між двома протилежними кольорами веселкового спектру -гарячим червоним і холодним синім. А тому виступає кольором надії на злагоду, мир і спокій та добробут. Ми живемо на прекрасній планеті Земля та всі відповідальні за неї. Природа дає все необхідне для життя людини: їжу, воду, повітря. Вона є джерелом натхнення для художників, письменників, композиторів. Недарма природу називають ненькою. Всі ми – діти природи, та не всі однаково добрі до неї. Природа потребує постійної уваги, турботи, охорони. Ми повинні берегти природу, охороняти та зберігати її багатства.
Номер слайду 3
Всі ми зобов’язані своїм життям планеті – прекрасній і єдиній Землі-матері. Зеленої від лісів, синьої від океанів, жовтої від пісків. Наша планета – найбільша таємниця і диво. Вона зберігає в собі найпотаємніші загадки від зародження життя до прийдешніх доль людства. Наука екологія вивчає наш будинок – планету. Все в нашому будинку взаємопов’язане, все залежать один від одного: якщо згасне сонце – все замерзне і покриється мороком; якщо зникнуть повітря і вода – не буде чим дихати і нічого буде пити; якщо зникнуть рослини – нічого буде їсти тваринам і людині … Тому, зберегти природу означає зберегти життя.
Номер слайду 4
Набираю у груди повітряІ кричу, щоб почули усі: На землі цій, в природі, ми – діти. Ми без неї – ніщо в цілім світі!Ми без неї – ніщо в цім житті!
Номер слайду 5
Привітання команд: «Барвінок»«Калина»
Номер слайду 6
Маршрутний лист1. Станція «Загадкова»2. Станція «Допомога»3. Станція «Значення води»4. Станція «Вікторина»5. Станція “Екологічні ситуації”6. Станція « Смітники.» 7. Станція « Обіцянка Землі»
Номер слайду 7
Загадкова1. Всі мене чекають,а приходжу – ховаються 2. Червоне коромислочерез річку повисло 3. Влітку жупани вдягають,взимку їх знімають. 4. Сам на собі хатинку возить 5. Руда і хвіст пухнастий має, а не лисичка. 6 . Восени опадають,а весною виростають. 7. Без чого дорослі та діти не можуть прожити? 8. Що не можна набрати у сито?
Номер слайду 8
Перевірка: Всі мене чекають,а приходжу – ховаються ( Дощ)Червоне коромислочерез річку повисло ( Веселка)Влітку жупани вдягають,взимку їх знімають. (Дерева)Сам на собі хатинку возить (Равлик)Руда і хвіст пухнастий має, а не лисичка. (Білочка)Восени опадають,а весною виростають. (Листя)Без чого дорослі та діти не можуть прожити? (Без їжі, води, повітря)Що не можна набрати у сито? (Воду)
Номер слайду 9
Допомога чи боляче{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} «Допомога»«Боляче»Вирубування лісу. Сміття на галявині. Лійка і квіти. Пташка у клітці. Зірвані квіти. Вогнище у лісіГодівниця та птахи. Звірі та мисливець
Номер слайду 10
Значення води. Продовж прислів*я1. Без води і ні туди, і ------ .2. Щоб спрагу вгасити, треба ---- попити.3. Без ----- й каші не звариш.4. Лід і ---- —брат і сестра.
Номер слайду 11
Перевірка:1. Без води і ні туди, і ні сюди.2. Щоб спрагу вгасити, треба води попити.3. Без води й каші не звариш.4. Лід і вода —брат і сестра.
Номер слайду 12
Вікторина1 Як називається книга, в якій список рідкісних видів тварин та рослин, що перебувають під загрозою зникнення? 2. Як називаються опади у вигляді води? 3. Дерево, на якому ростуть котики. 4. Що замінює м’ясо серед рослинного світу? 5. Дерево, на якому ростуть жолуді?6. Хто відкидає хвоста? 7. Про яких тварин можна сказати, що вони “лізуть із шкіри”? 8. Чи бувають літаючі звірі? 9. Які птахи підкладають яйця іншим птахам? 10. Які птахи прилітають до нас взимку?
Номер слайду 13
Станція “Екологічні ситуації”Відповісти на запитання:1. Навесні ви пішли до лісу і побачили, що на галявині розпустилися перші конвалії. Що ви будете робити?2. Збираючи гриби в лісі ви побачили мухомори. Ваші дії.3. Ви побачили гніздо в траві. Ваші дії.4. Після походу залишилося сміття. Ваші дії.
Номер слайду 14
Станція “ Смітники.”Потрібно підкреслити правильну відповідь.1. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становлять: А) Пластмаса. Б) Скло. В) Метал.2. Перш ніж почати утилізацію відходів, їх необхідно: А) Розсортувати. Б) Зібрати в одному місці. В) Розкришити.3. Для того щоб переробити пластмасу, її необхідно: А) Компостувати. Б) Спалити у спеціальних умовах. В) Переплавити.4. Пляшка або банка з пластмаси, кинута в лісі, пролежить без зміни: А) 10 років. Б) 50 років. В) 100 років і більше.5. Викинутий папір “з’їдять” невидимки – мікроби за: А) 1-2 роки. Б) 5-8 років. В) 20 і більше.
Номер слайду 15
Перевірка: Потрібно підкреслити правильну відповідь.1. Більшу частину сміття, що забруднює Землю, становлять: А) Пластмаса. Б) Скло. В) Метал.2. Перш ніж почати утилізацію відходів, їх необхідно: А) Розсортувати. Б) Зібрати в одному місці. В) Розкришити.3. Для того щоб переробити пластмасу, її необхідно: А) Компостувати. Б) Спалити у спеціальних умовах. В) Переплавити.4. Пляшка або банка з пластмаси, кинута в лісі, пролежить без зміни: А) 10 років. Б) 50 років. В) 100 років і більше.5. Викинутий папір “з’їдять” невидимки – мікроби за: А) 1-2 роки. Б) 5-8 років. В) 20 і більше.
Номер слайду 16
Обіцянка ЗемліЗавдання: складіть 4 обіцянки Землі, щодо збереження природи.
Номер слайду 17
Заключне слово. Дорогі діти, ви сьогодні дружно попрацювали. В результаті вийшла з пазлів наша чудова планета. Подивіться, якою ошатною, красивою, життєрадісною стала планета Земля! Спробуємо зробити все, щоб вона стала такою в реальному житті. Ми – рятівники і охоронці нашого величезного будинку під назвою «Земля». Світ у наших руках.