Завдання для квесту на тиждень географії
6 клас
7 клас
8 клас
9 клас
10-11 клас
1. Назвати країни «Великої сімки» (Японія, США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція)
Завдання та відповіді для вчителів
Л.О.
Клас |
Завдання |
Буква |
6 |
Підземні поштовхи і коливання земної поверхні. (Землетруси) |
Б |
7 |
Зона хвойних лісів. (Тайга) |
О |
8 |
Розселення людей за межами батьківщини. (Діаспора) |
С |
9 |
Ходить по ЛЕП …. (електроенергія) |
Ш |
10 |
Назвати країни «Великої сімки» (Японія, США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція) |
С |
11 |
Назвати країни «Великої сімки» (Японія, США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція) |
Б |
Н.В.
Клас |
Завдання |
Буква |
6 |
Багаторічний режим погоди (Клімат) |
І |
7 |
Найвищі гори світу. (Гімалаї) |
Х |
8 |
Переміщення населення (Міграції) |
А |
9 |
Україна посідає 5 місце в світі за вирощуванням … (кукурудзи) |
Е |
10 |
Назвати світові релігії (християнство, мусульманство, буддизм) |
А |
11 |
Назвати світові релігії (християнство, мусульманство, буддизм) |
А |
М.В.
Клас |
Завдання |
Буква |
6 |
Що належить до штучних водойм ? ( Ставки, канали, водосховища) |
Л |
7 |
Найдовша річка світу. (Ніл) |
О |
8 |
Грунти степу. (Чорноземи) |
Р |
9 |
Сукупність корисних копалин, придатних для промислового використання називають (мінеральними ресурсами) |
В |
10 |
Що відноситься до нетрадиційних джерел енергії (сонце, вітер, тепло надр Землі, припливи і відпливи) |
С |
11 |
Що відноситься до нетрадиційних джерел енергії (сонце, вітер, тепло надр Землі, припливи і відпливи) |
Б |
Макс. П.
Клас |
Завдання |
Буква |
6 |
Оболонка Землі, яка охоплює усі живі організми . (Біосфера) |
А |
7 |
Найбільша країна світу. ( Росія) |
Т |
8 |
Однорідна за походженням географічної оболонки , що формується в результаті тривалої взаємодії компонентів природи на певних територіях: гірських порід, повітря, вод, грунтів, рослинного та тваринного світу. (Ландшафт) |
А |
9 |
Країни-лідери у видобуванні нафти (Саудівська Аравія, США, Росія) |
Ч |
10 |
Найбільші виробники зерна (Китай, США, Індія) |
А |
11 |
Найбільші виробники зерна (Китай, США, Індія) |
А |
О.А.
Клас |
Завдання |
Буква |
7 |
Найбільше безстічне солоне озеро. (Каспійське море) |
А |
8 |
Кислотні дощі це …. (сполуки сірки в повітрі) |
Н |
9 |
Провідна галузь промисловості М. Запоріжжя (чорна металургія) |
Е |
10 |
Найновіші види транспортної системи. (авіаційний, трубопровідний) |
Н |
11 |
Найновіші види транспортної системи. (авіаційний, трубопровідний) |
Ш |
Н.А.
Клас |
Завдання |
Буква |
8 |
Нагромадження на дні або відклади в гирлах річок у вигляді островів утворюють… (дельту) |
А |
9 |
Країна, що має найбільші лісові ресурси. (Росія, Канада) |
Н |
10 |
Назвіть глобальні проблеми людства (екологічна, війни та миру, сировинна, демографічна) |
Ч |
11 |
Назвіть глобальні проблеми людства (екологічна, війни та миру, сировинна, демографічна) |
К |
О.М.
Клас |
Завдання |
Буква |
9 |
Які світові компанії харчової промисловості можна назвати брендовими? (Нестле, Кока-кола) |
К |
10 |
Назвіть рекреаційні ресурси України (моря, гори, ліси, курортні зони та санаторні) |
И |
11 |
Назвіть рекреаційні ресурси України (моря, гори, ліси, курортні зони та санаторні) |
І |
Мар.П.
Клас |
Завдання |
Буква |
9 |
Назвати країни «Великої сімки» (Японія, США, Канада, Німеччина, Велика Британія, Італія, Франція) |
О |
10 |
Дайте оцінку демографічної політики однієї із країн світу. (Китай – заборона мати більше ніж 1 дитини, Україна – виплата коштів на утримання дитини) |
Н |
11 |
Дайте оцінку демографічної політики однієї із країн світу. (Китай – заборона мати більше ніж 1 дитини, Україна – виплата коштів на утримання дитини) |
Н |
Г.В.
Клас |
Завдання |
Буква |
10 |
Світова валюта (S) |
А |
11 |
Світова валюта (S) |
А |
Маршрутний лист для учнів 6 класу
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.М., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!
Маршрутний лист для учнів 7 класу
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
5 |
О.А. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.М., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!
Маршрутний лист для учнів 8 класу
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
5 |
О.А. |
|
6 |
Н.А. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.М., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!
Маршрутний лист для учнів 9 класу
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
5 |
О.А. |
|
6 |
Н.А. |
|
7 |
О.М. |
|
8 |
Мар.П. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.А., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!
Маршрутний лист для учнів 10 класу
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
5 |
О.А. |
|
6 |
Н.А. |
|
7 |
О.М. |
|
8 |
Мар.П. |
|
9 |
Г.В. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.А., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!
№ |
ПІП вчителя |
Буква, підпис |
1 |
Л.О. |
|
2 |
Н.В. |
|
3 |
М.В. |
|
4 |
Макс. П. |
|
5 |
О.А. |
|
6 |
Н.А. |
|
7 |
О.М. |
|
8 |
Мар.П. |
|
9 |
Г.В. |
|
Відгадка _________________________
Зверніться до вчителя, прізвище якого ви відгадали. Дізнайтеся в нього про країну мрій. Це буде країна, про яку вам треба підготувати інформацію. АЛЕ. Не просто так.
Далі вам треба підійти до таких вчителів:
М.В., Н.В., О.А., Л.О., Мар.П.
Та отримати у них завдання. Після, того, як ви виконаете їх, ідете де Максима Петровича, щоб розмістити свою інформацію на ментальній карті (у комп’ютері).
І все, чекати на оголошення результатів.
БАЖАЮ УСПІХІВ!!!!!