Квест "Кроки до перемоги" (підсумковий урок з теми "Іменник")

Про матеріал
Квест "Кроки до перемоги" (підсумковий урок з теми "Іменник") містить цікаві творчі завдання, які можна використати для підсумкового уроку при вивченні теми "Іменник" . Також даний квест можна використати під час позакласної роботи при проведенні Дня рідної мови тощо.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КВЕСТ«КРОКИ ДО ПЕРЕМОГИ»Підсумковий урок з теми «Іменник»Вчитель ЗЗСО «Писарівська гімназія»Троїцької сільської ради. Алла Петрина

Номер слайду 2

Якими будемо сьогодні на уроці? К – кмітливими, В – веселими, Е – енергійними, С – старанними, Т – творчими.-Для квесту відводиться певний час (35 хвилин).-Капітан відповідає за роботу команди.-Правило піднятої руки (якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно послухати).-Під час гри потрібно поважати усіх членів команди.-Щоб пройти усі завдання, скористайтеся своєю кмітливістю  та спостережливістю. Квест – це командна гра. Усі повинні сприяти досягненню спільної мети під час виконання завдань. Наші правила:

Номер слайду 3

В даний час наша країна переживає страшні часи. Російська військова агресія зруйнувала життя мільйонів українців. Але,не дивлячись на дуже важке випробування, наш народ вистояв! Доблесні воїни ЗСУ визволяють захоплені території, а цивільні Громадяни їм всіляко допомагають. Ми теж не стоїмо осторонь – допомагаємо нашим захисникам, нашим янголам-охоронцям здобувати перемогу. Але найкращим нашим внеском у наближення мирного життя будуть міцні знання. Адже незнання – ворог іноді підступнішийза рашистів і його подолання так само цінне для ЗСУ, як зброя. Тож нумо допомагати ЗСУ, зміцнюючи свої знання!

Номер слайду 4

У військових сторожові загороди, вартові барика-ди, прикордонні заслониназиваються застави або блок-пости. Так от, нас сьогодні чекає п’ять блок-постів.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Завдання 1. Дешифратор. Вправа 1. Прочитайте слово-тему уроку, а для цього слід закреслити букви, які є назвою малюнка, що знаходиться всередині поданих літер.ІКМВЕІ НТНКИАК

Номер слайду 7

ІКМВЕІ НТНКИАК Вправа 2. Щоб пригадати, які морфологічні ознаки, властиві іменнику, слід виконати математичні дії. РІГ – Г +ДУБ – УБЧИН – Н + СЛОН – НІМЕННИКВІРА – РА + ДІМ – ІМ + МІНАРЕТ – РЕТ ВІДГУК – ГУК+ МІРА – РА + НОРА – РА + К

Номер слайду 8

РІГ – Г +ДУБ – УБ = РІДЧИН – Н +СЛОН – Н = ЧИСЛОВІДГУК – ГУК + МІРА – РА + НОРА – РА + К = ВІДМІНОК Вправа 3. Кожна команда розгадує три анаграми (за вибором) та визначає число, рід і відміну розгаданих слів. Герой, воїни, калина, діти, місто, мир, квіти, сонце, радість, щастя, верба, командир. ЙОРГЕ, НИЇВО, ЛИНАКА,ТИДІ, СТОМІ, РМИ, ТИВІК, НОСЦЕ, ІСТЬРАДІ, ТЯСЩА, БАРЕВ, МАДИРНКО. ВІРА – РА + ДІМ – ІМ + МІНАРЕТ – РЕТ = ВІДМІНА

Номер слайду 9

БЛОК-ПОСТ №2 «ПОШУКОВИЙ»

Номер слайду 10

Завдання 2. СЛІДОПИТИВправа 4. Кожній команді треба в обраному вірші знайти і виправити помилки у словах, що є іменниками та виписати іменник у знахідному відмінку й визначити його відміну. Команда, яка першою складе із розсипанки слів прислів’я, працюватиме з віршем №1, яка справиться другою – з віршем №2, а яка виконає завдання третьою – з віршем №3. РАЙ ЯК КРАЙ – РІДНИЙ

Номер слайду 11

№2 Ми дуже любим весь наш край,І любим Україну,Її лани, зелений ґай,В саду — рясну калину. Там соловейко навесніСпіває між гілками: Та й ми співаємо пісьні —Змагається він з нами! Марія Познанська №3 У нас красивий, гарний край: Квіти, море, річька, гай!Рідне все: поля, діброви,А сади які чудові!Їх краса — це білий цвіт... Землю рідну любим ми,Де зростаємо людьми. Ненька наша, Украіна,Ти для нас одна-єдина! Дмитро Гонтар №1 Україна — рідний край. Від Чорного моря і по карпати,І красивий, наче рай,І великий, і багатий. Де є в світі кращі ріки,Де є в світі кращі гори,Де таке повітря свіже?Де шумлять так гарно бориІ хвилює спіле збіжя?Любимо рідну Україну. Гарну, вільну і єдину! Роман Купчинський

Номер слайду 12

ПЕРЕВІРЯЄМО:

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Завдання 3. РОЗВІДНИКИВправа 5. Вам потрібно дослідити значення останнього слова у першому рядку вірша, в якому ви виправляли помилки. Порахуйте кількість значень, а значення, що підходить слову з вірша, запишіть. Для виконання вправи можете скористатися словниками, що лежать у вас на столах, лише оберіть потрібний.

Номер слайду 15

БЛОК-ПОСТ №4«ТВОРЧИЙ»

Номер слайду 16

Вправа 6. Розгадайте ребуси. Відгадане слово буде темою вашого сенкану. Команда, яка першою розгадає метаграму, працюватиме з ребусом №1, яка справиться другою – з ребусом №2, а яка виконає завдання третьою – з ребусом №3. ІЗ У Я КАМ’ЯНА ОГОРОЖА, СТІНА.ІЗ И Я АНТОНІМ ДО СЛОВА ВІЙНА.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

СЕНКАНИ ДЛЯ ПРИКЛАДУ

Номер слайду 19

ВПРАВА 7. ЗАШИФРУЙТЕ У ВИГЛЯДІ РЕБУСУ СЛОВО, ЯКЕ ВТІЛЮЄ БАЖАННЯ ВСІХ УКРАЇНЦІВ.І це слово…. ПЕРЕМОГА

Номер слайду 20

Номер слайду 21

БЛОК-ПОСТ №5 РЕФЛЕКСІЯОБЕРИСМАЙЛИК:1. Які емоції сповнюють тебе зараз? 2. Як працювалося на уроці? 3. Якими були завдання?

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Медальки для нагородження переможців (на вибір) :

pptx
Додано
4 лютого
Переглядів
108
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку