Квест "Математична розминка для 6-9 класів"

Про матеріал

Квест, як розминка для 6 класу. Завдання різного типу містять анаграму, ребус та математичні головоломки. Рівень складності не високий. Цей квест можна використовувати для 6-9 класів (корегуючу час проходження). З досвіду : діти дуже полюбляють завдання такого плану. Це робота командна на швидкість і правильність. Розвивається здорова конкуренція та підвищується цікавість до вивчення предмету.

Перегляд файлу

Маршрут 1 команди _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Маршрут 2 команди _________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 1

АНАГРАМИ

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

НЕДІЛЕ

АТДРАВК

ЛОКО

НОКДАДО

РИСЕКБІСТА

МЕТРГЕОІЯ

 

 

Завдання 2

Скільки вони важать разом?

Скільки вони важать разом

 

 

 

 

Завдання 3

C:\Users\Admin\Desktop\images.png

 

 

Завдання 4

Розгадати ребус

http://mim58.ucoz.ru/_tbkp/pifagor.png

http://ist-matemat.at.ua/reb5klas/figuri/piramida.png

 

Завдання 5

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/37/PiCM200.svg/108px-PiCM200.svg.pngВправа «Спільний початок»                                                                                                                    

Записати закінчення слів,початком яких   є

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/3/37/PiCM200.svg/108px-PiCM200.svg.png                                                                                          

 

 

 

 

 

Завдання 6

Є дев’ять цифр:1,2,3,4,5,6,7,8,9. Не змінюючи порядку цифр, розставити знаки + та – (всього три знаки), щоб у результаті вийшло 100.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таблиця результатів

Зупинка

Кількість балів

Підпис перевіряючого

Стат

 

 

1

 

 

2

 

 

3

 

 

4

 

 

5

 

 

Загальна кількість балів                                              Час

 

docx
Додано
3 жовтня 2018
Переглядів
1102
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку