Квест " Моя рідна мова" для початкових класів

Про матеріал
Розширити знання про красу і багатство української мови; виховувати повагу і любов до рідної мови; розвивати вміння працювати в колективі; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, самого себе.
Перегляд файлу

Програма квесту « Рідна мова »

Мета квесту: розширити знання про красу і багатство української мови; виховувати повагу і любов до рідної мови; розвивати вміння працювати в колективі; формувати ціннісне ставлення до держави, суспільства, мови, самого себе.

Завдання квесту: пройти станції за маршрутним листом і виконати завдання.

Правила:

  1. Учні об’єднуються в команди, обирають капітана, придумують девіз та емблему команди.
  2. Команди отримують маршрутний лист із зазначеними станціями (всього 4 карти – 4 команди), також кількість команд можна зменшити за потребою.
  3. Модератор та його помічники контролюють хід гри та допомагають учасникам у проходженні квесту.

Вікова категорія: 8-10 років

Об’єднання у команди. Підготуйте папірці із назвами команд (відповідно до кількості учасників. Назви команд мають відповідати темі квесту). Складіть у коробку та запропонуйте учням дістати не дивлячись, коли всі учасники отримають папірці, вони мають знайти учасників з тією ж назвою та об’єднатися у команди.

Кожній команді потрібно придумати емблему та девіз, після чого презентувати. Далі команди отримують карти із зазначеним маршрутом. Головне завдання команд прийти до фінішу першими.

Завдання для станції «Майстер слова» (закінчи прислів’я, див. додаток)

Учасники команд отримують аркуш із завданням даної станції в якому вони мають закінчити прислів’я. Впоравшись із завданням учасники рухаються до іншої станції, що зазначена на карті. Час на виконання в межах 5-10 хвилин, враховуючи вік учасників.

Команда може рухатися далі за заданим маршрутом на карті, якщо склала правильно більшість прислів’їв, якщо ні, учасників чекають додаткові завдання. Наприклад: назви якнайбільше ознак до української мови, яка вона? Співуча, мелодійна, рідна, калинова та ін.; кожен учасник має назвати на чому він найкраще знається з української мови: «я добре знаю відмінки, я вмію грамотно писати, я розумію…, та ін..»; назви якнайбільше українських пісень та ін., склади вірш-сенкан зі слова мова…

 

Завдання для станції « Юні поети » (склади вірш із запропонованих слів, див. додаток)

Учасники команд отримують аркуш із завданням даної станції в якому вони мають відкрити себе як поета із зазначених слів їм потрібно скласти авторський вірш. Впоравшись із завданням учасники рухаються до іншої станції, що зазначена на карті. Час на виконання в межах 5-10 хвилин, враховуючи вік учасників.

Завдання для станції «  Фразеологізми » (поясни значення фразеологізмів)

Учасники команд отримують аркуш із завданням даної станції в якому вони мають з’єднати фразеологізм з правильним варіантом, що він означає та пояснити. Впоравшись із завданням учасники рухаються до іншої станції, що зазначена на карті. Час на виконання в межах 5-10 хвилин, враховуючи вік учасників.

Команда може рухатися далі за заданим маршрутом на карті, якщо вгадала правильно більшість фразеологізмів, якщо ні, учасників чекають додаткові завдання. Наприклад: назви якнайбільше ознак до української мови, яка вона? Співуча, мелодійна, рідна, калинова та ін.; кожен учасник має назвати на чому він найкраще знається з української мови: «я добре знаю відмінки, я вмію грамотно писати, я розумію…, та ін..»; назви якнайбільше українських пісень та ін., склади вірш-сенкан зі слова мова…

Завдання для станції « Правда чи  ні »  

Учасники команди обирають одного гравця (це може бути капітан команди), який буде зачитувати цікаві факти про українську мову з картки, інші гравці мають відгадати правда це чи ні.

На кожну картку учасникам дається 10-15 секунд часу (можна збільшити час, відповідно до віку учасників).

Команда може рухатися далі за заданим маршрутом на карті, якщо дала правильні відповіді щонайменше на половину фактів, якщо ні, учасників чекають додаткові завдання. Наприклад: назви якнайбільше ознак до української мови, яка вона? Співуча, мелодійна, рідна, калинова та ін.; кожен учасник має назвати на чому він найкраще знається з української мови: «я добре знаю відмінки, я вмію грамотно писати, я розумію…, та ін..»; назви якнайбільше українських пісень та ін., склади вірш-сенкан зі слова мова…

Отже, у квесті перемагає та команда, що дійшла до фінішу перша та виконала усі завдання маршрутного листа. Нагородити учасників команд можна шоколадними медалями або грамотами та медалями. Також завершити цей день можна чудовою фотосесією разом із подарунком фотобутафорією.

 

 

Використані джерела:

https://vseosvita.ua/library/movoznavcij-kvest-prigodi-v-kraini-slovograj-111430.html

https://abetkaland.in.ua/movoznavchyj-kvest-prygody-v-krayini-charivnyh-sliv/

https://naurok.com.ua/movoznavcha-kvest-gra-dlya-uchniv-2-klasu-kvitni-nasha-mova-68121.html

 

docx
Додано
23 січня 2021
Переглядів
1596
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку