Українська мова 3 клас 2 семестр 4 години. За освітньої програмою Савченко

Про матеріал
Планування на 2 семестр розроблено на 4 години відповідно до освітньої програми Савченко.
Перегляд файлу

Українська мова

( за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова  (2020)»

ІІ семестр

 

Тема

Дата

 65

Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79).

 

 66

Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81).

 

 67

Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83).

 

 68

Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пишу враження від свята»

 

 69

Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85).

 

 70

Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87).

 

 71

Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89).

 

 72

Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами.

Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91).

 

 73

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники».

 

74

Тематична діагностувальна робота за темою: «Іменники»

 

75

Аналіз діагностичної роботи

 

76

Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93).

 

77

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди».

 

78

Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95).

 

79

Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97).

 

80

Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99).

 

81

Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100).

 

82

Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102).

 

83

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники».

 

84

Тематична діагностувальна робота за темою: «Прикметник»

 

85

Аналіз діагностичної роботи

 

86

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку»

 

87

Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104).

 

88

Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106).

 

89

Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107).

 

90

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник».

 

91

Тематична діагностувальна робота за темою: «Числівник»

 

92

Аналіз діагностичної роботи

 

93

Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109).

 

94

Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111).

 

95

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка»

 

96

Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113).

 

97

Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115).

 

98

Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116).

 

99

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-4, с. 117-118).

 

100

Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 5-9, с. 118).

 

101

Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120).

 

102

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова».

 

103

Тематична діагностувальна робота за темою: «Дієслова»

 

104

Аналіз діагностичної роботи

 

105

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю».

 

106

Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122).

 

107

Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124).

 

108

Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126).

 

109

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови».

 

110

Діагностична робота. Списування

 

111

Аналіз діагностичної роботи.

 

112

Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129).

 

113

Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130).

 

114

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я».

 

115

Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133).

 

116

Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134).

 

117

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

118

Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136).

 

119

Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138).

 

120

Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення».

 

121

Тематична діагностувальна робота за темою: «Побудова речень»

 

122

Аналіз діагностичної роботи

 

123

Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний»

 

124

Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140).

 

125

Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143).

 

126

Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145).

 

127

Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147).

 

128

Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149).

 

129

Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151).

 

130

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки».

 

131

Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153).

 

132

Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155).

 

133

Діагностична робота. Диктант

 

134

Аналіз діагностичної роботи

 

135

Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156).

 

136

Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157).

 

137

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159).

 

138

Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159).

 

139

Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля».

 

140

Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Алєксєєва Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Болбот Ніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горуля Інна
    Доброго дня. Мені дуже сподобалась ваша розробка календарного планування. Можливо у вас є 1 семестр і читання на таку кількість годин мені дуже потрібно. Я можу вам заплатити за вашу працю. Якщо є скиньте мені на електронну пошту gorulyai@ukr.net Я буду вам дуже вдячна за допомогу.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Ярош Оля
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
26 січня 2021
Переглядів
5570
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку