Українська мова
( за підручником «Українська мова ти читання. Автори: К.І. Пономарьова та Л.А. Гайова (2020)»
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
65 |
Розрізняю іменники — назви істот і неістот. Складання речень (Частина 1, впр. 1—7, с. 78-79). |
|
66 |
Розрізняю власні і загальні іменники. Написання тексту за поданими запитаннями (Ч. 1, впр. 1-7, с. 80-81). |
|
67 |
Записую власні назви з великої букви. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1—7, с. 81-83). |
|
68 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема для спілкування: «Пишу враження від свята» |
|
69 |
Розпізнаю іменники, які утворилися від дієслів і прикметників. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-10, с. 83-85). |
|
70 |
Визначаю рід іменників. Записування відповідей на запитання (Ч. 1, впр. 1-8, с. 85-87). |
|
71 |
Змінюю іменники за числами. Написання власних і загальних іменників (Ч. 1, впр. 1-9, с. 88-89). |
|
72 |
Дізнаюсь про іменники, які не змінюються за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 90-91). |
|
73 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про іменники». |
|
74 |
Тематична діагностувальна робота за темою: «Іменники» |
|
75 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
76 |
Розпізнаю прикметники. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-10, с. 92-93). |
|
77 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Віщуни погоди». |
|
78 |
Встановлюю зв’язок прикметників з іменниками. Добір прикметників до іменників (Ч. 1, вир. 1-8, с. 94-95). |
|
79 |
Змінюю прикметники за числами. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-9, с. 96-97). |
|
80 |
Змінюю прикметники за родами. Встановлення зв’язку прикметників з іменниками (Ч. 1, вир. 1-7, с. 97-99). |
|
81 |
Визначаю родові закінчення прикметників. Складання речень (Ч. 1, вир. 1-7, с. 99-100). |
|
82 |
Прикрашаю своє мовлення прикметниками (Ч. 1, впр. 1- 11, с. 101-102). |
|
83 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про прикметники». |
|
84 |
Тематична діагностувальна робота за темою: «Прикметник» |
|
85 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
86 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Пишу про друга або подружку» |
|
87 |
Пригадую числівники. Робота з географічною картою (Ч. 1, впр. 1-9, с. 103-104). |
|
88 |
Правильно наголошую і записую числівники. Складання речень (Ч. 1, впр. 1—10, с. 105-106). |
|
89 |
Правильно читаю числові вирази. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 106-107). |
|
90 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Розпізнаю числівник». |
|
91 |
Тематична діагностувальна робота за темою: «Числівник» |
|
92 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
93 |
Розпізнаю дієслова. Складання тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 108-109). |
|
94 |
Правильно записую дієслова на -ться, -шея. Складання тексту за малюнками (Ч. 1, впр. 1-7, с. 110-111). |
|
95 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Оксанина помилка» |
|
96 |
Розрізняю часові форми дієслів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 111- 113). |
|
97 |
Змінюю дієслова за часами. Складання розповіді про козаків (Ч. 1, впр. 1-10, с. 113-115). |
|
98 |
Правильно пишу не з дієсловами. Написання порад (Ч. 1, впр. 1—7, с. 115—116). |
|
99 |
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-4, с. 117-118). |
|
100 |
Встановлюю зв’язок дієслів з іменниками. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 5-9, с. 118). |
|
101 |
Добираю дієслова — антоніми і синоніми. Складання розповіді про стародавній ярмарок (Ч. 1, впр. 1-9, с. 119- 120). |
|
102 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Дізнаюся більше про дієслова». |
|
103 |
Тематична діагностувальна робота за темою: «Дієслова» |
|
104 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
105 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю про свою сім’ю». |
|
106 |
Пригадую службові слова (Ч. 1, впр. 1—7, с. 121—122). |
|
107 |
Розпізнаю прийменники. Сполучення прийменників з іменниками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 122-124). |
|
108 |
Розрізняю частини мови. Робота з афішею (Ч. 1, впр. 1- 10, с. 124-126). |
|
109 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Частини мови». |
|
110 |
Діагностична робота. Списування |
|
111 |
Аналіз діагностичної роботи. |
|
112 |
Розрізняю розповідні, питальні і спонукальні речення, окличні й неокличні (Ч. 1, впр. 1-9, с. 127-129). |
|
113 |
Вживаю речення зі звертанням. Навчальний діалог (Ч. 1, впр. 1-9, с. 129—130). |
|
114 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями. Тема для спілкування: «Розповідаю, як турбуюся про своє здоров’я». |
|
115 |
Визначаю в реченні головні і другорядні члени. Складання речень за малюнками (Ч. 1, впр. 1-9, с. 131-133). |
|
116 |
Встановлюю зв’язок слів у реченні. Складання речень (Ч. 1, впр 1-8, с. 133-134). |
|
117 |
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
|
118 |
Утворюю словосполучення. Головне і залежне слово у словосполученні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 134-136). |
|
119 |
Будую різні види речень. Встановлення зв’язку слів у реченні (Ч. 1, впр. 1-11, с. 137-138). |
|
120 |
Узагальнення і систематизація знань учнів із розділу «Будую речення». |
|
121 |
Тематична діагностувальна робота за темою: «Побудова речень» |
|
122 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
123 |
Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Розрізняю опис художній і науково-популярний» |
|
124 |
Пригадую будову тексту. Редагування тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 139-140). |
|
125 |
Розрізняю текста: розповідь, опис і міркування. Визначення типів текстів (Ч. 1, впр. 1-8, с. 141-143). |
|
126 |
Будую текст-міркування (Ч. 1, впр. 1-8, с. 143-145). |
|
127 |
Складаю есе. Порівняння текстів різних типів (Ч. 1, впр. 1-7, с. 145-147). |
|
128 |
Визначаю тему і мету тексту. Добираю заголовок Складання розповіді про Київ (Ч. 1, впр. 1-9, с. 147-149). |
|
129 |
Складаю план тексту. Доповнення речень (Ч. 1, впр. 1- 12, с. 149-151). |
|
130 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Дружні шпаки». |
|
131 |
Спостерігаю за зв’язком речень у тексті. Складання плану тексту (Ч. 1, впр. 1-8, с. 151-153). |
|
132 |
Розрізняю тексти різних стилів (Ч. 1, впр. 1-10, с. 153- 155). |
|
133 |
Діагностична робота. Диктант |
|
134 |
Аналіз діагностичної роботи |
|
135 |
Повторюю вивчене. Закріплюю вивчене (Ч. 1, впр. 1-7, с. 156). |
|
136 |
Закріплюю вивчене (Ч. 1, вир. 8-12, с. 157). |
|
137 |
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 1-5, с. 158-159). |
|
138 |
Застосовую вивчене (Ч. 1, впр. 7—11, с. 159). |
|
139 |
Розвиток зв’язного мовлення. Написання переказу тексту за колективно складеним планом. Тема для спілкування: «Зозуля». |
|
140 |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік. |
|