Квест з музичного мистецтва
для 2 класу
(підготувала вчитель музичного мистецтва
Міняйло О. І.)
До – горобчика гніздо.
Ре – пташки серед дерев.
Мі – так весело мені.
Фа – для пісеньки слова.
Соль – співає дітвора.
Ля – розквітла вся земля.
Сі – зроби добро усім.
І вернімось знову в До.
Даний сценарій розрахований на 7 станцій-завднь. 7 станція – фінальна.
І – ДО, ІІ – РЕ, ІІІ – МІ, IV – ФА, V – СОЛЬ, VI – ЛЯ, VII – СІ, VIII – ДО.
Участь можуть брати, як дві команди так і одна.
На кожній станції, виконавши завдання, учасники отримують уривок із віршика про нотки та нотку, написану на нотному стані. (див. додаток)
На 7 станції діти отримують останні 2 рядки віршика з ноткою та призи .
І станція «ДО» (починають дві команди одночасно, хто перший складе, отримує ноту «до», та прямує д наступної станції)
Пазл. Скласти портрет композитора з кусочків.
ІІ станція «РЕ». Куди сховались нотки?
Потрібно відгадати загадки, та у відгаданих словах знайти заховані нотки.
І команда:
У садах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль –
Жде сестрицю білу в гості.
(оСІнь)
Не жива, а йде,
Не рухома, а веде.
(ДОрога)
Я із гуми надувна,
Як повітря я легка.
Міцно мотузок тримай,
Та мене не відпускай.
(повітряна куЛЯ)
Від сонця, граду і дощів
Рятує гриб кольоровий людей.
Якщо на небі ні хмаринки
Залишають її у будинку
(параСОЛЬка)
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(ведМІдь)
Маленьке, біленьке,
по чорному полю стрибає,
слід залишає.
(кРЕйда)
Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(ФАрби)
ІІ команда
Через воду він проводить,
А сам з місця вік не сходить.
(МІст)
В неї лиш одна нога,
І сама вона, мов кочерга.
Дуже легко нам усім,
Упізнати цифру…
(СІм)
Чорно-біла одежина,
Зверху – листяна хустина.
Як весна – дарує сік, –
П’ємо радо цілий рік.
(БеРЕза)
Заімсть справжньої дитини
Є кожної дівчини.
Її пестять, одягають,
Спати ввечері вкладають.
І годують її смачно –
Дуже мамі вона вдячна. (ЛЯлька)
Мене просять і чекають,
а як покажусь — утікають.
(ДОщ)
Що за дивна хата?
Одягу багато.
А людей немає.
Хто ж його вдягає? (шаФА)
Ця широколиста пані
На землі і на паркані.
У стручки, як у торби
Заховали всі скарби…(кваСОЛЬки)
ІІІ станція «МІ»
Правда чи брехня.
І команда:
ІІ команда
IV станція «ФА»
Кросворд І команда:
1.Д |
У |
М |
А |
||||||||||||
|
2.М |
У |
З |
И |
К |
А |
Н |
Т |
|||||||
3.П |
А |
У |
З |
А |
|||||||||||
4. |
К |
Р |
И |
П |
К |
А |
|||||||||
5.Г |
О |
П |
А |
К |
|||||||||||
6. Т |
А |
Н |
Е |
Ц |
Ь |
||||||||||
Команда ІІ
1.М
|
А |
Р |
Ш |
|||||||||||||||
2. Б |
А |
Н |
Д |
У
|
Р |
А |
||||||||||||
3.К |
О |
Б |
З
|
А
|
||||||||||||||
4.К |
О |
Л |
Я
|
Д |
К
|
И
|
||||||||||||
5.В |
О |
К |
А |
Л |
||||||||||||||
6.Н |
О |
Т |
А |
|||||||||||||||
V станція «СОЛЬ»
Музичні інструменти. Потрібно правильно підписати назви музичних інструментів. (див. додаток). Для обох команд одне завдання
VI станція «ЛЯ»
Малюю музику.
Діти малюють малюнок до пісеньки із мутфільму. Для обох команд одне завдання.
VII станція «СІ»
Танцювальна.
Діти роблять музичну зарядку, повторюючи рухи за вчителем.
ДОДАТКИ:
СОПІЛКА
ГІТАРА
БАНДУРА
ФОРТЕПІНО
СКРИПКА
АКОРДЕОН
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
||||||
КОМАНДА І
Команда ІІ
|
|
|
|
|||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||