Квест "Музична країна"

Про матеріал
Квест з музичного мистецтва для 2 класу. Програма квесту відповідає програмі музичного мистецтва 2 класу та спрямована на зацікавлення дітей до уроків музичного мистецтва. Діти подорожують станціями "До", "Ре", "Мі". "Фа", "Соль", "Ля", "Сі" та виконують різноманітні завдання пов'язані з уроками музичного мистецтва.
Перегляд файлу

Квест з музичного мистецтва

для 2 класу

(підготувала вчитель музичного мистецтва

Міняйло О. І.)

 

До – горобчика гніздо.
Ре – пташки серед дерев.
Мі – так весело мені.
Фа – для пісеньки слова.
Соль – співає дітвора.
Ля – розквітла вся земля.
Сі – зроби добро усім.
І вернімось знову в До.

Даний сценарій розрахований на 7 станцій-завднь. 7 станція – фінальна.

І – ДО, ІІ – РЕ, ІІІ – МІ, IV – ФА, V – СОЛЬ, VI – ЛЯ, VII – СІ, VIII – ДО.

Участь можуть брати, як дві команди так і одна.

На кожній станції, виконавши завдання,  учасники отримують  уривок із віршика про нотки та нотку, написану на  нотному стані. (див. додаток)

На 7 станції діти отримують останні 2 рядки  віршика з ноткою та  призи .

 

І станція «ДО» (починають дві команди одночасно, хто перший складе, отримує ноту «до», та прямує д наступної станції) 

Пазл. Скласти портрет композитора з кусочків.

 

ІІ станція «РЕ».  Куди сховались нотки?

Потрібно відгадати загадки, та у відгаданих словах знайти заховані нотки.

 

І команда:

 

У садах, лісах блукає,
В жовті шати одягає,
Золотисту стелить постіль –
Жде сестрицю білу в гості.
(оСІнь)

 

Не жива, а йде,

Не рухома, а веде.

(ДОрога)

 

Я із гуми надувна,

Як повітря я легка.

Міцно мотузок тримай,

Та мене не відпускай.

(повітряна куЛЯ)

 

Від сонця, граду і дощів
Рятує гриб кольоровий людей.
Якщо на небі ні хмаринки
Залишають її у будинку
(параСОЛЬка)

 

 

 

Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.
(ведМІдь)

 

Маленьке, біленьке,
по чорному полю стрибає,
слід залишає.
(кРЕйда)

 

Пензлик, аркуш та вода…
Де ж малюнок? От біда!
Що іще забув я взяти,
Щоб пейзаж намалювати?
(ФАрби)

 

ІІ команда

 

Через воду він проводить,
А сам з місця вік не сходить.
(МІст)

 

В неї лиш одна нога,

І сама вона, мов кочерга.

Дуже легко нам усім,

Упізнати цифру…

(СІм)

 

Чорно-біла одежина,
Зверху – листяна хустина.
Як весна – дарує сік, –
П’ємо радо цілий рік.
(БеРЕза)

 

Заімсть справжньої дитини

Є  кожної дівчини.

Її пестять, одягають,

Спати ввечері вкладають.

І годують її смачно –

Дуже мамі вона вдячна. (ЛЯлька)

 

Мене просять і чекають,

а як покажусь — утікають.
(ДОщ)

 

Що за дивна хата?

Одягу багато.

А людей немає.

Хто ж його вдягає? (шаФА)

 

Ця широколиста пані

На землі і на паркані.

У стручки, як у торби

Заховали всі  скарби…(кваСОЛЬки)

 

ІІІ станція «МІ»

 

Правда чи брехня. 

 

І команда:

  • Бандура український народний інструмент. (Так)
  • Музику пише письменник  . (Ні)
  • У музиці 10 нот. (НІ)
  • Гімн – урочиста пісня (Так)
  • Для відображення почуттів та емоцій в музиці є два лади. ( Так)
  • В давнину музикою лікували хвороби. (Так)

 

ІІ команда

  • Бандура має 3 струни. (Ні)
  • Барабан – ударний інструмент. (Так)
  • Основоположник української музики – Микола Лисенко. (Так)
  • Звуки бувають музичні та шумові. (Так)
  • Балет – це вистава, де герої грають ролі та співають. (Ні)
  • Звуки бувають високі та низькі. (Так)

 

IV станція «ФА»

Кросворд  І команда:

 

 

1.Д

У

М

А

 

2.М

У

З

И

К

А

Н

Т

3.П

А

У

 З

А

4.

К

Р

И

П

К

А

5.Г

О

П

А

К

6. Т

А

Н

Е

Ц

Ь

  1. Пісня про героїв-козаків.
  2. Артист, яки грає на музичному інструменті.
  3. Знак мовчання в музиці.
  4. Струнний смичковий інструмент.
  5. Український народний запальний танець.
  6. Балет українською мовою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Команда ІІ

 

1.М

 

А

Р

Ш

2. Б

А

Н

Д

У

 

Р

А

3.К

О

Б

З

 

А

 

4.К

О

Л

Я

 

Д

К

 

И

 

5.В

О

К

А

Л

6.Н

О

Т

А

 

  1. П’єса в чіткому ритмі, під яку зручно крокувати.
  2. Струнний, український  народний і інструмент.
  3. Стародавній щипковий інструмент, попередник бандури.
  4. Різдвяні пісні.
  5. Мистецтво співу.
  6. Знак, за допомогою якого, записують музичні звуки.

 

V станція «СОЛЬ»

 

Музичні інструменти.  Потрібно правильно підписати назви  музичних інструментів. (див. додаток). Для обох команд одне завдання

 

VI  станція «ЛЯ»

 

Малюю музику.

Діти малюють малюнок до пісеньки із мутфільму. Для обох команд одне завдання.

 

 

 

 

VII станція «СІ»

Танцювальна.

Діти роблять музичну зарядку, повторюючи рухи за вчителем.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ:

C:\Users\Admin\Desktop\Gama (1).png

C:\Users\Admin\Desktop\MykolaLysenko.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\667513404_1_644x461_svirel-dudka-soplka-ebonitovaya-hromaticheskaya-soprano-prima-harkov.jpg

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\1154956778_klasichna-gitara-yamaha.jpg

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\bandury-2.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\Pianino.jpg

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\msr154.jpg

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\Інструменти\roland_fr_4_x_bk_3-800x400.jpg

 

 

 

 

 

 

СОПІЛКА

 

ГІТАРА

 

БАНДУРА

 

ФОРТЕПІНО

 

СКРИПКА

 

АКОРДЕОН

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОМАНДА І

 

 

 

Команда ІІ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Сливко Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гріньова Віталіна Віталіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Муржак Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
7 жовтня 2019
Переглядів
2289
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку