Мета заняття:
Перед учнями ставляться завдання учнями ставляться наступні завдання.
Знайдіть на карті, позначте точкою і підпишіть назву міста:
1.Місто, яке називали «вічним містом», столиця великої імперії, символом якого була вовчиця.
2.Місто-поліс, яке одержало перемогу над персами у великій війні.
3.Місто, яке виникло як фінікійська колонія, довгий час контролювало Середземне море.
4.Місто, назва якого перекладається як «врата Бога», столиця трьох імперій.
5.Місто, побудоване в Єгипті на честь завойовника світу.
6.Місто-символ трьох релігій, місто царя Давида.
7.Місто, що стало другою столицею Римської імперії.
8.Місто, мешканці якого відомі своєю войовничістю, лаконічністю мови, суворим способом життя.
Позначте на карті задані об'єкти за місцем їх розташування або виникнення. Використовуйте для позначення запропоновані символи.
9.П- піраміда Хеопса
10. Б- бібліотека Ашшурбаніпала
11. З - перші в історії записані закони, «закони Хаммурапі»
12. М - Олександрійський маяк
13. А - «батьківщина» алфавіту
14. ПАР - Парфенон
15. Х - «батьківщина» християнства
16. До- Колізей
17. Д - «батьківщина» демократії
18. Про - «батьківщина» олімпійських ігор
19. І- «батьківщина» першої монотеїстичної релігії; країна, де написана Біблія
20. І - країна папірусу
21. Т - «батьківщина» театру
22. Г - місце народження терміна «історія»
Знайдіть на карті, позначте точкою і підпишіть назву міста:
Позначте на карті задані об'єкти за місцем їх розташування або виникнення. Використовуйте для позначення запропоновані символи.