Квест "Найрозумніші"

Про матеріал
Мета: шляхом проведення розважально-ігрового квесту перевірити рівень знань учнів; розвивати пізнавальний інтерес, пізнавальну активність, допитливість; виховувати прагнення до знань, толерантність.
Перегляд файлу

1

 

Розважально-ігровий квест

«Найрозумніші»

3 клас

Мета: шляхом проведення розважально-ігрового квесту перевірити рівень знань учнів; розвивати пізнавальний інтерес, пізнавальну активність, допитливість; виховувати прагнення до знань, толерантність.

Хід заходу

І. Організаційний момент.

Слово вчителя:

Любі діти, у наш клас

Завітали люди щирі.

Привітайте в добрий час

Гостей посмішкою й миром.

Ми вам раді, люди добрі,

І вітаєм щиро вас,

І запрошуєм ласкаво

В 3-Г клас.

ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.

Слово вчителя:

  • Подивіться на екран. Ви бачите мапу. З якого мультфільму ця мапа? («Губка Боб Квадратні Штани»)
  • Губка Боб і Патрік мають дістатися до будиночка. Допоможемо?

(Вчитель об’єднує дітей у дві команди.)

G:\Жанна Александровна\Без названия.pngG:\Жанна Александровна\p1_.jpg

  • Щоб допомогти нашим героям, треба виконати декілька завдань. Наприкінці вирішим, чия команда впоралася краще.
  • Отже, вирушаємо!

ІІІ. Проходження квесту.

І зупинка «Казкова»

(Вчитель задає питання по черзі кожній команді. )

  1.                    Як називається літальний апарат Баби Яги? (Ступа)
  2.                    Що загубила після балу Попелюшка у казці Шарля Перро? (Туфельку)
  3.                    Яку рослину не могли витягнути із землі дід, баба, внучка? (Ріпку)
  4.                    Що носила коза козенятам? (Молоко)
  5.                    Смачний герой який від усіх втікав? (Колобок)
  6.                    Подруга гномів? (Білосніжка)
  7.                    Як звали мишенят з казки про колосок? (Круть, Верть)
  8.                    Скільки козенят з’їв вовк? (6)
  9.                    Маленька дівчинка, що з’явилася з квітки?(Дюймовочка)
  10.                Як звали сестру Котигорошка? (Оленка)

Слово вчителя:

  • Ми пройшли першу зупинку. Рухаймось далі за мапою.

ІІ зупинка «Загадкова»

(Вчитель читає загадки (або вмикає відео) по черзі кожній команді.)


Люблять ці птахи водичку,

Просо, буряки, пшеничку,

Сливи, яблука в садочку,

Лапки мити у ставочку,

Зранку «га-га-га» кричати.

Хто це? Спробуй відгадати.

(Гусенята)

 

 

В кучерявій кожушині

Бродить хмарка по долині.

Хмарка бігає, стрибає,

Жабок у ставку лякає,

П’є із джерела водичку,

Скубає в садку травичку,

Бекає на весь кінець?

Це не хмарка - …. (Баранець).

 

Ходить завжди він поважно,

Роздивляється уважно,

Крила пишно розпускає,

Та «буль-буль» під ніс співає,

Любить просо, сир, пшеницю,

Бульбу, зелень, сочевицю.

Як не так щось – зчинить крик

Галасливий птах … (Індик).

 

Закручений хвостик мають,

Корінці смачні шукають,

Мокнуть радо у калюжі

Та до бруду небайдужі.

Люблять кашу й бурячки

Ці кумедні п’ятачки.

Що це за малятка?

Це веселі … (Поросятка).

 

 

Птах цей – справжній молодець!

Має гарний гребінець,

Міцні шпори, пишний хвіст

Та до співу диво-хист.

Щойно на дворі світає,

Він уже для нас співає:

«Прокидайтесь, годі спати!

Нумо сонце зустрічати!»

Легко нам його впізнати!

… вміє так співати. (Півень)

Хто це вигнувся, як мостик

Й розпустив пухнастий хвостик,

Тихо лапками ступає,

Біля нірки щось шукає?

Хто це у кутку муркоче?

Хто сметанки й сиру хоче?

Хто ловив сіреньку мишку?

Ми впізнали хитру … (Кішку).


  • Молодці! Пройшли іще одну зупинку. Скоро наші герої дістануться пункту призначення.

ІІІ зупинка «Питальна»

Бліц-опитування

(Вчитель задає кожній команді по 10 питань. Тема обирається жеребкуванням)

Тема «Спорт»

  1.                    Людина, яка займається спортом? (спортсмен)
  2.                    Хто стоїть на воротах? (воротар)
  3.                    Дві дошки на яких їздять по снігу? (лижі)
  4.                    Палиця, якою грають у хокей? (клюшка)
  5.                    Вид спорту, у якому м’яч закидають у кільце? (баскетбол)

Тема «Природа»

  1.                    Найтепліша пора року? (літо)
  2.                    Скільки місяців має рік? (12)
  3.                    Кольорова дуга на небі після дощу? (веселка)
  4.                    Прилад для вимірювання температури? (термометр)
  5.                    На що перетворюється вода взимку? (лід)

Тема «Тварини»

  1.                    У якої тварини найдовша шия? (жирафа)
  2.                    Яка тварина, коли їй загрожує небезпека, швидко згортається у клубок і наставляє свої голки? (їжак)
  3.                    Боязка тварина? (заєць)
  4.                    У якої тварини на носі ріг? (носоріг)
  5.                    Як звати великого смугастого кота? (тигр)

Тема «Рослини»

  1.                    Рослина схожа на сонце? (соняшник)
  2.                    Новорічне дерево? (ялина)
  3.                    Із плодів якої рослини виготовляють томатний сік? (помідор)
  4.                    Овоч, від якого ідуть сльози? (цибуля)
  5.                    Дерево, у якого плоди – жолуді? (дуб)

Тема «Україна»

  1.                    Столицею України є місто … (Київ)
  2.                    Який кущ є народним символом України? (калина)
  3.                    Які кольори є на прапорі України? (синій і жовтий)
  4.                    Грошова  одиниця України? (гривня)
  5.                    У якій області ми живемо? (Дніпропетровській)

Тема « Птахи»

  1.                    Кольоровий птах, який вміє говорити? (папуга)
  2.                    Найбільший птах, який вміє добре бігати? (страус)
  3.                    Птах, що лікує дерева? (дятел)
  4.                    Антарктичний птах, що не вміє літати? (пінгвін)
  5.                    Птах, що розпускає хвіст як віяло? (павич)

Тема «Математика»

  1.                    Яке з натуральних чисел найменше? (1)
  2.                    Прямокутник з рівними сторонами – це... (квадрат)
  3.                    Прилад для креслення відрізків, прямих? (лінійка)
  4.                    Результат дії додавання? (сума)
  5.                    Сусіди числа 79? (78, 80)

Тема «Мова»

  1.                    Скільки голосних звуків в українській мові? (6)
  2.                    Інша назва алфавіту? (азбука, абетка)
  3.                    Яка буква не позначає звука? (ь)
  4.                    Назвіть протилежне слово до слово «високий» (низький)
  5.                    Скільки складів в слові « Береза»(3)

Слово вчителя:

  • Учасники обидвох команд молодці. Ми пройшли ще одну зупинку. Давайте тепер трошки відпочинемо.

Фізкультхвилинка

IV зупинка «Творча»

Слово вчителя:

  • Щоб пройти наступну зупинку, необхідно попрацювати творчо. Ви бачите перед собою фігуру. Придумайте, що можна намалювати, використовуючи її. Намалюйте.

Каталог готовых штампов под вырубку

  • Але злий Планктон заховав наші фломастери. Нумо шукати! (Діти шукають фломастери, заховані у класі. Потім виконують завдання)

G:\Жанна Александровна\Планктон.jpg

  • Молодці, впорались із завданням. Планктон приносить свої вибачення. А ми рушаємо далі.

G:\Жанна Александровна\57fe474641138157b9466a7b.png

V зупинка «Розважальна»

Слово вчителя:

  • І ось остання зупинка перед фінішем. Ваше завдання – одягнути сорочку, застібнувши всі ґудзики. Ви повинні вирішити, хто із членів команди виконає це завдання. (Учні обирають члена команди і беруться до виконання завдання.)
  • Розумнички. І це завдання вам під силу.

IV. Підсумки.

 

docx
Пов’язані теми
Класному керівникові, 3 клас, Сценарії
НУШ
Інкл
Додано
26 травня 2023
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку