Розважально-ігровий квест
«Найрозумніші»
3 клас
Мета: шляхом проведення розважально-ігрового квесту перевірити рівень знань учнів; розвивати пізнавальний інтерес, пізнавальну активність, допитливість; виховувати прагнення до знань, толерантність.
Хід заходу
І. Організаційний момент.
Слово вчителя:
Любі діти, у наш клас
Завітали люди щирі.
Привітайте в добрий час
Гостей посмішкою й миром.
Ми вам раді, люди добрі,
І вітаєм щиро вас,
І запрошуєм ласкаво
В 3-Г клас.
ІІ. Мотивація пізнавальної діяльності.
Слово вчителя:
-
Подивіться на екран. Ви бачите мапу. З якого мультфільму ця мапа? («Губка Боб Квадратні Штани»)
-
Губка Боб і Патрік мають дістатися до будиночка. Допоможемо?
(Вчитель об’єднує дітей у дві команди.)
-
Щоб допомогти нашим героям, треба виконати декілька завдань. Наприкінці вирішим, чия команда впоралася краще.
-
Отже, вирушаємо!
ІІІ. Проходження квесту.
І зупинка «Казкова»
(Вчитель задає питання по черзі кожній команді. )
-
Як називається літальний апарат Баби Яги? (Ступа)
-
Що загубила після балу Попелюшка у казці Шарля Перро? (Туфельку)
-
Яку рослину не могли витягнути із землі дід, баба, внучка? (Ріпку)
-
Що носила коза козенятам? (Молоко)
-
Смачний герой який від усіх втікав? (Колобок)
-
Подруга гномів? (Білосніжка)
-
Як звали мишенят з казки про колосок? (Круть, Верть)
-
Скільки козенят з’їв вовк? (6)
-
Маленька дівчинка, що з’явилася з квітки?(Дюймовочка)
-
Як звали сестру Котигорошка? (Оленка)
Слово вчителя:
-
Ми пройшли першу зупинку. Рухаймось далі за мапою.
ІІ зупинка «Загадкова»
(Вчитель читає загадки (або вмикає відео) по черзі кожній команді.)
Люблять ці птахи водичку,
Просо, буряки, пшеничку,
Сливи, яблука в садочку,
Лапки мити у ставочку,
Зранку «га-га-га» кричати.
Хто це? Спробуй відгадати.
(Гусенята)
В кучерявій кожушині
Бродить хмарка по долині.
Хмарка бігає, стрибає,
Жабок у ставку лякає,
П’є із джерела водичку,
Скубає в садку травичку,
Бекає на весь кінець?
Це не хмарка - …. (Баранець).
Ходить завжди він поважно,
Роздивляється уважно,
Крила пишно розпускає,
Та «буль-буль» під ніс співає,
Любить просо, сир, пшеницю,
Бульбу, зелень, сочевицю.
Як не так щось – зчинить крик
Галасливий птах … (Індик).
Закручений хвостик мають,
Корінці смачні шукають,
Мокнуть радо у калюжі
Та до бруду небайдужі.
Люблять кашу й бурячки
Ці кумедні п’ятачки.
Що це за малятка?
Це веселі … (Поросятка).
Птах цей – справжній молодець!
Має гарний гребінець,
Міцні шпори, пишний хвіст
Та до співу диво-хист.
Щойно на дворі світає,
Він уже для нас співає:
«Прокидайтесь, годі спати!
Нумо сонце зустрічати!»
Легко нам його впізнати!
… вміє так співати. (Півень)
Хто це вигнувся, як мостик
Й розпустив пухнастий хвостик,
Тихо лапками ступає,
Біля нірки щось шукає?
Хто це у кутку муркоче?
Хто сметанки й сиру хоче?
Хто ловив сіреньку мишку?
Ми впізнали хитру … (Кішку).
-
Молодці! Пройшли іще одну зупинку. Скоро наші герої дістануться пункту призначення.
ІІІ зупинка «Питальна»
Бліц-опитування
(Вчитель задає кожній команді по 10 питань. Тема обирається жеребкуванням)
Тема «Спорт»
-
Людина, яка займається спортом? (спортсмен)
-
Хто стоїть на воротах? (воротар)
-
Дві дошки на яких їздять по снігу? (лижі)
-
Палиця, якою грають у хокей? (клюшка)
-
Вид спорту, у якому м’яч закидають у кільце? (баскетбол)
Тема «Природа»
-
Найтепліша пора року? (літо)
-
Скільки місяців має рік? (12)
-
Кольорова дуга на небі після дощу? (веселка)
-
Прилад для вимірювання температури? (термометр)
-
На що перетворюється вода взимку? (лід)
Тема «Тварини»
-
У якої тварини найдовша шия? (жирафа)
-
Яка тварина, коли їй загрожує небезпека, швидко згортається у клубок і наставляє свої голки? (їжак)
-
Боязка тварина? (заєць)
-
У якої тварини на носі ріг? (носоріг)
-
Як звати великого смугастого кота? (тигр)
Тема «Рослини»
-
Рослина схожа на сонце? (соняшник)
-
Новорічне дерево? (ялина)
-
Із плодів якої рослини виготовляють томатний сік? (помідор)
-
Овоч, від якого ідуть сльози? (цибуля)
-
Дерево, у якого плоди – жолуді? (дуб)
Тема «Україна»
-
Столицею України є місто … (Київ)
-
Який кущ є народним символом України? (калина)
-
Які кольори є на прапорі України? (синій і жовтий)
-
Грошова одиниця України? (гривня)
-
У якій області ми живемо? (Дніпропетровській)
Тема « Птахи»
-
Кольоровий птах, який вміє говорити? (папуга)
-
Найбільший птах, який вміє добре бігати? (страус)
-
Птах, що лікує дерева? (дятел)
-
Антарктичний птах, що не вміє літати? (пінгвін)
-
Птах, що розпускає хвіст як віяло? (павич)
Тема «Математика»
-
Яке з натуральних чисел найменше? (1)
-
Прямокутник з рівними сторонами – це... (квадрат)
-
Прилад для креслення відрізків, прямих? (лінійка)
-
Результат дії додавання? (сума)
-
Сусіди числа 79? (78, 80)
Тема «Мова»
-
Скільки голосних звуків в українській мові? (6)
-
Інша назва алфавіту? (азбука, абетка)
-
Яка буква не позначає звука? (ь)
-
Назвіть протилежне слово до слово «високий» (низький)
-
Скільки складів в слові « Береза»(3)
Слово вчителя:
-
Учасники обидвох команд молодці. Ми пройшли ще одну зупинку. Давайте тепер трошки відпочинемо.
Фізкультхвилинка
IV зупинка «Творча»
Слово вчителя:
-
Щоб пройти наступну зупинку, необхідно попрацювати творчо. Ви бачите перед собою фігуру. Придумайте, що можна намалювати, використовуючи її. Намалюйте.
-
Але злий Планктон заховав наші фломастери. Нумо шукати! (Діти шукають фломастери, заховані у класі. Потім виконують завдання)
-
Молодці, впорались із завданням. Планктон приносить свої вибачення. А ми рушаємо далі.
V зупинка «Розважальна»
Слово вчителя:
-
І ось остання зупинка перед фінішем. Ваше завдання – одягнути сорочку, застібнувши всі ґудзики. Ви повинні вирішити, хто із членів команди виконає це завдання. (Учні обирають члена команди і беруться до виконання завдання.)
-
Розумнички. І це завдання вам під силу.
IV. Підсумки.